Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Disponibil din: 2020-12-02

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam educatoare/ prof. Inv. Primar si preșcolar

    Grădiniță sector 4, metrou Apărătorii Patriei- Angajăm educatoare/ prof. inv. Primar si prescolar Cerințe: Studii de specialitate: Liceul Pedagogic/ Facultate PIPP/ Conversie PIPP finalizate sau în curs. Salariul este negociabil in functie de calificare si experienta.

  • Asociația de proprietari Bl m15 din București ,B-dul Chișinău 26 angajează în condițiile lîngrijitor

    Îngrijitor cladiri program de 8 ore de luni până vineri sâmbătă ,duminică și sărbători legale libere salariul brut minim pe economie, contact de munca înregistrat la ITM salariul net in mana de 2074 lei

  • 37

    Angajam Dispecer a centru de alarmare Constanța.

    Societate de paza si protectie cauta un coleg a pentru a se alătura echipei noastre de securitate ca dispecer a centru de alarmare antiefracție în Constanța. Cerințe: Cu sau fara experiență în domeniul securității sau al dispeceratului ( Experienta reprezintă un avantaj) Abilități excelente de comunicare și gestionare a situațiilor neprevăzute; Capacitatea de a lucra în echipă și de a lua decizii rapide; Studii - 12 clase Cunoștințe de operare PC; Disponibilitate pentru program de lucru flexibil, în ture. Responsabilități: Monitorizarea sistemelor de alarmare antiefracție; Reacționarea rapidă la alarme și gestionarea situațiilor de urgență; Se lucreaza in ture, oferim salariu motivant. Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV pe adresa de mail

  • Angajam medic veterinar sau tehnician veterinar

    Cabinetul veterinar DALGI VAL VET, situat in Valea Ursului, BASCOV, judetul ARGES, angajeaza: - angajeaza medic veterinar absolvent al Facultatii de Medicina Veterinara cu sau fara experienta, care sa detina atestat de libera practica. SAU - Technician veterinar, cu sau fara experienta. Cerinte: - Capacitate de comunicare si relationare cu clientii, colegii - Seriozitate; - Persoana ordonata si organizata, capabila sa lucreze in echipa; - Atentie la detalii si dorinta permanenta de a invata lucruri noi; - Cunostinte operare pe calculator; - Permis categoria B. Descrierea jobului: - Cazuistica noastra este formata din animale de companie si animale de renta. - Preluarea cazurilor si solutionarea lor; - Colaborarea permanenta cu echipa; - Recomandarea si vanzarea produselor de tip farmaceutic; - Recomandarea si vanzarea dietelor veterinare; - Prezentarea serviciilor oferite de cabinetul nostru catre clienti; - Stabilirea necesarului de medicamente, accesorii si consumabile din cabinet; - Completarea registrelor specifice; - Pastrarea igienei la locul de munca. Mediul de lucru din cabinetul nostru este unul placut si civilizat. Persoanele interesate pot sa depuna CV-ul la adresa de e-mail: sau la sediul nostru din Valea Ursului, BASCOV.

  • 5

    Agenti de Paza pentru obiectiv situat in municipiul Constanta

    Societate de Paza si Protectie angajeaza Agenti de Paza pentru obiectiv situat in municipiul Constanta Cerinte: Fara inscrisuri in cazier Atestat de paza nu este obligatoriu ( se poate obtine ulterior) Se lucreaza in ture . Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV. Pu

  • Sofer cu experienta

    Căutăm șofer profesionist cu experiență DEMONSTRABILĂ prin referințe! Curse internaționale efectuate de luni până vineri, cu o mașină de 3,5 tone plus este necesară cunoașterea avansată a limbii maghiare! Dacă simți că te potrivești descrierii și îndeplinești toate criteriile, ești candidatul ideal pentru noi!

  • angajam merchandiser

    Angajam merchandiser back-up ruta mobila Heineken sector 2,3 și 4 Program luni-vineri Pentru mai multe detalii rog sunați la nr de telefon

  • 11

    Colantor - montator productie publicitara

    Candidatul ideal ar trebui sa dea dovada de: - indemanare - seriozitate - responsabilitate - spirit organizatoric - capabil sa lucreze intr-o echipa tanara si dinamica. - experienta in domeniu reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Descrierea jobului - productie casete luminoase, panouri, standuri expozitionale, decorari auto, copertine, confectii metalice. - aplicare autocolante, taiere, lipire, indoire, asamblarea produselor in functie de specificatiile proiectului - montaje produse in Ploiesti si in tara, dupa caz; - seriozitate, punctualitate, capacitate de perfectionare, ambitie;

  • 2

    SC Romcarbon SA BUZAU angajează Operator extruder

    SC Romcarbon SA angajează Operator extruder Cerințe: Experiență în exploatare extrudere; Cunoștințe digitale; Disponibilitate de a lucra în trei schimburi; Studii medii. Se oferă salariu motivant și bonusuri în funcție de performanță, tichete de masă și prime de sărbători.

  • 1

    Operator Prese de Stantat

    Se executa operatii de stantare prin actionarea preselor hidraulice . Se produc parti componente destinate mecanismelor de inchidere . Locul de munca este in Orasul BUCURESTI Se cere obligatoriu ; - Cunostinte de desen tehnic - Experienta pe prese de stantare - Abilitate si cunostinte in a folosii dispozitive de masurare EMM ( subler , etc) Se asigura ; - Cazare si utilitati ( gratuite ) - Decont abonament transport in comun - Un PACHET SALARIAL cu un castig net de 5100 ( salariu plus prime si diurna ) Imi puteti lasa un CV pe whatsapp la numarul afisat .

  • 25

    Angajare Agent de pază

    Angajez agent de pază pe perioadă nedeterminată, obiectiv situat în București, sect. 6.Salariul de la 2100 lei.Vârsta între 25-65 ani relații la telefon.

  • 3

    Angajez inginer proiectare apa-canal/drum

    Angajez personal firma proiectare- inginer proiectare apa -canal/ drum Experienta si cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj Cerinta : Operarea cu ușurință a PC-ului ( programe specifice, cunoștințe avansate Word, Excel, Power Point,Autocad etc.); Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris; Excelente abilităti de analiză in sinteză a datelor si informatiilor; Capacitatea de a lucra in echipa; Capacitate de a gestiona siatuațiile de criză și de a identifica solu ii; Abilitatea de a realiza multiple activități și de a gestiona, în paralel, proiecte diferite ; Atitudine profesionista in relația cu beneficiarii și colaboratorii, dar și cu colegii; Orientare spre calitate si atentie la detalii; Experienta de lucru cu termene limita si rezistenta la stres; Principalele responsabilitati ale postului sunt in stransa legatura cu profesia de inginer proiectant. Astfel, cunoasterea, respectarea si transpunerea in documentatii a normativelor si legilor in vigoare in ceea ce priveste Studiilor de fezabilitate, a Proiectelor tehnice de executie, comunicarea si corelarea intre specialitati, dimensionarea realista si in concordanta cu restrictiile bugetare ale proiectului, sustinerea solutiilor propuse in fata verificatorilor de proiecte si a beneficiarilor, reprezinta principalele cerinte ale jobului. Beneficiile sunt in stransa legatura cu experienta, implicarea, rezultatele, performanta. Oferta (bonusuri, beneficii): Salariu motivant Bonus, in functie de performante

  • Agroland manipulanti

    Firma Agroland Agroland Business System S.A angajeaza pentru Fabrica din Isalnita: - personal pentru ambalarea furajelor în saci. ASIGURAM TRANSPORT pe relatia Isalnita-Filiasi si retur. Program in doua schimburi de luni pana vineri Salariu fix Bonuri de masa Bonus de performanta Prime de sarbatori Salarii de fidelizare Discount la cumparaturi din magazinele Agroland Pentru detalii

  • Bună ziua caut o bonă la fetița mea fetița are 10 luni Nr de telefon

    Pentru mai multe detalii în privat

  • Angajare

    Angajăm lucrător comercial

  • transport marfa

    transport marfa in județul constanta

  • 12

    WALDEVAR angajeaza muncitori necalificati !

    Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 3 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa la diferite lucrari de depanare si intretinere a utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor a utilajelor Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul

  • 9

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

Salvează căutarea