Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-0-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Camerista/femeie de serviciu, salariu foarte atractiv! Se lucreaza intr-o cladire de birouri + camere in regim hotelier din centrul Sibiului (de facut curatenie in camere, birouri, holuri, casa scarii, toalete). Program de lucru full time, 8 ore pe zi (9:00-17:00), luni-vineri. Exista posibilitatea lucrului in weekend, orele suplimentare fiind platite in plus. Salariu 2330 lei NET (2000 lei pe card + 330 lei bonuri), cu marire dupa 3 luni la 2530 lei NET (2200 lei pe card + 330 lei bonuri). Pentru mai multe detalii, sunati la
-
Promovat
Se ofera: - 5556 lei brut din a doua luna - 5200 lei brut in prima luna - salariul va creste odata cu cresterea vanzarilor ( depasire de target ) - contract de munca din prima zi cu trecerea integrala a salariului in contract - asigurare medicala privata 24 din 24 h atit la serviciu cit si in afara lui Cerinte: - cunoasterea produselor - capacitate de comunicare atit cu clientii cit si cu colegii - amabilitate , serviabilitate , implicare , corectitudine , punctualitate , ordonat , curat , - carnetul de conducere prezinta avantaj - calificare electrician prezinta mare avantaj Locul de munca presupune - cunoasterea produselor - receptia fizica a marfurilor - depozitarea marfurilor - intimpinarea clientilor si identificarea nevoilor clientilor - ofertare si vanzarea fizica a marfurilor catre clienti - grija fata de stocul de marfa - efectuarea si mentinerea ordinei si curatenia la locul de munca Programul de lucru L--V 8.00 -- 17.00 Informatii la tel
-
Promovat
Angajam pregatitor colete [pick & pack] manipulant marfa in depozit de accesorii si consumabile pentru motociclete Cerinte: studii medii, experienta minim 2 ani, corectitudine, atentie, cazier curat, punctualitate. Avantaje: permis cat A, B, abilitati PC. Descriere job: receptionare marfa de la furnizori si asezarea la raft, pregatirea comenzilor pentru livrare, impachetare, alte activitati specifice de depozit. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3500 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) . Job ideal pentru un motociclist! Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de curierat cauta sa angajeze incarcator - descarcator - sortator colete! Cautam persoane serioase cu putere de munca, care sa-si doreasca o vechime in campul muncii! Descrierea jobului: Incarcare si descarcare plicuri si colete Sortare plicuri si colete Coletele sunt de marime medie. Nu avem paleti, marfa voluminoasa, cargo sau albe (masini de spalat, frigidere, aragaze etc) Programul de lucru este de 8 ore de Luni pana Vineri Cu incepere de la 16:30 Sambata si Duminica nu se lucreaza Carte de munca Bonuri de masa Depozitul se afla in Soseaua Alexandriei 99A, Bragadiru Salariul este de 2500 on Net luna Puteti aplica si direct pe adresa de HR la sectiunea Cariere a companiei Bookurier
-
Hai in echipa noastra! GROOMER FRIZER canin - un post. Job-ul este disponibil in Salonul Labute Fericite, un salon concept Boutique, exclusivist, situat de 8 ani in zona de Nord a Bucurestiului, avand clienti stabili. Daca esti un groomer pasionat de ceea ce faci si iti doresti sa te dezvolti pe plan profesional, te asteptam in echipa Labute Fericite. Salonul Labute Fericite ofera urmatoarea gama de servicii: - tuns cu foarfeca sau cu masina; - spalat, descalcit si coafat; - taiat unghii si curatat urechi; - Pet Shop. Descrierea postului: GROOMER FRIZER canin - tuns normal sau specific pentru fiecare rasa in parte indiferent de talie + servicii de cosmetica canina si felina (taiat unghii si curatat urechi); - lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - lucrul cu echipamente moderne; Cerinte: GROOMER FRIZER canin - Persoana cu experienta in cosmetica si frizerie canina, serioasa, amabila, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste pentru animale si pasionata de grooming. Diploma de Frizer canin sau atestatul de Groomer constituie un avantaj; - Poti fi si la inceput de drum, daca esti o persoana pasionata, te vom ajuta sa inveti si sa evoluezi alaturi de noi; - Persoana serioasa, responsabila, dinamica, amabila si empatica, persuasiva si sociabila cu clientii; - Abilitati de lucru in echipa: acceptam ca fiecare exceleaza in domeniul sau, asa ca invatam unii de la altii si suntem deschisi la sugestii; - Onestitate: discutam deschis si gasim solutii. Beneficii: - Sansa de a lucra intr-un salon premium ce urmareste sa se adapteze in permanenta cerintelor clientilor; - Lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica; - Lucrul cu echipamente moderne; - Pachet salarial competitiv, in functie de experienta si competente; - Posibilitati de dezvoltare profesionala; - Sustinem diversitatea profesionala a echipei noastre, deci orice competenta sau pasiune in grooming este primita cu bucurie. www.labutefericite.ro https: m.facebook.com labutefericitefrizeriecanina
-
-
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Angajam agenți de securitate cu atestat sau in curs de atestare. Stare de sănătate bună, fără cazier judiciar. Salariu 2880-3160 lei, plus bonuri de masă în valoare de 400 lei pe lună. Cunoștințe PC sau dispecerat constituie un avantaj.
-
SC FORT PORTES MADT SRL, cu sediul in Pribilesti, Maramures si avand CUI 47837025, scoate la concurs urmatorul post vacant: 1 x consultant intern in resurse umane COR 242318 Selectia se va face pe baza de CV-uri, joi 04 apr 2024; acestea se vor depune pe adresa de mail sau la numarul de telefon afisat.
-
Nu deranjați dacă nu știți ce înseamnă freelancer. Trebuie să aveți experiență în domeniul hotelier. Vârsta maxima 35 ani. Căutam o persoană: -dedicată, energica si entuziasta, flexibila, creativa -responsabila pentru preluarea apelurilor si asistenta cu clienții noștri -care sa prezinte informațiile cu privire la check-in check-out către clienti -să rezolve situatii care pot apărea, găsind soluții noi si inovatoare. De asemenea vei fi un colaborator, freelancer, de-al nostru si vei fi răsplătit in condiții de munca plăcute, inclusiv remote (de acasă) si remunerare in funcție de competențele tale.
-
As European leader and part of well-known own companies froup we are looking to hire experienced, passioned, hands-on, and customer-centric Transport Manager to continue building a logistics network in Hungary to deliver on time the highest quality product and meet the growing Customer's needs. The selected candidate will be in charge of managing and developing network of logistics partners and will become a part of an experienced team of colleagues, where knowledge-sharing and team work is key to meet satisfaction and continued further dynamic development of the company. POSITION: TRANSPORT MANAGER LOCATION: Distribution Centre in Satu Mare, Romania MAIN TASKS: Responsible for overall transport processes and development; Responsible for Driver s team, fleet and service; Lead negotiations with the suppliers of transport service; Build the transport schedule on his her allocated geographical perimeter; Lead and motivate Team, including staffing, shift planning, performance monitoring, etc. for an optimal cost effective transport; Maintain close relations with carriers, working with them on the optimization of transport operations; Ensure a detailed activity reporting (costs, service quality, etc.) and propose improvement plans in collaboration with counterpart at HQ in Poland; Define the strategy and transport plans according to the Business Unit needs; Recruit, manage and develop his her team taking care of the transfer of know-how; Preparation of documents for the broker in order to liquidate damages; Control and Supervise the company's property (trucks, semitrailer); Information exchange with other departments; Cooperation with local offices; Assistance in the implementation and supervision of the IT system modules; Organizing of driver s training. PROFILE: Bachelor s degree or equivalent; Have at least 2 years of experience with a similar position; Effective communication with good oral and written communication skills in English and local language as a must; Transport and logistics knowledge of relevant and specific legislation and how to comply with local regulation is a must; Have a good knowledge of the transport Romanian International market and especially the Transport Providers; Experience in dynamic or start up type environments; Prior experience in using a variety Management and GPS vehicle monitoring programs; ERP system and advanced Excel skills; Demonstrates openness to new ideas; comes up with useful ideas to improve the way we do things. BENEFITS: Full-time job; Dynamic working and friendly environment; Freedom and independence in action; Attractive salary appropriate to previous experience and competences; Bonus and incentives system adequate to the effects of work; Necessary working tools at the workplace; Comfortable working environment in a newly built facility; Reporting Directly to Operations Director Romania.
-
Angajam Agenti de Securitate pentru obiective din Bucuresti si imprejurimi Cerinte: -studii medii -cu sau fara atestat de paza -fara inscrisuri in cazier Mai multe detalii la telefon.
-
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica de profesionisti? Calipso este o companie cu 100% capital romanesc aflata in topul producatorilor romani de apa imbuteliata si sucuri carbonatate. Infiintata in anul 1991 si activand pe piata de profil din Romania, Calipso functioneaza dupa cele mai inalte standarde de calitate din industrie, fiind certificata IS și IFS International Food Standard. Denumire post: INSPECTOR RESURSE UMANE Cerinte: - studii superioare: - seriozitate, calm, corectitudine, punctualitate, receptivitate; - abilitati de comunicare si relationare; - tinuta si comportament echilibrat; Ce va face un INSPECTOR RESURSE UMANE in cadrul CALIPSO? Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare); Informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte; Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile; Arhiveaza documentele de personal; Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal; Arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara; Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate; Intocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania; Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor; Completeaza diverse adeverinte solicitate de salariati; Inregistreaza toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane; Intocmeste decizii, acte aditionale; Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare; Asigura relatiile operative cu medicul de medicina a muncii; Intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si functionare a Departamentului de Resurse umane; Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari; Intocmeste rapoarte de interviu (evaluarea candidatilor selectionati pentru lista scurta); Centralizeaza si analizeaza ofertele firmelor (training, medicina a muncii, ) pe care ulterior le raporteaza superiorului; Intocmeste liste si rapoarte cu privire la angajati; Faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati si societate; Asigura implementarea procedurilor stabilite prin Regulamentul intern; Actualizeaza si difuzeaza la nivel de firma documentele avizate de superiorul ierarhic; experienta in domeniu min. 3 ani Beneficii: Parte dintr-o echipa dinamica si cu multe oportunități de a invata si de a se dezvolta in cadrul companiei Tichete de masa Transport asigurat Program de lucru intre 8:00-16:30 Nivelul salarial va fi evaluat in funcție de competenta si experiența Prin aplicarea cv ului dumnavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia. Pentru mai multe detalii privind modalitatea în care Calipso poate prelucra aceste date, vă rugăm să consultați Notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa - codrii vlasiei - politica gdpr - () Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
-
Esti la inceput de cariera si doresti un loc de munca stabil in Germania? Detalii la nr de telefon sau pe WhatsApp Cerințe: permis de conducere cat B Se oferă salariu net 2000 euro ruta fixa program de lucru de luni-vineri, weekendul este liber angajare oficială cu contract de muncă și pachet social training platit se oferă chirie contra cost la cerere bonusuri de performanta
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Angajam casiera pentru locațiile noastre din Afi Brașov Pizza Bonita Sheikh. Programul este de 2 zile lucrate cu 2 zile libere , de la ora 9:30 la ora 22:00, se lucrează după programul mall-ului. Salariu este de 3200 RON în mână+ bonus din vânzări + prime de sărbători + posibilitatea de a avansa Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul casieriei (constituie un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Atitudine pozitivă și orientată către servicii de calitate - Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat - Disponibilitate pentru program flexibil, inclusiv weekend-uri și sărbători - De preferat doamne sau domnișoare
-
Companie agricola europeana de top, producătoare de seminte multispecie angajeaza: Electrician Sunteți candidatul ideal dacă aveti : experienta minim 2 ani, studii medii sau profesionale de specialitate, certificat de calificare in domeniu, disponibilitate de lucru în ture, responsabilitate si implicare. Veți beneficia de un pachet salarial motivant, decontare transport, tichete de masa, oportunitati reale de dezvoltare profesionala și sprijinul întregii echipe. Trimiteți CV-rile dumneavoastră la adresa: Informatii suplimentare va putem da la sediul nostru din sos.Baldovinesti nr.22, vis-a-vis de Ficus.
-
Angajez șofer TIR pentru comunitate min 1 an experiență Se tranzitează doar ES-IT-ES,ES-FR-ES. Salarizare: 3000EUR Perioada 6 2 sau 8 3 Se face schimb de remorci Plata diurnei se face pe 5 și 20 ale lunii. Nu se oprește garanție. Nu se intrerupe contractul de munca pe perioada odihnei de 2-4 saptamani. Se asigura transport catre Spania si inapoi catre casa. Telefon+GPS actualizat Se respecta programul de lucru. Acte necesare pentru angajare: -Permis BCE -Atestat transport marfa -Card tahograf -Fisa medicala+aviz psihologic(se deconteaza) Camioane disponibile 2(doua) DAF E6
-
SC cu sediul in Pitesti angajeaza sofer prelata pentru comunitate. Doar curse ES-IT-ES sau ES-FR-ES. Perioada de lucru 6-8 saptamani cu 2 libere. Nu se vine cu camionul acasa(se aduce camionul doar pentru ITP sau reparatii majore). Se asigura transport catre garaj casa cu avionul sau autocar(in functie de preferinte). Camioane E6 dotate corespunzator. Se respecta timpii de conducere! Salarizare 3000 euro luna care se plateste pe data de 5 si 20 ale lunii. Contractul de munca nu se intrerupe! pe perioada sederii in RO.
-
Angajam personal la azil bătrâni în germania. Asistenți Asistente Infirmieri Infirmiere Fete la curatenie Detalii suplimentare la tel sau wapp.
-
Angajam personal îngrijire bătrâni germania. Mai multe detalii la tel sau wapp
-
Personal pentru azil bătrâni germania angajam. Detalii suplimentare la tel sau vapo