Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-0-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
Camerista/femeie de serviciu, salariu foarte atractiv! Se lucreaza intr-o cladire de birouri + camere in regim hotelier din centrul Sibiului (de facut curatenie in camere, birouri, holuri, casa scarii, toalete). Program de lucru full time, 8 ore pe zi (9:00-17:00), luni-vineri. Exista posibilitatea lucrului in weekend, orele suplimentare fiind platite in plus. Salariu 2330 lei NET (2000 lei pe card + 330 lei bonuri), cu marire dupa 3 luni la 2530 lei NET (2200 lei pe card + 330 lei bonuri). Pentru mai multe detalii, sunati la
-
Promovat
Angajam sofer categoria D - transport persoane (angajati in cont propriu). Transportul se realizeaza cu Autobuz Mercedes Integro 53 locuri, cutie automata. Cerinte : - permis categoria D, - atestat transport persoane - cazier auto, - experienta minima 5 ani. - domiciliul in Giurgiu sau in apropiere. Detalii la numar de telefon 0757052465.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Cerinte: Stapaneste tehnicile de pregatire pentru aluaturi, blaturi si creme, Eficient din punct de vedere organizare si timp de preparare, Obisnuit sa lucreze cu volume Program: luni - vineri 08:30 - 17:00 sau 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30 Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Salariu: 3500 - 7000 lei in functie de experienta si cunostinte
-
Angajăm lucrători Austria, zona Linz pentru fabrică de paste făinoase! Transport si cazare asigurate gratuit ! Contract de angajare austriac, se acceptă atât bărbați cât și femei sau cupluri! Salariu net. 1950euro cu plată la două săptămâni! Program fix de 8 ore pe zi, 5zile pe săptămână ! Limba nu este obligatorie! Pentru mai multe detalii despre acest job, poți aplica la nr. (Cătălin Preda)
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Program 2 cu 2, Experienta in domeniu, Limba engleza nivel mediu, Seriozitate, Implicare Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
-
Promovat
Angajam muncitor necalificat pentru depozit de materiale de constructii situat in Timisoara
-
Angajam casier benzinarie, program lucru in ture 12/24, 12/48. Cerinte : studii medii, experienta in vanzari constituie un avantaj. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV.
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul intre 2700 si 3000 lei in functie de experienta in domeniul hotelier. Tel:
-
Caut doamna,familie,cuplu autohton/străini vorbitor lb.romana,pt.colaborare reciproc avantajo/OFERTA
Pt.administrare/exploatare o mica ferma, zona mînăstirii BîrsanaMM,deosebit potențial turistic.! Pot fi si2,3familii care sa colaboreze inpreuna,pe termen lung,necesar/cunoștințe la nivel de bun meseriaș în construcții și agricole, macar una dintre persoane sa vorbeasca romana,oferta serioasa cu potential enorm de progres si dezvoltare.!
-
Pensiunea Delia Timisoara angajeaza camerista. Program full time, pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati NU OFERIM CAZARE
-
Angajez ajutor patiser patisera ,program de munca 8 0re dimineata de la 0ra 6.30.Salariul se negociază la interviu(2500_3000)Rog seriozitate maxima!Puteți trimite CV pe adresa de mail din anunț !Pentru detalii sunati la nr de telefon din anunt!Va mulțumesc pentru colaborare!
-
Angajam cu contract de munca pe durata nedeterminata agenti de securitate pentru obiectivele din sectorul 5, salariul 2.380 - 2.850 NET . Pentru mai multe informatii sunati la numarul afisat mai jos.
-
Urgent angajam agenti de securitate,oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii va rigam sa sunati la nr. de telefon: .
-
Cautam persoane cu atestat sau fara atestat agent securitate pentru angajare. Avem locuri de munca situate in sectorul 5. Pentru mai multe informatii va rog sa ne sunati la numarul de mai jos.
-
Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie
-
Cerinte Studii - studii medii scoala profesionala; Cunostinte de calcul matematic de baza; Descrierea jobului -preia comenzile pe care trebuie sa le produca de pe tableta -seteaza comanda pe utilaj, calculand necesarul de materie prima -preia produsele din utilaj si le trimite catre ambalare -eticheteaza produsele finale Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28
-
- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la dapozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa, - Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune; Se asigura ca marfa este depozitata corect, fara risc de deteriorare, - Asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne, - Propune si implementeaza masuri de eficientizare a organizarii depozitului, a fluxului de marfa din depozit, - Elaboreaza si implementeaza solutii pentru problemele aparute in cadrul depozitului, - Monitorizeaza lunar cantitatea si calitatea stocului si verifica concordanta stocului fizic cu cel scriptic, - Raspunde de curatenia depozitului si a zonelor de receptie si de livrare, - Asigura instruirea si dotarea angajatilor pe care-i coordoneaza cu echipamentele necesare desfasurarii activitatii si conform normelor de securitate a muncii, fiind responsabil de folosirea si intrebuintarea corespunzatoare a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar: lize, electrostivuitor, rastele, mobilier, - Participa la inventarul scriptic sau faptic ori de cate ori este nevoie. CERINTE - experienta intr-un depozit de distributie reprezinta un avantaj, - experienta in lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite, - cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune, - persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat, - capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Bucuresti la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Responsabilitati - asigura activitatea depozitului zonal (experienta in domeniul anvelopelor si/sau a materialelor de constructii pentru amenajari interioare reprezinta un avantaj); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita; Cerinte - seriozitate; - corectitudine; - disponibilitate pentru a invata modul de lucru si a efectua atributiile postului; - harnicie. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Piatra Neamt la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
-
Responsabilitati - asigura activitatea de livrare a marfii de la depozitul zonal catre clientii firmei si raspunde de marfa preluata spre livrare; - incaseaza contravaloarea marfii livrate (bani sau instrumente de plata, conform contractelor dintre parti); - la nevoie se implica in activitatea depozitului zonal si participa la incarcarea si descarcarea marfii in si din masina; Cerinte - studii generale medii; - permis de conducere cu experienta in distributie marfa; - disponibilitate de deplasare pe raza mai multor judete din zona punctului de lucru. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Firma de transport Step One Spedition angajeaza soferi cat C E pe masini marca Mercedes Euro 6 pentru depozitul Rewe Bacau.Ansamblurile firmei transporta marfuri generale si alimentare) retur (ambalaje) cu incarcare din zona Bacau pentru zona Moldovei(Galati,Brasov,Suceava). Oferim: Salariu intre 6000 si 7000 ron Net. Se lucreaza la program, in fiecare zi soferul este acasa exemplu o saptamana de noapte si o saptamana de zi varianta agreata de cei doi soferi care lucreaza pe acelasi camion in ture Oferim seriozitate, Asistenta tehnica permanenta, flexibilitate. Detalii la telefon: