Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-0-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473
-
Promovat
Cautam sofer profesionist posesor permis categ C, E , certificat de pregatire profesionala (atestat) pentru tractari auto utilaje si transport autovehicule intern, pentru camion 6,5t 7.5t cu sau fara remorca 3,5 t Cerinte atestat profesional, analize medicale valabile, aviz psihologic valabil, cazier, permis categ C, E , domiciliul pe raza localitatii Cluj-Napoca sau imprejurimi, experienta constituie avantaj Contract de munca cu salar fix + diurna + procent
-
Promovat
Angajam persoana curatenie in Bucuresti,Cladirea Miro Office- Soseaua Bucuresti-Ploiesti, locatie fixa(spatii de birouri), la program de 6 ore, in intervalul 14-20 cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Locația, este un spațiu de birouri, în care trebuie desfășurate activități diverse de curățenie și de întreținere. Oferim salariu net 2800 lei, din care 2200 net in mana, 20 de bonuri de 30 lei( în total 600), și decontam o linie de transport abonament(100 lei) . Seriozitate, corectitudine si respect. Cautam personal serios, harnic, cu abilitati de comunicare si intelegere. Munca se face intr-o locatie fixa, stabila.
-
Promovat
Carmangerie situată lângă Market AlfabetaTomis 3 Bd Alexandru Lăpușneanu Angajam MACELAR cu experiență Salariu atractiv
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C SILVER CLIMA S.R.L, firma specializata in instalatii de climatizare, angajeaza instalator aer conditionat,instalatii termice cu fara experienta Desfasoara activitatii de montaj, exploatare, intretinere si reparatii pentru echipamente de aer conditionat si climatizare. Responsabilitati: Monteaza si instaleaza sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Mentenanta (revizii si reparatii) sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Participa si efectueaza lucrari specifice de montaj aer conditionat, climatizare rezidential, comercial si industrial; Participa la lucrari de mentenanta (revizii si interventie pentru instalatii HVAC); Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare; Acorda suport tehnic pentru anumite activitati sau lucrari in desfasurare (intretinere, reparatii, montaje, etc.); Participa ocazional la receptia lucrarilor; Intocmeste si verifica documente specifice activitatii de service; Stabileste sau aproba necesarul de materiale si sau piese de schimb, dupa caz. Cerinte: Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; Cunostinte de baza de functionare, instalare si intretinere echipamente de climatizare; Diploma de frigotehnist - constituie un avantaj; Posesor permis de conducere, categoria B - constituie un avantaj; Loialitate, flexibilitate si initiativa; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana riguroasa, ordonata, spirit de echipa; Disponibilitatea deplasarii in tara; Apt pentru lucrul la inaltime. Beneficii: Contract de munca; Concedii conform legislatiei; Salariu NET incepand de la 4000 lei si poate creste in functie de performante.
-
Societate comerciala angajează instalatori sanitari și HVAC salariu atractiv, permisul constituie un avantaj major . mai multe detalii la tel.
-
Partener Glovo tazz Va oferim posibilitatea de a lucra sub forma de angajare prin contract de munca part time sau full time sau colaborare PFA, in functie de optiunea Dvs. Se poate livra cu : - Bicicleta ( normala sau electrica ) - Trotineta ( normala sau electrica ) - Scuter - Motocicleta - Autoturism Suntem deschiși pentru colaborări cu PFA Căutăm colegi dedicați, descurcăreți și dornici de dezvoltare, asemeni nouă! De ce ai nevoie?: Minim 18 ani Telefon tip smartphone cu acces la internet Vehicul propriu sau închiriat (bicicletă, trotinetă, scuter, mașină) Beneficiile tale: Salariu motivant bazat pe numărului de comenzi Posibilitate de câștiguri de 30+ RON oră și până la 8000 RON pe lună Bonusuri atractive pentru performanță și pentru condiții meteo nefavorabile Bonus de recomandare, atât pentru cel care recomandă cât și pentru cel recomandat Bonusuri interne de performanță Plata cash sau transfer bancar Contract de muncă îndrumare în deschiderea unui PFA sau SRL Înscriere rapidă și training cuprinzător în prima săptămână Colaborăm cu tine pe baza de comision. Așadar, îți vom oferi îndrumare constantă pentru maximizarea câștigurilor. Succesul tău este și succesul nostru! Cum va arăta ziua ta de muncă: Program flexibil: TU alegi când lucrezi Plăți săptămânale Vei putea explora orașul pe bani orașele : Arad - timis - Oradea - Cluj
-
SC NEAGU M TEAM HOUSE SRL angajează dulgheri cu experiență de minim cinci ani, care să cunoască bine sistemul de cofraje Condor, Alsina, Peri SkyDeck, Dokka, etc. Șantierele noastre sunt situate pe raza municipiului Suceava. Nivelul salarial se stabilește la interviul pentru angajare în funcție de calificare și experiență. Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată, stabilitate, posibilitate de avansare și salariu avantajos. Pentru mai multe detalii vă asteptăm la numărul de telefon
-
Se cer: experienta, seriozitate Se ofera: -salariu motivant, program avantajos -loc de munca intr-un salon de renume cu clientela mare
-
Pehart Grup este liderul productiei de hartie tip tissue (materie prima si produse finite) in Romania. Compania are doua site-uri de productie, in Petresti ,langa Sebes, judetul Alba si la Dej, judetul Cluj. Ambele puncte de productie sunt echipate cu tehnologii avansate pentru productia si transformarea hartiei tissue. Angajam STIVUITORISTI pentru fabrica din Dej, cu autorizatie ISCIR. Beneficii: -Pachet salarial motivant si cu cu posibilitate de crestere; -Tichete de masa 40 RON zi; -Plata tuturor sporurilor legale specifice programului de lucru (noapte ore suplimentare weekend); -Prima de Paște și Crăciun; -Decontare transport pana la maxim 280 lei; -Contract de muncă perioadă nederminată;
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Brasov pt santier. Se ofera salariu incepand cu 2.200 lei.
-
angajam tamplari pal și montatori ,cu experienta minim 1 an, salariu 3500- 5000,plus bonusuri, program flexibil
-
Angajam confectionere modeliere care stiu sa confectioneze produse cap-coada inclusiv calcat. Program de lucru L-V 8.00-16.30. Salariul si bonusurile se discuta la interviu. Se da proba de lucru platita. Atelierul este in zona Liberty mall ( nu este in incinta Electromagnetica). Contract legal de munca, concediu de odihna 21 de zile lucratoare pe an. Pentru alte informatii , va rugam contactati telefonic.
-
Căutăm o fată care să se alăture echipei noastre! Locul de muncă se va desfășura în regim de smartworking, iar candidata va trebui să se ocupe de relația cu clienții unui magazin online, să sune pentru confirmarea comenzilor, să monitorizeze livrările și să trimită email-uri către clienți și furnizori. Nu sunt necesare abilități specifice, dar candidata trebuie să aibă cunoștințe minime de utilizare a calculatorului. Program de lucru de luni până vineri, începând cu ora 9:30 10, timp de 4 până la 6 ore, în funcție de volumul de muncă. Așteptăm CV-ul dvs.
-
Angajez asistenta medicala de farmacie pentru drogherie in Călimănești,jud Valcea.Program de lucru o zi și o zi. Pentru detalii și cv, sunați la numărul .
-
Restaurantul Shangri-La din Turda angajează personal pentru a se alătura echipei sale în creștere! Suntem în căutarea unui bucătar talentat și dedicat pentru a oferi experiențe culinare de neuitat clienților noștri. Dacă îndepliniți cerințele noastre și sunteți pasionați de industria ospitalității, vă invităm să ne contactați! Cerințe pentru poziția de bucătar: Abilități excelente de comunicare Atenție la detalii Atitudine pozitivă Dorința de a învăța și de a evolua Cunoștințe solide despre igiena și siguranța alimentelor Beneficiile de a lucra la Shangri-La: Salariu competitiv, discutat individual în funcție de experiență Mediu de lucru dinamic și prietenos Oportunități de învățare și dezvoltare profesională Dacă vă recunoașteți în descrierea de mai sus și sunteți gata să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: până pe data de 10 decembrie 2023, ora 20:00! Pentru orice informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon: . Suntem încântați să vă cunoaștem și să discutăm despre oportunitățile noastre de carieră la Shangri La. Vă așteptăm cu nerăbdare să faceți parte din povestea noastră culinară!
-
Candidatul ideal pentru acest job trebuie să fie o persoană caldă, prietenoasă, dedicată, punctuală și responsabilă. Căutăm o persoană care să aibă cel puțin skill-urile de bază pentru postul de ospătar. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare - Atenție la detalii - Atitudine pozitivă - Dorința de a învăța și de a evolua Beneficii: - Salariu competitiv, discutat individual în funcție de experiență - Mediu de lucru dinamic și prietenos - Oportunități de învățare și dezvoltare profesională
-
Angajăm ospătar în Germania! Compania noastră caută personal pentru industria Horeca în Germania. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să lucreze într-un mediu dinamic și să ofere servicii de calitate, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Ești ospătar, știi limba germană minim începător conversațional și îți dorești să lucrezi în Germania cu un contract direct la angajator? Peste 400 de complexuri hoteliere germane se alătura proiectului de angajare GASTRO-MEDIALJOB2024 La centru german de integrare Merdialjob ai următoarele avantaje: Relocare în cadrul portofoliului de firme din Germania partenere Angajare directă la angajatorul German cu contract de muncă nelimitat 50% reducere permanentă la cursurile de limba germană prin GermanSchool Medialjob Asistență permanentă + locuri de muncă sigure în Germania Salarii atractive Comision 0% Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca este un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Flexibilitate și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și abilități organizatorice; Abilități de gestionare a timpului și a priorităților; Cunoașterea limbii germane minim conversațional Oferim: Un mediu de lucru dinamic și plăcut; Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și prietenoasă; Posibilitatea de a dezvolta abilități în industria Horeca; Salariu competitiv și beneficii suplimentare. Dacă ești interesat de această oportunitate, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat sau o scurtă descriere. Vom lua în considerare fiecare candidatură și vom contacta persoanele selectate pentru pentru a transmite oferta completă. Te așteptăm să te alături poveștilor de succes create prin MedialJob!
-
Vulcanizare Non-Stop în Militari Residence căuta un nou membru pentru echipa noastră! Experiență în vulcanizare este un plus, iar cunoștințe de mecanică ușoară sunt apreciate, dar nu obligatorii. Situată într-o zonă cu vad mare, suntem în căutarea unei persoane dedicate și motivate pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Beneficii: Program non-stop Salariu începând de la 3000 RON, cu posibilitate de avansare Oportunitate de creștere profesională și dezvoltare într-un mediu de lucru stimulativ Pentru mai multe detalii și pentru a aplica, sunați la numărul de telefon din anunț. Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorul nostru coleg!
-
Adori sa pregatesti prajituri si sa faci asta cu o echipa tanara si dinamica? Iti place ideea de 'SANATOS' si 'ORGANIC'?! Iubesti atentia la micile detalii si directiile clare si bine stabilite inca de la inceput? Iti place sa inveti lucruri noi, sa te dezvolti si sa evoluezi constant? *** Daca ai raspuns cu DA la intrebarile de mai sus, atunci acest anunt este pentru tine: Ne marim echipa si ne dorim un cofetar, cu experienta, minim 1 an, in domeniul RAW-VEGAN. *** Acum, dupa ce am stabilit ceea ce cautam, hai sa iti spunem si ce oferim: Iti oferim un mediu de lucru placut, unde oamenii lucreaza ca o echipa si fiecare stie ce are de facut, iar daca nu stim, invatam si ne adaptam. Iti oferim un laborator de productie echipat modern, unde poti prajituri cu drag si spor. Bineinteles, pentru ca orice pasiune se rasplateste, oferim si un salariu atractiv, discutam mai multe la interviu, dar pot spune ca salariile noastre sunt peste media din piata, plus bonuri de masa si pentru ca ne dorim sa stimulam oamenii din echipa noastra de productie, oferim BONUSURI de performanta. Si pentru ca stim, ca productia este provocatoare, chiar si pentru cei mai buni dintre noi, programul de lucru este unul normal, iar tot ce este suplimentar, se plateste extra. Daca ai citit deja pana aici si consideri ca esti omul pe care il cautam, hai sa iti spun si care sunt responsabilitatile tale: - respectarea normelor igienico sanitare in vigoare si a procedurilor interne de lucru, pentru ca suntem un laborator de cofetarie, unde prioritizam igiena inainte de toate. - respectarea cu strictețe a rețetarului, care a fost optimizat dupa nenumarate incercari si adaptari la cerintele clientilor nostri care ne aleg constant de mai bine de 4 ani - realizarea si decorarea prajiturilor, torturilor, bomboanelor, ciocolatelor si aducerea lor in forma finite pentru a fi expuse in vitrina, o treaba care pare migaloasa la inceput, dar dupa ce te obisnuiesti, devine placuta. - evidenta stocurilor de materii prime, materiale si gestionarea acestora, Te asteptam la noi in locatie, str Popa Savu, nr 56, sa ne cunoastem, dar inainte da-ne un telefon!
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din CRAIOVA. Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului - Gestioneaza incasarile si comenzile clientilor Beneficii: - Training si oportunitate dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonus motivant Descrierea companiei IdealBebe - Magazinul ideal pentru bebelusi IdealBebe - comercializeaza o gama diversa de articole pentru copii, de la accesorii pentru bebelusi, jocuri si jucarii pana la carucioare, balansoare, produse de igiena si sanatate - toate pentru copilul tau ideal.
-
-
Multinationala germana din domeniul constructiilor angajeaza Tamplar pentru punctul de lucru din Cristian judetul Sibiu. Pachetul salarial este motivant, compus din salariu si beneficii. Experienta minima dorita este de 2 ani intr-o pozitie similara. Oferim posibilitati reale de dezvoltare profesionala. Asiguram transportul pana la locatie. Telefon de contact
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.