Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-0-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Hai în echipa Sergiana ! Angajam OSPATAR Dacă ești o persoană: - responsabilă, organizată; - cu abilități foarte bune de comunicare; - cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; - cu experiență relevantă în domeniu; Pe lângă salariul , noi îți oferim: - bonuri de masă; - procent din vânzări - bonus de recomandare personal - spor de fidelitate; - abonament de sănătate la o clinică privată. - decontare abonament sala de sport. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Mai multe detalii: 0725594472
-
Promovat
Hanul cu Salcii, Seaca- Călimănești, angajează personal bucatarie: bucătar cu experienta ajutor de bucătar
-
Promovat
Educatoare pentru învățământul preșcolar - anteprescolar Cerinte obligatorii: - absolventă a Liceului Pedagogic si sau a Facultății de Științele Educației; - experiență de minim 1 an în domeniu; - persoană entuziastă, dedicată, caldă, calmă, fermă, veselă, ordonată, pasionată de interacțiunea cu copiii și de dezvoltarea acestora la întregul lor potențial. - abilități de comunicare și organizare. - capacitate de a comunica cu părinții, colaborare cu personalul grădiniței. - capacitate de organizare, planificare și structurare a programului educațional. - creativitate și spirit de inițiativă. - abilități de creare a unui mediu plăcut și confortabil în sala de grupă. - capacitatea de a manifesta afectivitate pentru copii Descrierea jobului: - planificarea și proiectarea activităților instructiv-educative - organizarea activităților extrașcolare (serbări, evenimete, întâlniri cu părinții etc.) - monitorizarea, evaluarea și îmbunătățirea continuă a performanțelor preșcolarilor -responsabilități în cadrul comisiilor de lucru ale grădiniței Descrierea companiei: - suntem o grădiniță particulară acreditată de Ministerul Educației - vă oferim oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără și profesionistă - va oferim un job care vă va ajuta să vă dezvoltați în această profesie, în care eforturile și implicarea dumneavoastră vă vor fi răsplătite Beneficii: Pachet salarial atractiv, competitiv Locatie: Str. Mariuca, nr 40, Sector 4, Bucuresti Va rugam sunati la nr de telefon afisat, pentru stabilirea interviului. Va multumim!
-
Promovat
Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia. espre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul Publi24 Romjob, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile și politicile acestui site aplicabile în relația cu utilizatorii săi.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DIVARAMIMAR ANGAJEAZĂ MUNCITORI NECALIFICAȚI IN CONSTRUCȚII HALE METALICE.CAZARE SI MASA ASIGURATE. SE LUCREAZĂ IN DEPLASARE, SALARIU ATRACTIV!!! MAI MULTE DETALII LA TEL SAU
-
Angajam vanzatoare si responsabil la Simigeriei Matei Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si post intre 2400 si 3250. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Angajăm manipulant marfa pentru supermarketul Analina - Necalificat - Asezare manipulare produse - Atent la detalii - Verificare produse Detalii: Telefon: Adresă: Str. Onești, Nr. 1, Adjud Te așteptăm în echipa noastră!
-
Responsabilități: Întocmire note de cântar Întocmire avize Întocmire facturi Cerințe: Cunoștințe minime operare PC (Word, Excel) Abilitatea de a lucra independent Atitudine pozitivă Te așteptăm în echipa noastră!
-
Responsabilități: Preluare comenzi de la clienți Plasarea comenzilor către furnizori Colaborare cu furnizorii pentru a asigura livrarea la timp a comenzilor Monitorizarea stocurilor și plasarea comenzilor de reaprovizionare Cerințe: Cunoștințe de operare PC Abilitatea de a organiza și prioritiza sarcinile Abilitatea de a comunica eficient cu clienții și furnizorii Te așteptăm în echipa noastră!
-
Caut colega pentru un magazin de haine cu începere imediata.Magazinul se afla în Complex Comercial Auchan Titan. Magazinul se ocupa de vinderea hainelor și jucăriilor pentru copii.Salariul și programul se discuta la telefon. Cautam persoana între 18-40 ani
-
DescriereCerinte: - persoana tanara, dinamica, increzatoare in propriile forte; - experienta in lucrul pe calculator(excel, word) si viteza de lucru; - comunicare foarte buna la telefon (fluenta in vorbire); - limba engleza cel putin nivel mediu; - persoana energica, comunicativa cu capacitate de relationare; - persoana capabila sa invete continuu lucruri noi; - persoana organizata, responsabila; Descriere: - gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente; - arhivarea documentelor; - mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare in departament; - operare diverse inregistrari in sistemul informatic; - program de lucru in ture luni-duminica; Oportunitati: - Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata - Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern - Salariu motivant, pe masura realizarilor - Pregatire sustinuta si suport intern pentru atingerea obiectivelor Sunteti dispus/a sa lucrati in ture zi/noapte?
-
DESCRIERE Responsabilitatile job-ului sunt urmatoarele: Asigura o prima impresie pozitiva si profesionista despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care iau contact cu ea, nu neaparat clienti; Intampina vizitatorii si informeaza personalul de sosirea acestora; Preia si gestioneaza corespondenta firmei: faxuri, scrisori, alte documente; distribuie in timp real corespondenta sosita. Beneficii: Mediu de lucru placut; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în muncă; Oferte speciale din partea colaboratorilor noștri; Asigurare medicala la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; Program full time, se lucreaza in 3 ture.
-
Ce ne dorim ? Ne-am marit spatiul si ne intereseaza sa ocupi postul de HairStylist cu fara experienta ! Cautam si ucenici sa stii :) Salariu? Crede-ne pe cuvant ca vei fi multumit a. Daca ai experienta si vei fi angajata iti promitem abonamente la solar gratuite, creme, masaje de relaxare, mani pedi gratuit, coafor gratuit poate chiar si extensii ! Tu doar sa vrei ca noi putem :) Echipa GLOW CONCEPT isi mareste echipa. Suntem un salon ce avem cele mai tari solare din Bucuresti, cele mai bune extensii, cel mai tare design si echipa;Echipa GLOW CONCEPT, cel mai tarel salon din Bucuresti, isi mareste echipa.Suntem un salon ce avem cele mai tari solare din Bucuresti, Cele mai bune extensii, cel mai tare design si echipa !Haide sa lucrezi si tu intr-un salon ce depaseste orice imaginatie !Poate deja ne cunosti de pe internet, pe instagram sau facebook sau poate chiar ai fost in unul din cele mai bune solare din Bucuresti
-
Angajăm personal curatenie la cel mai nou hotel de 5 stele din Cluj Napoca Esti o persoana optimista? Entuziasta? Vrei sa faci parte dintr-o echipa la inceput de drum? Te asteptam in echipa noastra! Oferim pachete salariale atractive: Salariu fix + bonuri de masa Decont transport Premii bonsuri ocazionale in functie de performantele obtinute Spor de weekend Se lucreaza in special dimineata. Pentru detalii va asteptam la Hotelul nostru str. Constantin Brancusi nr.48-54, intre orele 10:00-18:00
-
Cerinte: -persoana majora -seriozitate si punctualitate -ambitie si perseverenta Responsabilitati: -preluarea comenzilor si incasarea lor -pregatirea bauturilor conform retetelor -mentinerea organizata si curata a zonei de lucru *mediu de lucru placut, posibilitatea de avansare Program de lucru: 2 zile lucrate, 2 zile libere Nr.de contact, CV-uri:
-
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Asistent manager operare pc localitatea gherla str dejului nr 540 e (MONDIAL) EXPERIENTA OBLIGATORIE INF TEL MUNCA DE BIROU program L-V 80,00-17,00
-
Candidatul ideal: - studii medii (superioare constituie avantaj) - cunostinte operare PC (office) si capacitate de a invata si utiliza aplicatii software - abilitati native de vanzare si negociere - ambitie si dorinta de continua dezvoltare - abilitati de coordonare si lucru în echipa - capacitatea de a lucra într-un mediu cu un nivel ridicat de stres Descrierea postului - recepționeaza comenzile primite de la fabrica trimite si mașinile din parcul propriu auto la incarcat si cauta retur pentru ele - intocmeste programul de livrari si comenzile de transport - întocmeste foile de parcurs zilnice ale întregii flote proprii - urmareste GPS-ul intregului parc auto si raporteaza eventualele probleme - cauta pe bursa transportatori pentru necesarul pe care nu il poate acoperi cu masinile proprii - intocmeste evidentele administrative din cadrul Departamentului Transport din cadrul companiei - negociaza si receptioneaza facturile de transport Salariu 5000 RO net + bonuri Program de lucru: Luni-vineri, 08:00 16:00 Asigurarea decontare transport
-
Vesti bune ! Polach Logistics & Transport angajeaza ! De ce avem nevoie Ei bine, suntem in cautarea unui sofer experimentat , iar un criteriu important pentru noi in alegerea lui va fi : resedinta : Jimbolia Comlosu Mare Carpinis (TM) categoria C+E - transport internațional marfa responsabilitate si buna colaborare Ce oferim : Contract fix : Jimbolia DE-Jimbolia Salar atractiv Pauzele saptamanale acasa Bonusuri Informatii: la telefon
-
Farmacia independentă Terrapharm angajează farmacist. Ce ne-am dori de la colegul a nou ă Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, avizat pe anul in curs; Experiența pe o poziție similară de minim 1 an de zile; Cunoștințe Microsoft Office la nivel mediu avansat; Bune abilități de comunicare; Să aibă spirit de echipă. Responsabilități Oferă consiliere pacienților cu privire la utilizarea medicamentelor și a potențialelor riscuri efecte adverse; Să ofere soluții pentru sănătate personalizate, în funcție de nevoile fiecăruia; Este responsabil ă de conservarea și eliberarea produselor farmaceutice; Să coordoneze activitatea operațională a personalului din farmacie pentru a asigura continuitatea și calitatea actului farmaceutic; Să gestioneze stocurile de produse pentru a evita lipsa medicamentelor, suprastocurile, pentru a reduce termenele de valabilitate critice și expiratele; Supraveghează activitatea asistenților de farmacie. Salariul 800-900 Euro Beneficii Bonuri de masă Asigurare privată de sănătate Prime de performanță Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi pe adresa de email: sau la numărul de telefon: . Așteptăm cu mare interes un semn din partea ta!
-
CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.
-
Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon:
-