Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-0-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii Lucrator Comercial Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru si a depozitului - aprovizionarea rafturilor cu marfa - scanarea produselor la casa de marcat cu grija si atentie Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Oferim salariu intre 2500 - 3500 lei, full time, lucru in ture, Pentru progamari interviuri sunati la nr afisat in anunt !
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajam cu relocare operatori productie, cupluri cu sau fara experienta-cazare gratuita la Pitesti Angajam pe termen lung cu relocare la Pitesti operatori productie sau muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din Pitesti unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm manipulant marfa pentru supermarketul Analina - Necalificat - Asezare manipulare produse - Atent la detalii - Verificare produse Detalii: Telefon: Adresă: Str. Onești, Nr. 1, Adjud Te așteptăm în echipa noastră!
-
Responsabilități: Întocmire note de cântar Întocmire avize Întocmire facturi Cerințe: Cunoștințe minime operare PC (Word, Excel) Abilitatea de a lucra independent Atitudine pozitivă Te așteptăm în echipa noastră!
-
Responsabilități: Preluare comenzi de la clienți Plasarea comenzilor către furnizori Colaborare cu furnizorii pentru a asigura livrarea la timp a comenzilor Monitorizarea stocurilor și plasarea comenzilor de reaprovizionare Cerințe: Cunoștințe de operare PC Abilitatea de a organiza și prioritiza sarcinile Abilitatea de a comunica eficient cu clienții și furnizorii Te așteptăm în echipa noastră!
-
Caut colega pentru un magazin de haine cu începere imediata.Magazinul se afla în Complex Comercial Auchan Titan. Magazinul se ocupa de vinderea hainelor și jucăriilor pentru copii.Salariul și programul se discuta la telefon. Cautam persoana între 18-40 ani
-
DescriereCerinte: - persoana tanara, dinamica, increzatoare in propriile forte; - experienta in lucrul pe calculator(excel, word) si viteza de lucru; - comunicare foarte buna la telefon (fluenta in vorbire); - limba engleza cel putin nivel mediu; - persoana energica, comunicativa cu capacitate de relationare; - persoana capabila sa invete continuu lucruri noi; - persoana organizata, responsabila; Descriere: - gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente; - arhivarea documentelor; - mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare in departament; - operare diverse inregistrari in sistemul informatic; - program de lucru in ture luni-duminica; Oportunitati: - Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata - Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern - Salariu motivant, pe masura realizarilor - Pregatire sustinuta si suport intern pentru atingerea obiectivelor Sunteti dispus/a sa lucrati in ture zi/noapte?
-
DESCRIERE Responsabilitatile job-ului sunt urmatoarele: Asigura o prima impresie pozitiva si profesionista despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care iau contact cu ea, nu neaparat clienti; Intampina vizitatorii si informeaza personalul de sosirea acestora; Preia si gestioneaza corespondenta firmei: faxuri, scrisori, alte documente; distribuie in timp real corespondenta sosita. Beneficii: Mediu de lucru placut; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în muncă; Oferte speciale din partea colaboratorilor noștri; Asigurare medicala la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; Program full time, se lucreaza in 3 ture.
-
Ce ne dorim ? Ne-am marit spatiul si ne intereseaza sa ocupi postul de HairStylist cu fara experienta ! Cautam si ucenici sa stii :) Salariu? Crede-ne pe cuvant ca vei fi multumit a. Daca ai experienta si vei fi angajata iti promitem abonamente la solar gratuite, creme, masaje de relaxare, mani pedi gratuit, coafor gratuit poate chiar si extensii ! Tu doar sa vrei ca noi putem :) Echipa GLOW CONCEPT isi mareste echipa. Suntem un salon ce avem cele mai tari solare din Bucuresti, cele mai bune extensii, cel mai tare design si echipa;Echipa GLOW CONCEPT, cel mai tarel salon din Bucuresti, isi mareste echipa.Suntem un salon ce avem cele mai tari solare din Bucuresti, Cele mai bune extensii, cel mai tare design si echipa !Haide sa lucrezi si tu intr-un salon ce depaseste orice imaginatie !Poate deja ne cunosti de pe internet, pe instagram sau facebook sau poate chiar ai fost in unul din cele mai bune solare din Bucuresti
-
Angajăm personal curatenie la cel mai nou hotel de 5 stele din Cluj Napoca Esti o persoana optimista? Entuziasta? Vrei sa faci parte dintr-o echipa la inceput de drum? Te asteptam in echipa noastra! Oferim pachete salariale atractive: Salariu fix + bonuri de masa Decont transport Premii bonsuri ocazionale in functie de performantele obtinute Spor de weekend Se lucreaza in special dimineata. Pentru detalii va asteptam la Hotelul nostru str. Constantin Brancusi nr.48-54, intre orele 10:00-18:00
-
Cerinte: -persoana majora -seriozitate si punctualitate -ambitie si perseverenta Responsabilitati: -preluarea comenzilor si incasarea lor -pregatirea bauturilor conform retetelor -mentinerea organizata si curata a zonei de lucru *mediu de lucru placut, posibilitatea de avansare Program de lucru: 2 zile lucrate, 2 zile libere Nr.de contact, CV-uri:
-
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Asistent manager operare pc localitatea gherla str dejului nr 540 e (MONDIAL) EXPERIENTA OBLIGATORIE INF TEL MUNCA DE BIROU program L-V 80,00-17,00
-
Candidatul ideal: - studii medii (superioare constituie avantaj) - cunostinte operare PC (office) si capacitate de a invata si utiliza aplicatii software - abilitati native de vanzare si negociere - ambitie si dorinta de continua dezvoltare - abilitati de coordonare si lucru în echipa - capacitatea de a lucra într-un mediu cu un nivel ridicat de stres Descrierea postului - recepționeaza comenzile primite de la fabrica trimite si mașinile din parcul propriu auto la incarcat si cauta retur pentru ele - intocmeste programul de livrari si comenzile de transport - întocmeste foile de parcurs zilnice ale întregii flote proprii - urmareste GPS-ul intregului parc auto si raporteaza eventualele probleme - cauta pe bursa transportatori pentru necesarul pe care nu il poate acoperi cu masinile proprii - intocmeste evidentele administrative din cadrul Departamentului Transport din cadrul companiei - negociaza si receptioneaza facturile de transport Salariu 5000 RO net + bonuri Program de lucru: Luni-vineri, 08:00 16:00 Asigurarea decontare transport
-
Vesti bune ! Polach Logistics & Transport angajeaza ! De ce avem nevoie Ei bine, suntem in cautarea unui sofer experimentat , iar un criteriu important pentru noi in alegerea lui va fi : resedinta : Jimbolia Comlosu Mare Carpinis (TM) categoria C+E - transport internațional marfa responsabilitate si buna colaborare Ce oferim : Contract fix : Jimbolia DE-Jimbolia Salar atractiv Pauzele saptamanale acasa Bonusuri Informatii: la telefon
-
Farmacia independentă Terrapharm angajează farmacist. Ce ne-am dori de la colegul a nou ă Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, avizat pe anul in curs; Experiența pe o poziție similară de minim 1 an de zile; Cunoștințe Microsoft Office la nivel mediu avansat; Bune abilități de comunicare; Să aibă spirit de echipă. Responsabilități Oferă consiliere pacienților cu privire la utilizarea medicamentelor și a potențialelor riscuri efecte adverse; Să ofere soluții pentru sănătate personalizate, în funcție de nevoile fiecăruia; Este responsabil ă de conservarea și eliberarea produselor farmaceutice; Să coordoneze activitatea operațională a personalului din farmacie pentru a asigura continuitatea și calitatea actului farmaceutic; Să gestioneze stocurile de produse pentru a evita lipsa medicamentelor, suprastocurile, pentru a reduce termenele de valabilitate critice și expiratele; Supraveghează activitatea asistenților de farmacie. Salariul 800-900 Euro Beneficii Bonuri de masă Asigurare privată de sănătate Prime de performanță Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi pe adresa de email: sau la numărul de telefon: . Așteptăm cu mare interes un semn din partea ta!
-
CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.
-
Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon:
-
-
Magazin Online cu peste 8 ani experienta! Vino si alatura-te echipei noastre, si vom creste impreuna, pe toate planurile! Daca te regasesti in majoritatea frazelor de mai jos, te invitam sa ne contactezi : - Am cunostinte peste mediu intr-un program de editare photo; - Sunt o fire perfectionista, ma imbunatatesc constant; - Imi doresc un job stabil; - Sunt o persoana adaptabila si atenta la detalii; - Vreau sa invat cat mai multe lucruri, sa evoluez pe plan profesional; - Asimilez foarte usor informatii, si pot tine cont de mai multe aspecte deodata. Conditii: Program de lucru full-time; 8 ore + pauza Contract de munca ; Concedii conform legislatiei; Concedii si weekenduri adevarate , fara telefoane de serviciu, fara e-mailuri, fara noi deloc in perioada de odihna . Echipa tanara si motivata; Posibilitate de a lucra ore suplimentare; Bonusuri in functie de experienta si performanta; Punem foarte mult accent pe implicare si seriozitate. Despre noi : Suntem o echipa tanara, cu o vechime de peste 8 ani pe piata. Ne place ceea ce facem, si consideram ca doar asa putem avea rezultate dorite. Cautam o persoana pentru a ni se alatura si a creste odata cu noi, atat personal cat si profesional. Sediul se afla langa statia de metrou Dimitrie Leonida. ( 5 minute de mers pe jos ) - este bine sa tii cont de locatie si timpul necesar pentru a ajunge, deoarece vei face acest drum zilnic. Te rugam sa trimiti un CV prin intermediul publi24 . Dupa primirea CV-urilor , vei fi contactat pentru programarea unui interviu. Mesajele fara CV atasat , nu sunt luate in considerare .
-
Se caută șoferi RS pentru următoarele mașini : Dacia Logan 3-2021 full Gpl+Benzina -600 Ron Dacia Sandero 2022 GPL+Benzina -600 Ron In curând : Mazda 3 2021 Condiții : Atestat Cazier Buletin Contract la 8 ore Pentru mai multe detalii mă contactați pe Whatsap .