Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Fochist la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - studii medii - calificare fochist - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - cunoștințe despre funcționarea echipamentelor de cazan - experiență anterioară în operarea cazanelor sau într-un rol similar RESPONSABILITATI: - alimentarea și aprinderea focului în cazane - responsabil de alimentarea cu combustibil a echipamentelor - monitorizarea și menținerea temperaturii și presiunii adecvate în cazane - curățarea și întreținerea regulată a cazanelor și a echipamentelor aferente - asigurarea funcționării eficiente și sigure a echipamentelor și sistemelor de cazan BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Cluj! Angajăm Controlori Calitate! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ai disponibilitate de a învăța; Ai disponibilitate de a lucra în schimburi; Ești o persoană serioasă și responsabilă. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3100 - 3600 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Plata orelor de noapte cu spor de 25 la sută; Transport asigurat sau decontat; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET; Instruire la locul de muncă; Contract pe perioada nedeterminată. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de studii medii sau scoala profesionala; - Detinator carnet de conducere- categoria C - Detinator atestat transport marfa; - Capacitate de decizie si analiza; - Persoana cu initiativa; - Rezistenta la stres; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA POSTULUI: 1) Presteaza servicii de vidanjare: - Conduce autoutilitara firmei la beneficiarii serviciilor de vidanjare; - Respecta cu strictete programarea serviciilor la datele si orele indicate; - Se asigura ca serviciile prestate se efectuaeaza conform normelor in vigoare; - Se asigura ca intocmeste si preda documentele aferente serviciului prestat; - Propune superiorului ierarhic masuri de eficientizare a activitatii prestate; 2) Intretine si exploateaza corespunzator autoutilitara societatii: - Verifica zilnic starea tehnica a autoutilitarei; - Respecta parametrii de functionare ai autoutilitarei; - Raspunde de respectarea normelor de circulatie pe drumurile publice; - Are obligatia sa completeze foile de parcurs si sa le predea la sfarsitul programului; - Are un comportament civilizat cu persoanele cu care intra in contact. BENEFICII: - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Decontare transport pentru persoanele din afara localitatii; - Asigurare medicala.
-
Promovat
Locație: Pantelimon, București Ești pasionat de mașini și utilaje industriale? Te așteptăm să te alături echipei noastre din cadrul unei fabrici specializate în producția de materiale de construcții în Pantelimon, București. Suntem în căutarea unui mecanic de întreținere experimentat care să se alăture echipei noastre pentru a asigura buna funcționare a utilajelor noastre. Responsabilități: Întreținerea preventivă și corectivă a utilajelor și mașinilor din fabrică. Diagnosticarea și remedierea rapidă a defecțiunilor tehnice. Asigurarea respectării standardelor de calitate și de siguranță în exploatarea utilajelor. Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor. Participarea la instruiri și cursuri de specializare pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul industrial Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și pneumatică. Capacitatea de a lucra eficient în regim de 3 schimburi de luni până vineri. Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice. Orientare către siguranță și calitate în activitatea desfășurată. Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net - in functie de experienta Tichete de masa 400 lei (20 lei zi lucrata) Asigurare medicala privata Asigurare de viata 24 7 Prime de sarbatori Bonus anual Program: luni - vineri, 8 ore in 3 schimburi: I. 6:00-14:30 II.14:30-22:00 III.22:00-6:30
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de distribuție căutam operator PC (cunostiinte IT+Corel) pentru întreținere website, webshop etc. - Program: Luni-Vineri 08:30-17:00 - Salar motivant + BONUS Avem rugămintea sa ne Trimiteți CV-ul dvs. Pe adresa de mail
-
Companie de distributie consumabile si echipamente pentru industrie,angajam personal pentru postul de gestionar depozit. Ce vei face la noi ? Sarcini si responsabilitati pe linie profesionala: 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; 2. Opereaza in stoc miscarile de marfa; 3. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; 4. Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa; 5. Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei; 6. Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; 7. Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei; 8. Respecta legislatia de gestiune a stocurilor; 9. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; 10. Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii; 11. Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; 12. Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie; 13. Verifica documentele vamale la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante; 14. Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; 15. Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului; 16. Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor; 17. Asigura miscarea stocurilor; 18. Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur; 19. Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi; 20. Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege; 21. Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata; 22. Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei; 23. Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului; 24. Preda marfa catre client conform documentelor emise; 25. Expediaza marfa catre clienti; 26. Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; 27. Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii; 28. Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa; Ce asteptam de la tine? - Studii medii absolvite; - Cunostinte tehnice; - Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani; - Cunostinte medii de operare programe de gestiune; -Limba engleza mediu -permis de conducere cat. B - Persoană serioasă, organizată, meticuloasă, responsabilă, fără cazier judiciar; - Aptitudini de comunicare si integrare. Ce beneficii oferim? - Pachet salarial motivant si competitiv + tichete de masa în valoare de 300 Ron (15 Ron/zi lucratoare) in plus fata de salariu. - Set complet de echipamente de lucru (calculator,telefon) - Mediu de lucru motivant, tânar, orientat spre realizari - Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare.
-
- angajam muncitor in domeniul tamplariei din PVC ( confectionat si montat articole din PVC ); - program de lucru de luni pana vineri, - salariu se stabileste in functie de abilitatile fiecaruia. - persoana de contact Pavel Aurel - toate detalille le veti afla la numarul sau la sediul nostru din strada Combustibilului nr 2 Tulcea
-
angajez sofer personal firma serioasa angajez sofer personal cat b pentru mai multe detali la nr de tel
-
sudura MMA , mig mag ,tig wig , polietilena, reparatii și întreținere confecționare porți, garduri, sudura pe teava sudură aluminiu, fonta, otel, cupru, inox. mă deplasez la domiciliul clientului in caz de urgenta . reparatii și întreținere în orice domeniu , pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Companie multinațională cu renume in industria anvelopelor (zona PIPERA) CERINTE: -MECANIC AUTO (MIN 2 ANI experienta) -Persoana organizata (își organizează atelierul) -Persoana sociabila (placut in fata clientului si colegilor) -Persoana comunicativa (ne dorim un coleg la fel ca noi) -Persoana implicata (se implica în cadrul companiei și da dovada de interes vis- -vis de fiecare constatare auto) -Cunostinte de geometrie auto. -Cunostinte pentru folosirea aparatului de freon. -Seriozitatea conteaza cel mai mult -Atitudinea face diferența -Ofera ce am scris mai sus si vei avea cel mai bun loc de munca. BENEFICII: -Salariul fix (trecut în contract) -Comision (trecut în fluturasi) -Concediu 25 zile -Zile libere nationale. -Asigurare medicala plătită de companie(REGINA MARIA sau MEDLIFE) -Tichete de masa (30 ron) -Portofoliu de clienți format. -Prima de Crăciun pentru copii. -Team buildinguri organizate de companie. -Achiziție de produse cu preturi preferențiale și servicii gratuite pentru angajații companiei. -Alte beneficii care se vor discuta în cadrul interviului. SERVICE AUTO COMPLET (ROTI, MECANICA, GEOMETRIE, FREON etc)COMPANIE MULTINAȚIONALĂ PARTE DIN GRUPUL MICHELIN
-
Dezvoltator imobiliar, angajam secretara cu carnet de conducere categoria B Aveti posibilitatea de a intermedia vanzari, ceea ce va genereaza un procent din apartamentele vandute, pe langa salariul de baza Salariu 3500 lei + comision vanzare.
-
-
Candidatul Ideal - Student sau studii superioare tehnice; - Cunostinte Software Metrolog, PC DMIS, Polyworks sau alt soft pentru control 3D - constituie un avantaj; - Dispus la plecari frecvente in strainatate; - Bune abilitati de comunicare si relationare; - Atitudine pozitiva; - Persoana atenta la detalii, cu gandire analitica, dinamica si autonoma; - Spirit de ordine si disciplina; - Limba engleza - nivel avansat; - Limba franceza - constituie un avantaj; - Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Masuratori si control 3D in domeniul Automotive si Aeronautic; Citirea și interpretarea desenelor 2D, modelelor 3D și a sistemelor carteziene la nivel avansat; Masuratori utilaje linii automatizate in uzinele auto sau aero in intreaga lume.
-
Responsabilitati: Executarea lucrarilor de intretinere preventiva si corectiva la echipamentele si masinile industriale; Repararea si inlocuirea componentelor mecanice defecte sau uzate; Asamblarea, demontarea si reglarea echipamentelor si masinilor conform specificatiilor; Cerinte: Disponibilitate pentru deplasari in tara si in afara tarii Permis de conducere Capacitatea de a lucra eficient atat independent cat si in echipa Beneficii: Slariul fix + cazare + diurna
-
Angajez un muncitor necalificat. Salariu începând de la 150-200. Valabil doar pentru București. Pentru mai multe detalii sunați la
-
Șofer categoria B+C,caut loc de muncă pe dubă sau prelată de 3.5 tone,curse interne sau tur -retur. Sunt din Oltenița -Calarasi,iar ca experiență,am lucrat 2 ani pe Sprinter,în curierat la Amazon -Germania
-
Vreau sa ma angajez ca supraveghetor agenti paza mentionez lucrez si in prezent agent paza dețin atestat paza din anul 2008 ,detin permis conducere din anul 2002 locuiesc în București sec 6 daca se poate tot sectorul 6 pt cal cunosc tot ca aici locuiesc pt ca am permis de conducere m-am hotărît să plec de la firma unde lucrez in prezent pt a face si altceva exemplu sa merg in control pt a verifica agenti daca sunt in regula in posturi cred ca am suficientă experiență dea face asta pt ca lucrez in domeniul de nul timp
-
Firma de construcții angajez dulgheri echipa pentru santier an Slatina sau Caracal cu contract de munca și plata la m2 sau la zi 5000 7000 nr de contat madalin
-
Angajam vanzatori(are),magazin alimentar non-stop,in Constanta zona Tomis Nord.Sunati dupa 10.30 A.M.la tel.
-
Firma mobilier si usi de interior - angajeaza tamplar universal, pentru realizarea de mobilier sau usi de interior - din PAL si MDF vopsit furniruit. Posibilitate de perfectionare in lucru cu furnir sau lemn masiv. Ore suplimentare platite integral si salariu atractiv. Contact:
-
Angajam tamplar / montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența !! Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Se ofera si bonusuri !Rugam seriozitate !!
-
Angajam tamplari cu experienta in asamblarea corpurilor din pal, mdf si panouri de lemn . Cerinte minime necesare : capacitatea de a intelege schitele de asamblare,asamblarea corpurilor ,montare si reglare balamale,montare glisiere standard si cu amortizare,permis de conducere categoria B constituie un avantaj Oferim un mediu placut, program de 8 ore de luni pana vineri ,salariu atractiv in functie de abilitati plus comision la fiecare proiect in functie de implicare ! Sediul atelierului este in comuna GHIRODA.
-
Angajam tamplar si/ sau montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența. Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Rugam seriozitate !! Locație: Ghiroda
-
Cont Expert Vasiliu SRL, birou de contabilitate şi expertiză contabilă, cu sediul în orş. Tîrgu Neamţ, judeţ Neamţ, angajează: *expert contabil contabil autorizat economist. Cerinţe: - Studii economice superioare - Experienţa reprezintă un avantaj dar nu este obligatorie. Avantaje: - Salariu atractiv - Promovare si majorări salariale periodice, pe criterii de performanţă - Mediu de lucru plăcut - Program de lucru flexibil - Program de lucru hibrid - la birou şi telemuncă Date de contact: Nr. Telefon: Email: