Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună ziua! Sublime Couture își mărește echipa . Am avea nevoie de croitor (care să croiască diferite modele de rochițe, bluze , costume , articole pentru copii , după tipare de bază însă să aibă cunoștințe în modificarea acestora , modificări mici ( de exemplu - dintr un decolteu în v să se facă unul pe rotund și așa mai departe )) croitoreasă ( modelier mașinist) - o persona ce va coase produsele ( în general rochii din materiale fine ) deja croite. In prima etapa rochițele se fac de proba iar după efectuarea probei se vor efectua modificările și se va finisa produsul. Dacă ești o persoană creativă și îți place să experimentezi noi tehnici de lucru, atunci ești potrivit echipei noastre . Atelierul este situat pe Bulevardul Ficusului nr 44 a . Sector 1 București . - Andreea
-
Promovat
Angajam consilier de vanzari pentru optica medicala nou deschisa in Urziceni. Experienta constituie un avantaj, dar nu este neaparat necesara deoarece oferim training. Candidatul ideal: - Excelente abilitati de comunicare si exprimare; - Dorinta de invatare, perfectionare constanta; - Responsabilitate, seriozitate si asumarea deciziilor luate; - Sa fie o persoana deschisa, energica, sociabila si cu spirit de echipa. Responsabilitati: - Consilierea si vanzarea ramelor si lentilelor de ochelari; - Intretinerea echipamentelor si a dispozitivelor din dotare; - Consilierea, vanzarea si adaptarea lentilelor de contact cosmetice si/sau de corectie a vederii; - Utilizarea programului de gestiune si vanzare CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail sau in mesaj
-
Promovat
-
Promovat
Candidatul Ideal: Serios, onest, dispus la efort fizic moderat; Atitudine pozitiva in relatiile de munca; Organizat si responsabil; Studii medii finalizate; Dispus sa lucreze in weekend; Persoană dinamică, perseverentă, cu spirit de iniţiativă; Descrierea jobului: Recepţia, verificarea cantitativă şi calitativă a mărfurilor; Depozitarea adecvată a mărfurilor si eliberarea articolelor către client; Participarea la inventarele periodice; Întreţinerea ordinii şi curăţeniei la locul de muncă. Oferta: Oportunitatea de a te alătura unei companii multinaţionale în expansiune; Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu motivant; Tichete de masă 30 lei; Prime de sarbatori; Abonament clinică medicală privată; Transport asigurat de la statia de metrou Păcii la magazin şi retur;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam STIVUITORISTI și Manipulanti Locatie Chiajna, jud. Ilfov Cerinte: Minim studii medii Cunostiinte scanner si echipamente tehnice specifice unui depozit; Preferabil experienta anterioara intr-un depozit; Atestat valabil de Stivuitorist (ISCIR) si experienta. Responsabilitati: Participarea activa la incarcarea si descarcarea marfurilor din depozit; Efectuarea comenzilor de marfa conform instructiunilor primite; Utilizarea echipamentelor in mod corespunzator; Respectarea procedurilor operationale la nivel de depozit. R spectarea normelor ISCIR; Verificarea starii tehnice a stivuitorului la inceputul si sfarsitul programului de lucru. Program de lucru: Luni Vineri: 2 schimburi, 06:00 - 14.30 respectiv 13:30 - 22.00 Salariu: 3050 lei - 3300 lei net (- impozit tichete) + tichete de masa de 30 de lei tichetul Prima Paste & de Craciun Bonus anual acordat in Decembrie (cat inca un salariu net); Prima de 1 Iunie (pentru copii sub 14 ani ai angajatilor); Transport asigurat de la metrou Pacii din Bucuresti; Asigurare medicala la clinica medicala privata. (inclusiv WhatsApp)
-
angajam stivuitorist Brașov parc industrial VGP tipuri de stivuitoare frontale și laterale program în 3 schimburi autorizatie iscir decont transport salariu 3500 lei net bonuri de 30 lei pe zi alte beneficii .
-
-
Manpower angajează tâmplari, montatori mobilă și vopsitori cu experiență sau fără experiență Căutăm persoane cu experiență în industria lemnului, pentru a lucra într-o fabrică din zona Freidorf, într-un mediu curat și profesionist. Angajăm si persoana fără experiență, dar cu dorință de dezvoltare. Salariul și beneficiile sunt negociabile, în funcție de experiență și abilități. Programul este de luni până vineri de la 07:00 la 15:30. Pentru mai multe detalii apelați sau trimiteți mesaj la numărul de telefon
-
Societate are nevoie de sofer pe comunitate,8 2,fără Anglia,se oferă diurna plus salariu pe țara ,pentru mai multe detalii,sunați,va rog,multam
-
Candidatul Ideal Dorim sa angajam persoane care: au experienta in HORECA; studii liceale sau scoala profesionala constituie avantaj; sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; sunt sincere si statornice; sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru: 12 24 si 12 48; doua zile lucratoare cu doua zile libere (in ture:7 - 19); 9 ore 5 zile consecutive. RESPONSABILITATI: Respecta retetele de productie si modul de prezentare a produsului finit conform instructiunilor companiei; Verifica specificatia de meniu si detaliile de preparare a alimentelor; Se asigura ca produsele alimentare corespund permanent si pe deplin cererii clientului, in ceea ce priveste cantitatea, calitatea, costul si timpul de productie; Se asigura ca toate produsele utilizate sunt in conformitate cu procedurile si standardele companiei si legislatiei in vigoare. BENEFICII: Pachetul salarial cuprinde: Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend+tichete de masa+prime+asigurare medicala; Spor sarbatoare legala; Masa calda, ceai, cafea, apa; Alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; Uniforma; Contract de munca pe perioada nedeterminata: Garantia corectitudinii contractuale; Planuri de dezvoltare profesionala si training, Activitati sociale in cadrul companiei; Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei dnata Catering din Romania furnizeaza pe Aeroportul International Henri Coanda servicii de catering la bordul aeronavelor si servicii de alimentatie publica inTerminalul Plecari din AIHCB prin unitati de tip: fast-food, snack-bar, cafenele si restaurant.
-
-
Promovat
Bun venit! Angajăm o persoană cu minim 2 ani experiență în coordonarea unei echipe (de cel puțin 7-10 persoane) într-un mediu industrial, o persoana care are cunoștințe de desen tehnic și cunoștințe de limba engleza (nivel mediu). Tip post: full time, 2 schimburi (luni-vineri, 6.45-14.45, 14.30-22.30) Durata contractului: permanent Raportează către: Manager producție Activitate companie: producție de echipamente de răcire industriale Responsabilități: - Prioritizarea producțiilor primite, în funcție de livrări urgențe - Comunicarea defectelor sau deficiențele utilajelor echipamentelor și luarea deciziilor pentru a nu pune în pericol sănătatea sau integritatea operatorilor de utilaje - Comunicarea consumabilelor pieselor de schimb necesare procesului tehnologic - Verificarea respectării sistemului 5S - Propuneri de optimizare a propriei activități și a activității echipei. Ofertă: - Contract perioadă nedeterminată - Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) - Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% - Măriri salariale anuale, în funcție de performanță - Prime de Paște și Crăciun 1300 lei per an - Pachet servicii medicale - Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
-
Promovat
Pentru acest post nu e necesară experiență, nu avem limită de vârstă, căutăm persoane serioase, dornice să învețe și sa muncească, se va oferi instruire la locul de muncă. Program: schimbul 1: 06.45-14.30 schimbul 2: 14.30-22.30 schimbul 3: 22.30-06.30 Ofertă: Salariu la angajare: 4312 lei Brut + tichete de masă 35 Ron zi (700 lei lună) Contract perioadă nedeterminată Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (în cazul in care domiciliul se află iî afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Locație: Parcul Industrial Ghimbav, Brașov Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
-
Promovat
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
Angajam soferi pentru Uber, Bolt sau BlackCab, cu masina proprie sau inchiriata din flota noastra. De ce ai nevoie pentru a incepe colaborarea? - Varsta minima 21 ani - Atestat Transport in regim de închiriere - Permis de conducere obtinut de minim 2 ani - Autoturism cu maxim o vechime de 15 ani (maxim an de fabricatie 2008) - Cazier auto curat (fara inscrisuri grave) - Cazier judiciar fără înscrisuri - Smartphone Care este comisionul nostru? Comisionul nostru este de 10% din net De ce sa ne alegi pe noi? - Pentru ca avem 7 ani experienta in domeniu. - Te ajutam sa iti obtii copia conforma - Iti oferim support 24/7 - Te ajutam sa iti optimizezi programul de lucru, astfel sa iti maresti veniturile.
-
Firma noastra este autorizata: - ANRE - proiectare si executie, verificari si revizii tehnice periodice instalatii gaze naturale - ANRE - verificari instalatii electrice (PRAM) - ISCIR - instalare, montare, reparare, intretinere, verificari tehnice periodice (VTP ISCIR) centrale si cazane < 9000 kw, arzatoare, automatizari, instalatii de ardere - ISCIR - supraveghere instalatii sub presiune (RSVTI) - ISCIR - verificare, reparare si reglare supape de siguranta - certificare ACCREDIA ISO 9001(calitate) si ISO 14001(mediu) - certificare CCOC "Firma de incredere" anii 2016-2020. Candidatul ideal - cunostinte tehnice in domeniu - experienta service centrale termice si cazane pe gaz - experienta in instalatii gaze naturale - autorizatii ISCIR, ANRE sau alte atestate - constituie avantaj - permis conducere categoria B - constituie avantaj - seriozitate si implicare - abilitati de comunicare Descrierea jobului - verificari tehnice centrale termice (VTP ISCIR) - reparare/ service centrale termice si cazane pe gaz - mentenanta instalatii termice - verificari si revizii instalatii gaze naturale - intocmire procese verbale de lucrari, rapoarte VTP, fise de evidenta, facturi, chitante Oferim: -bonusuri din vanzari -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -ore suplimentare platite -carte de munca -seriozitate -mediu de lucru placut
-
Promovat
Bun venit! Angajăm un coleg pentru mașina de debitare țeavă, disponibil la lucrul în două schimburi. Pentru acest post e necesară experiența într-un mediu de lucru industrial (producție), indiferent de postul ocupat. Prezintă avantaj experiența de lucru cu utilaje (ex. realizarea mentenanței, setarea programului). Program: sch 1: 06.30 14.30 sch 2: 14.3 fertă: Contract perioadă nedeterminată Salariu la angajare: 4312 lei brut Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime si instalații de răcire industrială, prezent în Europa și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info: Aplicații la:
-
Mister Kebab isi mareste echipa cu salatier. Program 5 cu 2, CM, masa gratuita, tips, bonusuri. Bd. Aerogarii 17A-Baneasa;
-
Închiriez tură cab stomatologic în zona medicinei ,compus din sală așteptare,3cabinete,vestiar 2grupuri sanitare.sterilizarea se efectuează cu autoclav.acte la zi.tel
-
Candidatul Ideal Dorim sa angajam persoane care: au experienta in HORECA; lucru pe casa de marcat; au studii liceale sau scoala profesionala; sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; sunt sincere si statornice; sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru: 12 24 si 12 48 (ore zi noapte); doua zile lucratoare cu doua zile libere (in ture:7 - 19); 9 ore 5 zile consecutive. Responsabilitati: Respectarea regulilor de servire; Cunoasterea meniului; Preluarea si servirea comenzilor; Satisfacerea cererilor clientilor prin standardele solicitate de companie; Verificarea termenelor de garantie a produselor conform procedurilor; Realizarea incasarilor. Beneficii: Pachetul salarial cuprinde: Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend+tichete de masa+prime+asigurare medicala; Spor sarbatoare legala; Masa calda, ceai, cafea, apa; Alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; Uniforma; Contract de munca pe perioada nedeterminata: Garantia corectitudinii contractuale; Planuri de dezvoltare profesionala si training, Activitati sociale in cadrul companiei; Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei dnata Catering din Romania furnizeaza pe Aeroportul International Henri Coanda servicii de catering la bordul aeronavelor si servicii de alimentatie publica inTerminalul Plecari din AIHCB prin unitati de tip: fast-food, snack-bar, cafenele si restaurant.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Avem posturi de lucru disponibile la frizerie și coafor. Salonul are vad comercial, locuri de parcare în vecinătate. -strada Sovata, zona PENNY MARKET Sovata. -program în ture -regim PFA