Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-11 Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Consultant Asigurari

    Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); -Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.

  • 3

    Consultant Asigurari

    Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.

  • 1

    Consultant Asirgurari

    Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.

  • Angajez menajera part time 4 zile pe lună salariu 600

    Caut doamna sau domnișoară vârstă maxima 40 de ani pentru masajj de relaxaree la domiciliul meu,ofer 100 Ron pentru ședința de 1 ora,plata se face pe loc,se poat face 1.000 Ron lunar.mai multe detalii pe WhatsApp.astept mesajul tau aici.cer și ofer seriozitate.

  • Angajare ospătar

    Terasa restaurant în Delta Dunării angajează ospatari și aj.ospatari. Se oferă salariu fix plus procent din vânzări, cazare și masă.

  • 22

    Stivuitorist

    Stivuitorist Candidatul Ideal Angajam Stivuitorist 3 schimburi Se lucreaza in fabrica Descrierea companiei Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.

  • Angajare ospatari

    Terasa restaurant în Delta Dunării angajează ospătari și aj.ospatari. Se oferă salariu fix plus procent din vânzări, cazare și masă.

  • 23

    Angajam persoana pentru Controlul Calitatii

    SC Lipefra Tex SRL angajeaza persoana pentru Controlul Calitatii in domeniul textil/confectii. Se ofera pachet salarial atractiv. Selectie pe baza de Curriculum Vitae la adresa de e- mail: Detali la telefon:

  • 9

    angajez muncitori

    angajăm muncitori in construcții rigips eri gletuitori faianțori

  • 28

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • 1

    Îngrijire batrana

    Caut persoana îngrijire bătrână, 2 ore pe zi, zona Mărășești, Suceava.

  • Manager transport marfa (PDM) cu cunostinte de engleza si germana

    Sunt manager de transport marfa (PDM), cu certificat de competenta profesionala obtinut in anul 2021. Sunt angajat la doua intreprinderi de transport marfa din judetul Vrancea, dar am disponibilitatea sa lucrez si pentru firme din tara. Detin cunostinte atestate de engleza si germana nivel avansat, scris si vorbit. Detin cunostinte de utilizarea computerului atestate prin certificat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati telefonic.

  • 28

    STUDENTĂ pentru activități de secretariat

    Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar înțelegere deplină în colaborare. Oferta de angajare : salarizare atractivă și, dacă este necesar, asigur cazare. CV.cu fotografie actuală.

  • 3

    femeie la curatenie si vase 2500 lei luna

    firma de catering angajam femeie pentru curatenie si spalat vase. se lucreaza 5 zile pe saptamana de la ora 14 la ora 22. se ofera contract de munca si o masa pe zi. locatia este in militari sector 6

  • 67

    Icredit Galati angajeaza consultant credit part time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 13

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 4

    Doamna Curatenie

    Caut o doamnă part time pentru curățenie birouri de preferat experiență .

  • Angajez vanzatori pentru târguri, piețe, bazar

    Angajez vanzatori pentru târguri, piețe, bazar. Salar motivant. Rog seriozitate.

  • 1

    Încălțăminte ESD electrostatici marca ATLAS

    Sânt noi in cutie. Încălțăminte de lucru șantier sau electricieni, design, calitate, durabilitate crescuta etc.

Salvează căutarea