Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-01-11

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    programare cnc

    Ofer consultanta programare frezare CNC. Experienta serioase SolidWorks:Fusion:Aspire:Mach3:Hurco. Imprimanta 3D,Elegoo Neptune 4 Pro.

  • Partener Uber Bolt.Angajam soferi

    Flota partenera Uber bolt autorizata ARR,ofera posibilitatea de angajare,cu perceperea unui comision de doar 6%. Plata se face săptămânal în fiecare zi de miercuri(cash sau card)- doar două costuri de achitat :- comision doar 6%. carte de muncă OBLIGATORIE ( 2 4 8 ore ... după caz, dacă mai aveți sau nu și alt job in baza adeverintei de salariat copie contract munca).Colaboram cu persoane full-time Part-time. (fără alte taxe ... contabilitate ... etc)- Oferim o gama variata de masini in regim de inchirierer pentru a desfășura această activitate de ridesharing! in cadrul flotei noastre. Ajutor din partea noastra la deschiderea contului. Suport 24 7 pentru a raspunde intrebarilor si a oferi ajutorul nostru in rezolvarea oricarei nelamuriri. Seres 3 DFSK 100% ,electric SWM G01f G01 Automat,benzina Seat Ibiza Manual,motorina Seat Ibiza Manual,benzina Renault Megane automat., motorina Opel Astra J Manual,motorina Plus alte modele in functie de disponibilitate. pentru mai multe detalii ne gasiti la;

  • 2

    Munca necalificata la banda,abator Germania nu se cere limba, transport din romania si cazare.

    Angajam muncitori necalificați pentru ambalare etichetare, la un abator din Germania. AJUTĂM CU TRANSPORTUL BENEFICII: -salariu net cuprins intre 1.800 - 2.000 -contract de munca -asigurare medicală -spor de noapte 25 % -duminica și zilele de sărbătoare legale plătite cu 25% in plus -alocații pentru persoanele care au copii minori 219 -concediu plătit 24 zile pe an -bani de concediu -al 13-le-a salariu -primă de Crăciun -instruire și formare profesională -nu percepem nici un fel de comision de angajare -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -post la banda , etichetare,ambalare -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -disponibilitatea de a lucra pe ture (zi și noapte )l -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerințe : -persoane serioase, bărbați,femei sau cupluri obișnuite sa lucreze in 2 schimburi cu vârsta cuprinsă între 18-55 de ani -cazier curat -apți de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectuează prin transfer bancar FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE -cont bancar -asigurare de sănătate - Anmeldung Drumul din România pana in Germania este de 150 care este suportat de firma și vi se va retrage din primul salariu . Avem plecări săptămânale din toate zonele tarii. Pentru informații suplimentate sunați la numărul de telefon

  • Angajam neclificati abator Germania, transport si cazare asigurata

    Angajam muncitori necalificați pentru ambalare etichetare, la un abator din Germania. AJUTĂM CU TRANSPORTUL BENEFICII: -salariu net cuprins intre 1.800 - 2.000 -contract de munca -asigurare medicală -spor de noapte 25 % -duminica și zilele de sărbătoare legale plătite cu 25% in plus -alocații pentru persoanele care au copii minori 219 -concediu plătit 24 zile pe an -bani de concediu -al 13-le-a salariu -primă de Crăciun -instruire și formare profesională -nu percepem nici un fel de comision de angajare -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -post la banda , etichetare,ambalare -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -disponibilitatea de a lucra pe ture (zi și noapte )l -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerințe : -persoane serioase, bărbați,femei sau cupluri obișnuite sa lucreze in 2 schimburi cu vârsta cuprinsă între 18-55 de ani -cazier curat -apți de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectuează prin transfer bancar FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE -cont bancar -asigurare de sănătate - Anmeldung Drumul din România pana in Germania este de 150 care este suportat de firma și vi se va retrage din primul salariu . Avem plecări săptămânale din toate zonele tarii. Pentru informații suplimentate sunați la numărul de telefon

  • 7

    Angajăm facturista-contabila - Iasi

    Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!

  • 6

    bona si menaj casa, fetita 2 ani,Ploiesti str Deltei Malu Rosu,

    Menaj casa si partial bona Ploiesti, Zona Malu Rosu str. Deltei Program de lucru, 2 variante: Varianta 1: Full time, bona+menaj. Program de luni pana vineri, plus 2 sambete luna, 9: lei luna banii in mana, sau 4500 lei cu carte de munca. Varianta 2: Doar menaj. 8 ore zi 1 zi saptamana (sau mai multe, periodic, pentru curatenie mai detaliata) 160-180 lei zi. Cautam o doamna pentru curatenia casei si care sa ne ajute si cu copilul, in o parte din orele petrecute la munca. Suntem familie cu copil de 2 ani. Lucram mult de acasa si vom prelua copilul vatvde des vom putea. Ne dorim o persoana care sa aibe rabdare cu fiica noastra, sa participe activ la educatia acesteia. Ne dorim de asemenea o persoana care sa organizeze ce e necesar prin casa. Uneori s-ar putea sa fie nevoie de mai mult timp pentru curatenie. In acele zile nu va sta cu copilul sau va sta foarte putin. Responsabilitati: Activitati educativ recreationale cu fiica noastra. Ea e in topul prioritatilor. curatenia se face cand este timp. Toate responsabilitatile care tin de curatenia gospodariei Ingrijire flori si plante 1data saptamana. Organizarea si reorganizarea dulapurilor -la nevoie, rar. Spalat, calcat, schimbat lenjeria 2ori luna. Ajutor la evenimentele organizate in familie(rar 1-2 ori an). Cerinte Obligatorii: Varsta cuprinsa intre 20 si 55 ani. Nu mai mult de 55 ani. Ne dorim colaborare pe termen lung. Fara probleme de sanatate grave Nefumatoare. Sa fie mamă. Ideal cu permis. Verificare si solicitari la angajare Act identitate in original Solicitam cazierul judiciar. SMS TELEFON whatsapp . Ps: Este disponibil si postul de bona, full time, 8 ore zi, 9-17:00. Pentru acel post am creat alt anunt, separat. Pentru detalii ma puteti contacta la nr de mai sus.

  • 3

    Angajam reprezentat comercial in SIGHISOARA

    Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona SIGHISOARA, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Bistrita, Cluj, Sibiu, Brasov, Harghita, Covasna, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! Publ

  • Pensionar studii superioare tehnice sau economice

    Descrierea jobului: Are cunostiinte de MS-Office(Word, Excel, Outlook). Studii superioare in domeniul economic /tehnic reprezinta un avantaj. Este o persoană organizată, perseverentă, amabilă si flexibilă. Manifesta siguranta de sine, capacitati metodice de lucru. Este o persoana creativa, cauta mereu sa isi eficientizeze modul de lucru.

  • Partener Uber Bolt.comision 6%

    Flota partenera Uber bolt autorizata ARR,ofera posibilitatea de angajare,cu perceperea unui comision de doar 6%. Plata se face săptămânal în fiecare zi de miercuri(cash sau card)- doar două costuri de achitat :- comision doar 6%. carte de muncă OBLIGATORIE ( 2 4 8 ore ... după caz, dacă mai aveți sau nu și alt job in baza adeverintei de salariat copie contract munca).Colaboram cu persoane full-time Part-time. (fără alte taxe ... contabilitate ... etc)- Oferim o gama variata de masini in regim de inchirierer pentru a desfășura această activitate de ridesharing! in cadrul flotei noastre. Ajutor din partea noastra la deschiderea contului. Suport 24 7 pentru a raspunde intrebarilor si a oferi ajutorul nostru in rezolvarea oricarei nelamuriri. Seres 3 DFSK 100% ,electric SWM G01f G01 Automat,benzina Seat Ibiza Manual,motorina Seat Ibiza Manual,benzina Renault Megane automat., motorina Opel Astra J Manual,motorina Plus alte modele in functie de disponibilitate. pentru mai multe detalii ne gasiti la;

  • Angajam inginer politehnica

    Bragadiru . Inginer pentru activitatea de organizarea productiei de mobilier de exterior , urmarirea productiei si intocmirea de oferte tehnico-economice. Constituie avantaj cunoasterea de programe de prezentare vizuala.

  • 2

    Bragadiru Marketing - administrativ

    Descrierea jobului: Promovarea produse si servicii pe platforme de marketplace Postari pe retelele de socializare Preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor Ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si de optimizare/promovare Creare de materiale de recrutare

  • Tehnician gestiune stoc

    Ai bune abilități de planificare și experiență în gestiune pentru o perioadă îndelungată? Îți propunem un rol de Tehnician gestiune stoc în cadrul celui mai important producător european de piese și structuri pentru avioane care se află în Brașov. Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă în continuă dezvoltare, te așteptăm să aplici. Scopul postului constă în primirea, verificarea, depozitarea, gestionarea componentelor și sau materialelor auxiliare (freestock) în vederea comisionării (alcătuirea kit-urilor necesare în vederea producției de ansambluri). Introduce marfă în stoc în baza documentelor de intrare; Stochează în spații bine delimitate și corespunzătoare a produselor stocate; Înregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor; Raportează lunar rezultatele activităţii de gestiune a stocului; Întocmește necesarul de aprovizionare în baza sistemului Replenish ; Cerințe: Minim studii medii; Experiență minim 3 ani în gestiune (de preferat într-o fabrică de producție); Cunoștințe de utilizare a unui program de gestiune (SAP); Cunoștințe MS Office; Comunicativ, gândire analitică; Pachet beneficii: Salariu variabil în funcție de experiență Tichete de masă 35 RON zi Abonament medical Primă de prezență Primă de productivitate Primă de concediu Primă specială Crăciun și Paște Subvenție cantina companiei Pensie privată pilonul III Abonament sală fitness & spa Zi liberă de ziua de naștere Transport asigurat pe rute prestabilite sau decont transport Contract pe perioadă nedeterminată

  • 11

    Icredit Galati angajeaza functionar administrativ

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice

  • 67

    Icredit Galati angajeaza consultant credit part time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 20

    Icredit Galati angajeaza Manager relatii clienti

    Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • 13

    La Cafenea Sinaia angajează barman-ospătar

    "La Cafenea" angajează barman-ospătar cu sau fără experiență. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă și crezi că acesta ar putea fi potrivit pentru tine, te așteptăm la sediul nostru din Sinaia, str. Octavian Goga nr 27, spațiul nr. 2. Nu oferim cazare.

Salvează căutarea