Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza ALIMENTATOR LINIE MOBILIER (LINE FEEDER) Cerintele postului: Candidatul ideal este un tanar dornic sa lucreze intr-un mediu dinamic; Studii medii profil tehnic; Experiența pe un post similar in domeniul mobiliar; Intelegerea si respectarea instructiunilor de lucru; Operativitate, spirit de observatie si atentie. Responsabilitati: Incarcarea masinilor cu materie prima si curatarea resturilor ramase in urma proceselor de productie; Executa operatiile specifice de operare in locatia definita de alimentare cu materie prima, precum si de retur in magazine a materiei prime, produselor finite, etc; Mentine si aplica procedurile specifice definite in locatiile de productie si magazie; Preia, stocheaza si transfera materia prima, produsele finite; Verifica stocurile si semnaleaza corespunzator erorile. Beneficii: oferim transport pe raza Timisoara programul se desfasoara in 2 schimburi oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata bonus de prezenta bonus de productivitate si bonus de performanta prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
complectam echipa din bucatarie cu personal calificat si necalificat informatii suplimentare la
-
Promovat
Căutăm electrician industrial pentru un client din Aschbach, Germania Tipul postului Cu normă întreagă Sarcinile dumneavoastră: Depanarea defecțiunilor electrice Asigurarea conformității cu standardele și reglementările de siguranță Instalarea și adaptarea sistemelor electrice Întreținerea și repararea sistemelor electrice și a echipamentelor Profilul dumneavoastră: Mai mulți ani de experiență profesională Bune cunoștințe de limba germană (min. A2) Ce vă putem oferi? Petralog oferă un tarif orar începând de la 16 euro brut , în funcție de experiență și calificări. Petralog oferă diurnă pentru mese + costuri de cazare (40 euro pentru fiecare zi lucrată ). Petralog este membră a Asociației germane a agențiilor de muncă temporară (GVP). Petralog oferă posibilitatea de angajare pe termen lung. Petralog oferă locuri de muncă cu opțiunea ulterioară de preluare direct de către angajator. Petralog oferă sprijin individual și personal. Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Promovat
Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut persoane care sa ma ajute sa promovez diverse pe retele de socializare. De la diverse produse pana la servicii din diferite domenii de activitate. Castig in functie de implicare si de volumul de timp depus. Detalii pe Whatsapp sau Telegram la numarul .
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Suntem o echipă tânără, dorim să ne dezvoltăm și avem nevoie de colegi noi. Ce îți oferim ca să devii colegul nostru? Știm că asta te interesează pe tine! 1. Distracție (nu este opțional) 2. Colegi faini-pe care te poți baza și la bine și la rău 3. Salar baban sus am scris ,,net-ul" la care poti ajunge(noi plătim dările) 4. Bonus obligatoriu: -Orele suplimentare-plătite -Diurne când suntem plecați, da nu cu pluta -Bonusuri la lucrări cu asta portofelul tău atrage atenția în club 5. Te trimitem pe banii noștri la diferite cursuri de pregătire 6. Furnizorii și colaboratorii organizează diferite evenimente și acolo te trimitem 7. Te facem și șef că vrei că nu vrei asta numa dacă te duce capu Ce îți cerem ca să devii colegul nostru? Asta ne intereseza pe noi 1. Trebuie să ai experiență pentru a știi ce să faci și să faci bine ce știi- de curent vorbim 2. Musai să ai capacitatea de a găsi soluții singur-Știi?! proiectele se fac în birou. 3. Să fii sociabil-într-un an vei cunoaște foarte mulți oameni, musai să-i împaci pe toți (cumva) 4. Să fii de gască toți suntem și nu o să te simți bine dacă nu ești:) 5. Să fii dispus să înveți noi toți învățam pentru că tehnologia avansează 6. Să te îmbraci frumos salopetă ți-o dăm noi 7. Să fi organizat-avem multe de aranjat 8. Să fii atent, cu curentu o dată greșești 9. Să îți placă să muncești la propriu vorbind... pentru că noi ne distrăm dar și muncim!.. (nu prea avem când să ne plictisim) 10. Dacă știi o limba straina e avantajul tău 11. Să știi să conduci în special cart-ul, dar ar fi bine și mașină (se simte mai ales la salar) 12. Să îți placă să călătoresti (vom munci oriunde) 13. Facultatea nu constituie un avantaj-sefu de echipă oricum nu are facultate: p 14. Dacă ai facultate, nu-i bai oricum salariu minim e la fel si la inginer 15. Neapărat să îți placă la înălțime, nu urcăm pe munți da urcăm pe scări Ce vei face dacă vom fi colegi? Asta ne intereseza pe toți 1. Dimineatea îți vei bea cafeaua cu noi (șefu mare da cafea) 2. Vei face cu noi planul de bataie pentru ziua în curs 3. Vei pregăti scule, jucării, flexuri 4. Vei face necesarul de materiale pentru lucrări 5. Vei executa instalații electrice după planuri (avem și proiectant- ăla din birou) 6. Vei face intervenții de urgență în caz de defect, zi sau noapte 7. Vei face și reparații ale instalațiilor electrice după cum se poate 8. Vei construi și chestii mișto șefu are idei trăznite 9. Lucru pe lângă casa atelieru e mare (doar ce ne am mutat:)) 10. Vei menține legătura cu clienții unii lasă și ciubuc 11. Vei cunoaște deviza Repede și Bine 12. Vei conduce mașinile. Ți-am zis mai sus că plecăm periodic în deplasări între 2 și 3 zile o data la 2 săptămâni. 13. ... lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs. De când angajăm? De când găsim persoana potrivită. Nu e foarte urgent, dar vrem să găsim o persoană bună sau mai multe (persoane bune), cu ajutorul căreia să facem o echipă de handbal . Lăsând glumă, ne-ar plăcea să te avem de luna asta pe langă noi. Dacă ai nevoie de mai multe detalii, să ne suni la . Dacă ai simțit că vorbim despre tine în cele de mai sus, trimite-ne un CV la adresa stil_electro_max yahoo.com împreună cu răspunsul la întrebarea: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră? si te programam la interviu sa ne cunoastem personal!
-
Suntem o echipă INCA tânără , dorim să ne dezvoltăm și avem nevoie de colegi noi. Ce îți oferim ca să devii colegul nostru? Știm că asta te interesează pe tine! 1. Posibilitatea de a te dezvolta (nu este optional e obligatoriu daca aplici pentrru acest job) 2. Colegi faini-pe care te poți baza și la bine și la rău 3. Salar oky de inceput am scris ,,net-ul" la care incepi (noi plătim dările) 4. Bonus obligatoriu: -Orele suplimentare-plătite -Diurne când suntem plecați, da nu cu pluta -Bonusuri la lucrări cu asta portofelul tău sigur se va rotunji 5. Te trimitem pe banii noștri la diferite cursuri de pregătire daca ai capul pe umeri 6. Furnizorii și colaboratorii organizează diferite evenimente și acolo te trimitem 7. Te promovam asta numa dacă te duce capu fie că vrei fie că nu vrei Ce îți cerem ca să devii colegul nostru? Asta ne intereseza pe noi 1. Trebuie să ai putin mai multa materie cenusie pentru a știi ce să faci și să faci bine ce știi- de curent vorbim 2. Musai să ai capacitatea de a găsi soluții singur-Știi?! proiectele se fac în birou . 3. Să fii sociabil-într-un an vei cunoaște foarte mulți oameni, musai să-i împaci pe toți (cumva) 4. Să fii de gască toți suntem și nu o să te simți bine dacă nu ești:) 5. Să fii dispus să înveți , noi toți învățam pentru că tehnologia avansează 6. Să te îmbraci frumos , salopetă ți-o dăm noi 7. Să fi organizat-avem multe de aranjat 8. Să fii atent, cu curentu o dată greșești 9. Să îți placă să muncești la propriu vorbind... pentru că noi ne distrăm dar și muncim!.. (nu prea avem când să ne plictisim) 10. Dacă știi o limba straina e avantajul tău 11. Să știi să conduci în special cart-ul, dar ar fi bine și mașină 12. Să îți placă să călătoresti (vom munci oriunde) 13. BAC-ul nu constituie un avantaj-sefu de echipă oricum nu are: p 14. Dacă ai BAC-ul luat ,nu-i bai oricum salariu minim e la fel si la inginer 15. Neapărat să îți placă la înălțime, nu urcăm pe munți da urcăm pe scări Ce vei face dacă vom fi colegi? Asta ne intereseza pe toți 1. Dimineatea îți vei bea cafeaua cu noi (șefu mare da cafea) 2. Vei face cu noi planul de bataie pentru ziua în curs ! 3. Vei ajuta la pregăt scule, jucării, flexuri 4. Vei ajuta la intocmirea necesaruli de materiale pentru lucrări 5. Vei ajuta la executarea de instalații electrice după planuri (avem și proiectant- ăla din birou) 6. Vei face intervenții de urgență în caz de defect, zi sau noapte 7. Vei face și reparații ale instalațiilor electrice după cum se poate 8. Vei ajuta la construrea și de chestii mișto șefu are idei trăznite 9. Lucru pe lângă casa atelieru e mare (doar ce ne am mutat:)) 10. Vei lua legătura cu clienții unii lasă și ciubuc 11. Vei cunoaște deviza Repede și Bine 12. Vei conduce mașinile. Ți-am zis mai sus că plecăm periodic în deplasări între 2 și 3 zile o data la 2 săptămâni. 13. ... lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs. De când angajăm? De când găsim persoana potrivită. Nu e foarte urgent, dar vrem să găsim o persoană bună sau mai multe (persoane bune), cu ajutorul căreia să facem o echipă de handbal . Lăsând glumă, ne-ar plăcea să te avem de luna asta pe langă noi. Dacă ai nevoie de mai multe detalii, să ne suni la . Dacă ai simțit că vorbim despre tine în cele de mai sus, trimite-ne un CV la adresa stil_electro_max yahoo.com împreună cu răspunsul la întrebarea: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră? si te programam la un interviu sa ne cunoastem personal!
-
Bine ai venit în echipa noastră Bolt, unde căutăm pasionați ai șofatului să se alăture flotei noastre dinamice! Dacă iubești să conduci, ești orientat către clienți și vrei să faci parte dintr-o comunitate prietenoasă, atunci te invităm să aplici pentru postul de șofer Bolt. Ce oferim: Flexibilitate: Alege-ți propriul program de lucru și câștigă în funcție de disponibilitatea ta. Venit competitiv: Obține un venit stabil și atractiv, beneficiind de tarife echitabile și bonusuri motivate. Suport 24 7: Echipa noastră este mereu aici pentru a te ajuta și pentru a răspunde întrebărilor tale. Comunitate prietenoasă: Fă parte dintr-o echipă dedicată, unde valorile noastre sunt respectul, transparența și satisfacția clienților. Oferim sprijin în obținerea copiei conforme și a ecusoanelor. Bonus 100 de lei la primele 50 de curse efectuate. Flota Autorizată de catre ARR pentru transport alternativ pune la dispoziție ocazia unei colaborări cu PFA(Vă ajutăm cu toate actele necesare. Programul este flexibil in funcție de necesitățile dumneavoastra. Venitul pe săptămână poate fi între 1000lei și 2500, în funcție de disponibilitatea dvs și de Nr de ore lucrate Cerințe: Atestatul profesional de transport persoane este obligatoriu și vă putem sprijini în dobândirea lui cât mai repede . Vârsta minimă este de 21 de ani, iar permisul de conducere sa aibă vechimea de cel puțin 2 ani. Autorismul personal sa nu fie mai vechi de 2010. Cazier judiciar Abilități de comunicare și atitudine pozitivă. Alătură-te acum echipei Bolt și fii unul dintre șoferii noștri de încredere! Aplică acum și transformă pasiunea ta pentru șofat într-o oportunitate de carieră. Comisionul nostru este de 10% din încasări. Pentru mai multe detalii așteptăm să ne contactați la Nr. De telefon sau prin mesaje.
-
-
SC AUTOGAB SRL sediul in Slatioara (DN 65 Slatina - Craiova) caută mecanic auto turisme cu experienta. Experienta: reprezinta avantaj experienta in domeniu; Beneficii (se discuta in cadrul interviului): Pachet salarial foarte atractiv Bonusuri de performanta Conditii foarte bune de lucru Descrierea jobului Participarea si executarea lucrarilor de service la solicitarea coordonatorului servicelui auto. Transport gratuit Slatina - Slatioara Tichete de masa. Program de lucru: Luni - Vineri
-
-
Angajăm Alpinist utilitar cu atestat și experiență, pentru detașarea la un client din Franta, zona La Rochelle. Cum ne-am dori să fii: - Experienta in domeniu si atestat de alpinist (Irata)- obligatoriu - Permis de conducere categoria B - reprezinta un avantaj - Cunoasterea limbii franceze nivel mediu (A2-B1) - obligatoriu Atribuții și responsabilități: - Se curata silozuri de cereale Oferta și condiții de muncă: -Salariu 2600 euro NET lună -Program 39 ore săptămână -Cazare (cameră individuala) și transport asigurate de către angajator -Contract pe perioada nedeterminata in Romania, cu detasare 6 luni in Franta si cu posibilitate de prelungire a acestei detasari pana la 18 luni -0 taxe sau comisioane la angajare Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri.
-
În cadrul noului magazinului Kaufland din B-dul Mihai Viteazul, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Pentru mai multe detalii va rugam să ne contactati la nr. de tel.
-
Intra Interim, agent de munca temporara Autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta sau Italia pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes! Intra Interim angajează Tehnicieni frigotehniști cu experiență, în zona București și Ilfov. Cum ne-am dori să fii: - Experiență în domeniu (minim 2 ani)- OBLIGATORIU - Studii medii superioare in domeniul tehnic - Certificat calificare de Frigotehnist - Permis de conducere categoria B - OBLIGATORIU - Este foarte important să puteți lucra atât în echipă, cât și autonom, cu simț de răspundere și seriozitate - Aptitudine de învățare rapidă a softurilor specifice echipamentelor, capacitate de diagnoză tehnică rapidă - O bună abilitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă - Disponibilitate pentru intervenții de urgență în caz de avarie Atribuții și responsabilități: - Verificarea și întreţinerea curentă a instalaţiei frigorifice - Punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice - Diagnosticarea deficienţelor de funcţionare a instalaţiei frigorifice - Remedierea defecţiunilor uzuale ale instalaţiei frigotehnice - Supravegherea instalaţiei frigorifice - Asigurarea cu materiale, piese de schimb, AMC-uri şi echipamente specifice - Întocmirea documentelor specifice - Gestionarea cu atenție a relației cu clienții Avantaje beneficii: - Salariul 7000 lei- 10000 ron NET lună (în funcție de nivelul de experiență) - Tichete de masă (30 ron zi lucrată) - Tichete cadou - 300 ron de 2 ori pe an, Pasti si Crăciun - Ajutor financiar în valoare de 2500 ron pentru decesul unui membru al familiei - Programe de training certificare. Program și alte informații utile: - Program 40 ore săptămână, L-V (in ture de zi noapte, posibilitate de a lucra si in weekenduri) - Postul presupune lucrul pe teren, având prevăzute mașină de serviciu și telefon. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri! Aplică aici: sau recomandă postul cunoscuților tăi!
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Consultant Asigurari - DESTINE BROKER Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
angajări la fibră optică în germană contract german, salariu variază între 2200-3000 de euro pe lună și cazare gratuita din partea firmei 1. Pavelist și muncitor necalificati sau chiar 2 pavator. pot fi contactat doar pe WhatsApp