Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
Promovat
Romguard Security angajeaza urgent agenti de securitate pentru supraveghere și control acces port Constanta oferim salarizare incepand cu 2650 ron net , program de lucru flexibil, echipamnet si scolarizare gratuita. relatii la tel
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerințe: Experienta in montaj tamplarie - minim 1 an Experienta in constructii Condiții: Disponibilitate pentru deplasari Apt medical pentru lucrul la inaltime, Fara cazier Responsabilități: Venit net lunar intre 4500 ron - 6000 ron Tichete de masa vacanta in valoare de 600 lei luna Bonus suplimentar pentru finalizare proiecte Cazare si diurna, in cazul proiectelor contractate in afara jud. Bacau, deplasari >12h, Prima de Pasti si al 13 - lea salariu de Craciun, Asigurare medicala privata de viata si sanatate, Contract pe perioada nedeterminata,
-
se ofera locuri de munca in spania la cules de mandarine si portocale de moment dupa sezon avem de munca si la alte fructe oferim munca tot anul cazare si transport pentru detali sunati ori dati sms se accepta si femei si barbati chear si cupluri chear daca vin cu copii nui Nici o problema va astept cu draga
-
Cautam ingineri pe mai multe arii: operatori si masinisti. Perioada contractuala: - in functie de profilul candidatului și cum se prezinta la interviul fizic Program: - 8,5 h (30 min. pauza de masa) 7:00 - 15:30, luni - vineri (sambata, doar în cazuri speciale - abordarea este de recuperare ore suplimentare, iar dacă nu este posibila recuperarea se plătesc în procent de 175%) Pachet beneficii: - Salariu de baza; - Tichete de masa: 35 lei zi lucrătoare; - Prime de sarbatori ( 300 lei Paște și Crăciun, 100 lei Ziua Constructorului, 50 lei Zi de nastere); - Asigurare medicala, de viata si accident; - Indemnizatie transport - Bonus performanta; - Prima relocare: putem oferi 1 salariu brut prima luna + 1560 lei brut lunar, maxim 3 ani - se acorda doar inginerilor. * La Timișoara avem transport asigurat Plata se efectuează pe card în data de 10 a lunii.
-
Candidatul ideal: Orientare și deschidere către client; Experiența anterioară în comerț constituie avantaj; Responsabilitate și seriozitate; Dinamism și spirit de inițiativă; Flexibilitate și spirit de echipă; Capacitate de adaptare și comunicare. Descrierea jobului: Întâmpină clientul cu amabilitate Aprovizionează în mod corect şi eficient rafturile din magazin; Realizează în mod corect inventarele; Asigură amplasarea corectă a mărfurilor pe rafturi; Depozitează şi manipulează în mod corespunzător marfa; Verifică şi întreţine ordinea, curăţenia in magazin. Asigură o imagine plăcută a magazinului.
-
Sediul se afla in Popesti-Leordeni Sos. Oltenitei 181, incinta Danubiana. Program de lucru este L-V. Sarbatori legale libere. Se asigura bonus lunar, tichete de masa, asigurare medicala privata. Contact: Costi Tudorache:
-
Angajez muncitor necalificat pentru demontarea pieselor provenite din dezmembrari Cerințe: - Cunoștințe tehnice in domeniul auto; - Corectitudine, implicare, inițiativă, punctualitate; - Abilitatea de a lucra în echipă; - Persoana ambițioasă; - Seriozitate, dorință de muncă, orientare spre dezvoltare profesionala. Beneficii: - Contract de muncă; - Mediu de lucru prietenos; - Posibilitatea de avansare; - Condiții de lucru bune; - Pachet salarial motivant; Punct de lucru: str. Chimiei nr.59B, com Savinesti, Jud Neamt
-
Magazin de confecții și încălțăminte angajează lucrator comercial cu norma întreaga. Magazinul se afla în zona centrala a orașului Galați. Pentru mai multe detalii va rog sunați la numărul de telefon din anunț.
-
Agent de pază zona Câmpia județul Prahova. Plată la timp.
-
Angajez vânzatoare în magazin alimentar în Craiova, zona Bresti. Tel
-
Firma de distributie nationala in domeniul materialelor si accesoriilor pentru constructii , angajeaza reprezentant vanzari. Pachetul salarial atractiv. Necesita deplasari.
-
Oportunitate de carieră extraordinară la S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L! Candidatul Ideal: Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale care să pună în evidență un set unic de calități, suntem încântați să te avem în considerare. Căutăm persoane care emană integritate, unitate și o curiozitate innăscută. Dacă excelăm în comunicare și suntem perspicaci în afaceri, ești exact ceea ce căutăm. Orientarea ta către procese eficiente și urmarea celor mai bune practici, alături de dorința ta de a fi cel mai bun și de a inspira colegii din jur, te face candidatul perfect. Cunoașterea limbilor germană engleză maghiară la nivel conversațional tehnic reprezintă un avantaj suplimentar. Descrierea jobului: În calitate de partener strategic, vei avea ocazia de a face vizite regulate la clienți, elabora oferte personalizate și dezvolta relații solide cu partenerii noștri existenți. Veți oferi consultanță profesională clienților noștri și veți fi parte integrantă a echipei noastre, contribuind la succesul nostru continuu. Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale. Suntem mândri să colaborăm strâns cu SARTORIUS WERKZEUGE GMBH, un partener de încredere care deservește peste 28 de țări din Europa. Feedback-ul constant al clienților și partenerilor noștri din domeniul prelucrărilor mecanice confirmă calitatea oferită de numele SARTORIUS WERKZEUGE și angajamentul nostru de a livra produsele comandate în 24 de ore la client. Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră stimulante într-un mediu de lucru dinamic și ai abilitățile și calitățile pe care le căutăm, te invităm să aplici pentru acest post! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu în industria prelucrărilor mecanice. Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa pentru a deveni parte a echipei noastre! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm mai multe despre cum poți aduce valoare echipei noastre!
-
Angajam spălător de vase și curățenie pentru un bufet Program: luni-vineri de la 10-18:30 Salariul net este 3000 lei Bufetul se numește Selale și se afla pe strada Apolodor nr.2, sector 5 (lângă restaurantul Hanul Berarilor Casa Oprea Soare sau in spatele bisericii Sfântul Spiridon Vechi.) Pentru interviu va așteptăm la locație după ora 15.
-
Candidatul Ideal - Diplomă de absolvire a unei școli cursuri de calificare în domeniu; - Experiență anterioară în domeniu; - Persoana dinamică, atenta la detalii, capabila de muncă, atât în echipă, cât și individual; - Cunoștințe în utilizarea echipamentelor de lucru (cuptoare, mixere, mașini de tăiat, etc.); - Abilități excelente de organizare, planificare și gestionare eficientă a timpului; - Abilități de coordonare a fluxului de lucru cât și al echipei. Descrierea jobului Responsabilități: - Asigurarea producerii constante de produse - Monitorizarea și gestionarea inventarului de ingrediente; - Pregătirea aluatului, a mixturilor și a produselor finite; - Depozitarea, tratarea și procesarea materiilor prime și a ingredientelor; - Menținerea unui mediu de lucru organizat curat; - Respectarea strictă a standardelor de siguranță alimentară. Beneficii: - Contract cu normă întreagă pe perioadă nedeterminată; - Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și de a învăța noi tehnici; - Salariu competitiv și beneficii suplimentare (Bonusuri de performanta). Descrierea companiei Suntem o companie ce are ca si obiect de activitate, productia si vanzarea produselor proprii de patiserie.
-
Societate de transport cu sediul în Câmpina angajează sofer categoria C+E curse interne . Camion Man ,remorcă cu prelata . Se lucrează la program . Pauzele de 45 se fac totdeauna la garajul societății. Salariu pornește de la 6000 ron plus diferite bonusuri
-
Angajam vanzator oare MYSU PERFUME Candidatul Ideal Dorești sa faci parte dintr-o echipa dinamica unde pasiunea pentru parfumuri și produse cosmetice este dusa la superlativ? Dacă ești o persoana energica, sociabilă și responsabila, poți avea reale șanse de avansare in echipa noastră. Experiența in vanzari pe o poziție similară constituie un avantaj. Descrierea jobului Ce oferim: - salariul negociabil in funcție de experiența și performante - bonus lunar bazat pe vânzarea realizată Program: - 15 sau 16 zile pe luna in funcție de numărul de zile din luna in curs. Salariu : 2500-3500 net Descrierea companiei Compania MYSU PERFUME angajeaza consultanti de vanzari pentru magazinele MYSU din Romania. Magazinul comercializeaza articole cosmetice. Trimiteti CV urile la nr de wapp
-
FIRMA DE CURATENIE ANGAJEAZA URGENT FEMEIE DE SERVICIU IN TIMISOARA. PROGRAM DE LUCRU 8H PE ZI, DE LUNI PANA VINERI. DETALII LA TEL.
-
Asociația Micile Comori - Centrul de zi pentru copii cu dizabilități caută Kinetoterapeut. Descrierea activității - Recuperarea si abilitarea beneficiarilor (copii cu deficiente neuro-psiho-motorii) prin activități de recuperare motorie. Responsabilități: - Elaborarea și implementarea programelor de kinetoterapie personalizate pentru copiii cu dizabilități - Lucrul în echipă multidisciplnară pentru a asigura o abordare holistică a recuperării - Monitorizarea progresului pacienților și ajustarea programelor de recuperare - Colaborarea cu părinții pentru a oferi suport și informații relevante Informații despre job: - Program de muncă full time (8h) - Lucru în echipă multisciplinară - Posibilitatea de schimb internațional de experiență - Dezvoltare profesională continuă Cerințe: - Diplomă de licență în Kinetoterapie sau student în an terminal - Experiență anterioară în lucrul cu copii cu dizabilități constituie un avantaj - Empatie, răbdare și flexibilitate - Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant Dacă ești o persoană empatică, pasionată de îmbunătățirea vieții copiilor cu dizabilități și ai abilitățile necesare pentru a ocupa acest post, te provoc să trimiți cv-ul prin mesaj privat.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Descrierea companiei: Electrotehno este o firma cunoscuta pe plan national ca producator si furnizor de puncte de conexiune, posturi de transformare, containere metalice electrice echipate si tablouri de distributie de joasa tensiune pentru utilizatori finali, distribuitori si producatori de energie electrica. Cautam o persoana serioasa si implicata pentru postul de TABLOTIER! Candidatul ideal: - Studii medii in domeniul tehnic - profil electric, electromecanic, electrotehnic sau calificare; - Citirea schemelor electrice si cablarea in conformitate cu acestea; - Experienta anterioara in realizarea tablourilor electrice; - Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Descrierea jobului - Asigurarea activitatii de executie a lucrarilor de echipare electrica si montaj a produselor fabricate in cadrul societatii. - Realizarea tablourilor electrice conform schemelor electrice si sau a documentatiei de executie. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu motivant + tichete de masa (35 lei zi lucratoare) Zile de concediu de odihna suplimentare, acordate in functie de vechimea in munca Stabilitatea postului pe termen lung Program de lucru de luni pana vineri de la Mai multe detalii se vor oferi la interviu!