Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2700E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Promovat
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza fete pentru munca de birou pentru posturi de : - achizitii materii prime + consumabile - vanzare produse-comenzi - evidenta stocuri. Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, etc. Limba Engleza : reprezinta un avantaj; Permis de conducere categoria B : reprezinta un avantaj Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail : ecofriend.recycling(@)gmail.com Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Calificare lăcătuș mecanic masini utilaje - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 07 arata numarul 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
RPG Security angajeaza servanti pompieri pentru cladiri birouri in Bucuresti Ilfov. Candidatul ideal: fara antecedente penale, studii medii, atitudine civilizata si responsabila, aspect fizic ingrijit; Va oferim: salariu atractiv, punctualitatea platii salariilor, calificare la locul de munca, echipament si vizita medicala gratuit; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati la numar de telefon 0734388654
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut om cu experienta in apicultura, indiferent de varsta, in muntii Apuseni, zona turistica. Ofer cazare si salar. Pentru informatii suplimentare ma puteti contacta telefonic sau prin mesaj, pana la ora 19 de luni pana vineri
-
Angajam Coordonator Manager - dezinfectie, deratizare, dezinsectie , cu experienta minima de 3 -5 ani Cautam un bun Manager Coordonator care isi doreste sa organizeze, coordoneze si sa intemeieze o echipa operativa de agenti DDD Cerinte: - permis conducere categoria B, cunostinte word xls, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: pachet salarial atractiv, telefon, masina. Pentru detalii 0751169473 de luni pana vineri.
-
DESCRIEREA POSTULUI SE LUCREAZĂ DE LA BIROU! Agentul de vânzări asigură promovarea și vânzarea directă a mărfurilor și serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizației. Cunoștinte foarte bune PC; Cunoașterea unei limbi străine de circulație, preferabil limba engleză (avansat) permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR ATRIBUȚIILOR ACTIVITĂȚILOR POSTULUI Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor serviciilor în zona în care acționează; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Urmărește preluarea comenzilor și face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii; Cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții; Întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor; Elaborează și lansează comenzi către furnizori; Urmărirea situației comenzilor lansate; Prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali; Colaborează cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează; Acordă consultanță și feedback clienților în legătură cu produsele vândute; Răspunde de urmărirea încasării comenzilor; Răspunde de întocmirea corectă a documentelor comerciale; Răspunde de promovarea imaginii firmei în relațiile cu clienții; Răspunde de confidențialitatea datelor la care are acces; Respectă procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea în întocmirea și predarea rapoartelor etc.).
-
STELLENANGEBOT IN ÖSTERREICH - Koch Chef de Partie oder Sous Chef in einem 4-Sterne-Hotel Arbeitsort: A-5612 Hüttschlag Arbeitszeit: Vollzeit, Schichtarbeit (Zimmerstunde) Beginn: Sofort möglich oder nach vorheriger Absprache bis April, danach Sommersaison. Bezahlung: Koch Chef de Partie - 2200 EUR netto wöchentlich 6 Tage 8 Stunden täglich Sous Chef - 2500 EUR netto wöchentlich 6 Tage 8 Stunden täglich Unterkunft und Verpflegung kostenlos im Hotel verfügbar. Verpflegungssystem: Halbpension Kreative und schmackhafte Zubereitung von Speisen gemäß dem Menü Verwendung und Vorbereitung hochwertiger Zutaten Effiziente und saubere Durchführung der Küchenprozesse Koordinierte Zusammenarbeit mit dem Chef und dem Küchenpersonal Anforderungen: Ausbildung als Koch und oder relevante Erfahrung Kreativität und Leidenschaft in der Küche Gute Problemlösungs- und Organisationsfähigkeiten Flexibilität und Engagement für Teamarbeit
-
ANGAJAM MUNCITORI NECALIFICATI SI CALIFICATI IN DOMENIUL CONSTRUCTII FUNERARE , PROGRAMUL ESTE DE LA 8-16, SAMBATA PANA LA 14, DUMINICA LIBER , SALARIU PLEACA DE LA 4000 LEI SI POATE AJUNGE LA 8150 LEI , IN FUNCTIE DE CALIFICARE , IN CAZUL IN CARE SUNTETI CALIFICAT (SLEFUITOR ,PLACATOR , ETC ) salariu poate fii si mai mare ! NU acceptam persoane care consuma alcool in timul serviciului. va rog nu deranjati cu intrebari inutile. Domeniu de activitate : lucrari in cimitir !!!!!
-
Angajam persoane serioase in cadrul cantinei din incinta fabricii Webasto din Zimandu Nou.Program de lucru de luni panavineri,8 ore zi.Se asigura transport,un meniu zilnic,bonuri de masa 40 lei zi.Pentru mai multe detalii inf tel
-
BRATISLAVA Industria auto montaj Salariu de inceput: 1400 brut Salariu mediu: 1630 brut Se cere : limba rusa mediu (nivel B1) Se lucrează in trei schimburi. Cazare: asigurata Descrierea jobului: Executarea lucrărilor de montare și demontare Efectuarea de lucrări de manipulare Sunați pentru mai multe informații la numarul : 4 sau pe numarul gratuit : 373 800 61609.
-
Angajez lucrator comercial in incinta Aeroportului International Timisoara, cu sau fara experienta. Responsabilitati: - cautam o persoana activa, organizata si orientata spre rezultate cu focus pe client si vanzare. -deschiderea la timp a locatiei -curatenie in magazin -aprovizionarea si aranjarea produselor la raft in scopul unei bune vizibilitati Cerinte: -amabilitate fata de client si profesionalism la locul de munca -capacitatea de a lucra in echipa , insa si individual -aptitudini interpersonale si de comunicare -vorbitor de limba engleza Beneficii: -mediu de lucru prietenos -dezvoltare personala -sporuri de noapte weekend -bonuri de masa Mai multe detalii la nr de telefon
-
Candidatul ideal responsabil de crearea de conținut captivant pentru diverse platforme de social media optimizarea SEO analizarea rapoartelor susținerea campaniilor de email inițierea ideilor creative pentru promovarea produselor noastre. Responsabilități: Crearea și editarea conținutului vizual (foto și video) folosind instrumente precum Adobe InDesign, Lightroom, Canva etc. Optimizarea SEO pentru îmbunătățirea vizibilității online a companiei. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing digital. Administrarea și supervizarea campaniilor Google Ads și Facebook. Asigurarea funcționării optime a paginilor web ale companiei. Gestionarea postărilor pe Facebook, Instagram & Pinterest Realizarea posterelor și afișelor pentru produsele și campaniile noastre promotionale. Cerințe: Experiență anterioară în crearea și editarea de conținut pentru rețelele de socializare Abilități excelente de editare foto și video. Cunoștințe solide în SEO și analiza de date. Capacitatea de a iniția și implementa idei creative de promovare. Dorința de a contribui la dezvoltarea continuă a imaginii și identității companiei. Capacitatea de a coordona eficient cu alte departamente pentru alinierea strategiilor și obiectivelor. Studii finalizate în domeniul marketing afaceri sau experiență relevantă în domeniul marketingului sau comunicării. Beneficiile jobului: Loc de muncă stabil într-un mediu profesionist și dinamic. Oportunități de dezvoltare și promovare în cadrul companiei. Salariu motivant și plătit la timp, în concordanță cu performanța și contribuția dumneavoastră. Tichete de masă Program de lucru de la 8:00 - 16:30, pentru a vă permite să vă gestionați eficient timpul. Mediu de lucru plăcut și organizat, echipat cu toate instrumentele necesare pentru a vă ajuta să atingeți excelența în performanță. Aceste beneficii reflectă angajamentul nostru față de bunăstarea și satisfacția angajaților noștri. Ne dorim să vă oferim un mediu de lucru în care să vă simțiți valorizați și încurajați să vă dezvoltați profesional. Detalii despre aplicare: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: Menționați în subiectul email-ului "Aplicare Specialist Marketing Digital". Termen limită pentru aplicare: 22 Martie 2024 Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Despre firmă: Suntem o firmă producătoare de lumânări decorative specializată pe evenimente fericite cu experiență de 14 ani în domeniu. Avem colaborări cu unii dintre cei mai mari organizatori de evenimente la nivel national.
-
Operator mase plastice: ambalarea, etichetarea si depozitarea produsului finit conform Fisei Logistice, completarea documentatiei specifice postului de lucru Operator la masini de fragmentare: operatorul va desfasura activitatea de realizare de material fragmentat fara impuritati conform documentatiei, respectand fluxul de productie reciclare mase plastice. Distribuitor materii prime: alimentarea masinilor cu material, completarea documentelor destinate materiei prime, a instalatiilor de uscare si alimentare. Beneficii: pachet salarial motivant, tichete de masa, transport gratuit pe rute prestabilite, training, oportunitati de promovare, mediu de lucru placut si dinamic. Va rugam sa depuneti cv la adresa:
-
Poziție disponibilă: Lumânărar Descrierea jobului: Suntem în căutarea unui coleg care să ne ajute în producția de lumânări. Responsabilități: Turnarea lumânărilor reprezintă un proces îndelungat, de aceea căutăm un coleg care să fie atent la detalii și doritor să învețe arta turnatului de lumânări. Învățarea și respectarea standardelor de producție Colaborarea eficientă cu celelalte departamente ale companiei în vederea producției lumânărilor Recepționat și depozitat marfă de la furnizori (saci 25kg). Beneficiile jobului: Loc de muncă stabil într-un mediu profesionist și dinamic. Perioadă de instruire Oportunități de dezvoltare și promovare în cadrul companiei. Salariu motivant și plătit la timp, în concordanță cu performanța și contribuția dumneavoastră. Tichete de masă Program de lucru - 06:30 15:00 Mediu de lucru plăcut și organizat, echipat cu toate instrumentele necesare pentru a vă ajuta să atingeți excelența în performanță. Aceste beneficii reflectă angajamentul nostru față de bunăstarea și satisfacția angajaților noștri. Ne dorim să vă oferim un mediu de lucru în care să vă simțiți valorizați și încurajați să vă dezvoltați profesional. Detalii despre aplicare: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: Menționați în subiectul email-ului "Lumânărar". Termen limită pentru aplicare: 22 Martie 2024 Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Despre firmă: Suntem o firmă producătoare de lumânări decorative specializată pe evenimente fericite cu experiență de 14 ani în domeniu. Avem colaborări cu unii dintre cei mai mari organizatori de evenimente la nivel national.
-
Angajăm Kinetoterapeut pentru laborator de analize medicale în Piatra Neamț. CV pe adresa ->
-
Cautam o colega pasionata, responsabila, cu drag de prajituri si sa stapaneasca tehnicile de lucru, dispusa sa invete stilul de manufacturare propriu. Experienta minim 1 an. Program 5 zile lucratoare cu 2 libere. Programeaza-te la un interviu sa povestim despre noi si ce viziune avem despre prajituri.
-
Service autorizat, multimarcă, angajăm mecanic auto cu experiență în domeniu. Cerințele noastre sunt: -experiență în identificarea și diagnosticarea erorilor prin intermediul diagnozei computerizate -experiență în verificarea componentelor mecanice ale autoturismelor ( sistem direcție, suspensie, frânare etc) -experiență în recondiționarea motoarelor cu combustie internă -simț de răspundere în efectuarea lucrărilor! -seriozitate vis a vis de locul de muncă, colegi Ce oferim noi: -salariu fix cu posibilitate de avansare -program de lucru luni-vineri de la 8:00-17:00 (pauză masă între 12:00-13:00) -condiții bune de muncă și la locul de muncă -atmosferă plăcută între noi -respectul nostru! În vederea stabilirii unei discuții, așteptăm cv-urile dumneavoastră pe WhatsApp-ul numărului de telefon . Vă mulțumim!
-
Salutare 500 euro pe cursa, 4 curse pe luna ,plata saptamanala,sfarsit de saptamana acasa Angajăm Șofer Tir Curse tur-retur România -Italia -România Exporturile sunt din:Cluj,Zalau,Satu Mare,Bihor,Ungaria (uneori Timis),pentru nordul Italiei Export Cereale Importurile sunt din nordul Italiei pentru: Bihor,Satu Mare,Baia Mare Zalau,Cluj,Bistrita Import Generala Seriozitatea si comunicarea sta la baza dezvoltari noastre Viziunea noastra:"Tot ce voiţi să vă facă vouă oamenii, faceţi-le și voi la fel" Candidatul ideal: sa fie dispus sa-si isuseasca viziunea noastra Orice INFO la 0 7 4 5 2 5 2 1 5 5
-
Angajez sofer pentru autoutilitara prelata, trasport international. Postul necesita experienta. Se lucreaza 20-24 zile cu 1 saptamana repaus.
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit fie ca lucrezi in bucatarie, fie ca ești casier fie ca lucrezi in sala de mese , tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2930 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix , tichete de masa in valoare de 30 Lei /zi lucrata, Bonus 15% din salariu proporțional cu orele lucrate la îndeplinirea obiectivelor lunare) Abonament medical și acces la telemedicină. Studenții beneficiaza de Bonus lunar de 250 lei proporțional cu orele lucrate . Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Căutăm lăcătuș construcții navale pentru firma IDAL GROUP EAST EUROPE SRL ce-și desfășoară activitatea în domeniul construcțiilor navale pe platforma VARD Tulcea. Cerințe: - Experiența anterioară - Îndemânare - Sarcini și responsabilități: - Să execute sarcinile trasate - Execuție conform schita desen tehnic - Polizare structuri metalice - Asigură buna funcționare și conservare a echipamentelor utilizate - Anunță superiorul ierarhic în legătură cu orice aspect care îi depășește aria de activitate - Sa lucreze la înălțime Beneficii: - Salariu negociabil la interviu - Tichete de masă - Cazare Relatii la telefon:
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane energice, organizate și orientate către dezvoltare profesională, care să se simtă confortabil într-un mediu de lucru profesionist și dinamic, pentru a se alătura departamentului de Logistică. Asistentul Logistică este responsabil de primirea, depozitarea, manipularea și distribuirea pieselor conform cerințelor interne și a standardelor de calitate și securitate. Monitorizează stocul, întocmește rapoarte și efectuează inventare periodice pentru a menține o evidență precisă a disponibilității stocului. Vei aduce plusvaloare profesională dacă deții: Experiență anterioară în logistică sau domenii conexe, ce poate reprezenta un avantaj; Studii medii sau superioare; Abilități bune de operare a PC-ului, inclusiv Microsoft Excel și Word; Capacitate de a efectua activități fizice în depozit; Ținută morală și etică impecabilă; Excelente abilități de organizare, comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă; Atenție la detalii, proactivitate și orientare către rezolvarea problemelor; Permis de conducere, categoria B. Descrierea jobului De ce te vei ocupa în echipa de Logistică: Gestionarea și manipularea coletelor si pieselor în depozit; Asigurarea respectării standardelor de calitate și securitate în timpul manipulării echipamentelor; Verificarea calitativă și cantitativă a echipamentelor recepționate; Înregistrarea corectă a datelor în sistemul de gestiune; Pregătirea echipamentelor pentru livrare și instalare; Manipularea, depozitarea și organizarea echipamentelor în depozit; Menținerea curățeniei și ordinii în depozitul de echipamente; Organizarea documentelor si arhivarea acestora; Configurarea si testarea dispozitivelor electronice; Crearea AWB-urilor in aplicatia de curierat; Deplasarea în diferite locații din țară, la nevoie, pentru a instala echipamentele la locurile desemnate. Descrierea companiei CINE SUNTEM? SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 10.000 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare. VALORILE NOASTRE? Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi: ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza; ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel; APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie; CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară; AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii; PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.
-
Firma de transport internationala cu activitatea in Spania (frig / prelata - singuri pe cabina sau in echipaj) Cu o experienta de 9 ani in domeniul transportului, angajam soferi C+E atat titulari cat si incepatori. Se ofera: -Post de lucru stabil -Dispecerat in limba Romana -Baze cu conditii Huelva, Irun, Barcelona (chirie gratis in zona Huelvei) -Bonusuri de performanta -Transport decontat de firma -Respectarea timpilor de condus / pauze -Salariu atractiv bazat pe experienta / colaborare -Analizele se deconteaza dupa primul an daca se continua cu noi -Camioane Volvo E5 si E6 echipate corespunzator -Tari de tranzit Spania, Franta, Belgia, Olanda, Anglia, Germania, Italia -ADR nu este obligatoriu (insa reprezinta un avantaj) Cerem si oferim seriozitate!