Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam croitoreasă cu experiență în modificarea articolelor vestimentare. Programul de lucru Luni-Vineri: 9-17. Atelierul se afla in Craiovita Noua
-
Promovat
Poți fi chiar tu următorul manager pregătit prin Sales Management Academy! Metropolitan Life este una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume și ne dorim să creștem în continuare. Numai împreună putem să ne dezvoltăm exact așa cum ne dorim. Căutăm oameni dornici să devină din ce în ce mai bine pregătiți pentru a avansa constant. Prin programul Sales Management Academy pregătim următorii manageri care își doresc tot mai mult de la parcursul lor profesional. Vei avea oportunitatea să te dezvolți îmbinând activitățile de învațare cu cele practice. Înțelegerea rolului de Consultant de Asigurări de Viață practicând această activitate o perioada definită de timp va fi punctul de plecare al călătoriei noastre în lumea managementului performant al vânzărilor. Ulterior, provocările rolurilor manageriale vor fi din ce în ce mai complexe datorită activităților pe care vei fi instruit să le implementezi. Beneficii Program de dezvoltare profesională cu rezultate dovedite Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare Îmbinarea metodelor de învățare pe platforme online cu aplicabilitatea practică imediată Posibilitatea accesării unor poziții cheie în Managementul Distribuției de Vânzări Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului Resursele necesare dezvoltării unei colaborări de lungă durată alături de Metropolitan Life Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat Cerințe Dorința pentru a învăța de la zero un domeniu nou de activitate Comunicare eficientă în discuțiile față în față și online Perspicace in gândirea de afaceri, fără impunerea unor limite sau prejudecati Implicare în dezvoltarea noilor colegi Motivație pentru a oferi întotdeauna servicii de calitate Deschidere în fața schimbărilor si adaptare cu ușurință la idea de nou Descrierea companiei Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în peste 50 de țări și deţine poziţii de conducere în piețe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are 21 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. 2.5 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local. Daca este de interes pentru tine ataseaza CV-ul.
-
Promovat
angajez lacatus confectii metalice montaj hale, lucru la inaltime un avantaj, sudura un avantaj, salariu in acord
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI SMT pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 4200 lei Brut Tichete de masa 40 lei zi - 800 880 lei pe luna; Program de munca in 4 schimburi 8 ore; Spor de noapte 25% Decontare abonament general STPT.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurantul Casa Dacilor angajeaza sofer cu experienta pentru departamenul de delivery. Va rugam trimiteti CV-urile cu poza pe email
-
Dorim sa faci parte din echipa noastră daca îndeplinești cerintele: Studii superioare turism, economic,tehnic Experienta Vanzari și Operational în principal in domeniul hotelier(sau alte domenii) Abilitati comunicare și negociere excelente Noțiuni financiare și contabile Experienta in lucrul cu echipa Capacitate de auto-organizare pentru obținerea de rezultate concrete Dorința de implicare în sarcinile transmise si de rezolvare a situațiilor apărute Atributii Punerea în aplicare impreuna cu managerul a planului de vanzari elaborat de acesta Colaborarea cu toate departamente din hotel în vederea cresterii vanzarilor si satisfacției oaspetilor Urmarirea vânzărilor, a plăților și incasarilor Allte atribuții specifice date de manager
-
Laborator de tehnică dentara angajează Secretara Front Desk Receptionist Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si in dezvoltare continua, te asteptam alaturi de noi! PROFILUL POSTULUI * Abilități d client service care să îți permită să comunici într-un mod profesionist cu medicii * Atitudine și comportament pozitive cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu medicii, asistentii, angajații și colaboratorii laboratorului * Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii * Capacitatea d organizare eficientă a activităților și prioritizarea lor în funcție d importanța și urgența lor * Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp * Atenție la detalii * Proactivitate si inițiativa în găsirea și aplicarea d soluții optime care să contribuie la prevenția sau depășirea obstacolelor întâmpinate * Plăcere și abilitate de a învață lucruri noi * Responsabilitate, integritate, corectitudine și seriozitate * Cunoștințe bune operare PC MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet PRINCIPALELE ACTIVITATI ALE POSTULUI: indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat gestionarea apelurilor telefonice si a mesajelor receptionarea, pregatirea si trimiterea coletelor prin curierat mentinerea evidentelor lucrarilor, centralizarea si actualizarea stadiului acestora realizarea de comenzi la diversi furnizori preluarea comezilor si evidenta facturilor Angajare perioada nedeterminata, 8 ore zi. Dacă profilul tău corespunde viziunii și cerințelor noastre, te invităm să aplici pentru oportunitatea d a te alatura echipei Ortho Digital, trimițând CV-ul tau la office @ orthodigital . ro
-
-
Cautam colega pentru activitati educative in centru educational. Ne dorim o persoana blanda, empatica, serioasa, organizata si mai presus de toate, iubitoare de copii. Program full-time, contract pe perioada nedeterrminata, salariu atractiv. CV-ul poate fi trimis prin aplicatia whasapp, la nr
-
ANUNT !!! Angajam Sofer Profesionist TIR pentru transport rutier în țară pe Benă de Cereale Cerinte: - Posesor permis conducere categoria C+E - Atestat profesional pentru transport marfa generala - Card digital pentru tahograf Pentru mai multe detalii ne poți contacta la numărul de telefon .
-
Contract pe perioada nedeterminata. Salariu NET: 2800 lei la care se pot adauga; Orele de sarbatori legale sunt platite dublu Orele suplimentare sunt tarifate extra. Bonus pentru recomandare Program: 5 zile pe saptamana cu 2 libere, programul este stabilit de managerul magazinului, se lucreaza in schimburi.
-
City chef catering angajeaza bucatar sau ajutor de bucatar cu experienta , program 8 ore pe zi Mai multe detalii la nr de tel
-
-
salon endless studio închiriază posturi frizerie coafură disponibil 1 post coafura 1 post frizerie 1 camera de cosmetica complet utilata! detalii la nr !! închiriem , nu angajăm !! adresa , cloșca 1 A
-
Angajez macelar carmangerie, full time, salariu 3500 lei plus pachet la sfarsit de saptamana. program lucru de lunea pana sambata, de la orele 6,00 la orele 16,00.
-
Service auto cu sediul în comuna Giroc ,angajam mecanic auto și ajutor de mecanic auto . Pentru mai multe detalii ne găsiți la numarul de telefon din anunț.
-
-
-
Angajez atat persoane calificate, cat si necalificate. Program de lucru flexibil cu masa calda. Daca locuiesti in Brad sau in imprejurimi suna-ma la nr afisat si hai sa incepem sa lucram impreuna. Salarii : 150 zi-necalificati 250 zi -calificati
-
Casa Rustica Zarnesti M.I.Metianu nr 61, angajeaza : * Bucatar cu experienta * Personal bucatarie *Pizzar ( cu sau fara experienta dornic sa invete ) *Ospatarite Pentru detalii privind programul de munca si salariu sunati la telefon !
-
Angajam lucrator comercial pentru magazin de biciclete Avem nevoie de o persoana serioasa cu spirit de initiativa, abilitati de comunicare si cunostinte minime in domeniul bicicletelor. Responsabilitatile angajatului in primul rand sunt: Promoveaza produsele firmei si respecta metodele de prezentare si comercializare Asigura informarea clientilor asupra caracteristicilor calitative si functionale ale produselor oferite Intretine curatenia si ordinea in magazin cu ceilalti colegi Participa la receptia marfii,etichetare si expunerea acesteia in magazin Cand gestionarul lipseste (in concediu) se fac comenzi de marfa din depozit Incaseaza contravaloarea produselor si emite bonul fiscal Raspunde de securitatea valorilor banesti (in timpul desfasurarii activitatii) inregistrarea corecta a incasarilor pe casa de marcat Face verificarea bicicletelor, astfel incat clientul sa poata pleca din magazin direct pe bicicleta .La sfarsit de an (decembrie -ianuarie) participa la inventarul produselor din magazin. Experienta ar fi ideala dar sunt lucruri care se mai pot invata pe parcurs daca este vointa.Insa minim de cunostinte trebuie sa aveti!! Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de email:
-
Angajam bucatar pentru restaurantul nostru din Brasov cu experienta relevanta in industria alimentara. Cautam o persoana responsabila, organizata si creativa. Se ofera salariu fix care se stabileste in urma interviului, bonuri de masa, prime de sarbatori legale. Contact:
-
GESTIONAR MINI DEPOZIT BRASOV Cerințe: Scanează produse și emite factura și awb-ul pe baza comenzii cu ajutorul terminalul Warehouse Manager; Ambalează marfa ; Participă activ la operațiunile de încărcare descărcare a marfii; Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în depozitul companiei; Efectueaza deplasari intre depozite pentru livrarea marfii coletelor; Utilizează eficient spațiul de depozitare a mărfurilor; Efectuează inventarul lunar de marfă; Candidatul ideal: Experiență în poziție similară de minimum 2 ani; Abilitați de planificare, organizare și prioritizare a activităților; Persoana căreia îi place să lucreze sistematic și în mod ordonat; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare personală; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook) Abilitati interpersonale: abilitati dezvoltate de comunicare, capacitate eficienta de analiza, rezolvare de probleme; Permis de conducere, cat. B; Experiența intr-un soft de Gestiune (avantaj experiența cu softul WMS); Reprezintă un avantaj experiența intr-un depozit de electronice si produse voluminoase; Disponibilitate deplasari in oras pentru eventuale achizitii ale depozitului; SoundHouse este un distribuitor a celor mai importante branduri renumite de car audio la nivel global, si anume Hertz, Audison, Alphard, Aura, STP, JL Audio etc. Distribuie o gama larga de produse de la accesorii, difuzoare, amplificatoare, insonorizant pentru masini etc. Detine o experienta de 10 ani pe piata si continua sa se dezvolte la nivel national. In prezent detine un magazin online. Sediul se afla in Brasov! Beneficii: Tichete de masa; Prime de sărbători; Bonusuri de performanță: Teambuilding
-