Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj au nevoie de forte noi si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Scoala profesionala liceu, - Experienta de minim 3 ani pe un post similar, - Cunostinte tehnice specifice meseriei (conform incadrarii din fisa postului inclusiv citirea unui plan de executie) - Capacitate organizatorica, asumarea raspunderii pentru calitatea lucrarilor executate, - Capacitatea de a lucra in echipa, obiectivitate in aprecierea efortului individual, respect fata de colegi, favorizarea la locul de munca a climatului neconflictual, - Capacitatea fizica de a raspunde la efort si respectarea programului de lucru, - Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea de schimbare a locului de munca (deplasarea la lucrarile sucursalei sau in cadrul altor sucursale). Ce vei face la noi? - Montarea echipamentului primar si a circuitelor secundare; - Participarea la toate activitatile de reparatii si intretinere planificate in conformitate cu prescriptiile tehnice de specialitate; - Executarea lucrarilor pe partea de circuite secundare in posturi de transformare si statii electrice conform schemelor electrice; - Echiparea tablourilor electrice de protectie conform schemelor din proiect; - Identificarea si amenajeazarea traseelor si amplasamentelor electrice conform proiectului; - Executarea lucrarilor de constructii montaj, revizii tehnice si reparatii a instalatiilor electrice conform proiectului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
ABILITATI: - Atentie concentrata si distributiva - Memorie vizuala - Spirit organizatoric - Capacitatea de a lucra cu oamenii - Punctualitate - Fara antecedente penale - Prezenta agreabila, seriozitate, spirit de echipa, disciplina si perseverenta - Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa ATRIBUTII: - Identifica necesarul de marfa si comunica situatia directorului de produs; - Receptioneaza cantitativ si calitativ produsele comercializate; - Pregateste materialele pe baza facturii fiscale; - Verifica cu atentie materiale predate catre client; - Manipuleaza marfa in depozit; - Gestioneaza corect stocurile; CERINTE: - Studii medii; - Experienta pe un post similar min. 1 an; - Cunostiinte de utilizare a documentelor fiscale.
-
Promovat
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Ajuti la receptia materiilor prime esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri. Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare. P
-
Promovat
Cautam Barista Full Time și part time cu experiență pentru cafea de specialitate. Daca esti iubitor de cafea si doresti sa lucrezi intr-un mediu placut, ai o atitudine pozitiva, îți place munca în echipă, comunici eficient cu clienții, te invitam sa aplici pentru aceasta poziție. Te rugam sa ne contactezi la nr de telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam bucatar sau ajutor de bucatar pentru restaurant de cartier Program de lucru 3-4 zile pe saptamana (o zi cu o zi) 3-4 zile pe saptamana liber Salariu 3000-4000 lei
-
Cerinte: -Studii: superioare de specialitate -Experienta medie Responsabilitati: -verifică zilnic stadiul de execuție al lucrărilor, precum și rapoartele de lucru ale echipelor de execuție -întocmește procesele verbale de lucrări și de faze determinante în conformitate cu cerințele din proiect și legislația în vigoare și se asigură de semnarea lor la timp pe parcursul derulării proiectului -intocmire documente (calitate, receptie, executie) -cunostinte despre interpretarea planurilor Beneficii: -Salariu motivant; -Masina de servici, laptop, telefon -Asigurare medicala privata; -Tichete de masa; -Tichete cadou de Pasti si Craciun; -Program de lucru L-V( in santier). Asteptam C.V.-urile dumneavoastra si pe adresa de mail oficiala geanina.suto(aron)eleconbv.ro Tipul jobului: Cu normă întreagă
-
Compania ENRX SRL, multinationala cu filiale pe tot globul, produce sisteme avansate de incalzire bazate pe tehnologia de inductie. Clientii nostrii sunt in diverse industrii cum ar fi : industria automotive, electro-tehnica, mecanica si tubulatura . In ultimii ani, compania ENRX SRL, a crescut rapid, extinzandu-se in continuu. Locatia: zona industriala a Bucurestiului, comuna Vidra, judetul Ilfov. Astfel, noi incurajam si cautam persoane doritoare sa ni se alature in postul de Operatori Inductoare. Responsabilitati: Efectuarea unor operatii simple de taiere, gaurire, filetare, ajustare Brazarea componentelor care fac parte din inductor Sablare Cerinte: Absolvent Liceu-tehnic, Scoala profesionala Experienta perferabila ca si sculer-matriter, lacatus mecanic, lucrator constructii metalice, prelucrator materiale feroase si neferoase prin taiere deformare plastica Dexteritate manuala si practica Expertiza tehnica si abilitate de a lucra cu schite, desene tehnice, este obligatorie Utilizarea instrumentelor de masurare standard Cunostintele de Limba Engleza prezinta un avantaj. Beneficii acordate: -Abonament servicii medicale -Dezvoltare-Team-building -Timp liber- Extra zile de concediu -Financiar- Prime de sarbatori -Tichete de masa.
-
Angajam cofetar - patiser cu experienta pentru laborator cofetarie - patiserie in IASI
-
Compania ENRX SRL angajeaza vopsitor industrial. Compania noastra face parte dintr-un grup de companii multinational, cu acoperire globala, avand peste 1000 de angajati, dintre care 100 se afla in Romania. Suntem in continua expansiune iar in acest moment cautam colegi care sa ni se alature in pozitia de Vopsitor. Cerinte: - Experienta de vopsire cu lichide pe constructii metalice; - Experienta in productie; - Persoana responsabila, organizata Responsabilitati: - vopsirea lichida a diverselor piese componente, cadre metalice; - Reglarea utilajului; Beneficii : - Salariul motivant corelat cu nivelul de experienta; - Tichete de masa; - Asigurare medicala; - Transport de la Piata Sudului si retur (compania are sediul in Comuna Vidra) Pentru a avea sansa de a aplica pentru aceasta pozitie, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail: , sau ne putem auzi la numarul de telefon- Astept cu interes sa ne cunoastem. Echipa
-
-
ArcelorMittal Construction Romania SA cauta colegi pentru departamentul productie. Fabrica se afla in comuna Pantelimon, Ilfov.
-
Angajez Mecanic Auto zona Beius Bihor cu experienta si permis cat B mai multe detalii la telefon
-
Societate autorizată ARR cu copii conforme, ce respectă OUG 49. 2019 privind activitățile de transport alternativ, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în regiunea București Ilfov. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin contract de colaborare și cu începere IMEDIATĂ a activității de ridesharing. Ce condiții trebuie să îndeplinească MAȘINA colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt: - Mașină cu anul minim de fabricație 2010; - Mașina trebuie să aibă 4 uși; - Aer condiționat funcțional. Ce acte solicităm de la colaboratori pentru începerea imediată a activității: - Buletin (C.I.); - Vârsta minimă 21 ani; - Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime; - Cazier auto pe ultimul an; - Cazier judiciar; - Atestat transport persoane în regim de închiriere; - ITP valabil; - Talonul mașinii; - Asigurarea RCA valabilă. Condițiile de lucru: - Compania percepe un comision de 10% din veniturile nete săptămânale; - Program flexibil; - Plata săptămânală în fiecare zi de Marți. Ce oferim noi: - Suport pentru obținerea atestatului de transport persoanelor care nu îl dețin; - Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane); - Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității; - Serviciul de contabilitate; - Consultanță în activarea aplicației. BONUSUL de colantare a mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator. Dorim sa colaborăm cu persoane serioase, diplomate și sociabile! Vom aprecia acest aspect. Vă încurajăm să ne contactați telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon.
-
Disponibil online
Manager de sistem - Agentie de Turism
Agentie de turism turoperatoare angajeaza: Manager de sistem - Gestionarea unui sistem organizat, care permite abordarea si rezolvarea continua a problemelor aparute in timpul activitatii curente, imbunatatirea si optimizarea fluxului de lucru, Responsabilitati Manager de Sistem: sa aleaga strategia de gestionare potrivita pentru adaptarea continua la standarde competitive sa asigure resurse pentru rezolvarea problemelor aparute sa creeze un sistem de imbunatatire continua a rezultatelor sa implementeze planul de imbunatatire a proceselor sa asigure coordonarea echipei de imbunatatire a proceselor sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca sa dezvolte contacte de afaceri sa asigure pregatire in utilizarea sitemelor si suport partenerilor Competente Manager de Sistem: Gandire analitica si inovatoare; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat limba germana reprezinta un avantaj -exeperienta in instruirea personalului agentiilor de turism in folosirea sistemelor de rezervari Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.
-
Angajam sau contractam croitoreasa cu experienta Arad Foarte bine platita . Cerem: Seriozitate, punctualitate, dragoste de munca, dragoste de a crea. Pentru mai multe detalii va rugam ne contactati telefonic.
-
Angajez Barman si Ospatar, pentru un local select in punctul zero al orasului Arad, sociabili si interesati în a crește un business, cu bun simt si drag in a servi clientela noastra. Va rugam sa ne trimiteti un cv si/sau recomandare. Pentru mai multe detalii va rugam ne contactati telefonic.
-
Agent Distribuție Marfă Suntem în căutarea unui Agent de Distribuție Marfă dedicat și motivat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: Planificarea și organizarea rutelor de distribuție a mărfurilor într-un mod eficient și în conformitate cu termenele stabilite; Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod corespunzător, asigurându-te că acestea sunt manipulate în condiții de siguranță; Verificarea stocurilor și asigurarea unei gestiuni corecte a acestora; Interacțiunea cu clienții și asigurarea unui serviciu de calitate în ceea ce privește livrarea mărfurilor; Întocmirea documentelor necesare pentru livrarea și recepționarea mărfurilor; Rezolvarea problemelor și a reclamațiilor legate de distribuția mărfurilor; Menținerea vehiculului de distribuție în stare bună de funcționare și curățenie; Respectarea regulilor și procedurilor de siguranță în timpul activităților de distribuție. Cerințe: Experiență anterioară în distribuția mă
-
-
Disponibil online
Product Manager - Agentie de Turism
Agentie de turism turoperatoare, angajeaza: Manager de Produs - dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea produselor si serviciilor din portofoliu, pentru a raspunde si anticipa nevoile partenerilor cat si ale clientilor. Responsabilitati Manager de Produs: Dezvoltarea portofoliului de clienti si agentii partenere, Promovarea produselor si serviciilor, Promovarea inovarii si schimbarii in cadrul agentiei, Gestionarea inovatiei produselor si serviciilor Elaborarea planului de marketing pentru produsele din portofoliu Elaborarea previziunilor financiare pentru un proiect de dezvoltare produs, Monitorizarea vanzarilor pentru produsule noi din portofoliu Monitorizarea respectarii standardelor de calitate Competente Manager de Produs: Gandire inovatoare creativa; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Incredere; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat -abilitati de negociere Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.
-
Oferta Start asistenți medicali in Elveția Cerințe: 1) Pașaport UE valabil 2)Cunoștințe de limba germană,B1,certificat necesar 3)Îngrijire pe termen lung sau experiență în spital 4)Diploma de asistent medical recunoscută în Europa. Se oferă: 1)Salarizare: între 6200 și 7400 euro lunar x13,în funcție de domeniu și experiența. 2) Apartament personal disponibil( aproximativ 600 euro lunar). Cerem și oferim maxima seriozitate. Contact,telefon sau WhatsApp: ,e- mail:
-
Spalatorie auto Iusema angajează personal cu experienta. Locația este în Popesti Leordeni-BERCENI strada Eclipsei nr 111 la 5 minute de mers pe jos de la metrou Dimitrie Leonida. Salariu 1600 de lei plus comision din detailing auto. Program de funcționare 8.00-20.00
-
Locuri de munca în Spania! Restaurantul El Soportal de la Vega din Spania, provincia Valladolid, regiunea Castilla y León, recrutează ajutor de bucătar, spălător vase și ospătari pentru anul 2024. Contractul este pentru perioada 15 aprilie - 15 august 2024, cu posibilitatea de prelungire. Vârsta minimă este de 18 ani iar vârsta maximă este de 45 de ani. Limba spaniolă și experiența reprezintă un avantaj și nu o obligație. Adică poți fi parte din echipa noastră chiar dacă nu ai experiență. Dacă dorești și tu să faci parte din echipă, să lucrezi într-un loc sigur, cu contract de muncă, plata săptămânală, asigurare medicală și cazare, nu ezita să ne contactezi. Rezervă-ți locul de muncă de pe acum! Ne puteți contacta telefonic sau pe whatsapp la numerele: Pentru informații și detalii la nr. de telefon din România, sună după ora 17.00 iar la nr. de telefon din Spania sună în intervalul orar 16.00 - 19.00.
-
Cautam persoana pentru desfasurarea activitati in depozit. Activitatea presupune pregatirea si incarcarea marfurilor. Cunostinte de lucru cu stivuitorul constituie un avantaj.
-
Angajez sofer camion(TIR),se lucreaza la containere sau prelata cu pauza de 45 acasa.Camion automat,salariu 6000-7000,pt mai multe detalii