Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-02-02 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media
-
Promovat
Caut o persoana amarata, cu greutati, lovita de soarta, care apreciaza munca si seriozitatea si pe care in felul acesta sa o ajut, iar ea la randul ei sa ma ajute pe mine pe parte de secretariat. Caut o persoana credincioasa si cu frica de Dumnezeu, care stie ce inseamna valoarea muncii si a banului. Daca nu va regasiti in aceasta situatie, va rog sa nu-mi scrieti. Ofer conditii de munca decente, fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Munca este strict de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul firmei: investitional. Programul este Luni - Vineri de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Salariu net in mana este de 3.000 lei. Salariul va creste in timp. Ca sa ma uit pe CV-ul dvs., va rog sa-mi scrieti cu cuvintele dvs. cateva randuri proprii si nu cu text predefinit, in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii absolvite - Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor - Cunostințe bune de operare PC - Disponibilitate pentru program de lucru flexibil - Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale - Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor - Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați - Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu - Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor - Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Iti dorești un job part-time Să castigi în plus fără vânzare de produse Să ai propria afacere la cheie online Să beneficiezi de reduceri substanțiale Dacă DA locul tău este alături de noi Voi fi alături de tine pas cu pas Lasă mi un mesaj si îți voi da detalii imediat ,in cel mai scurt timp posibil Cer și ofer seriozitate
-
*Șofer B, ofer servicii de transport persoane sau mărfuri ușoare cu auto propriu sau al cilentului dacă corespunde normelor în vigoare. * Dețin autoturism categoria,, B ".. dotat cu cîrlig pt remorcă 750kg.* Logan benzină. *Detalii la tlf afișat. 07,nouă,doi,nouă,40,patru,opt,9.*
-
Societate IFN angajeaza consultanti de credite bancare, part-time si full time. Daca ai nevoie de un venit suplimentar, fie ca este student, angajat sau pensionar, te astept in echipa mea. Pentru mai multe detalii, apelati telefonic
-
Compania iCredit angajeaza consultant de credit, part time sau full-time pentru biroul din zona Titan. Job-ul presupune contactarea șl menținerea legăturii cu clienții din portofoliu. Veniturile pot varia în funcție de volumul de muncă. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați.
-
Caut îngrijitoare pentru o bătrână care se deplasează singură cu cadru, dar mai are nevoie de ajutor. Ideal ar fi ca persoana să stea în zona Democratiei-Cuza din Câmpina pentru a putea să ajungă repede la ea. Are nevoie de o persoană care să îi dea tratamentul dimineața-prânz si seara, să îi puna să mănânce, să se plimbe și să îi țină compania. Când e cazul poate să îi facă de mâncare sau să bage la spălat. Menționăm ca e necesar inclusiv sâmbăta si duminica.
-
Bună ziua sunt în căutarea unei doamne cu vârsta între 35-45 de ani, nefumătoare , pentru curățenie întreținere o zi pe săptămână 7 ore. Locația este în sectorul 6, Drumul Taberei. Cerințele sunt următoarele, aspirat, ster praful, curățenie baie, ster geamurile ocazional. Rog ca persoana interesata sa aibă experienta în domeniu, eventual recomandare de la o familie la care a mai lucrat, sa fie atenta cu lucrurile, serioasa, muncitoare.doresc colaborare pe termen îndelungat.pentru mai multe detalii va rog sa ma contactați telefonic la nr după ora 12.
-
Bună ziua, sunt interesata de o doamna pentru serv de curățenie în casa, vârstă între 30-45 de ani, cu experienta în domeniu, nefumătoare, 7-8 ore pe zi. Atributii-aspirat, șters praf, șters geamuri când este necesar , curățenie în baie, în bucătărie. Doresc o persoana responsabila, atenta cu lucrurile din casa, muncitoare, eventual o recomandare din alta parte.Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactați la nr de tel după ora 12 ziua.
-
Bună ziua , sunt în interesata pentru curățenie de întreținere în vila, sect 6, o zi pe săptămână, 7-8 ore, persoana cu vârsta între 35-45 de ani, responsabilități, aspirat șters praf, spălat geamuri când este necesar, curățenie bai, curățenie bucatarie. Doresc ca persoana interesata sa aibă experienta în domeniu, sa fie atenta cu lucrurile din casa, sa fie responsabila, nefumătoare, muncitoare. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactați la nr de tel , după ora 12.00.
-
Candidatul ideal pentru acest job trebuie să fie o persoană caldă, prietenoasă, dedicată, punctuală și responsabilă. Căutăm o persoană care să aibă cel puțin skill-urile de bază pentru postul de ospătar. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare - Atenție la detalii - Atitudine pozitivă - Dorința de a învăța și de a evolua Beneficii: - Salariu competitiv, discutat individual în funcție de experiență - Mediu de lucru dinamic și prietenos - Oportunități de învățare și dezvoltare profesională
-
Flota pentru platformele de ride-sharing căutam colaboratorii (șoferii) cu mașina personală sau închiriată de la noi in orașul Braila. Oferim spre închiriere: -Logan 1.5dci 2014 90cp/400 RON pe săptămâna consum de 5% - Dacia Sandero 1.5 dCi 2015 90cp/ 45 RON pe săptămâna consum 4-5% Condiții de colaborare: - permis de categoria B minim 2 ani, - vărsat minima 21 ani, - cazier judiciar/auto fără înscrisuri - examen psihologic/ medical - atestat pentru transport alternativ - autoturism cu un an de fabricație începând din 2010 , minimul 4 uși +AC Acte necesare pentru mașina : -ITP la 6 luni se specifică la stația autorizată RAR ca se dorește ITP-ul pentru transport alternativ - contract de comodat între proprietari mașinii și firma partenera este o formalitate in obținerea copiei conforme cât și pentru a lucra in deplina legalitate -RCA valabil + asigurare călători și bagaje ( o plătim noi) Ce asiguram noi: - ITP la 6 luni îl plătim noi pe toată durata colaborări - card de combustibil cu reducere de 15 bani/ litru -la fiecare șofer adus primiți 200 de lei - pentru personale doritoare putem sa și colantam mașina , bonusul din colant rămâne șoferului Comisioane : -firma va percepe un comision de 10% din venitul Net lunar + 50 lei săptămânal
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
Cautam colegi pentru urmatoarele posturi: -preparator- fast food, norma partiala 4-6 ore ,sau 2 zile lucrate cu 2 libere. - pizzar, norma partiala 6 ore sau 2 zile lucrate cu 2 libere. Transport asigurat sau decontam transportul. Te așteptăm în echipa noastră din Mosnita Noua să creștem împreună! Pentru detalii sunati la acest numar de telefon: .
-
Casino Manhattan angajează menajera . Salariu atractiv , program flexibil . Pt detalii :
-
Centru medical, angajam medici din urmatoarele specialitati: dermatologie, cardiologie. balneofizioterapie, diabet si nutritie, precum si tehnician dentar, part time sau full time, inclusiv medici pensionari.
-
Știai că în Lumea Carrefour oricine își poate găsi un rol? La noi, e despre oameni, așa că fiecare persoană, indiferent de naționalitate, etnie, vârstă, sex sau abilitate, poate contribui pentru un viitor mai bun. Iar pentru persoanele cu dizABILITĂȚI, găsirea unui loc de muncă potrivit poate părea o provocare, însă noi suntem aici să te sprijinim în găsirea oportunității potrivite pentru tine. Ceea ce oferim: - Tichete de masă - Primă de vacanță si de fidelitate; - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun; - Asigurare privată de sănătate - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
-
ofer ingrijire batrani fracțional ,pentru batrani imobilizati cu nevoi dependente!
-
Caut femeie pentru menaj la o doamnă învarsta. Număr de telefon pentru contact
-
Caut o femeie pentru ajutor menaj la o doamnă învarsta de doua ori pe săptămână în orașul Buzău. Număr de contact .
-
Buna seara ,caut loc de muncă in domeniul de menajera intre intervalul 12:00-18:00 de trei ori pe săptămână ,cine este interesat a va rog să mă contactați
-
Nu avem nevoie de experienta ,doar diploma de Bacalaureat . Programul este flexibil.