Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-02-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajează soferi trailer pentru șantierul din Ciorogarla ( langa Bucuresti ): Cerințe: - permis de conducere C,E; - atestat transport marfa,card tahograf; - cerificat pentru transport agabaritic; - experienta de lucru pe trailer; Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon afișat mai jos.
-
Promovat
Angajam Operatori productie pentru o fabrica din Coseri in departamentele: - Presaj - Sudura - Logistica CERINTE: - Disponibilitate pentru 3 schimburi BENEFICII: - Salariu cu posibilitate marire in functie de performanta - Tichete de masa de 40 lei zi lucrata - Prime de Paste, Vacanta si Craciun - Spor de noapte de 25% - Ore suplimentare 175% - Ore weekend 200% - Transport asigurat gratuit pe rute prestabilite: CANDESTI VALE, BOTESTI, DOBRESTI, BELETI- NEGRESTI, PRIBOIENI, TIGANESTI, TOPOLOVENI, COSERI, PITESTI, OARJA, VALEA CASELOR, VALEA MARE, LEORDENI, RATESTI, CATEASCA, , SCHITU GOLESTI, LAZARESTI, FURNICOSI, RUDENI, MIHAIESTI, RADESTI, STALPENI, BALILESTI, BAJESTI, MIOVENI, COLIBASI, MARACINENI Pentru mai multe detalii și programări la interviu ne puteți contacta la numărul de telefon: 0729 900 012.
-
Promovat
Cerinte: Ești un tâmplar constructor experimentat și cauți o provocare nouă? Alătură-te echipei Cossi Costruzioni Gruppo Webuild Locatie : Italia (Verona Vicenza) - Experienta in constructia de autostrazi cai ferate poduri; - Cunostinte de limba Italiana (avantaj) - Cunoasterea si utilizarea instrumentelor echipamentelor de santier; - Detinere de licenta pentru ascensoare telescopice; - Abilitatea de lucru in echipa. Responsabilitati Realizari: - Executarea lucrarilor din beton armat precum pereti, stalpi, punti de viaduct, ingrijirea fazelor de cofraj, turnarea de beton in cofraj; - Utilizarea materialelor pentru tamplarie civila este fundamentala (panouri din lemn, scanduri, legaturi cu sarma, legaturi cu fier pentru beton armat) si materiale pentru tamplarie de infrastructura (panouri DOKA din lemn fier, console, turnuri pentru suporturi tip DOKA). Alte informatii: - Un salariu competitiv și un pachet de beneficii atractiv; - Cazare asigurata cu cantina si camere individuale; - 3 mese pe zi gratuite; - Posibilitate de a munci ore suplimentare; - Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT; - Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majoră; - Posibilitatea de a te dezvolta profesional și de a-ți consolida abilitățile de conducere; - Un mediu de lucru dinamic și prietenos.
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; CERINTE: - Permis conducere categ.B, - Experienta de minim 3 ani in domeniul transportului de marfa; - Studii medii constituie un avantaj; - Cazier rutier fara incidente;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
1. Personal legume impachetare Atributii: - pregatirea preliminara a legumelor (curatat, portionat etc) - impachetarea produselor pentru livrare - asigura debarasarea si curatenia spatiului de lucru - acorda sprijin personalului din bucatarie Program: Luni Vineri 06:00-14:30 Salariu: de la 2500 ron net 2. Sofer Atributii: - incărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient și în condiții de siguranță, respectând instrucțiunile privind manipularea și stocarea acestora - intreținerea și curățarea regulată a vehiculului pentru a se asigura că acesta funcționează corespunzător și prezintă o bună imagine - respectarea programului de livrare sau de transport stabilit și comunicarea oricăror întârzieri sau probleme survenite în timpul traseului Program: Luni Vineri Salariu: de la 3000 ron net 3. Brutar Pizzar Atributii: - prepararea produselor specifice: pizza, chifle, placinte etc. (cuptor tunel) - participa cu supervizare la determinarea necesarului de materie prima - asigura folosirea si pastrarea in bune conditii a ustensilelor si aparaturii - respecta normele de igiena si securitate a muncii Program: Luni Vineri Salariu: de la 4000 ron net 4. Lucrator comercial servire Atributii: - Servire incasare clienti vitrina - Intocmirea raportului zilnic de incasari (sistem POS) - Asigura igiena spatiului de servire - Sprijin impachetare comenzi pentru livrare Program: Luni Vineri Salariu: de la 3000 ron net Locatie: zona Piata Muncii, Bucuresti, sector 3 Informatii suplimentare la nr. de tel. : CV-urile se pot depune la adresa de e-mail:
-
-
SC WEISS PROFIL SRL Angajeaza: Proiectant desenator ferestre din aluminiu si PVC Realizarea proiectelor si ofertarea materialelor catre clienti Mentine relatii foarte bune cu clienti,bazata pe profesionalism Consultarea clientilor pentru a gasi cele mai bune solutii Contactarea a potentiali clienti pentru a oferi produsele companiei Constituie un avantaj Carnet de conducere Cunostinte programe de calcul ferestre si usi Experienta in domeniul tamplariei PVC si aluminiu Oferim: Salariu motivant Bonuri de masa Bonus de performanta
-
Crezi în principiile fitoterapiei și nutriției? Avem un rol deschis pentru o persoană pasionată de plantele medicinale, oameni și digitalizare. Job Consultant Vânzări în Sănătate și Nutriție (Health and Nutrition Sales Consultant) Ce vei face la noi? Vei oferi consultanță specializată clienților cu privire la remediile naturiste, alimente dietetice și celelalte produse de îngrijire personală pe bază de plante disponibile în magazin Vei ghida clienții în alegerea produselor potrivite în funcție de nevoile lor specifice și obiectivele de sănătate Vei răspunde la întrebări și vei oferi informații cu privire la beneficiile și modul de administrare utilizare a produselor Vei efectua operațiunile zilnice de înregistrare a vânzărilor și încasărilor utilizând softurile din dotare și documentele aferente acestora Te vei asigura că oferta de produse corespunde cu cerințele și nevoile clienților prin gestionarea optimă a stocului de marfă, efectuarea comenzilor către furnizori, recepționarea produselor, etichetarea și aranjarea acestora la raft Vei propune produse noi și vei promova clienților promoțiile existente Te vei informa și vei învăța continuu despre prevenție, terapiile alternative, afecțiunile comune acute și cronice, beneficiile produselor pe bază de plante, administrarea și utilizarea acestora, vânzări, abordarea clienților și psihologia pacientului Îți vei dezvolta continuu competențele digitale Vei menține zilnic mediul de lucru foarte curat și foarte, foarte bine organizat Ce expertiză și abilități sunt necesare să ai pentru acest rol? Studii experiență în domeniul asistenței de farmacie, fitoterapie, nutriție sau alte științe medicale ale sănătății Cursuri sau certificări în terapii alternative și sau ingineria produselor alimentare Bune cunoștințe despre beneficiile plantelor medicinale, suplimente alimentare, prevenție și stil de viață sănătos Competențe digitale: casă de marcat, POS, PC, navigare internet, email, Word și Excel (nivel mediu) Excelente abilități de comunicare verbal-scris: limba română (nivel avansat), limba maghiară și engleză (nivel conversațional) Soft skills: răbdare, empatie, reziliență, bun control emoțional în situații critice, adaptabilitate, cooperare și colaborare în echipă Care vor fi beneficiile tale la Tevia pentru acest rol? Salariu fix lunar 2 500 lei net După perioada de probă (90 de zile calendaristice), bonus între 200 400 lei net, în funcție de volumul de vânzări lunar și rezultatul trimestrial al evaluării tale în funcție de indicatorii de parformanță stabiliți Vouchere cadou în valoare de 300 lei net cu diverse ocazii ca de exemplu: Sărbători de Crăciun și Paște, 8 martie, 1 iunie, etc., în funcție de performanță ta și nivelul vânzărilor Reduceri la produsele achiziționate pentru tine Produse cadou Acces la platforma e-learning de dezvoltare a competențelor, instructaj și suport continuu, cărți, oportunități de specializare în domeniu Dacă vei excela, beneficiile tale lunare vor crește la finalul fiecărui an de activitate în funcție de rezultatul evaluărilor performanței tale Mediu de lucru plăcut și echipamente performante de lucru Oportunitatea de a fi un bun specialist în acest domeniu de activitate și foarte respectat în comunitate atât de oameni, cât și de ceilalți profesioniști în domeniu medical Ce facem și unde îți vei desfășura activitatea? La Tevia ajutăm oamenii din comunitatea Marghita și împrejurimi cu sfaturi și recomandări privind îngrijirea sănătății lor. Promovăm prevenția și credem că produsele pe bază de plante sunt o alternativă excelentă pentru a avea o stare de bine și echilibru interior. De mai bine de 14 ani, acest magazin naturist este un loc în care ghidăm zi de zi oamenii prin pași mici și simpli, să se prețuiască mai mult și să creadă cu tărie că indiferent de situație, întotdeauna există o soluție. Dacă îți dorești un alt fel de mediu de lucru în care să te provoci mereu, să înveți constant despre plante, oameni și tehnologie, te încurajăm să aplici și să contribui cu abilitățile, cunoștințele și creativitatea ta la dezvoltarea Teviei. Locație Tevia, magazin naturist - Marghita (Bihor) Tip job Full time | 8h zi | Luni Vineri | 8 50 17 20 (30 de minute pauză) Prezență fizică obligatorie (exclus remote hibrid) Cum și unde trebuie să aplici? Spune-ne mai multe despre tine. Trimite-ne datele tale de contact, CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție. Hai să ne cunoaștem mai bine!
-
Angajam GESTIONAR depozit Principalele sarcini ale Gestionarului depozitului includ: Recepţionarea şi verificarea mărfurilor primite în depozit Organizarea produselor în depozit Monitorizarea stocurilor Pregătirea comenzilor pentru livrare și asigurarea unei ambalări corecte Colaborarea cu echipa logistică pentru a coordona transportul şi livrarea produselor Rezolvarea problemelor legate de stocuri și gestionarea retururilor Menţinerea curăţenia şi ordinea în depozit.
-
-
Competente necesare: - abilitati organizatorice (o persoana foarte organizata si atenta la detalii); - bune cunostinte de utilizare PC; - cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); - cunostinte de limba italiana (scris si vorbit) - optional; - persoana de incredere şi onesta. Descriere job: Cautam coleg a pentru postul de Asistent Manager care sa ajute la organizarea si urmarirea proiectelor. Dorim in echipa noastra o persoana foarte organizata si de incredere care sa cunoasca limba engleza (obligatoriu) si italiana (optional). Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara + bonusuri de performanta; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - echipamente IT de ultima generatie, server, etc. CV-urile se pot trimite prin: - email: - atasat la acest anunt - pe link-ul de mai jos: https: www.madart.land cariere #1566388049960-49071022-3a4a1566400470551
-
Suntem in cautarea unei persoane dinamice si prietenoase pentru a se alatura echipei noastre ca receptioner spa. Daca sunteti pasionat de industria ospitalitatii si doriti sa va alaturati unei echipe orientate catre clienti, aceasta este o oportunitate excelenta pentru dumneavoastra. RESPONSABILITATI: Primirea si inregistrarea clientilor la sosirea lor la spa Oferirea de informatii despre serviciile oferite si produsele disponibile Programarea si gestionarea rezervarilor Raspunderea la apelurile telefonice si la intrebarile clientilor Asigurarea unui mediu relaxant si placut pentru client CERINTE: Experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau al serviciilor clientilor Abilitati excelente de comunicare si prezentare Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona multiple sarcini simultan Atitudine pozitiva si orientare catre satisfactia clientilor Dac sunteti interest si indepliniti cerintele de mai sus, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastrala adresa de Va multumim anticipat pentru interesul dumneavoastra si asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre.
-
KAT CONCEPT DESIGN SRL angajeaza: - arhitect stagiar sau cu drept de semnatura; - ingineri proiectanti constructii/instalatii. Cerinte: - Student sau absolvent al facultatilor de profil; - Cunoscator AUTOCAD si programe de specialitate. - Limba engleza constituie un avantaj. Oferim: -pachet salarial atractiv -mediu de lucru placut -posibilitatea de a se dezvolta intr-o echipa dinamica si profesionista.
-
Angajăm lucrător comercial stație peco Pitești,str Teilor Chevrolet cc. Mai multe detalii la telefon
-
Hotel Avenue Buzau angajeaza -Ospatar si receptioner, oferim cazare pentru persoanele din alte localitati.
-
Program: L-V 8:00- 16:30 Locație: Sos. Centura, nr 5 ( Clinceni- Bragadiru) Venit net lunar: 5.000 Cerințe: * Studii superioare cu profil economic finalizate; * Experienta anterioara in contabilitate primara de minim 1-3 ani; * Experienta de lucru in Saga * Cunostinte de utilizare Excel Word Outlook medii spre avansate; * Persoana dinamica - capacitate de organizare si planificare; * Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse; * Gestionarea mai multor sarcini simultan, spirit de echipa; * Gandire analitica si atentie ridicata la detalii; Contact:
-
-
-
Ne marim echipa! Cautam un coleg pentru pozitia de CONTABIL Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Sa fie absolvent(a) de studii economice ( de preferinta , sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Sa aiba experienta minim 2 ani in domeniul activitatii financiar-contabil; - Constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune si Resurse Umane; - Cunoastere operare PC , MS Office nivel avansat - Cunoasterea programului de contabilitate Saga, Art Soft , Revisal constituie avantaj; - Cumoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Capacitate de organizare si planificare; - Persoana cooperanta si cu spirit de echipa; - Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate; - Excelente abilitati de comunicare Descrierea jobului - Emitere facturi catre client - Inregistrarea facturilor de la funizorii interni externi in programul contabil. - Inventarierea stocurilor si introducearea inventarelor in sistemul contabil; - Confirmari de solduri clineti - funizori si punctaje cu acestia; - Intocmeste corect la termenele stabilite,verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei; - Intocmire zilnica a registrului de casa pe punctul de lucru; - Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna trimestru semestru an (rapoarte strict legate de obiectivul postului) - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri); - Evidenta gestiune:intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de consum, verificare fise de magazie ; - Inregistrar corecta si rhivare docum ntelor contabile primar : r gistru de c sa, extrase bancare, d conturi de cheltuieli, dispozitii de pl ta, rapoarte lunare, facturi de intrare marfa si servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale , etc. - Intocmirea de situatii financiare; - Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri. Oferim: - Salariu atractiv - Loc de muncă stabil. - Lucru intr-o echipa dinamica si mediu placut; - Tichete de masa si cadou Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic sau pe whatsapp
-
Angajăm lucrător comercial, in domeniul de copiere chei. Ne ocupăm cu prelucrarea tuturor tipurilor de chei ,casă și programarea cheilor auto . -Salariu atractiv. -Mediu de lucru plăcut. -Punctele noastre sunt situate în mai multe zone ale Bucureștiului -Se oferă bonusuri din vânzări. -Experiența în domeniu nu este necesară, se oferă training de specialitate la punctul de lucru. Nu ezitați să ne trimiteți CV Mai multe detalii la telefon.
-
Angajam PATISERI COVRIGARI, Zona Colentina Pantelimon. Informatii suplimentare la telefon .
-
RO-BACKER angajează vânzătoare linie gastro, preferabil cu experiență în domeniu. Program de lucru în ture, salariu motivant.
-
-
societate comercială angajează o persoana care sa știe sa folosească o nivela optica PTR execuția rețelelor de canalizare.Nu sunt necesare studii superioare,doar experiența in acest domeniu.Program de lucru luni vinei 08:00 17:00.Se oferă salariu motivant ,se asigura cazare.Alte informații la nr de telefon.