Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-02-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari Gestionar. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 1-2 ani. Ne asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine! Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric. Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, pentru lucru 2 sambete pe luna, de la 09.00 la 14.00, si sa ai permis de conducere Cat.B. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung, oferindu-ti si alte beneficii. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne, asigurand gestiunea fizica a stocului de marfa afisezi si actualizezi etichetele de pret te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. Iti oferim : Program de lucru : Luni-Vineri 8.00 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de Sarbatori Tichete de masa Salariu : 3.500 4.000 NET, dupa primele 3 luni oferim si comision din vanzarile lunare Posibilitati reale de crestere a salariului Depozitul nostru este pe piata de peste 26 ani si face parte dintr-un grup de firme, care a fost infiintat in 1994. Suntem mici, dar ne dorim sa devenim mai mari !
-
Promovat
Bunker barbershop angajeaza sau inchiriaza post de manichiura in Visan.salonul ofera si servicii de coafor si cosmetica si cerintele de manichiura sunt mari.Specificam ca nu este nici un salon care ofera acest serviciu pe o raza de 10 km.mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Societatea comerciala GABTRANS angajeaza zidari si rigipsari pentru lucrari in Brasov si imprejurimi.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si în magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactitătii documentelor de livrare si intrare a mărfii Controlul calitătii ambalajului, al etichetării si al prospetimii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferentelelor cantitative pe avizul de însotire a mărfii cu semnătura soferului Înregistrarea diferentelelor pe IM-Blanco (note de intrare receptie neprelucrate) exprimate în unitătile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor si circuitul intern de marfă Confirmarea receptionării mărfii prin semnătură si tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea si mentinerea ordinii, curăteniei si sigurantei în receptia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii) Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam lacatusi si sudori pentru santierul naval Braila. Sunati la numarul zero sapte sapte zero cinci sapte zero unu opt noua cu mentiunea ca ati vazut anuntul pe publi24 - recomandare doamna Mihaela
-
AGENT DE VANZARI Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si adaptare. Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren. Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii. Permis conducere Categoria B . Constituie avantaj experienta in operare pe smartphone ,PC (excel, mail). Descrierea jobului DESCRIERE JOB: -agent de vanzari VANSELL (negociere, contactare clienti noi, comenzi, facturare, livrare si incasare ) -ofertare facturare livrare incasare la clienti conform rutelor planificate, cu deplasare in tara. Actioneza in sensul dezvoltarii afacerii companiei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti RESPONSABILITATI: Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat, necesita manipulare marfa in cantitati de la 1 kg pana la 25 kg Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare. Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire. Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari) Tichete de masa si diurna Telefon de serviciu Descrierea companiei Companie importatoare si distribuitoare de produse cosmetice auto si aparatura profesionala pentru intretinerea curateniei atat auto cat si Cleaning, distributia se face la nivel national
-
Descrierea companiei: Firma specializata in confectii metalice, angajam : - Operator masina de indoit tabla - Abkant - Cerinte: - Experienta cu masini de indoit tabla ( repezinta un avantaj) - Cunostinte desen tehnic - Seriozitate. Se ofera: - Salariu atractiv in functie de performante . - Tichete de masa ; - Prima de transport; - Prima de prezenta; - Prima de vacanta si de sarbatori. - Al 13- lea salariu. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon intre orele 8:00 16:00 Tel.Fix: ;
-
Spartan face angajări, hai și tu în echipa Spartan Timișoara . La noi, găsești o echipa sociabila și pe gustul tăt Posturi disponibile: Casier; Preparator produse bucatarie Preparator servire Programul o să-ți placă: muncești două zile și două zile ești liber; Salariul atractiv și tot odată crescător în funcție de performanțe , îți dăm și bonuri de masă dar te și premiem cu bonusuri dacă ne demonstrezi că-ți place la noi și te implici în ceea ce faci, la noi ai și masa asigurata .... În plus, ai tot suportul nostru ca tu să arăți ce poți și să fii promovat; Hai să ne cunoaștem, ne interesează mai mult omul, apoi experiența care o construim împreună ...,te ajutam ,te învățăm,te îndrumăm,pentru a creste in performante ... Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul .
-
angajez muncitori necalificați pentru șantier și. meseriași pavatorii
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial de pana la 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
angajez soferi cat C E, posesori de atestat marfa si card taho cu vechime minim un an din zona Ialomita, Bucuresti , Ploiesti, Slobozia , Buzau, pentru transport marfa intern , masini eur 5 , mercedes si iveco. Transportul se va efectua la prelata si bena cereale
-
-
1. Personal legume impachetare Atributii: - pregatirea preliminara a legumelor (curatat, portionat etc) - impachetarea produselor pentru livrare - asigura debarasarea si curatenia spatiului de lucru - acorda sprijin personalului din bucatarie Program: Luni Vineri 06:00-14:30 Salariu: de la 2500 ron net 2. Sofer Atributii: - incărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient și în condiții de siguranță, respectând instrucțiunile privind manipularea și stocarea acestora - intreținerea și curățarea regulată a vehiculului pentru a se asigura că acesta funcționează corespunzător și prezintă o bună imagine - respectarea programului de livrare sau de transport stabilit și comunicarea oricăror întârzieri sau probleme survenite în timpul traseului Program: Luni Vineri Salariu: de la 3000 ron net 3. Brutar Pizzar Atributii: - prepararea produselor specifice: pizza, chifle, placinte etc. (cuptor tunel) - participa cu supervizare la determinarea necesarului de materie prima - asigura folosirea si pastrarea in bune conditii a ustensilelor si aparaturii - respecta normele de igiena si securitate a muncii Program: Luni Vineri Salariu: de la 4000 ron net 4. Lucrator comercial servire Atributii: - Servire incasare clienti vitrina - Intocmirea raportului zilnic de incasari (sistem POS) - Asigura igiena spatiului de servire - Sprijin impachetare comenzi pentru livrare Program: Luni Vineri Salariu: de la 3000 ron net Locatie: zona Piata Muncii, Bucuresti, sector 3 Informatii suplimentare la nr. de tel. : CV-urile se pot depune la adresa de e-mail:
-
-
SC WEISS PROFIL SRL Angajeaza: Proiectant desenator ferestre din aluminiu si PVC Realizarea proiectelor si ofertarea materialelor catre clienti Mentine relatii foarte bune cu clienti,bazata pe profesionalism Consultarea clientilor pentru a gasi cele mai bune solutii Contactarea a potentiali clienti pentru a oferi produsele companiei Constituie un avantaj Carnet de conducere Cunostinte programe de calcul ferestre si usi Experienta in domeniul tamplariei PVC si aluminiu Oferim: Salariu motivant Bonuri de masa Bonus de performanta
-
Crezi în principiile fitoterapiei și nutriției? Avem un rol deschis pentru o persoană pasionată de plantele medicinale, oameni și digitalizare. Job Consultant Vânzări în Sănătate și Nutriție (Health and Nutrition Sales Consultant) Ce vei face la noi? Vei oferi consultanță specializată clienților cu privire la remediile naturiste, alimente dietetice și celelalte produse de îngrijire personală pe bază de plante disponibile în magazin Vei ghida clienții în alegerea produselor potrivite în funcție de nevoile lor specifice și obiectivele de sănătate Vei răspunde la întrebări și vei oferi informații cu privire la beneficiile și modul de administrare utilizare a produselor Vei efectua operațiunile zilnice de înregistrare a vânzărilor și încasărilor utilizând softurile din dotare și documentele aferente acestora Te vei asigura că oferta de produse corespunde cu cerințele și nevoile clienților prin gestionarea optimă a stocului de marfă, efectuarea comenzilor către furnizori, recepționarea produselor, etichetarea și aranjarea acestora la raft Vei propune produse noi și vei promova clienților promoțiile existente Te vei informa și vei învăța continuu despre prevenție, terapiile alternative, afecțiunile comune acute și cronice, beneficiile produselor pe bază de plante, administrarea și utilizarea acestora, vânzări, abordarea clienților și psihologia pacientului Îți vei dezvolta continuu competențele digitale Vei menține zilnic mediul de lucru foarte curat și foarte, foarte bine organizat Ce expertiză și abilități sunt necesare să ai pentru acest rol? Studii experiență în domeniul asistenței de farmacie, fitoterapie, nutriție sau alte științe medicale ale sănătății Cursuri sau certificări în terapii alternative și sau ingineria produselor alimentare Bune cunoștințe despre beneficiile plantelor medicinale, suplimente alimentare, prevenție și stil de viață sănătos Competențe digitale: casă de marcat, POS, PC, navigare internet, email, Word și Excel (nivel mediu) Excelente abilități de comunicare verbal-scris: limba română (nivel avansat), limba maghiară și engleză (nivel conversațional) Soft skills: răbdare, empatie, reziliență, bun control emoțional în situații critice, adaptabilitate, cooperare și colaborare în echipă Care vor fi beneficiile tale la Tevia pentru acest rol? Salariu fix lunar 2 500 lei net După perioada de probă (90 de zile calendaristice), bonus între 200 400 lei net, în funcție de volumul de vânzări lunar și rezultatul trimestrial al evaluării tale în funcție de indicatorii de parformanță stabiliți Vouchere cadou în valoare de 300 lei net cu diverse ocazii ca de exemplu: Sărbători de Crăciun și Paște, 8 martie, 1 iunie, etc., în funcție de performanță ta și nivelul vânzărilor Reduceri la produsele achiziționate pentru tine Produse cadou Acces la platforma e-learning de dezvoltare a competențelor, instructaj și suport continuu, cărți, oportunități de specializare în domeniu Dacă vei excela, beneficiile tale lunare vor crește la finalul fiecărui an de activitate în funcție de rezultatul evaluărilor performanței tale Mediu de lucru plăcut și echipamente performante de lucru Oportunitatea de a fi un bun specialist în acest domeniu de activitate și foarte respectat în comunitate atât de oameni, cât și de ceilalți profesioniști în domeniu medical Ce facem și unde îți vei desfășura activitatea? La Tevia ajutăm oamenii din comunitatea Marghita și împrejurimi cu sfaturi și recomandări privind îngrijirea sănătății lor. Promovăm prevenția și credem că produsele pe bază de plante sunt o alternativă excelentă pentru a avea o stare de bine și echilibru interior. De mai bine de 14 ani, acest magazin naturist este un loc în care ghidăm zi de zi oamenii prin pași mici și simpli, să se prețuiască mai mult și să creadă cu tărie că indiferent de situație, întotdeauna există o soluție. Dacă îți dorești un alt fel de mediu de lucru în care să te provoci mereu, să înveți constant despre plante, oameni și tehnologie, te încurajăm să aplici și să contribui cu abilitățile, cunoștințele și creativitatea ta la dezvoltarea Teviei. Locație Tevia, magazin naturist - Marghita (Bihor) Tip job Full time | 8h zi | Luni Vineri | 8 50 17 20 (30 de minute pauză) Prezență fizică obligatorie (exclus remote hibrid) Cum și unde trebuie să aplici? Spune-ne mai multe despre tine. Trimite-ne datele tale de contact, CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție. Hai să ne cunoaștem mai bine!
-
Angajam GESTIONAR depozit Principalele sarcini ale Gestionarului depozitului includ: Recepţionarea şi verificarea mărfurilor primite în depozit Organizarea produselor în depozit Monitorizarea stocurilor Pregătirea comenzilor pentru livrare și asigurarea unei ambalări corecte Colaborarea cu echipa logistică pentru a coordona transportul şi livrarea produselor Rezolvarea problemelor legate de stocuri și gestionarea retururilor Menţinerea curăţenia şi ordinea în depozit.
-
-
Competente necesare: - abilitati organizatorice (o persoana foarte organizata si atenta la detalii); - bune cunostinte de utilizare PC; - cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); - cunostinte de limba italiana (scris si vorbit) - optional; - persoana de incredere şi onesta. Descriere job: Cautam coleg a pentru postul de Asistent Manager care sa ajute la organizarea si urmarirea proiectelor. Dorim in echipa noastra o persoana foarte organizata si de incredere care sa cunoasca limba engleza (obligatoriu) si italiana (optional). Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara + bonusuri de performanta; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - echipamente IT de ultima generatie, server, etc. CV-urile se pot trimite prin: - email: - atasat la acest anunt - pe link-ul de mai jos: https: www.madart.land cariere #1566388049960-49071022-3a4a1566400470551
-
Suntem in cautarea unei persoane dinamice si prietenoase pentru a se alatura echipei noastre ca receptioner spa. Daca sunteti pasionat de industria ospitalitatii si doriti sa va alaturati unei echipe orientate catre clienti, aceasta este o oportunitate excelenta pentru dumneavoastra. RESPONSABILITATI: Primirea si inregistrarea clientilor la sosirea lor la spa Oferirea de informatii despre serviciile oferite si produsele disponibile Programarea si gestionarea rezervarilor Raspunderea la apelurile telefonice si la intrebarile clientilor Asigurarea unui mediu relaxant si placut pentru client CERINTE: Experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau al serviciilor clientilor Abilitati excelente de comunicare si prezentare Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona multiple sarcini simultan Atitudine pozitiva si orientare catre satisfactia clientilor Dac sunteti interest si indepliniti cerintele de mai sus, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastrala adresa de Va multumim anticipat pentru interesul dumneavoastra si asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre.
-
KAT CONCEPT DESIGN SRL angajeaza: - arhitect stagiar sau cu drept de semnatura; - ingineri proiectanti constructii/instalatii. Cerinte: - Student sau absolvent al facultatilor de profil; - Cunoscator AUTOCAD si programe de specialitate. - Limba engleza constituie un avantaj. Oferim: -pachet salarial atractiv -mediu de lucru placut -posibilitatea de a se dezvolta intr-o echipa dinamica si profesionista.
-
Craiova.spalatorie auto angajeaza personal cu experienta.Salariu 3000.lei.Carte de munca.6 zile saptamana.
-
Angajăm lucrător comercial stație peco Pitești,str Teilor Chevrolet cc. Mai multe detalii la telefon
-
Firma Argo Security isi mareste efectivul, angajam agenti de securitate cu atestat pentru magazin comercial in Arad. Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon din anunt.