Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-02-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 BENEFICII: - salariu motivant - bonuri de masa - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere, cu urmatoarele abilitati: - Cunoștințe de mecanică generală; - Permis de conducere categoria C; - Experiență de minim 3 ani in domeniu - Autorizatie macaragiu grupa A Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea - încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
FM Logistic angajează Manipulant Mărfuri Stivuitorist în depozitul din Dudestii Noi. Program de lucru: de Luni până Vineri, în 3 sau 2 schimburi PACHET DE BENEFICII: -Contract pe perioada nedeterminata -Salariu de incadrare in functie de experienta -Bonus lunar de performanta -Ore suplimentare platite -Tichete de masa -Concediu de odihna 21 de zile pe an -Prima de Paste si de Craciun -Prima de fidelitate vechime -Transport asigurat pe mai multe rute -Asigurare medicala -Posibilitatea de a promova in cadrul companiei -Posibilitatea de a participa la cursuri de calificare
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Bragadiru . Inginer pentru activitatea de organizarea productiei de mobilier de exterior , urmarirea productiei si intocmirea de oferte tehnico-economice. Constituie avantaj cunoasterea de programe de prezentare vizuala.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți
-
Descrierea jobului: Promovarea produse si servicii pe platforme de marketplace Postari pe retelele de socializare Preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor Ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si de optimizare/promovare Creare de materiale de recrutare
-
Ai bune abilități de planificare și experiență în gestiune pentru o perioadă îndelungată? Îți propunem un rol de Tehnician gestiune stoc în cadrul celui mai important producător european de piese și structuri pentru avioane care se află în Brașov. Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă în continuă dezvoltare, te așteptăm să aplici. Scopul postului constă în primirea, verificarea, depozitarea, gestionarea componentelor și sau materialelor auxiliare (freestock) în vederea comisionării (alcătuirea kit-urilor necesare în vederea producției de ansambluri). Introduce marfă în stoc în baza documentelor de intrare; Stochează în spații bine delimitate și corespunzătoare a produselor stocate; Înregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor; Raportează lunar rezultatele activităţii de gestiune a stocului; Întocmește necesarul de aprovizionare în baza sistemului Replenish ; Cerințe: Minim studii medii; Experiență minim 3 ani în gestiune (de preferat într-o fabrică de producție); Cunoștințe de utilizare a unui program de gestiune (SAP); Cunoștințe MS Office; Comunicativ, gândire analitică; Pachet beneficii: Salariu variabil în funcție de experiență Tichete de masă 35 RON zi Abonament medical Primă de prezență Primă de productivitate Primă de concediu Primă specială Crăciun și Paște Subvenție cantina companiei Pensie privată pilonul III Abonament sală fitness & spa Zi liberă de ziua de naștere Transport asigurat pe rute prestabilite sau decont transport Contract pe perioadă nedeterminată
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
"La Cafenea" angajează barman-ospătar cu sau fără experiență. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă și crezi că acesta ar putea fi potrivit pentru tine, te așteptăm la sediul nostru din Sinaia, str. Octavian Goga nr 27, spațiul nr. 2. Nu oferim cazare.
-
Angajam muncitori cu experienta pentru rigips,glet,decorative,izolații,faianta gresie etc. Se oferă salar intre 2200-2500 euro plus cazare gratuita
-
Angajăm urgent muncitori cu experiență la izolare blocuri și vile cu vată minerală și Polistiren,rigipsari si muncitori pentru interioare Salariul 2200-2500 euro net in functie de experienta + cazare gratuit
-
Angajam muncitori cu experienta în domeniul construcțiilor la interioare și exterioare Se oferă Contract de munca pe firma Germana plus asigurare AOK Se oferă salar Net 2200-2500 Euro în funcție de calitate și randament Se oferă cazare gratuita Pentru mai multe detalii:
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-
Firma de curatenie autorizata cauta sa efectueze curatenia scarilor de bloc si a apartamentelor. Efectuam curatarea canapelelor si a tot ce inseamna material dar si a autoturismelor auto . Detali in privat sau la nr de telefon va asteptam cu drag sa apelati la serviciile noastre complete . Va multumim
-
Cautam agenti de vanzari pentru executie instalatii gaze si termice! Suntem autorizati: - ANRE - proiectare si executie, verificari si revizii tehnice periodice instalatii gaze naturale - ANRE - verificari instalatii electrice (PRAM) - ISCIR - instalare, montare, reparare, intretinere, verificari tehnice periodice (VTP ISCIR) centrale si cazane < 9000 kw, arzatoare, automatizari, instalatii de ardere - ISCIR - verificare, reparare si reglare supape de siguranta Lucram cu persoane fizice, Asociatii de Proprietari, firme, institutii de stat. Descrierea jobului: - prospectare piata Bucuresti si Ilfov (apeluri/ vizite/ oferte) - incheiere contracte, facturare si urmarire incasari clienti portofoliu - programarea si gestiunea lucrarilor in executie Candidatul ideal: - cunostinte tehnice/ experienta in domeniul instalatiilor de gaze si termice - seriozitate si implicare, bune abilitati de comunicare - cunostinte minime de operare PC – Microsoft Office - permis categorie B - cunostinte AUTOCAD in proiectare instalatii de utilizare gaze naturale – constituie avantaj - autorizatii ANRE / ISCIR sau alte autorizatii - constituie avantaj Oferim: - salariu de baza + comision din vanzari - masina + laptop + telefon servici - mediu de lucru placut - carte de munca
-
Societate angajează muncitori necalificati în Craiova pentru finisaje Este necesara experienta Program de 8 ore, Persoanele interesate pot adauga aici un CV sau câteva detalii legate de experienta dvs, și un nr telefon pentru contact
-
Energomontaj Timisoara angajeaza lacatusi mecanici si lacatusi montatori cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata. Salarizarea se face in functie de experienta in domeniu. Cerinte; -acte de calificare in domeniu -experienta in domeniu -disponibil pentru deplasari si program prelungit -cazare pentru angajatii din alta localitate Canditatii intersati se vor adresa la sediul firmei sau la tel. .
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii pentru tamplarie angajeaza reprezentant comercial programul este luni-vineri 08:00-17:00 Pentru detalii va asteptam la interviu
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00