Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-02-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Restaurant in zona Unirii angajam personal la spalat vase (femeie), program doua zile cu doua pauza. Mai multe informatii telefonic, intre orele 12 - 21
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate zona Baneasa VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0721988999
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Program de lucru: Luni-Vineri Sărbători legale nu se lucrează Camion de 12 tone cu lift și prelata Mai multe detalii la:
-
Pentru Proiectul din Parc industrial Miroslava ,angajam electricieni si instalatori constructii ,salariul motivant ,bonusuri de performanta . Interviu in data de 19.03.2024 la santier. Pentru amanunte sunati la tel:
-
Disponibil online
Reprezentant Oriflame!
Alătură-te echipei noastre Oriflame si experimentează bucuria succesului alături de noi! Suntem în căutarea unor fete noi, motivate și pasionate să facă parte dintr-o echipă puternică și dedicată. Oferim oportunitatea de a câștiga venituri suplimentare și de a te bucura de fiecare moment alături de noi. Nu trebuie să ai experiență, doar dorința de a reuși și de a crește împreună. Împărtășim fiecare victorie și ne susținem reciproc în fiecare etapă a drumului nostru către succes. Dacă ești pregătită să îți transformi visurile în realitate, contactează-ne astăzi pentru mai multe detalii și să începem această călătorie împreună! #Succes #Oportunitate #EchipăPuternică" https: ro.oriflame.com business-opportunity become-consultant?potentialSponsor=2286101
-
VitraQ (Termovest Prod SRL), unul dintre principalii producători și exportatori de tâmplărie din pvc și aluminiu din România, caută reprezentanți vânzări cu experiență. Rolul presupune dezvoltarea parteneriatelor cu clienții din regiunea alocată, în vederea vânzării și promovarea produselor din oferta companiei. Candidatul ideal: Persoană sociabilă, confortabilă cu vânzarea directă; Bune abilități de comunicare, persuasiune și capacitate de organizare și planificare; Abilitați dovedite de vânzare și negociere; Auto-motivat, având capacitatea de a atinge obiectivele și termenele; Orientare către client, înțelegerea nevoilor, ascultare activă; Atitudine proactivă și pozitivă, integritate și onestitate; Persoană ambițioasă, perseverentă și dornică să performeze; Cunoştinte PC; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată - permis de conducere cat. B, obligatoriu; Experiență în vânzări de minim 1 an; Responsabilități: Dezvoltarea portofoliului de clienți prin valorificarea lead-urilor primite; Prospectarea pieței pentru identificarea de noi oportunități de bussines; Menținerea portofoliului de clienți și creșterea volumului de vânzări; Propunerea, negocierea ofertelor de vânzare și încheierea contractelor comerciale; Atingerea obiectivelor de vânzări în regiunea alocată. Desfășurarea de vizite periodice la clienți pentru a construi relații pe termen lung; Colectarea de informații referitoare la clienți, concurență, prețuri, servicii, tendințe și analiza evoluției pietei; Promovarea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Pachet beneficii: Salariu fix + comision din vânzări, în funcție de vânzările realizate; Bonus depășire target; Cazare și diurnă decontată pentru deplasări; Telefon, laptop, autoturism de serviciu; Oportunitate de a lucra într-un mediu dinamic și în dezvoltare. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră trimite un CV aici: www.vitraq.ro Hai în echipa VitraQ!
-
Firma italo-romana in expansiune cauta personal cu experienta in activitatea ascensoristica. Relatii suplimentare la numarul de telefon
-
Firma noastra angajeaza barbati pentru sectie de productie jaluzele. Program luni vineri 8:30-17:00. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu fix plus tichete de masa. Firma este situata in cartierul Bucurestii NOi, sector 1. Relatii la tel:
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Studii superioare finalizate sau în curs d finalizare; 2. Cunoștințe d limba engleză la nivel mediu; 3. Cunoștințe d operare PC (pachetul MS Office) experiența cu platforma iStoma constituie avantaj; 4. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; 5. Capacitatea de a gestiona situații tensionate sau dificile cu profesionalism și calm. 6. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului; 7. Punctualitate si responsabilitate; 8. Disponibilitate de lucru în ture. Beneficii: 1. Program de lucru full-time 12:00-21:00 cu 60 minute pauză de masă. 2. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; 3. Acces la serviciile stomatologice Urban Smile Clinic, conform politicii interne; 4. Training-uri specializate; 5. Salariu atractiv cu posibilitatea creșterii acestuia în funcție de performanța rezultatelor obținute. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajez sofer intern Ro ,se lucreaza pe masin daf euro 6 ,masina intreținută doar la program Salariu 6000 ron Detali la telefon
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Studii: medii, postliceale sau superioare în specialitate; 2. Membru al OAMGMAMR și vizat pe anul în curs; 3. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului; 4. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; 5. Punctualitate și responsabilitate; 6. Disponibilitate de lucru în ture. Responsabilități si Atribuții: 1. Pregateste cabinetul înainte de fiecare pacient (dezinfectarea tuturor suprafețelor, pregătirea pe masa de lucru a tuturor instrumentelor și a materialelor în funcție de necesitate); 2. Pregăteşte pacientul prin tehnici specifice pentru consult, investigaţii și proceduri, în funcție de specificul cabinetului de care aparține; 3. Asistă nemijlocit medicul stomatolog; 4. Raspunde de instrumentarul și de stocul materialelor în cabinetul în care lucrează; 5. Analizează și raportează zilnic stocul materialelor instrumentarului; 6. Sterilizarea instrumentelor stomatologice. Beneficii: 1. Program de lucru full-time 12:00-21:00 cu 60 minute pauză de masă. 2. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; 3. Acces la serviciile stomatologice Urban Smile Clinic, conform politicii interne; 4. Training-uri specializate; 5. Salariu atractiv cu posibilitatea creșterii acestuia în funcție de performanța rezultatelor obținute. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Firma de distribuție căutam operator PC (cunostiinte IT+Corel) pentru întreținere website, webshop etc. - Program: Luni-Vineri 08:30-17:00 - Salar motivant + BONUS Avem rugămintea sa ne Trimiteți CV-ul dvs. Pe adresa de mail
-
Companie de distributie consumabile si echipamente pentru industrie,angajam personal pentru postul de gestionar depozit. Ce vei face la noi ? Sarcini si responsabilitati pe linie profesionala: 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; 2. Opereaza in stoc miscarile de marfa; 3. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; 4. Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa; 5. Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei; 6. Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; 7. Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei; 8. Respecta legislatia de gestiune a stocurilor; 9. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; 10. Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii; 11. Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; 12. Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie; 13. Verifica documentele vamale la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante; 14. Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; 15. Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului; 16. Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor; 17. Asigura miscarea stocurilor; 18. Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur; 19. Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi; 20. Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege; 21. Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata; 22. Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei; 23. Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului; 24. Preda marfa catre client conform documentelor emise; 25. Expediaza marfa catre clienti; 26. Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; 27. Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii; 28. Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa; Ce asteptam de la tine? - Studii medii absolvite; - Cunostinte tehnice; - Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani; - Cunostinte medii de operare programe de gestiune; -Limba engleza mediu -permis de conducere cat. B - Persoană serioasă, organizată, meticuloasă, responsabilă, fără cazier judiciar; - Aptitudini de comunicare si integrare. Ce beneficii oferim? - Pachet salarial motivant si competitiv + tichete de masa în valoare de 300 Ron (15 Ron/zi lucratoare) in plus fata de salariu. - Set complet de echipamente de lucru (calculator,telefon) - Mediu de lucru motivant, tânar, orientat spre realizari - Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare.
-
- angajam muncitor in domeniul tamplariei din PVC ( confectionat si montat articole din PVC ); - program de lucru de luni pana vineri, - salariu se stabileste in functie de abilitatile fiecaruia. - persoana de contact Pavel Aurel - toate detalille le veti afla la numarul sau la sediul nostru din strada Combustibilului nr 2 Tulcea
-
angajez sofer personal firma serioasa angajez sofer personal cat b pentru mai multe detali la nr de tel
-
sudura MMA , mig mag ,tig wig , polietilena, reparatii și întreținere confecționare porți, garduri, sudura pe teava sudură aluminiu, fonta, otel, cupru, inox. mă deplasez la domiciliul clientului in caz de urgenta . reparatii și întreținere în orice domeniu , pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Companie multinațională cu renume in industria anvelopelor (zona PIPERA) CERINTE: -MECANIC AUTO (MIN 2 ANI experienta) -Persoana organizata (își organizează atelierul) -Persoana sociabila (placut in fata clientului si colegilor) -Persoana comunicativa (ne dorim un coleg la fel ca noi) -Persoana implicata (se implica în cadrul companiei și da dovada de interes vis- -vis de fiecare constatare auto) -Cunostinte de geometrie auto. -Cunostinte pentru folosirea aparatului de freon. -Seriozitatea conteaza cel mai mult -Atitudinea face diferența -Ofera ce am scris mai sus si vei avea cel mai bun loc de munca. BENEFICII: -Salariul fix (trecut în contract) -Comision (trecut în fluturasi) -Concediu 25 zile -Zile libere nationale. -Asigurare medicala plătită de companie(REGINA MARIA sau MEDLIFE) -Tichete de masa (30 ron) -Portofoliu de clienți format. -Prima de Crăciun pentru copii. -Team buildinguri organizate de companie. -Achiziție de produse cu preturi preferențiale și servicii gratuite pentru angajații companiei. -Alte beneficii care se vor discuta în cadrul interviului. SERVICE AUTO COMPLET (ROTI, MECANICA, GEOMETRIE, FREON etc)COMPANIE MULTINAȚIONALĂ PARTE DIN GRUPUL MICHELIN
-
Dezvoltator imobiliar, angajam secretara cu carnet de conducere categoria B Aveti posibilitatea de a intermedia vanzari, ceea ce va genereaza un procent din apartamentele vandute, pe langa salariul de baza Salariu 3500 lei + comision vanzare.
-
-
Candidatul Ideal - Student sau studii superioare tehnice; - Cunostinte Software Metrolog, PC DMIS, Polyworks sau alt soft pentru control 3D - constituie un avantaj; - Dispus la plecari frecvente in strainatate; - Bune abilitati de comunicare si relationare; - Atitudine pozitiva; - Persoana atenta la detalii, cu gandire analitica, dinamica si autonoma; - Spirit de ordine si disciplina; - Limba engleza - nivel avansat; - Limba franceza - constituie un avantaj; - Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Masuratori si control 3D in domeniul Automotive si Aeronautic; Citirea și interpretarea desenelor 2D, modelelor 3D și a sistemelor carteziene la nivel avansat; Masuratori utilaje linii automatizate in uzinele auto sau aero in intreaga lume.
-
Responsabilitati: Executarea lucrarilor de intretinere preventiva si corectiva la echipamentele si masinile industriale; Repararea si inlocuirea componentelor mecanice defecte sau uzate; Asamblarea, demontarea si reglarea echipamentelor si masinilor conform specificatiilor; Cerinte: Disponibilitate pentru deplasari in tara si in afara tarii Permis de conducere Capacitatea de a lucra eficient atat independent cat si in echipa Beneficii: Slariul fix + cazare + diurna
-
Angajez un muncitor necalificat. Salariu începând de la 150-200. Valabil doar pentru București. Pentru mai multe detalii sunați la