Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-02-29 Tip job: Colaborare proiect-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate partenera Bolt Food cu flote pe, Bucuresti,Cluj, cautam curieri seriosi chiar si cu deficiente de auz si vorbit pentru livrare mancare in urmatoarele conditii: Cerinte: Varsta minima 18 ani, se poate livra cu masina, scuter, bicicleta. Comisionul firmei este de 8% + 50 lei contabilitate + carte de munca. Platile se vor face saptamanal cash sau card. Nu raspund la sms uri, mail-uri sau mesaje si whatsapp Multumesc!!!
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
La Centrul Medical Dr. Aljobory, misiunea noastră este să oferim pacienților noștri servicii medicale de calitate printr-un diagnostic și tratament atent, exact atunci când este nevoie. Suntem în căutarea unui medic cardiolog dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Căutam un medic specialist sau primar cardiolog care dorește să lucreze in contract de colaborare cu CNAS. Desfășurarea activității se va face pe baza unui contract de colaborarea de prestări servicii medicale. Clinica noastră oferă o gamă variată de specialități medicale, furnizând un circuit favorabil și un flux consistent de pacienți către medicul cardiolog. Cu o echipă dedicată și resurse de ultimă generație, ne dorim să oferim servicii complete și de calitate superioară pacienților noștri. Beneficii: - Circuit favorabil și flux mare de pacienți către medicul cardiolog - Acces la echipament medical de ultimă generație - Facilități medicale și suport administrativ complet Dacă sunteți un medic cardiolog entuziast și dornic să se alăture unei echipe profesioniste și dedicate, vă rugăm să ne contactați pentru a discuta despre această oportunitate unică.
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza agent receptie DACIA AUTOMOBILE SA! CONTACT: 0728 285 722; Locatia: MIOVENI; Salarizare: 18,75 LEI ORA Programul: se lucreaza in 3 schimburi, ture de 8 ore **** Se deconteaza transportul Cerintele postului: - studii medii; - fara antecedente penale; - caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare; - aspect fizic placut si ingrijit; - conditie fizica buna; - experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale; - capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; - atentie distributiva. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Lucrari constructii . Tineri minim 18 ani impliniti. Munca cu deplasare pe tot teritoriul tari. O persoana cu permis conducere cat B. cunostinte de a coordona echipa,disponibilitte de deplasare. Lucrari pe oltul superior Avrig Fagaras, Transalpina ,Oasa Echipa de 2-5 persoane , unul cu permis, se poate da si lucrare la o echipa, , Se va face PROBA DE LUCRU, cu normare a munci Plata se face pe operatini executate si receptionate , in functie de cantitaea executa vei fi platit, Sunt de facut reparatii tencuieli la fatade. , aplicat glet ,pereti si tavane, zugraveli, vopsitorii, cu airless. Venituri incepind cu 360 lei pe zi NET bani in mina. Lucrari pentru anul 2024, Inf la tel. Tel
-
Dacă aveți nevoie de o mână de ajutor la făcut cumpărături, nu ezitați să mă contactați. Pentru persoane invarsta sau pers care nu au timp de cumparaturi datorita timpului liber scurt! Programul, frecventa saptamanala si costurile le stabilim impreuna. Ofer seriozitat, încredere si RAPIDITATE
-
Efectuez audit electroenergetic pentru firme, autorizare Ministerul Energiei, grad 1, întocmesc Studii de fezabilitate, Proiecte tehnice, acord consultanta in vederea participării la programul Electric up, Casa verde, PNRR, Etc.
-
Pers Fizica caut pt ASOCIERE Cj-N si imprej pt elaborare PUZ si urbanizare pana la Autorizatie Const
Pers Fizica caut pt ASOCIERE in Cj-N si imprejurimi pt elaborare PUZ si urbanizare pana la Autorizatie de Constructie Prin intermediul colaboratorilor, de la ing Topometristi, ing Cadastru, Bir Public Notarial, Arhitecti - Proiectanti specializati in domeniul urbanistic, Birouri de Proiectare Retele Edilitare - apa/ canal, gaz, curent el., retele , Firme specializate in constructii retele edilitare si drumuri Gasim cele mai bune solutii pentru optimizare din toate punctele de vedere pentru solutiile potrivite, alese de beneficiar dintre optiunile prezentate, de la cele mai bune variante de cost pana la cele mai multe beneficii Avem in prezentare cateva proiecte, aflate in diverse stadii ale evolutiei, de la faza de inceput pana la proiecte finalizate, cel mai bun exemplu este proiectul PUZ Astrelor in Borhanci Putem identifica, de la caz la caz solutiile optime pentru maximizarea dimensiunilor parcelelor prin abordarea potrivita si identificarea de solutii de maximizare a terenului utilizabil ca teren construibil si gasirea de solutii pentru satisfacerea cerintelor enumerate in HCL - negocierea acestor solutii la cel mai avantajos raport intre suprafetele dedicate necesarului de realizare a urbanizarii, HCL / Hotatare de Consiliu Local prin care va fi stabilit statutul urbanistic al terenului cuprins in PUZ
-
Promovat
-
Suntem o echipă tânără de profesioniști la propriu in finisari interioare .- executăm lucrari de gletuire , zugraveala , placări exterioare ,vopsire , tavane si pereti rigips, parchet ,etc ! Ne place sa facem lucrari , CA PENTRU NOI ! Dorim sa ne facem publicitate , prin calitatea lucrarilor efectuate, si prin SERIOZITATE Marian
-
Societatea DESTINE HOLDING, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori Cerinte : 12 clase absolvite, laptop/PC pentru desfasurarea activitatii, cunostinte minime laptop/PC. Program : Part - Time (lucru de acasa). Pași ușor de învățat Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratorii din toate orasele. Mesaj pentru mai multe detalii
-
Vrei să fii propriul tău șef ? Nimic mai simplu alăturăte flotei noastre cu masina personală sau cu mașina noastră ,programu ti-l faci tu singur ,fără costuri ascunse cu un comision de 10% în acesti bani fiind incluse toate taxele :contabilitatea , TVAintracomunitar si impozit pe venit .masina rămâne permanent la șofer ,,copia conforma si ecusoanele pentru soferi vin din partea firmei carte de munca ,,2,4 sau 8 ore in functie de preferinte vii cu un prieten ai un plus de 5% pe luna respectiva pentru mai multe detalii contactatine la numarul de whatsapp din anunt ,,,
-
Cu o experienta de 14 ani in resurse umane si salarizare,ofer servicii in aceste domenii. Serviciile includ intocmirea contractelor de munca,incetarilor,cercetarilor disciplinare,a actelor aditionale,contractelor colective si a regulamnetului de ordine interioara,pontaje,calcul concedii medicale,calcul salarii,adeverinte,intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a sumelor de la Casa de Sanatate,aferente concediilor medicale,depunerea declarariei 112 precum si orice modificare in Revisal si mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de munca. Detin certificat de Inspector resurse umane si Manager resurse umane .
-
Angajam agent de vanzari pentru pomovarea si prezentarea produselor companiei.Cautam persoane comunicative cu spirit de echipa.Oferim training gratuit si posibilitatea de a promova professional. 0738796007
-
Esti frizer, manichiurist, sales rep, asistent medical? Si nu numai! Cauti resurse financiare suplimentare? Activezi acum in domenii care tin de contactul zilnic cu multe persoane? Esti vorbaret, sociabil, stii sa te faci placut? Atunci, utilizeaza-ti timpul eficient! Lasa discutiile de complezenta vorbeste interlocutorilor tai despre preventie, protectie personala, siguranta! Intrebarea nu este DACA, ci CAND? Iar atunci CAND, oare cati sunt pregatiti? Aici intervii TU! Haide alaturi de noi! Dedica zilnic cateva ore acestei activitati si rasplata personala va fi imediata! Trimite-ne CV-ul tau si vom programa o intalnire! Doar aplicatiile cu CV inclus vor fi analizate!!!! Dacă nu stii, te învătăm; dacă nu poti, te ajutăm; DAR, dacă nu vrei, NU te obligăm noi suntem aici pentru tine! Decizia iti apartine! Companie multinationala cu istoric de peste 154 de ani!
-
-
Cautam muncitor necalificat,pentru domeniul constructiilor - finisaje interioare ,rezidențiale și industriale. Experienta in amanejari interioare constituie avantaj. Cerem si oferim seriozitate, punctualitate, buna conduita. Pentru detalii va rog sunați la tel.
-
Detin un program de proiectare CAD. Am lucrat de la costume de baie pana la jachete de ski. Realizez tipare in format electronic dupa fotografii sau schite, pe care le pot transmite oriunde in lume.
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre în calitate de ajutor în curățenie pentru o locația turistică din zona Bran - Valea Portii. Responsabilități: - Curățarea și menținerea curată a tuturor spațiilor locației noastre. - Asigurarea unui mediu curat și igienic în bucătărie și în zonele de servire a mesei. - Asistarea în pregătirea alimentelor și a băuturilor în conformitate cu standardele noastre de calitate și igienă. - Colaborarea cu echipa pentru a asigura satisfacția oaspeților și pentru a îndeplini nevoile acestora. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei și sau bucătăriei este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a face față cerințelor solicitante. - Atitudine pozitivă și abilitatea de a colabora cu membrii echipei și cu oaspeții. - Dorința de a învăța și de a se adapta la procedurile și standardele locației noastre. - Disponibilitatea de a lucra în weekenduri și sărbători, în funcție de programul de lucru stabilit. Beneficiile salariale se discuta in cadrul unui interviu.
-
Suntem în căutarea unui bucătar talentat și creativ pentru a se alătura echipei noastre într-un aranjament de colaborare la cerere. Dacă ești pasionat de arta culinară și ai o abordare inovatoare față de gătit, te invităm să aplici. Responsabilități: - Pregătirea și prezentarea mâncărurilor în conformitate cu standardele noastre de calitate și gust. - Dezvoltarea și adaptarea meniurilor în funcție de cerințele și preferințele clientului. - Asigurarea respectării regulilor de igienă și siguranță alimentară în toate etapele de preparare a alimentelor. - Colaborarea cu echipa pentru a oferi o experiență culinară de neuitat oaspeților noștri. Cerințe: - Experiență anterioară într-un rol similar în industria alimentară. - Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă. - Capacitatea de a lucra eficient și de a respecta termene strânse. - Creativitate și inovație în crearea și prezentarea preparatelor. - Disponibilitatea de a lucra în weekenduri si de sarbatori Beneficiile salariale se discuta in cadrul unui interviu.
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Orarul este de la 3 ore pe zi, cu crestere progresiva la o norma intreaga, avand in vedere chiar posibilitatea de angajare ca asistent personal, in viitor. Persoana respectiva trebuie sa aiba experienta in ingrijirea bolnavilor. Salariu de plecare pt. 3 ore ( in doua transe, 2 ore dimineata si o ora seara, in Weekend 2 ore sau una ), 800 lei si domiciliu in Vitrometan dau Geamuri. Cu crestere posibila la 1.600 lei norma intreaga. Primesc mesaje aici sau lasati scurtatura catre profilul Dvs. Facebook, ca sa putem discuta; de asemeni, ma puteti contacta pe Whatsapp ulterior, daca veti primi numarul de telefon.
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com