Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-03-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Operator calificat sau necalificat pentru productie de reclame luminoase, panouri, fatade comerciale. Experienta in domeniu tehnic (lacatuserie sudura tamplarrie plastice) reprezinta un avantaj. Activitatea de productie se desfasoara la punctul de lucru din Buzau, str. Mesteacanului, nr. 10 (incinta Contactoare) si montajul la sediul clientilor nationali (zona adiacenta judetului Buzau). Program de lucru: de luni pana vineri, 8 - 16.30, include 30 min pauza de masa). Salariu in functie de experienta, negociabil la interviu.
-
Promovat
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2700E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Promovat
Angajam MECANICI AUTO pentru un service aflat in Domnesti (judetul Ilfov). Salariul porneste de la 4000 de lei net dar este negociabil in functie de experienta. Programul este de Luni pana Vineri de 09:00 la 18:00.
-
Promovat
McDonald s nu este doar un job, este o familie! Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald s! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald s mai departe alaturi de tine! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspeti la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampina si ii ofera informatiile de care are nevoie. Beneficii: Pachet salarial atractiv Abonament medical și acces la telemedicină; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru (in ture, norma de lucru intreaga 8 ore - sau partiala - 4 sau 6 ore); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
proteza veterinara ptr câini de talie medien-mare. Ptr trenul posterior. 600roni negociabil.sau 120 E
-
Angajez îngrijitor bovine . Se oferă salariu masă și cazare. Relații suplimentare se oferă la telefon.
-
Societate de transport intern, angajam soferi la prelata, masini de cereale si masini de transport produse balastate (soferi TIR, categoria C+E). Oferim salariu atractiv in suma de 7000-10000 lei. Pentru cei interesati, putem fi contactati pentru detalii la numarul .
-
Firma de transport persoane cu sediul in Bucuresti doreste sa angajeze un sofer detinator de categoria D,card tahograf si atestat de transport persoane care sa domicilieze in Bucuresti sau Otopeni.Se efectueaza curse turistice ocazionale cu microbuz mercedes sprinter 19+1 locuri Salariul porneste de la 4000 lei luna la care se adauga si diurna in afara Bucurestiului Asteptam cv-urile dvs si va multumim
-
Angajez consiliera vânzare la magazin tip insulă cu produse pentru copii. Programul este 1 zi lucrătoare cu 1 liberă . Salariu plus comision . Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
Caut sa angajez, de preferat in regim intern, o doamnă serioasă, răbdătoare, gospodină, care dorește să lucreze pentru îngrijirea și menajul unei doamne în vârstă care locuiește în Slatina la casă. Experiența constituie un avantaj.
-
Magazinul Green Hills Market din Splaiul Unirii nr. 168 isi mareste echipa! Daca esti o persoana amabila si orientata spre client, dornica sa invete, responsabila si serioasa, cu o buna capacitate de comunicare si lucru in echipa, dinamica si organizata, atunci esti binevenita in familia Green Hills! Beneficiile jobului sunt: - Salariu net 2900 lei; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Tichete de masa (40 lei zi lucratoare); - Loc de munca stabil; - Conditii de munca placute; - Program de lucru de 8 h zi in ture; Responsabilitatile jobului sunt urmatoarele: - operarea casei de marcat si receptia marfii - aprovizonarea si reaprovizionarea produselor la raft - mentinerea unui mediu de lucru curat - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientii;
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Ai nevoie de serviciile unei îngrijitoare vârstnici, menajere, sau bone, pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family
-
Vrei să lucrezi ca bonă, menajeră sau îngrijitoare bătrâni bolnavi, la familii? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi un loc de muncă, potrivit pentru tine! Ce beneficii vei avea, dacă colaborezi cu noi? - Îți vom găsi un loc de muncă, conform cu cerințele tale, - Îți vom oferi consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării noastre, - Nu-ți vom percepe comision, vrem doar seriozitate din partea ta. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family www.starfamily.ro
-
Familia serioasa caut personal pentru munca la animale, ofer condiții decente, pentru mai multe detalii sunați la Dan. Ofer seriozitate și rog seriozitate
-
Familia serioasa caut personal pentru munca la oi ofer seriozitate și condiții decente rog seriozitate, pentru mai multe detalii sunați la
-
Angajez șofer cu experiența pe tur-retur internațional. Mașina este un Renault Master de 8 epal. Zona: Drăgășani (Jud. Vâlcea) sau împrejurimi (max. 30 km). Detalii doar la telefon.
-
Angajez șofer cu experiența pe tur-retur internațional. Mașina este Renault Master de 8 epal. Zona: Drăgășani (Jud. Vâlcea) sau împrejurimi (max. 30 km). Detalii doar la telefon.
-
Servicii profesionale de gradinarit Esti peisagist , gradinar , constructor si vrei sa semeni o suprafata mare de gazon repede sau ai o gradina mare si vrei sa semeni gazon si sistem de irigare ? Daca da , atunci noi iti oferim solutia: Dupa 24 ani de experienta in domeniu in care am investit constant in utilaje si echipamente profesionale . Pregatirea terenului,semanatul terenului si inclusiv sistemul de irigare automatizat . - Tractor cu freza Kubota 2420 -Defisari terenuri capacitatea 5-20 ha zi - Utilaj pentru nivelat cu lama laser - Semanatoare de gazon profesionala capacitate 1800mp h -Tocator crengi 3O cp -capacitatea de lucru 10-12 mc h -Masini de tuns iarba pentru suprafete mari -Aeratoare mari si scarificatoare -Defisari pentru orice suprafete . -Sistem de drenaj . Soluti de pompare a apei. Ce iti oferim noi? - Posibilitatea de a inchiria utilajele cu operator calificat. - Transportul utilajului pana in locatia la care se executa lucrarea. - Posibilitatea de a executa sistemul de irigati profesional pentru gazonul tau - Deplasari oriunde in tara. Dezapezire pe baza de contract sau interventie Preturi: se negociaza punctual pe suprafata. Deplasarea se face cu masinile din dotarea firmei. *Pret deplasare 2 Lei km se calculeaza dus intors. *Preturiile nu contin TVA. Facebook Servicii peisagistice Pretul lucrarilor ce urmeaza a fi executate se ofera numai in urma intalniri cu clientul si stabilirea necesitati materialelor +manopera aferenta si a tuturor detalilor ce urmeaza a in lucrarea de prestari servicii . Dezinsectie si deratizare. Dezapezire pe baza de contract sau interventie Servicile executate au garantie si post garantie pe baza unui contract.sau comanda. Lucrarile sunt executate cu personal calificat si utilaje profesionale la standarele UE. Pentru toate lucrarile oferim garantie si factura. Facebook Servicii peisagistice
-
ANGAJEZ URGENT AGENTI DE SECURITATE BARBATI SI FEMEI PENTRU EMAG BRASOV