Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-03-07 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 17:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Promovat
Mahanu Design - Producător de Mobilier la Comandă Suntem în căutarea unor noi colegi talentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică! Responsabilități: Utilizarea corectă, întreținerea și reglarea mașinilor Selectarea și pregătirea materialului de lucru, marcarea părților care trebuie lucrate Prelucrarea prin tăiere, măsurare, găurire sau îmbinare folosind unelte manuale sau electrice Croirea (debitarea) panourilor pe mașini unelte și agregate Livrarea și montarea mobilei la adresa clienților Cerințe: Seriozitate și implicare Capacitatea de a înțelege schițe tehnice Experiență minimă în producția mobilierului la comandă Atitudine pozitivă și dorință de muncă Beneficii: Loc de muncă stabil Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Zile libere în sărbătorile legale Condiții de muncă confortabile Salariu personalizat în funcție de cunoștințe și experiență în domeniu Trimite-ne CV-ul tău și hai să ne cunoaștem! Poziții disponibile: Operatori de producție, Tâmplari, Montatori mobilier, Proiectant, Designer, Agent Vânzări
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
*Agentia noastra nu percepe comision candidatilor. Descrierea jobului: curatenie in vila, calcat. Descriere familie: 2 adulti, 1 copil: 3 ani Oferta salariala: 4500 5000 lei luna. Salariul este negociabil in functie de experienta si calificari. Program de lucru: intern, 4 zile libere luna (2 zile de week-end si 2 zile in intervalul Luni-Vineri) Locatie: Bucuresti Candidatul ideal pentru aceasta oferta este o persoana cu experienta anterioara, organizata, responsabila, blanda. Te intereseaza si doresti detalii suplimentare despre acest post sau alte job-uri disponibile? Telefon: Ne gasesti de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 18:00. Aplica direct: https: newtimes.ro jobs menajera-interna-in-bucuresti-5000-lei Aici doar completezi numele si numarul de telefon, urmand sa te contactam in scurt timp. Facebook: https: www.facebook.com newtimesrecruitment Da like & follow paginii noastre si vei primi notificari de la noi pentru fiecare nou job disponibil. Nu este job-ul potrivit pentru tine, dar prietenii tai ar putea fi interesati? Da share acestei postari si impreuna putem ajuta pe cineva sa-si gaseasca locul de munca dorit! Recrutam personal pentru familii particulare: bone, menajere, asistenta varstnici. Program de lucru intern, full-time, supraveghere noapte sau part-time. Recrutam pentru companii din Bucuresti personal administrativ si personal medical.
-
DIVARAMIMAR ANGAJEAZĂ MUNCITORI NECALIFICAȚI IN CONSTRUCȚII HALE METALICE.CAZARE SI MASA ASIGURATE. SE LUCREAZĂ IN DEPLASARE, SALARIU ATRACTIV!!! MAI MULTE DETALII LA TEL SAU
-
Angajam vanzatoare si responsabil la Simigeriei Matei Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si post intre 2400 si 3250. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Angajăm manipulant marfa pentru supermarketul Analina - Necalificat - Asezare manipulare produse - Atent la detalii - Verificare produse Detalii: Telefon: Adresă: Str. Onești, Nr. 1, Adjud Te așteptăm în echipa noastră!
-
Responsabilități: Întocmire note de cântar Întocmire avize Întocmire facturi Cerințe: Cunoștințe minime operare PC (Word, Excel) Abilitatea de a lucra independent Atitudine pozitivă Te așteptăm în echipa noastră!
-
Responsabilități: Preluare comenzi de la clienți Plasarea comenzilor către furnizori Colaborare cu furnizorii pentru a asigura livrarea la timp a comenzilor Monitorizarea stocurilor și plasarea comenzilor de reaprovizionare Cerințe: Cunoștințe de operare PC Abilitatea de a organiza și prioritiza sarcinile Abilitatea de a comunica eficient cu clienții și furnizorii Te așteptăm în echipa noastră!
-
Caut colega pentru un magazin de haine cu începere imediata.Magazinul se afla în Complex Comercial Auchan Titan. Magazinul se ocupa de vinderea hainelor și jucăriilor pentru copii.Salariul și programul se discuta la telefon. Cautam persoana între 18-40 ani
-
DescriereCerinte: - persoana tanara, dinamica, increzatoare in propriile forte; - experienta in lucrul pe calculator(excel, word) si viteza de lucru; - comunicare foarte buna la telefon (fluenta in vorbire); - limba engleza cel putin nivel mediu; - persoana energica, comunicativa cu capacitate de relationare; - persoana capabila sa invete continuu lucruri noi; - persoana organizata, responsabila; Descriere: - gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente; - arhivarea documentelor; - mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare in departament; - operare diverse inregistrari in sistemul informatic; - program de lucru in ture luni-duminica; Oportunitati: - Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata - Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern - Salariu motivant, pe masura realizarilor - Pregatire sustinuta si suport intern pentru atingerea obiectivelor Sunteti dispus/a sa lucrati in ture zi/noapte?
-
DESCRIERE Responsabilitatile job-ului sunt urmatoarele: Asigura o prima impresie pozitiva si profesionista despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care iau contact cu ea, nu neaparat clienti; Intampina vizitatorii si informeaza personalul de sosirea acestora; Preia si gestioneaza corespondenta firmei: faxuri, scrisori, alte documente; distribuie in timp real corespondenta sosita. Beneficii: Mediu de lucru placut; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în muncă; Oferte speciale din partea colaboratorilor noștri; Asigurare medicala la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; Program full time, se lucreaza in 3 ture.
-
Ce ne dorim ? Ne-am marit spatiul si ne intereseaza sa ocupi postul de HairStylist cu fara experienta ! Cautam si ucenici sa stii :) Salariu? Crede-ne pe cuvant ca vei fi multumit a. Daca ai experienta si vei fi angajata iti promitem abonamente la solar gratuite, creme, masaje de relaxare, mani pedi gratuit, coafor gratuit poate chiar si extensii ! Tu doar sa vrei ca noi putem :) Echipa GLOW CONCEPT isi mareste echipa. Suntem un salon ce avem cele mai tari solare din Bucuresti, cele mai bune extensii, cel mai tare design si echipa;Echipa GLOW CONCEPT, cel mai tarel salon din Bucuresti, isi mareste echipa.Suntem un salon ce avem cele mai tari solare din Bucuresti, Cele mai bune extensii, cel mai tare design si echipa !Haide sa lucrezi si tu intr-un salon ce depaseste orice imaginatie !Poate deja ne cunosti de pe internet, pe instagram sau facebook sau poate chiar ai fost in unul din cele mai bune solare din Bucuresti
-
Angajăm personal curatenie la cel mai nou hotel de 5 stele din Cluj Napoca Esti o persoana optimista? Entuziasta? Vrei sa faci parte dintr-o echipa la inceput de drum? Te asteptam in echipa noastra! Oferim pachete salariale atractive: Salariu fix + bonuri de masa Decont transport Premii bonsuri ocazionale in functie de performantele obtinute Spor de weekend Se lucreaza in special dimineata. Pentru detalii va asteptam la Hotelul nostru str. Constantin Brancusi nr.48-54, intre orele 10:00-18:00
-
Cerinte: -persoana majora -seriozitate si punctualitate -ambitie si perseverenta Responsabilitati: -preluarea comenzilor si incasarea lor -pregatirea bauturilor conform retetelor -mentinerea organizata si curata a zonei de lucru *mediu de lucru placut, posibilitatea de avansare Program de lucru: 2 zile lucrate, 2 zile libere Nr.de contact, CV-uri:
-
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Asistent manager operare pc localitatea gherla str dejului nr 540 e (MONDIAL) EXPERIENTA OBLIGATORIE INF TEL MUNCA DE BIROU program L-V 80,00-17,00
-
Candidatul ideal: - studii medii (superioare constituie avantaj) - cunostinte operare PC (office) si capacitate de a invata si utiliza aplicatii software - abilitati native de vanzare si negociere - ambitie si dorinta de continua dezvoltare - abilitati de coordonare si lucru în echipa - capacitatea de a lucra într-un mediu cu un nivel ridicat de stres Descrierea postului - recepționeaza comenzile primite de la fabrica trimite si mașinile din parcul propriu auto la incarcat si cauta retur pentru ele - intocmeste programul de livrari si comenzile de transport - întocmeste foile de parcurs zilnice ale întregii flote proprii - urmareste GPS-ul intregului parc auto si raporteaza eventualele probleme - cauta pe bursa transportatori pentru necesarul pe care nu il poate acoperi cu masinile proprii - intocmeste evidentele administrative din cadrul Departamentului Transport din cadrul companiei - negociaza si receptioneaza facturile de transport Salariu 5000 RO net + bonuri Program de lucru: Luni-vineri, 08:00 16:00 Asigurarea decontare transport
-
Vesti bune ! Polach Logistics & Transport angajeaza ! De ce avem nevoie Ei bine, suntem in cautarea unui sofer experimentat , iar un criteriu important pentru noi in alegerea lui va fi : resedinta : Jimbolia Comlosu Mare Carpinis (TM) categoria C+E - transport internațional marfa responsabilitate si buna colaborare Ce oferim : Contract fix : Jimbolia DE-Jimbolia Salar atractiv Pauzele saptamanale acasa Bonusuri Informatii: la telefon
-
Farmacia independentă Terrapharm angajează farmacist. Ce ne-am dori de la colegul a nou ă Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, avizat pe anul in curs; Experiența pe o poziție similară de minim 1 an de zile; Cunoștințe Microsoft Office la nivel mediu avansat; Bune abilități de comunicare; Să aibă spirit de echipă. Responsabilități Oferă consiliere pacienților cu privire la utilizarea medicamentelor și a potențialelor riscuri efecte adverse; Să ofere soluții pentru sănătate personalizate, în funcție de nevoile fiecăruia; Este responsabil ă de conservarea și eliberarea produselor farmaceutice; Să coordoneze activitatea operațională a personalului din farmacie pentru a asigura continuitatea și calitatea actului farmaceutic; Să gestioneze stocurile de produse pentru a evita lipsa medicamentelor, suprastocurile, pentru a reduce termenele de valabilitate critice și expiratele; Supraveghează activitatea asistenților de farmacie. Salariul 800-900 Euro Beneficii Bonuri de masă Asigurare privată de sănătate Prime de performanță Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi pe adresa de email: sau la numărul de telefon: . Așteptăm cu mare interes un semn din partea ta!
-
CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.
-
Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon: