Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Disponibil din: 2021-03-10 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 24

    Angajam sofer din FAGARAS si comunele apropiate pentru distributie la scoli si gradinite

    ANGAJAM SOFER DIN FAGARAS SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -MASINA RAMANE ACASA LA SOFER, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 160 LEI PE ZI LUCRATA IN MANA, -CARTE DE MUNCA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 MARIANA 193834

  • Colaborare - Bolt | Uber - Costuri minime!

    Salutare! Pentru luna mai si luna iunie, comosion doar 7% din net! Vrei sa iti organizezi timpul dupa bunul plac, sa iti faci propriul program, sa muncesti cand si cat vrei? Atunci acest anunt este pentru tine! Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Contabilii firmei noastre agreate de Uber si Bolt se vor ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Tot ce ai nevoie pentru a începe sa castigi bani sunt următoarele: -Minim 21 de ani; -Permis de cel puțin 2 ani; -Autoturism an fabr. minim 2009; -Cazier judiciar; -Atestat transport persoane. Nu le ai? Nu este nici o problema! Noi te ajutam sa le obtii! Consultanta in vederea obtinerii oricarui document necesar. Ne dorim colaborare cu persoane serioase si de incredere. Pentru detalii contactati-ne la numarul de telefon - sau Haide sa devenim colegi!

  • Bolt | Uber -- Dacia Logan 2016 - Gaz || Inchiriere

    Firma autorizată și licențiată ARR pentru transport alternativ oferă spre chirie: * Dacia Logan - 2016 || Motor 0,9 Tce(cel mai bun de la Dacia) * Benzină și Gaz * Copie conformă * Ecusoane * Casă de marcat Totodată cautăm șoferi de ridesharing în colaborare cu Uber și Bolt, iar cerințele sunt următoarele: - 21 de ani minim; - permis de cel puțin 2 ani; - autoturism an fabricație 2009 minim; - cazier judiciar; - atestat transport persoane. Avem cele mai mici taxe pentru partenerii noștrii: 10 % din NET, nu din BRUT! Plata se face săptămânal! TAXELE NU SE SCHIMBĂ, NU APAR ALTELE ÎN PLUS SAU MAI MARI. ID: 250100416 Vizualizări: 0

  • 1

    Colaborator Bolt | Uber - Costuri minime

    Salutare! Vrei sa iti organizezi timpul dupa bunul plac, sa iti faci propriul program, sa muncesti cand si cat vrei? Atunci acest anunt este pentru tine! Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber si Bolt fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Contabilii firmei noastre agreate de Uber si Bolt se vor ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Tot ce ai nevoie pentru a începe sa castigi bani sunt următoarele: -Minim 21 de ani; -Permis de cel puțin 2 ani; -Autoturism an fabr. minim 2009; -Cazier judiciar; -Atestat transport persoane. Nu le ai? Nu este nici o problema! Noi te ajutam sa le obtii! Consultanta in vederea obtinerii oricarui document necesar. Ca si BONUS - Avem cateva beneficii de care te poti bucura, iar una dintre acestea este : * 5% reducere la orice tip de asigurare daca colaborezi cu noi! * reducere la service partener! Ne dorim colaborare cu persoane serioase si de incredere. Pentru detalii contactati-ne la numarul de telefon : Auto disponibile pentru inchiriere! Haide sa devenim colegi!

  • Sudor MIG MAG Elvetia

    Cerinte : - experienta de min 4 ani , - certificate de sudura - cunostinte de limba germana , nivel mediu - permis conducere B , - masina personala este un avantaj Se ofera : - salariul BRUT - 30 - 37 CHF ora ( 31 - 38 Eur ora ) , in functie de experienta - proiect pe termen lung - posibilitate angajare permanenta , Persoanele interesate , pot trimite o sccurta prezentare sau CV , prin mesaj sau aplicatiile siteului . Numai persoanele , care indeplinesc cerintele anuntului , vor fi contactate .

  • Sef Santier Iasi (Barlad, Vaslui, Danesti, Husi, Sihastria, Roman, Botosani, Focsani

    Locatiile de lucru: BARLAD, VASLUI (DANESTI SI HUSI), ROMAN, SIHASTRIA(NEAMT), BOTOSANI, FOCSANI. 1. Sef santier Barlad minim 2 ani experienta 2. Sef santier judet Vaslui (Danesti si Husi)-2 monumente istorice, trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta 3. Sef santier Roman-minim 2 ani experienta 4. Sef santier Sihastria, Neamt- minim 5 ani experienta 5. Sef santier Botosani (2 posturi)- minim 2 ani experienta 6. Sef santier Focsani- 1 monument istoric - trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta Responsabilitati: Realizeaza necesarul de materiale pentru executie; Trimite comanda la biroul achizitii Planifica forta de munca necesara executiei Coordoneaza muncitorii proprii sau ai subocontractorului pe santier Urmareste respectarea proiectului tehnic in executie Transmite atasamentele cantitatile executate catre biroul tehnic in vederea realizarii situatiilor de lucrari Realizeaza cartea tehnica a constructiei Urmareste respectarea termenului contractului de executie. Cerinte: Absolvent de CCIA sau Inginerie Civila Minim 2 ani experienta in executie Permis de conducere obligatoriu Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office, excel, autocad Cunoasterea programului de devize constituie avantaj Oferta salariala: Intre 5500 - 9000 Ron Net - in functie de experienta, complexitatea proiectului si locatia proiectului. Daca esti interesat de rol, trimite te rog CV-ul tau la adresa de mail:

  • 3

    ELECTRICIENI cu experiență, Țările de Jos

    Simmit MPwr caută ELECTRICIENI calificați, loc de muncă în ȚĂRILE DE JOS Denumirea postului: Electrician industrial, medie și înaltă tensiunoe și sau infrastructură Denumirea postului: Electrician naval (schepen) - nave maritime și iahturi Denumirea postului: Electrician construcții locuințe (woningbouw) Denumirea postului: Electrician utilități Data de începere: cât de curând posibil - depinde de disponibilitatea candidatului. Durata proiectului: termen lung CERINTE: - posesor BSN, certificat VCA și certificat NEN 3140 Putem ajuta pentru obținerea BSN, VCA și NEN dacă este necesar. - Experiență ca electrician în domeniul respectiv de instalații electrice. - Limba engleză: cel puțin B2 mediu. DETALII JOB: Angajatorul va aranja un contract de muncă olandez și veți fi tratat la fel ca personalul olandez. Alocația de pensie, asigurarea de sănătate, impozitele și alte plăți impuse de legislația UE vor fi aranjate de către angajator. CONDIȚII CONTRACTUALE Salariu NET pe săptămână: 660 - 745 Euro cu mașina proprie incluzând Km până în Țările de Jos.. 600 - 640 Euro cu mașina angajatorului. - Orele suplimentare (efectuate peste 40 de ore) sunt plătite la un procent mai mare. - Plata se efectuează în fiecare săptămână, următoarea după cea lucrată. CAZAREA este aranjată de către Angajator, singur în cameră + bucătărie disponibilă. Dacă sunteți disponibil și interesat, trimiteți CV în Engleză -adus la Zi prin E-mail sau prin WhatsApp! Ori aplicați direct pe Website-ul nostru: simmitmpwr.ro Echipa Simmit MPwr Constanța

  • 7

    MONTATORI jgheaburi pentru cabluri - Cabletray Fitter (Electrician), Țările de Jos

    Simmit MPwr Constanta recrutează ELECTRICIENI MONTATORI JGHEABURI (TĂVI) pentru CABLURI ELECTRICE. Salariu NET pe săptămână: 660 745 Euro cu mașina proprie incluzând Km până în Țările de Jos. 600 - 640 Euro cu mașina angajatorului. - Cazarea: asigurată și plătită de angajator - Data de începere muncă: căt mai curând posibil Durata proiectului: termen lung. Sarcini si responsabilitati - Capabil să instaleze diferite tipuri și dimensiuni de jgheaburi (tăvi) pentru cabluri - Cu experiență în fabricarea și modificarea traseului jgheaburiloe (tăvilor) pentru cabluri conform diagramelor. Familiar cu lucrările de împământare - Experiență de bază în instalarea conductelor, cablarea și terminarea panoului electric - Capabil să comunice în Limba engleză Dacă sunteți disponibil și interesat, trimiteți CV în Engleză-adus la zi prin E-mail sau prin WhatsApp! Ori aplicați direct pe Website-ul nostru: simmitmpwr.ro Echipa Simmit MPwr Constanța

  • 4

    Angajez șofer camion

    Angajez șofer camion prelata 40 tone, curse pe tara. Se circula în program, doar ziua, parcări plătite. Salariu 6000 ron

  • Disponibil online

    Lecții private de limba germană

    Sunt vorbitor nativ de germană și țin cursuri de limbă pentru românii care doresc să învețe limba germană pentru viața profesională și privată. Vă rugăm să trimiteți informații despre starea dvs. de limbă pentru a găsi obiectivele de învățare.

  • 13

    Angajam Economist

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :

  • Angajam șef obiectiv

    Firma CPS SECURITY angajeaza Șef de Obiectiv pt magazinul Carrefour Orhideea program 8 ore de la 10-18 de Luni pana vineri, sărbătorile legale libere, Salariu 2700 Limita vârstă 40 ani

  • 15

    Angajam Economist

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon

  • 43

    Angajam agenți și agente de paza

    Firma de paza CPS angajeaza agenți și agente de securitate. Locuri disponibile în mai multe obiective din București. Pentru mai multe detalii apelați numărul din anunt.

  • 27

    Firma CPS SECURITY angajeaza agenti de securitate

    Angajam agenti de securitate pt obiectiv select zona Floreasca program de 24 cu 48. Tarif de 12 lei pe ora

  • 11

    Agent Imobiliar - telesales (salariu fix + comision)

    Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției.   Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.

  • 36

    Angajăm Agent Imobiliar

    Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 32

    cautam cusatoare in masina liniara si surfilat

    Angajam cusatoare in masina liniara sau in masina de surfilat, pe perioada determinata sau nedeterminata in functie de preferinte. Oferim salariu intre 2300-3000 net in functie de disponibilitate.

  • 12

    Secretara asistent manager

    Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

  • Reprezentant vânzări farmacii

    Candidatul ideal ; -bune abilitati de comunicare si negociere; -bune abilitati de planificare si organizare; -cunostinte de operare pc (Word,Excel,PowerPoint); -permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare; -orientare catre rezultate,capacitatea de a asimila noi informatii; -capacitatea de a mentine bune relatii cu colaboratorii si clientii companiei. Descrierea jobului Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor comercializate de companie; -promovarea imaginii companiei catre medici si alte cadre medicale din institutii publice sau private conform planului de marketing si vanzari stabilit; -realizarea obiectivelor individuale si ale companiei; -crearea unei bune relatii cu colaboratorii,mentinerea si dezvoltarea acesteia; -participarea la evenimente,congrese simpozioane; -participarea la traininguri specifice activitatii desfasurate; Beneficii: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii in continua expansiune; -pachet salarial motivant format din parte fixa si multiple bonusuri; -posibilitati reale si rapide de promovare pe baza rezultatelor; -masina, telefon si laptop de serviciu.

Salvează căutarea