Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-03-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană dinamică, cu abilități excelente de comunicare și un interes pentru industria alimentară, acesta ar putea fi locul potrivit pentru dumneavoastră! Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru depozitul de curierat DPD din Sibiu, zona aeroport (lângă Siemens Sykatec). Program de lucru de luni până vineri între 09:30 și 17:30 . Postul presupune activități de sortare colete pe destinații și manipulare colete. Oferim salariu net 2400 lei plus 600 lei card de masă plus decontare transport (maxim 200 lei). Cerințe: disponibilitate la efort fizic, cazier judiciar curat, minim 8 clase, domiciliu la maxim 10 km de Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DescriereCandidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
Producator suplimente alimentare, extracte naturale ,angajam personal (absolventi studii medii sau superioare) în depozitul nostru de suplimente alimentare (produse naturiste) situat în Tăuții de Sus, Foretierului 65, Baia Sprie. Cerințe: * persoana serioasa, atenta, responsabila; Responsabilități: * participarea la operațiuni de recepție a mărfii; * colectarea marfurilor utilizand scannerul si pregatirea comenzilor pentru livrare; * manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente; * asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță; * participarea la operațiuni de inventariere a mărfii; * menținerea și asigurarea curățeniei igienei în depozit. Program LUNI-VINERI , program 07h30min-16h30min . Sambata si Duminica nu se lucreaza. Vărugăm trimiteti CV . Mai multe informații la telefon.
-
Dorim sa ne marim echipa pentru sectia de curatare produse textile si piele Program de lucru este de maxim 40 de ore pe saptamana , in ture . Experienta in domeniu este dorita .
-
Angajam personal pentru spalatorie lenjerie :operare masini de spalat , uscatoare , pregatire comenzi . Salar motivant in functie de experienta
-
Angajam persoana pentru curatenie intr-o pensiune situata in Bucuresti, sector 1. Program de lucru 8 h, carte de munca, decontarea costului de transport in comun.
-
Angajam persoana cu experienta in spalarea-curatarea articolelor textile.
-
Firma specializata in montaj si intretinere usi si porti industriale angajeaza : - tehnician electromecanic specializat in montaj si intretinere usi si porti industriale . - ajutor pentru tehnician montaj si intretinere. Obligatoriu permis de conducere. Constituie avantaj cunostinte in domeniu insa nu este o conditie eliminatorie. la fel constituie avantaj experienta in domeniul electric/automatizari. Se oferta :salariu motivant, bonusuri de performanta, perspectiva de a evolua .
-
Firma STIRION SECURITY.SRL Angajeaza agenti de paza pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactatii Tel: 0741310916 E-mail: [email protected] Website:
-
Strigăt de Ajutor unui tânăr abandonat"(Orfelinat) Este vorba despre Nicolae Tanicui în vârstă de 40 ani caută un loc de muncă urgent cu posibilitatea ai oferi cazare deși el am mai lucrat în domeniul Logistic Packing, agricultură vă rog cu toată încrederea și sinceritatea prin care vă confirm că este un băiat serios fără a creea probleme puteți avea toată încrederea acordată în el în speranța ai oferi un loc. Îl puteți contacta la numărul de telefon: Vă mulțumesc cu tot respectul pentru înțelegerea dumneavoastră acordată! Petre
-
STIRION SECURITY.SRL Angajeaza agenti de paza pentru obiective din timisoara si covaci. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactatii Tel: 0741310916 E-mail:
-
-
Ești în căutarea unui loc de munca stabil? Te așteptăm în echipa noastră! Cautam operatori banda, manipulanti marfa su sudori. Detalii la nr
-
Candidatul ideal Absolvent al unei scoli cu profil tehnic ( electric mecanic); Cunostinte hidraulica si pneumatica nivel basic; Cunostinte mentenanta si programare roboti FANUC si MOTOMAN- nivel mediu; Cunostinte si abilitati in domeniul suduri MIG MAG Cunostinte si experienta in domeniul electric si mecanic Cunostinte desen tehnic nivel mediu Cunostinte limba engleza nivel mediu; Disponibilitatea de a lucra in 3 ture. Descrierea jobului Schimbarea sculelor si matritelor pe diferitele masini (indoit teava, formare teava , roboti sudura) Intretinera acestora si realizarea mentenantei de nivel 2,3,4 conform planificarii Operatiuni de corectie a programelor masinilor pentru a obtine piese conforme Schimbul de referinte si configurarea acestora , aprobarea inceputului productiei Realizarea fiselor de mentenata Definirea si aprobarea uneltelor folosite in productie
-
-
Firma specializata în acoperisuri Dulgherii, Mansardari, Sisteme Pluviale și Reparatii acoperisuri Ati tot cautat un pret corect si ati primit numai preturi supra Evaluate? Nimic mai simplu: contactati-ne pentru a primi pretul corect! VENIM CU MATERIALELE FIRMEI SAU ALE CLIENTULUI Executam orice tip de reparatie pentru acoperis si montam sisteme de accesorii. Avem experienta necesara pentru a monta si repara orice tip de acoperis. Suntem o firma specializata in sisteme de acoperisuri complete si servicii dulgherie COLABORAM CU BILKA,WETTERBEST,ROOFART,LINDAB,WIKING,BELL PROFILE,CARRETA,TONDACH,GERARD Montaj tigla metalica si ceramica Montaj retro panel Montaj tabla cutata montaj tabla faltuita Constructie acoperis nou Inlocuire acoperis existent Mansardari acoperis Sisteme pluviale, jgheaburi burlane Montaj invelitori si sarpante acoperis Hidroizolatii membrana bituminoasa Montaj acoperis tigla metalica Reparatii acoperis tigla ceramica Suprafețe mansardabile locuibile din lemn si restructurari Dulgherie astereala Remedieri infiltratii acoperis Vopsit acoperis Montaj ferestre VELUX Parazapezi si alte accesorii Monumente istorice Montaj parazapezi Zugraveli si alte amenajari Izolatii exterior Pavaje ETC Oferim materialul de la A-Z pentru orice tip de lucrare Contactati-ne telefonic pentru a discuta despre proiectul dumneavoastra Cerem si oferim seriozitate
-
Se angajeaza personal cu plata la zi impartit pliante In Timisoara la cuti postale Posturi libere 2 Plata la zi 10 12 ron ora
-
Ce cautam la tine? - Sociabilitate - Abilitati de negociere - Abilitatea de a se exprima clar, precis și argumentat Abilitatea de a rezolva eventuale situatii conflictuale Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? - Sa oferi suport clientilor care prezinta intarzieri de plata a ratelor, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele cumulate; - Sa colectezi, administrezi și predai corespondența purtată cu clienții care au intarzieri la plata; - Sa participi la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale impotriva clienților care au intarzieri; - Sa oferi consultanta cu privire la calitatea relatiei de gestionare a clienților care au intarzieri; Cerințe minime in ocuparea postului: - Detinerea unui PFA(te ajutam noi sa l deschizi suportand costurile) - Studii medii - Experienta intr-un post similar (prezinta avantaj) bonusuri foarte atractive si consistente din colectare -20% Descrierea companiei Easy Asset Management este o companie multinațională ce face parte din grupul de firme Management Financial Group (MFG) și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. În România suntem prezenți de 11 ani sub brand-ul iCredit, compania deținând un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro. Echipa noastră este formată din peste 1600 de profesioniști ce activăm atât în sediul central din București cât și în cele 120 de sucursale din țară. Ne definesc entuziasmul, dinamismul, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi
-
3000 RON plus taxe plus transport l a program de 8 ore, concediu 22 zile lucratoare. Administrator firma cu cunoștințe IT și contabilitate primară, salar negociabil, program 8 ore.
-
-