Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-03-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica din Lugoj, jud Timis. CERINTE: - minim 8 clase - domiciliu stabil in Lugoj - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00 - experienta anterioara in activitate de productie reprezinta avantaj RESPONSABILITATI: - verificare vizuala a pieselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
DESCRIERE Angajam muncitori calificati necalificati pentru abatorul Tonnies din Germania, pentru prelucrarea produselor din carne -formarea se face la locul de munca; Abatorul este in Rheda-Wiedenbruck, in partea de nord a Germaniei, aproape de granita cu Olanda; NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION DE ANGAJARE! AJUTAM CU TRANSPORTUL! Conditii: - Postul presupune prelucrarea produselor din carne; - Nu este necesara experienta; - Varsta maxima: 50 ani pentru necalificati 55 ani pentru calificati. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi (1 sau 2), de luni pana sambata. Salariu: - Intre 12,41 - 20 euro h; - posibilitate de marire a salariului din prima luna - salariu net 1800-2300 euro (in mana). Beneficii: - Formare la locul de munca; - Ajutam cu actele in Germania; - Suport permanent din partea colegilor nostri; - Echipament asigurat de firma; - Nu este necesara cunoasterea limbii germane; - Alocatie pentru fiecare copil 250 euro copil - Transport si cazare asigurate de catre firma; - Cazarea se face in camere de 2 persoane, baia si bucataria la comun (254 euro luna pers); - Concediu 24 de zile pe an; - Transport intern 4 euro zi dus intors; Oferim 10% reducere la carnea din magazinului fabricii. Plecarea se poate face saptamanal, vinerea, pe traseul BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD; Costul transportului este de 190 euro, iar banii se vor retine din primul salariu. Acte necesare plecarii: - Buletin pasaport; - Cazier curat; - Adeverinta medicala care atesta ca sunteti apti de munca; - Pentru cei care au mai lucrat in germania, solicitam un ID sau o fosta adresa de domiciliu (de preferat); - Pentru cei casatoriti certificatul de casatorie in original (pentru clasa de impozitare); - copie de pe certificatul de nastere al copilului, pentru alocatie; Pentru detalii sau rezervari, sunati la (Alina).
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam coleg grafician care ne-am dori sa fie atent la detalii, respectuos, amabil, capabil de munca in echipa si dornic de a invata lucruri noi in domeniul productie publicitara Descrierea jobului: pregatire machete grafice, cunostintinte temeinice a programului Corel Draw. Cerinte aplicant la job: Sa fie comunicativ, indemanatic si responsabil. Salariu atractiv, in functie de experienta. Program 8 ore, Luni-Vineri. Nu lucram in zilele de sarbatori legale si weekend.
-
Cautam o persoana care se va ocupa de un magazin. Magazinul se afla la o stație de tramvai de la Unirii, înspre parcul Carol. Programul va fi momentan de luni pana vineri de la ora 07:00 la ora 17:00. Salariul va fi de 3050 lei, la care se vor mai adauga și bonusuri în funcție de vanzari, iar dupa 3 luni (perioada proba) va mai fi o crestere salariala.Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne contactați la numărul de telefon: .
-
Firma nostră se mărește,și avem nevoie de colegi,suntem o firma foarte serioasa, și daia cerem seriozitate de la orce colec cu care lucram ,dacă sunteți prin cerințele noastre nu ezitați sa ne contactați , zona București ilfov ,salariu de 5000 lei primele 3 luni ,După 3 luni de salariu,creste an funcție de rezultatele ,cerem și oferim seriozitate vă mulțumesc, NR de tel ,florin
-
Locatie la strada principala* post disponibil la make-up si sprancene pentru o persoana de preferat cu experienta in domeniu, vesela, placuta si deschisa la lucrul in echipa . Vom lucra impreuna (par,make up, manichiura,pedichiura) pentru a usura munca si timpul clientei. Mai multe detalii telefonic. Rog seriozitate!
-
Oportunitate de carieră la Noblezza Beauty Clinique Vrei să faci parte din echipa noastră de succes la cea mai exclusivistă clinică de înfrumusețare din București? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office / Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea programărilor, confirmarea și reamintirea acestora. Asigurarea unui flux eficient de comunicare între departamentele interne ale clinicii. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou. Dacă ești pregătită să-ți construiești o carieră strălucitoare și să aduci zâmbete pe chipurile clienților noștri, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email !
-
Program 7 ore zi Cerinte: abilitati bune de comunicare -atitudine pozitiva -seriozitate -atentie distributiva -implicare si dorinta de a invata Magazin situat in localitatea Cârlig,jud Iași,parțial cu autoservire și dotat cu sistem de scanare coduri de bare. Salar:2500-3000 NET Relații la telefon:
-
Responsabilitati: -Intretine,exploateaza si remediaza deficientele la instalatiile electrice din intreg flux tehnologic al unitatii. - Asigura functionarea la parametrii strabiliti prin normele de asigurare a calitatii instalatiilor electrice si de automatizare, monitorizare si control a instalatiei de livrare descarcare marfa la nave si barje. Cerinte: -Atestat Electrician -Experienta de munca minim 1 an pe un post similar, certificate, atestari profesionale. Oferim: - formare profesionala, echipament de munca; - contract de munca cu durata nedeterminata; - transport local asigurat; - pachet financiar + sporuri, la care se adauga si tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru in ture. Asteptam cv-urile dumneavoastra pe adresa de mail:
-
Societatea comerciala Barter Port Operator, cu sediul in Agigea, Constanta cautam personal: 1. Macaragiu grupa A 2. Mașinist terasamente (utilaje cu cupa) 3.Electrician automatizari 4. Lacatus mecanic intretinere si reparatii universale Cerințe: Experienta de munca minim 1 an pe un post similar, certificate, atestari profesionale; Condiții: Oferim: - formare profesionala, echipament de munca; - contract de munca cu durata nedeterminata; - transport local asigurat; - pachet financiar + sporuri, la care se adauga si tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru in ture Responsabilități: - cazier curat; - disponibilitatea de a lucra in ture Pentru programare interviu, nu ezitati sa ne contactati !
-
Angajam persoane cu experienta in vanzati , creative cu idei pentru a activa in domeniul mobilei
-
Gradinita Sector 3, zona Metrou Mihai Bravu, angajeaza Educatoare. Profilul candidatului ideal: - Educator calificat (Liceu Pedagogic sau Facultatea Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar) - gradele didactice reprezinta un avantaj - experienta in lucrul cu copiii este obligatorie - persoana care isi doreste sa evolueze si careia in place arta - punctuala si onesta - open minded - iubeste copiii - cunoasterea limbii engleze (sau franceze) este un avantaj - fire rabdatoare, vesela si optimista Se asigura training continuu la locul de munca. - Echipa tanara - Program full-time, (09.00-18.00) - Pachet salarial motivant, negociabil in functie de experienta - Prime in functie de performanta Detalii
-
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: @îți place munca sa ai activitate atat de teren dar si de birou ? @ești dornic d afirmare ? @ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi? @ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; te consideri sociabil și comunicativ? @îți doresti un program flexibil? @vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări precum sa si coordonarea unei echipe?
-
La Terasa cu Pitici angajează ospătar ospătăriță cu sau fara experiență. Locație -Oraselul Copiilor Brâncoveanu Detalii la nr de telefon: , disponibil între orele 11:00-21:00
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: - Să fie o persoană cu spirit tehnic, atent la detalii, riguros, cu putere de muncă; - Să aibă diplomă sau certificat profesional în domeniul tehnic - electrician; - Să aibă experiență pe un post similar. CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Urmareste si respecta planul de mentenanta preventiv in ceea ce priveste functionarea in parametri tehnici optimi a instalatiilor electrice a utilajelor si echipamentelor electrice de la nivelul intregii societati. Asigura functionarea sistemelor de automatizare in parametri tehnici stabiliti Asigura activitatea de mentenanta a sistemelor de automatizare. Propune solutii de imbunatatire a proceselor. Participa la realizarea lucrarilor de investitii si reparatii, pe domeniul electric, automatic la termenele si standardele de calitate stabilite . CE ÎȚI OFERIM? - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Program de 8 ore cu pauză de masă (L-V); - Asigurare privată de sănătate; - Program de luni pana vineri - Salariu: 4200 lei net; - Tichete de masă: (aprox. 600 lei lună); - Ore suplimentare plătite. -Decontare transport (București, bd. Iuliu Maniu 612, Sec 6, zona Militari); Ne puteți contacta la numărul de telefon sau va asteptam la sediul companiei situat pe Bulevardul Iuliu Maniu 612-614, Sector 6,Bucuresti.
-
Firma angajatoare: Distribuitor de echipamente de birou si furnizor al servicii de instalare, intreținere, reparații si revizii echipamente de birou. Asigura instalare, service în garanţie şi postgaranţie pentru toate echipamentele distribuite: imprimante, copiatoare digitale alb-negru si color,si multifunctionale. Candidatul Ideal: Experienta in întreținere și service pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale (instalare, configurare, diagnosticare, reparare echipamente), reparatii calculatoare, servere si retele de calculatoare. Cunostinte solide depanare, intretinere si configurare imprimante, copiatoare, multifunctionale , fax-uri, plottere, atat laser cat si inkjet Studii medii superioare de preferat intr-un domeniu tehnic Motivatie pentru invatarea continua in domeniu, actualizarea cu noile tehnologii Organizare, seriozitate, atentie la detalii Capacitatea de a respecta termenele Abilitati de comunicare în relația cu clienții Permis conducere cat. B pentru deplasari la sediul clientilor. Responsabilitati Realizari Descrierea jobului: Activitati specifice pentru tehnician întreținere și service imprimante, copiatoare, echipamente periferice si echipamente de birou. Diagnosticarea si depanarea echipamentelor: copiatoare, imprimante, echipamente de birou (curatare praf, schimbare componente si consumabile, identificare posibile probleme de functionare, etc) instalare, reinstalare softuri pentru echipamente; Instalare, configurare si service imprimante, copiatoare, scannere, plottere, routere wireless. Instalare echipamente IT: videoproiectoare, ecrane interactive, table interactive. Se lucreaza in special pe teren (la client) sau la sediul din Galati. Program de lucru: luni vineri 09:00 -17:00. Beneficii: Un loc de muncă sigur intr-o companie aflata in permanenta dezvoltare; Condiții foarte bune de muncă, Echipa stabila, dinamica, mediu de lucru placut și profesionist Pachet salarial motivant, prima anuala de performanta, prime de sarbatori si procent din realizari. Posibilități de dezvoltare şi de avansare in carieră Mașină de serviciu si telefon de serviciu. Alte informatii #Tehnician service imprimante-copiatoare #Service #Imprimanta #Xerox Domeniu: IT Hardware Tip anunt: full-time Nivel experinta: 1 - 5 ani experienta Orase: Braila, Galati Actualizat la: 29.01.2024 Job remote: On-site (necesita deplasari)
-
Nobel Auto Service angajeaza unicenici mecanici pentru service auto. Pachet salarial motivant in functie de experienta. Program de luni pana vineri. Locatie: Str Inovatorilor 30 ( Reper podul Constanta - intersectia Soseaua Chitilei cu Bucurestii-Noi)
-
Cautam mecanici pentru service auto masini de lux premium. Pachet salarial motivant ( 4900 lei - 9000 lei in functie de experienta) Program de luni pana vineri. Locatie: Sector 1, Strada Modestiei numarul 120. ( Zona intersectia Bucrestii noi).
-
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE LA DOMICILIU IN GERMANIA Cerințe pentru angajare: - experiență in domeniu constituie avantaj - limba germană la nivel conversațional - seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: - salarizare avantajoasă în funcție de caz de la 1600 eur pana la 2000+ eur în functie de gravitatea cazului / nivel de pregătire - angajare cu forme legale - test COVID asigurat - masă, cazarea și transport asigurate gratuit - asiguare privată / in lipsa cardului european de sanatate - suport permanent 24/7 atât în țară cât și în Germania - transparență totala, respect și seriozitate ! Pentru detalii ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț de LUNI până VINERI intre orele 9.00-17.00. NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!
-
Un venit suplimentar lejer pentru cei simpatici și îndrăzneți care știu să convingă turiștii să apeleze la serviciile unui ghid. E un job flexibil, pe bază de comision. Câștig/turist = minim 50-100 lei Cerințe: - caracter sociabil, plăcut, politicos și moral - spirit de convingere - fluență în limba engleză - conversațional - capacitate de a reține toate detaliile prezentării ofertei către turist Cei interesați să-mi trimită o descriere personală prin care să mă convingă că putem colabora (preferabil pe email), însoțită de o fotografie recentă.
-
Green Day Spa Moliere, sector 1 face angajari pentru postul de manicurista, receptie si pentru frizerie cu experienta , programul de lucru este de 3 zile pe saptamana, program salon de luni -sambata orar 09-20.
-
Candidatul Ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.