Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-03-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii. Program 8h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0752">07 arata numarul</a></span> 549 549 <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 169 473
-
Promovat
SC Lisscom SRL angajeaza specialist service centrale termice
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerințe: Studii superioare finalizate, in cadrul Universitatii Politehnice. Experiență practică in domeniu 5 ani; Cunoștințe solide în tehnologie și echipamente optometrice. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Atitudine profesională și etică; Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient timpul. Responsabilități: Realizează examinări optometrice complete pentru clienți, inclusiv măsurarea acuității vizuale, testarea funcției binoculare și examinarea segmentului anterior al ochiului. Detectează și diagnostichează condiții oculare, oferind recomandări adecvate pentru tratament sau intervenție medicală. Efectuează prescrieri precise pentru lentile de ochelari sau lentile de contact în funcție de nevoile individuale ale clienților. Consiliază clienții asupra opțiunilor de lentile și rame în concordanță cu stilul de viață și preferințele acestora. Oferă informații și sfaturi clienților cu privire la îngrijirea ochilor și prevenirea problemelor oftalmologice. Furnizează explicații clare și concise cu privire la diagnosticele și opțiunile de tratament, asigurând înțelegerea deplină a pacienților. Colaborează cu alte departamentebpentru a asigura o experiență integrată și satisfăcătoare pentru clienți. Completează și menține înregistrările pacienților, asigurând confidențialitatea și acuratețea informațiilor. Beneficii: - asiguram cazare pentru persoanele care sunt interesate de acest post; - bonusuri in functie de performanta; - salariu : 5000 lei + comision; - mediu de lucru placut cu posibilitatea de dezvoltare personala.
-
Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.
-
Cerinte: - carnent de conducere categoria B; - prezentabil; - tinuta obligatorie :camasa, pantaloni, sacou (se pot asigura de către firma, în cazul în care nu aveti); - fara cazier judiciar; - fara antecedente rutiere grave (penal sau cu permis suspendat); - studii medii; - experienta de cel putin 3 (trei) ani in conducerea de autovehicule; -corectitudine, flexibilitate, disponibilitate și sinceritate. Condiții: -masina de serviciu; -salariu 4000 lei; -program: L-V: 9:00-20:00; si doua sambete luna de la 9:00-15:00; -mediu de lucru plăcut; -alte beneficii salariale. Responsabilități: -se ocupa de bună funcționare a activității firmei, cât și de sarcinile date de către superior; -intretinerea autovehiculului; -livreaza documentele catre toate locatiile noastre; -livrează comenzile către locațiile noastre. Sunt rugate sa aplice un CV doar persoanele care se încadrează in cerinte de mai sus, iar noi va vom contacta.
-
Societate comerciala cu peste 10 ani vechime doreste sa angajeze pentru punctul de lucru din Bacau, o persoana pentru postul de inginer tehnico - comercial. Cerinte: - Absolvent studii tehnice, de dorit electrotehnica, energetica, instalatii, automatizari - Cu sau fara expeienta in domeniu - Permis categoria B - Limba engleza nivel mediu reprezinta un avantaj Oferim un pachet salarial competitiv și oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru stimulant. Veți avea șansa de a lucra alături de profesioniști talentați și de a contribui la proiecte tehnice complexe și inovatoare.
-
Lucrari in Bucuresti de lunga durata cu continuitate dupa finalizarea fiecarui santier. Salariul se discuta la interviu, contract de munca nedeterminat, seriozitate si salariul la timp la fiecare doua saptamani, pe data de 1 si 15 ale lunii. Pentru informatii despre angajator, va rugam sa consultati situl pentru a vedea lucrarile executate si partenerii nostri. Va rugam sa sunati numai la telefonul din anunt.
-
-
GDS.travel isi mareste echipa din Iasi! Cautam o persoana cu simt dezvoltat al responsabilitatii, inovativa, punctuala, eficienta, rapida in luarea deciziilor, cu abilitati de negociere, rezistenta la stres, motivat sa fie remunerat conform performantelor inregistrate, cunoscatoare a sistemelor de rezervari hoteliere si Worldspan. Cerinte: De preferat minim 2 ani experienta pe pozitia de agent turism/ticketing. Limbi straine: engleza (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit); Cunoasterea altei limbi (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit)constituie un avantaj ; Cunostinte operare sisteme de rezervari B2B si ticketing; Mod de gandire orientat spre client; Aptitudini pentru lucrul in echipa si program flexibil(atat la birou cat si remote) cu deplasari in tara si strainatate. Descrierea jobului Responsabilitati: Preluare, monitorizare si completarea rezervarilor prin intermediul propriului sistem de rezervari on-line - Rezervari si emiteri bilete de avion in Worldspan, modificari, reemiteri, refund-uri - Mentinerea unei relatii excelente cu furnizorii si clientii nostri - Oferirea de suport clientilor - Promovarea serviciilor companiei Beneficii: Mediu de lucru tânăr și competitiv cu o atitudine pozitiva, într-o companie dinamică Conditii moderne de munca. Atmosferă prietenoasă, echipă ambi ioasă i pozitivă; Training specific pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea profesională/personală; Teambuilding-uri periodice, concursuri motiva ionale i activită i periodice realizate împreună cu echipa; Posibilitati de promovare in cadrul companiei; Pachet salarial motivant in functie de experienta; SALARIU PESTE MEDIA INDUSTRIEI DE TRAVEL! BONUSURI IN FUNCTIE DE PERFORMANTA. Puteti trimite CV-ul la . Pentru mai mutle detalii ne puteti contacta pe email sau la tel.
-
Cautam persoană cu experiență pentru menținere Mentenanță Site-uri și Publicitate , Salariu atractiv pentru mai multe detalii la tel.
-
Societate comerciala din Italia angajeaza personal calificat/necalificat cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 ani in domeniul sistemelor de depozitare (montaj rafturi industriale). Candidatul ideal: -abilitati de lucru in echipa, indemanare, precizie, perseverenta; -abilitati de lucru la inaltime; -disponibilitate pentru o perioada nedeterminata; -disponibilitate la deplasari. Oferta salariala motivanta. Mediu de lucru competitiv profesional. Descrierea jobului: -Operatiuni de montaj sisteme de rafturi industriale. Mai multe detalii obtineti la numarul de telefon:
-
SC angajeaza electricieni in constructii si ajutor de electrician in Bucuresti . Salariul final se discuta la interviu. Se solicita pentru postul de electrician in constructii: - calificare si experienta in montaj doze, prize, diverse întrerupatoare, pat cable, legat in tablouri dupa scheme monofilare, etc; - citirea si punerea in aplicare a planului de instalatii electrice. Oferim: - seriozitate; -contract de munca perioada nedeterminata; -program L-V 8h 8,5h in functie de santier Sambata nu se lucreaza. -salariul la timp, bonusuri de performanță Sunati, nu dati mesaje.
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar Non-Bancar in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
Cautam muncitori in instalatii sanitare in Germania.Coloane de apa,cadura,wc,etc. In general lucrarile placa de la Zero. Cautam muncitori calificati das si muncitori care au cunostinte de baza in domeniu. Se cere cunoasterea desenului tehnic binenteles este un atu, permis conducere auto precum si cunostinte minime in limba Germana. Mai multe detalii la telefon Germania si WhatsApp
-
Angajez sofer categoria C și E, pentru relatia Grecia, relații la telefon
-
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele locuri de munca ca bona interna: 1.Bona interna pentru un baitel de 1 an.Profil cautat: cu experienta, recomandari, activa, implicata, joviala, nefumatoare. Salariu 5500 lei. 2.Bona pentru bebe 2 luni .Atributii stricit legate de copil.Cazare separata , masa asigurata, 4 zile libere luna .Salariu 5000 lei 3.Bona interna , familie 2 copii Profil:experienta, conditie fizica buna, carnet de conducere, cunoscatoare de limba engleza, dispusa sa insoteasca familia in calatorii, cu initiativa, rabdatoare ..Salariu 6000- 7000 lei luna 4.Bona interna Pipera pentru copil 1 an si 2 luni si 3 ani , care merge la gradinita.Persoana cu exerienta, recomandari , empatica, jucausa, implicata , nefumatoare.Salariu 6000 lei , Pentru alte angajamente contactati Agentia SELECT FAMILY.
-
Angajam arhitect cu experienta - full time Cerinte: - studii universitare absolvite si experienta in domeniu - cunostiinte avansate Autocad, program modelare 3D SketUp, Rhinoceros, program randare - experienta in realizarea fazelor SF, DTAC, PT, DDE, DTOE - abilitate de comunicare si lucru in echipa - seriozitate , organizare eficienta Descriere job - responsabilitati - proiectarea lucrarilor de arhitectura si coordonarea cu specialitatile - intocmirea documentatiilor tehnico economice, conf. legislatiei si normativelor in vigoare - intocmirea planurilor, sectiunilor, fatadelor, detaliilor de executie - redactarea memoriilor tehnice si a listelor de cantitati Beneficii: - mediu de lucru placut - proiecte reprezentative - salariu atractiv Descrierea companiei: S.C. DMBI ARHITECTURA S.R.L. continua activitatea firmei DACOMEX TRADE care a activat intre anii 1994-2012. S.C. DMBI ARHITECTURA S.R.L.raspunde urmatoarelor cerinte: -promovarea investitiilor cu orice fel de capital (roman, public, strain, privat) -consultare, studii si proiecte in diverse domenii: economic, juridic, comercial, urban, circulatie si cercetare -imobiliare, constructii, consolidare, restaurare, achizita si inchirierea diferitelor proprietatii Obiectul activitatii: -arhitectura, urbanism, amenajari interioare -publicitate si consultanta in industria cladirilor -proprietate imobiliara -functionarea serviciilor in constructii civile sau alte categorii adresa mail; sediu: Str. Johann Strauss nr. 2A, sector 2, Bucuresti
-
-
NIKOLAI AUTOMOBILE SRL este o firma de vanzari auto second hand cu vechime de 4 ani. Cautam o persoana pe postul de consilier vanzari auto. Cerinte : Atitudine pozitiva Colaborare lucru in echipa Responsabilitate Abilitati de comunicare Abilitati lucru pe PC ( calculator ) Optional : vechime in domeniul vanzarilor sau domeniul bancar Descrierea jobului : Ce trebuie sa faci : Consilier vanzari pentru segmentul de masini second hand; Prospectarea de noi clienți, vânzări telefonice; Cunoasterea listelor de pret, a configuratiilor autoturismelor; Verificarea permanenta a stocului de autoturisme, gestionarea acestuia si adaptarea sa in functie de necesitatile de vanzari; Intocmirea documentatiei de creditare si colaborarea cu partenerii nostri :TBI BANK, MOGO IFN, BANCA TRANSILVANIA. *Consilierea clienților pentru a-și îndeplini nevoile și a alege masina potrivita SALARIU NET : 2500 Lei + bonusuri si posibilitate de avansare Postul va fi disponibil din 1 iunie Cei INTERESATI sunt rugati sa ne CONTACTEZE TELEFONIC sau si sa trimita un cv pe whatsapp sau email ( ).
-
Descriere Compania noastră este prezenta de peste 27 de ani in România ,iar la nivel local asiguram vânzarea de produse alimentare și nealimentare de mai bine de 15 ani in cadrul Aeroportului Internațional Timisoara. Suntem in căutarea unui coleg colegă pentru postul de agent vânzări cu următoarele beneficii și responsabilități : Relatia directa cu clientii magazinului Promovarea, vanzarea produselor oferite de magazin Aranjarea produselor la raft, aranjarea sandwichurilor in vitrină și încălzirea acestora la grill Consiliera clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru Gestionarea stocului de marfa Bonuri de masa Decont transport Decont parcare Angajarea cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Training oferit de companie Locatie Aeroportul Timisoara
-
Persoana ideala: - deschisa, spontana, pozitiva, vesela, orientata catre clienti; -abilitati de comunicare si servire clienti; -personalitate placuta, tinuta si prezenta agreabila; -seriozitate si punctualitate. Responsabilitati: -intampina clientii si relationeaza in mod corespunzator; -propune, promoveaza si vinde corespunzator produsele; -organizarea produselor in magazin, realizarea vitrinelor, aranjarea produselor la raft, receptia marfurilor; -cunostinte minimne medii in utilizarea calculatorului (Word, Excel, etc); -dorinta de a invata lucruri noi (vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook, Instagram, Tik Tok); -gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online; -mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; -atmosfera placuta, cu respect pentru clienti. Daca esti pasionata de fashion si zambetul este accesoriul tau nelipsit...Vino alaturi de noi!