Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-03-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem Pâinea lui Dumnezeu, o brutărie artizanală care și-a găsit deja loc fruntaș in preferințele celor din nordul capitalei. In curând vom satisface nevoile si celor din alte zone de aceea avem nevoie de ajutor, pentru a mări producția. In echipa noastră se simte nevoia de incă o mână de ajutor. Bucătăria este utilata modern si avem un sandwich bar in partea de vânzare. Acolo se asamblează sau se realizează specialități sărate astfel că ne dorim o persoană cu pasiune dar și zâmbitoare și dornică să comunice cu clienții. Te așteptăm cu pâine și sare.:).
-
Promovat
Angajam soferi pentru 3.5 TONE pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri. Cursele se efectueaza in toata Europa. Cerinte obligatorii: - Permis auto categoria B; - Experienta profesionala sofer cat. B TRANSPORT MARFA constituie avantaj; Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (60 euro zi calendaristica) + salariul minim pe economie.
-
Promovat
CIVITAS, lider in piata serviciilor de securitate din Romania, angajeaza agenti de securitate pentru BLACK SEA VADU Responsabilitati: -Asigurarea ordinii si securitatii in obiectiv; -Rezolvarea incidentelor de securitate; -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv; -Gestionarea resurselor materiale din dotarea postului; -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate; Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, Cerinte perofesionale specifice: *atestat agent de securitate sau de dispecer reprezinta un avantaj *cursuri agent de securitate in curs sau finalizate pentru cei care inca nu detin atestatul **experienta in domeniu- avantaj Beneficii: -salariu competitiv * -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare ** -performanta este recunoscuta si recompensata *** -transport asigurat din Navodari, Vadu, Sacele si Corbu La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregatiţi, având în comun ambiţia pentru performanţă şi pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Lucrator comercial pentru magazin Shop & Go situat in Cartierul Latin, Prelungirea Ghencea. Angajam LUCRATOR COMERCIAL CU FARA EXPERIENTA IN SHOP&GO SAU MEGA IMAGE!. Contract de munca, bonusuri, colectiv tanar. . Oferim SALARU intre 2500 si 3500 lei,BONUSURI Audit si inventar precum si pentru angajatii de top. Magazinul se afla situat in Cartierul Latin pe str.Prelungirea Ghencea la capatul autobuzelor 122 sau 222
-
Angajam o persoana la dispeceratul video al unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program în ture zi și noapte. Cerinte : -abilități minime de munca cu calculatorul. -cunoștințe minime de securitate a incintelor Venitul net 2.800 lei, iar plata se efectuează direct în contul bancar al angajatului.
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Angajam o persoana la recepția unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program luni - vineri (08:30 - 17:30), fără weekend-uri sau sărbători legale. Cerinte: -cunoștințe minime de limba engleza -seriozitate, punctualitate -experienta minima in secretariat administrativ, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.700 lei luna, transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de studii medii sau scoala profesionala; - Detinator carnet de conducere- categoria C - Detinator atestat transport marfa; - Capacitate de decizie si analiza; - Persoana cu initiativa; - Rezistenta la stres; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA POSTULUI: 1) Presteaza servicii de vidanjare: - Conduce autoutilitara firmei la beneficiarii serviciilor de vidanjare; - Respecta cu strictete programarea serviciilor la datele si orele indicate; - Se asigura ca serviciile prestate se efectuaeaza conform normelor in vigoare; - Se asigura ca intocmeste si preda documentele aferente serviciului prestat; - Propune superiorului ierarhic masuri de eficientizare a activitatii prestate; 2) Intretine si exploateaza corespunzator autoutilitara societatii: - Verifica zilnic starea tehnica a autoutilitarei; - Respecta parametrii de functionare ai autoutilitarei; - Raspunde de respectarea normelor de circulatie pe drumurile publice; - Are obligatia sa completeze foile de parcurs si sa le predea la sfarsitul programului; - Are un comportament civilizat cu persoanele cu care intra in contact. BENEFICII: - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Decontare transport pentru persoanele din afara localitatii; - Asigurare medicala.
-
Candidatul ideal: - Permis de conducere categoria C; - Atestat profesional pentru transport marfa; - Experienta in domeniu: minim 1 an; Responsabilitati si beneficii: - Transporta cu autospeciala deseuri menajere sau deseuri stradale; - Minimalizarea cheltuielilor de transport; - Salariul de incadrare brut 5000 lei+ bonusuri in functie de performanta; - Tichete de masa; - Asigurare privata de sanatate; - Contract individual de munca pe durata nedeterminata.
-
-
Asiguram locuri de munca in STRAINATATE(CEHIA) pentru barbati, femei, cupluri la fabrici,agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,(FATADE,ZIDARI,RGIPSARI etc),lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pina la un an cu posibilitate de prelungire.plecari rapide din diferite zone ale tarii.CAZARE ASIGURATA DE ANGAJATOR.TRANSPORT ASIGURAT DE ANGAJATOR.NU SE PERCEP COMISIOANE.TEL.
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv situat in Voluntari - Ilfov. Salariu net 2500 lei, transport decontat
-
Barbati,femei,cupluri pentru STRAINATATE(CEHIA) in fabrici , agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,(FATADE,ZIDARI,RGIPSARI etc)lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pana la un an cu posibilitate de prelungire.plecari in maxim 5 zile de la inscriere.inscrierile se pot efectua si prin telefon.NU SE PERCEP COMISIOANE.TRANSPORT ASIGURAT. PLECARI ZILNIC DIN DIFERITE ZONE ALE TARII.tel.
-
SC Dari &Davi Trans SRL angajează șoferi profesioniști inter Brașov. Salarizarea atractivă.
-
Asiguram locuri de munca in STRAINATATE(CEHIA-SLOVACIA) pentru barbati, femei, cupluri la fabrici,agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pina la un an cu posibilitate de prelungire.plecari rapide din diferite zone ale tarii.CAZARE ASIGURATA DE ANGAJATOR.TRANSPORT ASIGURAT DE ANGAJATOR.NU SE PERCEP COMISIOANE.TEL.
-
ANGAJAM SOFERII PROFESIONISTI CU EXPERIENTA PENTRU INTERN CATEGORIA C + E 40T RELATII LA TEL Salariu 7000 RON - 8000 RON NET 11000
-
SC Dari & Davi Trans SRL angajează șoferi profesioniști inter Brașov București Brașov salarizarea atractivă de la 7000 ron până la 8000 ron BRUT 11000
-
Promovat
Service auto cu vechime in domeniu, angajam mecanic auto cu exerienta 1-3 ani. Cerinte : Seriozitate, puncutalitate, exclus consumul de alcool la locul de munca. Permisul categoria B reprezinta un avanaj. Oferim : Program de lucru fix : Luni- Vineri 08:00-16:30, pauza de masa 12:00-12:30 ore suplimentare, cand este cazul. Conditii de lucru normale : caldura, vestiar, comunicare respectuoasa, intelegere cand este cazul. Salariu de baza 3500-5000 lei. Zona Ghencea ( stadionul Steaua )
-
-
FLOTA GYB GRUP TOTAL SRL PARTENER BOLT - UBER caută șoferi parteneri. Firma autorizată ARR Peugeot 308 Vw Golf 7 Pret: 500 săptămână, in care acoperim urmatoarele: - SERVICE la zi; - ROVINIETA; - ITP; - RCA; - ASIGURARE CĂLĂTORI ȘI BAGAJE; - COPIE CONFORMA și ECUSOANE BOLT-UBER - CASĂ DE MARCAT. ATENȚIE: nu există un program de lucru, poți lucra part-time, full-time sau atunci când îți dorești (ocazional). Poți efectua curse in drumul spre locul de muncă, sau după, in drum spre casă, câștigând un venit suplimentar; Pentru mai multe informații privind colaborarea, vă așteptăm la sediu din Str. Vagonului 1C16, Ploiesti, Prahova La Gyb Grup Total SRL aveti: Contract comodat la notariat 180LEI( nu este necesar fiscal) COMISION 10% DIN NET, plată săptămânală în contul bancar sau numerar de la sediul firmei; Contract individual de munca 2 4 8 ore; Suport obținere atestat transport persoane în regim de închiriere. Casă de marcat pentru cursele numerar; Platformă tractare 24 24 7 7 ; Service rapid (revizii și mentenanță la prețuri foarte avantajoase) Suport 24 24. Condiții de colaborare șofer : Vârsta minima, 21 de ani; Permis de conducere categoria B cu vechime de cel putin 2 ani; Atestat transport persoane în Regim de Închiriere Cazier Judiciar ( eliberat in ultimele 6 luni ); Cazier Auto ( eliberat in ultimele 30 de zile ); Autoturismul să nu aibă o vechime mai mare de 14 ani ( minim 2011 ), să dispună de 4 uși si AC. De ce să alegi flota noastră: Compania noastră este autorizata ARR pentru Operator de Transport Alternativ de Persoane conform reglementărilor in vigoare. Asiguram administrarea conturilor pentru activitatea de transport alternativ pentru Uber si Bolt. COMISIONUL NU SE MODIFICĂ. Aici includem TOATE TAXELE pe care trebuie să le plătească firma pentru ca dvs. sa puteti activa in regulă. Susținem, respectam și ne dorim lucrul în echipă! Persoană de contact: Ovidiu Telefon: Fă-ți curaj și contactează-ne! Ne poți suna sau trimite mesaj pe whatsApp;