Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-03-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Poți fi chiar tu următorul manager pregătit prin Sales Management Academy! Metropolitan Life este una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume și ne dorim să creștem în continuare. Numai împreună putem să ne dezvoltăm exact așa cum ne dorim. Căutăm oameni dornici să devină din ce în ce mai bine pregătiți pentru a avansa constant. Prin programul Sales Management Academy pregătim următorii manageri care își doresc tot mai mult de la parcursul lor profesional. Vei avea oportunitatea să te dezvolți îmbinând activitățile de învațare cu cele practice. Înțelegerea rolului de Consultant de Asigurări de Viață practicând această activitate o perioada definită de timp va fi punctul de plecare al călătoriei noastre în lumea managementului performant al vânzărilor. Ulterior, provocările rolurilor manageriale vor fi din ce în ce mai complexe datorită activităților pe care vei fi instruit să le implementezi. Beneficii Program de dezvoltare profesională cu rezultate dovedite Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare Îmbinarea metodelor de învățare pe platforme online cu aplicabilitatea practică imediată Posibilitatea accesării unor poziții cheie în Managementul Distribuției de Vânzări Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului Resursele necesare dezvoltării unei colaborări de lungă durată alături de Metropolitan Life Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat Cerințe Dorința pentru a învăța de la zero un domeniu nou de activitate Comunicare eficientă în discuțiile față în față și online Perspicace in gândirea de afaceri, fără impunerea unor limite sau prejudecati Implicare în dezvoltarea noilor colegi Motivație pentru a oferi întotdeauna servicii de calitate Deschidere în fața schimbărilor si adaptare cu ușurință la idea de nou Descrierea companiei Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în peste 50 de țări și deţine poziţii de conducere în piețe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are 21 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. 2.5 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local. Daca este de interes pentru tine ataseaza CV-ul.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Manpower angajeaza pe perioada nedeterminata electrician de intretinere si reparatii CERINŢELE POSTULUI: - cunostinte tehnice solide de specialitate, utilizare bună a PC-ului - analiză şi atenţie la detalii, capacitate de comunicare interactivă deosebită, lucrul cu documentele specifice exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate, capacitatea de a lucra sistematic, simţ tehnic - responsabilitate, consecvenţă, acurateţe, perseverenţă, echilibru şi stăpânire de sine, spirit de echipă, integritate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, ţinută impecabilă, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale. OFERTA: - salariu motivant in functie de experienta - tichete de masa - prime cu ocazia sarbatorilor - asigurare medicala pentru angajat si familia acestuia - asigurare de viata - prima de vacanta - ghiozdane pentru inceperea scolii pentru copii de la gimnaziu - 7 card pentru activitati sportive - transport gratuit asigurat de companie
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm un membru dedicat și responsabil pentru echipa noastră de catering! Dacă ești o persoană organizată, cu atenție la detalii și dornică să contribuie la menținerea curățeniei și igienei într-un mediu de lucru dinamic, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine! Responsabilitățile includ: Menținerea curățeniei în locație conform standardelor noastre riguroase de igienă și curățenie. Spălarea și igienizarea vaselor, ustensilelor de gătit și a altor echipamente în mod regulat. Colaborarea strânsă cu echipa pentru asigurarea unui mediu de lucru sigur și curat. Respectarea programului de lucru de luni până vineri. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei sau al serviciului de catering este un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic. Atitudine pozitivă și dorință de a face parte dintr-o echipă unită. Oferim un salariu motivant și un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă prietenoasă și dinamică. Dacă ești interesat ă să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi.
-
Se va lucra pe excavator sau pe vola , la punct fix in statia de sortare , situata intre Sascut si Adjud. Trimite Cv si vei fi contactat . Tel program lucru 8 ore , se deconectează chelt de transp .
-
Kara Lounge Decebal angajeaza Barmani cu experienta. Oferim salariu motivant,bonusuri si diverse beneficii. Detaliile se discuta la interviu. Dorim sa mentionam ca ne rezervam dreptul de a selecta candidatii dupa criterii proprii.
-
-
SC AROMA-FILIASPAN SRL ,cu sediul în SAT GELU,COM.VARIAS,NR.226,CAM.1,JUD.TIMIS angajează 1 persoană in funcția de Lucrator bucatarie(spalator vase mari). Cv-urile se depun la sediul societatii pâna la data de 20.03.2024 Relatii la trelefon :
-
Doresc sa ma angajez în domeniul call center în Pitești. Am experienta în acest domeniu cât și în cercetare de piață
-
-
Accrc International Deva cauta distribuitor pliante, cerem seriozitate, oferim seriozitate. Relatii la tel sau la sediul nostru din Deva,str.Mihai Eminescu,bl.42,sc.1,parter(vis a vis de Maxxa)
-
Societatea IFC ROSOURCES GROUP LTD SRL, cu sediul in sat Capatanesti, com. Maracineni, str. Rica Grama, nr. 13, jud. Buzau, recruteaza pe urmatoarele pozitii: - Bucatar, cod COR 512001, nr. posturi: 3 Depunere CV la sediul societatii email.
-
Bună ziua! Angajez bucătăreasă, eventual menaj la domiciliu casă, cu experiență, 8h zi în Constanța. Salariu motivant. Contact Fam. GHIZU, tel
-
SC AROMA-FILIASPAN SRL ,cu sediul în SAT GELU,COM.VARIAS,NR.226,CAM.1,JUD.TIMIS angajează 1 persoană in funcția de brutar. Cv-urile se depun la sediul societatii pâna la data de 20.03.2024 Relatii la trelefon :
-
Echipa are nevoie de Tine! O doamna sociabila, curata, harnica, cu studii minime de 10 clase si experienta in vanzari. Te asteptam in locatia din Auchan Berceni, sector 4 Program de lucru: 2 zile cu 2 libere Salar: 2500 lei net (in mana)+ bonus de zi+bonus vanzare lunara.
-
Cautam colega cu experienta in vanzari! Avem nevoie de o doamna harnica, curata, sociabila, care are minim 10 clase. Locatia: Veranda Mall Program lucru 2 zile cu 2 libere Salar: 3000 lei net ( in mana) +bonus de zi+bonus din vanzare lunara
-
Se angajeaza sofer 3,5t pentru comunitate: -salar 55e zi; -se lucreaza pe prelata dotata cu dormitor,webasto si tot ce este necesar pentru comunitate; -se doreste un minim de cunostinte GPS (coord,puncte intermediare etc); -se lucreaza 4-5 sapt cu una acasa; -se lucreaza majoritatea curselor pe Germania si tarile de langa(fara Portugalia,Spania,Franta,Anglia,Danemarca) si fara curse de 3000 de km in 42 h; Mai multe detalii la telefon :
-
Angajez mecanic si ajutor de mecanic pt. service auto reparatii camioane, semiremorci. Avem nevoie de oameni seriosi, salariu motivant. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic. P
-
Angajez soferi profesioniti, categoria C+E, curse locale Bucuresti. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic.
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și pasionate de domeniul imobiliar pentru a se alătura echipei noastre în calitate de agentă imobiliară care sa caute locuinte de inchiriat pentru nevoile firmei. Dacă ai abilități excelente de comunicare, ești orientată către rezultate, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: - Organizarea și participarea la vizionările proprietăților imobiliare. - Negocierea și încheierea tranzacțiilor imobiliare în condiţii în favoarea firmei. - Menținerea unei baze de date actualizate cu proprietățile disponibile pe piață. Există și responsăbilitați suplimentare de coordonare: - Check-in check-out de persoane - Este necesară menținerea unei baze de date a rezidenților cazări. - Verificarea problemelor cu defecțiuni și căutarea soluțiilor acestora. Cerințe: - Engleza nivel conversational - vând permis de conducere - Cunostinte Microsoft Office nivel mediu; - Experiență anterioară în domeniul imobiliar or coordonare reprezintă un avantaj. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Seriozitate si responsabilitate, atitudine proactiva si pozitiva; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa. Oferim locuri de muncă oficiale, condiții confortabile de muncă, salarii decente și oportunități de dezvoltare.
-
OMEGA STAR SISTEMS societate în domeniul execuției de lucrări de construcții, infrastructură , angajează DESERVENT OPERATOR UTILAJE pe EXCAVATOR BULDOEXCAVATOR MINI INCARCATOR FREZA ASFALT CERINȚE: Experiența în domeniu. Atestat profesional; Îndemânare si pricepere Muncitori; Responsabili; Posesor permis conducere categoria C. RESPONSABILITATI: Conducerea, intretinerea si supravegherea utilajelor destinate executarii de terasamente; Efectuarea lucrarilor corespunzator programului de lucru; Executarea reparatiilor si remedierea defectiunillor aparute in timpul procesului de productie. BENEFICII: - Mediu de lucru placut; - Salariu motivant; - Echipa tânară, dinamică. Prin transmiterea datelor dvs. personale, prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email, sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate in cadrul societatii OMEGA STAR SISTEMS. Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in societatea OMEGA STAR SISTEMS.
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
Premium Food din Timisoara cauta un ajutor bucatar, cu norma intreaga, contract nedeterminat. Cautam o persoana ordonata si dornica sa invete. Nu este necesara experienta! Asteptam cu interes CV-urile dvs.