Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-04-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam operatori productie (in 2 sau 3 schimburi) pentru una dintre cele mai prestigioase fabrici din Zona Industriala Arad. Beneficii: - Salariul brut incepand de la 3777 RON, la care se adauga: - tichete de masa - 35 ron zi lucrata; - bonus de recomandare 600 ron NET - bonusuri lunare; - orele suplimentare platite 200%; - sporul de noapte : 130%; - spor pentru zilele de sambata 130%; - spor pentru zilele de duminica 200%; - spor pentru sarbatorile legale 200%; - prime de Paste si de Craciun; - transport asigurat in tot judetul Arad; Pentru informatii suplimentare puteti sa ne contactati la numarul de telefon din anunt;
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Simigerie , cu mai multe locații în Constanța, angajează modelatori covrigi cu sau fără experienta si vanzatoare cu experienta . Program de luni pana vineri , salariul se negociază în funcție de experienta. Relatii la telefon
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Electrician curenți slabi Căutăm un electrician cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre de tehnicieni și mecanici. Electricianul va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale industriale și comerciale. Responsabilități: Realizează lucrări de montaj instalaţii electrice de curenţi slabi (detecţie incendiu, alarmare efracţie, supraveghere video, control acces, sonorizare, date-voce, etc.) în conformitate cu documentația tehnică pusă la dispoziţie şi a normativelor în vigoare; Realizează lucrări de mentenanţă pentru instalaţiile electrice de curenţi slabi; Realizare cablare curenți slabi aparent și îngropat (rețele voce-date, sisteme detecție incendiu, supraveghere video, sisteme antiefracție, automatizare porți, sisteme smart-home); Montaj și realizare conexiuni echipamente securitate (camere, detectori efracție + incendiu, rack), echipamente voce-date (prize voce-date, echipamente active rețea); Programarea sistemelor instalate; Intervenții pentru diagnosticare și remediere defecțiuni; Cablare fibră optică + sudură fibră optică + diagnosticare defecțiuni rețele fibră optică cu OTDR; Cablare rețele voce-date, verificare și certificare rețele realizate; Realizarea conexiuniilor și montajul tablourilor electrice - conform plan și schemă monofilară. Cerințe: Absolvent de școală profesională / liceu profil electric, automatizări; Experiența pe post similar, cursuri de specializare în domeniu constituie avantaj; Bune cunoștințe de electrotehnică și automatizări industriale (PLC-uri, bucle de măsură și acționare, senzoristică, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilități de comunicare, relaționare, lucru în echipă, serios, conștiincios, cu putere de muncă și studiu, dornic de perfecționare; Capacitatea de a lucra în condiții de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilități de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare în țară. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară; Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez vanzatoare magazin general,zona Selgros-Dedeman.Detaliile si salariul se discuta la fata locului! Tel: ( sau )
-
Daca esti o persoana perseverenta si pasionata d domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra! Dorești să lucrezi într-o atmosferă destinsă fără stres în cadrul unei clinici stomatologice moderne? Ne-am dori sa fii, la fel ca membrii echipei din care vei face parte, o asistenta: - care sa lucreze foarte bine in echipa - vei face echipa nu doar cu medicul cu care vei lucra, ci si cu ceilalti colegi din alte departamente - empatica - ajuta-ti pacientii sa isi invinga "frica d dentist" - organizata si meticuloasa; - proactiva.
-
Bine ai venit în echipa noastră Bolt, unde căutăm pasionați ai șofatului să se alăture flotei noastre dinamice! Dacă iubești să conduci, ești orientat către clienți și vrei să faci parte dintr-o comunitate prietenoasă, atunci te invităm să aplici pentru postul de șofer Bolt. Ce oferim: Flexibilitate: Alege-ți propriul program de lucru și câștigă în funcție de disponibilitatea ta. Venit competitiv: Obține un venit stabil și atractiv, beneficiind de tarife echitabile și bonusuri motivate. Suport 24 7: Echipa noastră este mereu aici pentru a te ajuta și pentru a răspunde întrebărilor tale. Comunitate prietenoasă: Fă parte dintr-o echipă dedicată, unde valorile noastre sunt respectul, transparența și satisfacția clienților. Oferim sprijin în obținerea copiei conforme și a ecusoanelor. Bonus 100 de lei la primele 50 de curse efectuate. Flota Autorizată de catre ARR pentru transport alternativ pune la dispoziție ocazia unei colaborări cu PFA(Vă ajutăm cu toate actele necesare. Programul este flexibil in funcție de necesitățile dumneavoastra. Venitul pe săptămână poate fi între 1000lei și 2500, în funcție de disponibilitatea dvs și de Nr de ore lucrate Cerințe: Atestatul profesional de transport persoane este obligatoriu și vă putem sprijini în dobândirea lui cât mai repede . Vârsta minimă este de 21 de ani, iar permisul de conducere sa aibă vechimea de cel puțin 2 ani. Autorismul personal sa nu fie mai vechi de 2010. Cazier judiciar Abilități de comunicare și atitudine pozitivă. Alătură-te acum echipei Bolt și fii unul dintre șoferii noștri de încredere! Aplică acum și transformă pasiunea ta pentru șofat într-o oportunitate de carieră. Comisionul nostru este de 10% din încasări. Pentru mai multe detalii așteptăm să ne contactați la Nr. De telefon sau prin mesaje.
-
-
Societatea angajeaza 2 fete bar ( cu experienta ) și 2 fete la sala de jocuri ( cu experienta ) Salariu atractiv .Societatea se afla in Bolintin Vale,Jud.Giurgiu
-
SC AUTOGAB SRL sediul in Slatioara (DN 65 Slatina - Craiova) caută mecanic auto turisme cu experienta. Experienta: reprezinta avantaj experienta in domeniu; Beneficii (se discuta in cadrul interviului): Pachet salarial foarte atractiv Bonusuri de performanta Conditii foarte bune de lucru Descrierea jobului Participarea si executarea lucrarilor de service la solicitarea coordonatorului servicelui auto. Transport gratuit Slatina - Slatioara Tichete de masa. Program de lucru: Luni - Vineri
-
-
Cerinte: -Studii medii sau superioare -Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet -Cunostinte minime de contabilitate(SAGA) -Responsabilitate vis-a vis de lucrarile efectuate si termenele stabilite; Responsabilitati : -Introducerea documentelor (facturi, chitante, bonuri etc.) in programul de contabilitate. -Emitere avize facturi -Evidenta stocurilor de marfa ambalaje -Arhivarea documentelor. -Editare documente in Word sau Excel.
-
Societate din Bolintin Vale , jud.Giurgiu angajeaza expert contabil , sau contabil cu experienta minim 5 ani pentru - inchidere luna -balanta -bilant declaratii,etc
-
-
SC Paul Consulting IAȘI angajeaza buldoexcavatorist pentru șantiere din zona Iași Rediu, Valea Lupului. Salariu motivant, contract de munca pe perioada nedeterminata, bonusuri de performanta Cerinte: - experienta de lucru pe buldoexcavator - calificare masinist la masini pentru terasamente - permis conducere categoria B Tel
-
Angajăm Alpinist utilitar cu atestat și experiență, pentru detașarea la un client din Franta, zona La Rochelle. Cum ne-am dori să fii: - Experienta in domeniu si atestat de alpinist (Irata)- obligatoriu - Permis de conducere categoria B - reprezinta un avantaj - Cunoasterea limbii franceze nivel mediu (A2-B1) - obligatoriu Atribuții și responsabilități: - Se curata silozuri de cereale Oferta și condiții de muncă: -Salariu 2600 euro NET lună -Program 39 ore săptămână -Cazare (cameră individuala) și transport asigurate de către angajator -Contract pe perioada nedeterminata in Romania, cu detasare 6 luni in Franta si cu posibilitate de prelungire a acestei detasari pana la 18 luni -0 taxe sau comisioane la angajare Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri.
-
În cadrul noului magazinului Kaufland din B-dul Mihai Viteazul, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Pentru mai multe detalii va rugam să ne contactati la nr. de tel.
-
Intra Interim, agent de munca temporara Autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta sau Italia pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes! Intra Interim angajează Tehnicieni frigotehniști cu experiență, în zona București și Ilfov. Cum ne-am dori să fii: - Experiență în domeniu (minim 2 ani)- OBLIGATORIU - Studii medii superioare in domeniul tehnic - Certificat calificare de Frigotehnist - Permis de conducere categoria B - OBLIGATORIU - Este foarte important să puteți lucra atât în echipă, cât și autonom, cu simț de răspundere și seriozitate - Aptitudine de învățare rapidă a softurilor specifice echipamentelor, capacitate de diagnoză tehnică rapidă - O bună abilitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă - Disponibilitate pentru intervenții de urgență în caz de avarie Atribuții și responsabilități: - Verificarea și întreţinerea curentă a instalaţiei frigorifice - Punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice - Diagnosticarea deficienţelor de funcţionare a instalaţiei frigorifice - Remedierea defecţiunilor uzuale ale instalaţiei frigotehnice - Supravegherea instalaţiei frigorifice - Asigurarea cu materiale, piese de schimb, AMC-uri şi echipamente specifice - Întocmirea documentelor specifice - Gestionarea cu atenție a relației cu clienții Avantaje beneficii: - Salariul 7000 lei- 10000 ron NET lună (în funcție de nivelul de experiență) - Tichete de masă (30 ron zi lucrată) - Tichete cadou - 300 ron de 2 ori pe an, Pasti si Crăciun - Ajutor financiar în valoare de 2500 ron pentru decesul unui membru al familiei - Programe de training certificare. Program și alte informații utile: - Program 40 ore săptămână, L-V (in ture de zi noapte, posibilitate de a lucra si in weekenduri) - Postul presupune lucrul pe teren, având prevăzute mașină de serviciu și telefon. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri! Aplică aici: sau recomandă postul cunoscuților tăi!
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Candidatul ideal: - Experienta in domeniul electric; - Calificare profesionala electrician; - Cunostinte de bază în domeniul electric; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative. Descrierea jobului: - Realizează activitatea de reparații și întreținere electrica; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor electrice (prize, becuri, etc); - Intervine in caz de avarii electrice, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00; - salariu constant + prime de performanta; - prima de Pasti si de Craciun; - seriozitate, singurata, professio
-
Angajăm Stivuitorist Suntem în căutarea unui stivuitorist dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți abilități excelente de operare a stivuitorului și vă bucurați de un mediu de lucru dinamic, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Responsabilități: -Manipularea și transportul mărfurilor folosind stivuitorul conform standardelor de siguranță -Încărcarea și descărcarea mărfurilor din camioane sau containere -Verificarea stocurilor și asigurarea precisiei înregistrărilor -Menținerea echipamentului în condiții bune de funcționare și raportarea oricăror defecțiuni -Colaborarea cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient Cerințe: -Experiență anterioară în operarea stivuitorului -Certificare în operarea stivuitorului -Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii -Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și solicitant -Atestat ISCIR Programul se află în 3 schimburi (06: ) de luni până vineri. Beneficii: -Salariu 3200 NET -Tichete de masă de 40 de lei zi -Bonus de sezon minim 500 BRUT - maxim 2000 BRUT -Primă de Paște (dacă sunteți angajat în perioada de Paște) -Spor de noapte (25%), de weekend (100%), de sărbători legale (200%), și ore suplimentare (100%) -Transport decontat -Abonament medical Regina Maria Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa sau să ne sunați la .
-
Consultant Asigurari - DESTINE BROKER Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.