Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-04-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Promovat
Angajam stilisti unghii false & Manichiură Pedichiură Angajăm în locațiile: Drumul Taberei (Drumul Taberei 44A), Rahova ( Calea Rahovei 330), Diham( Bd. Chișinăului 23A), Vitan( Calea Vitan 108). Conditii: - Salariu fix garantat: 5.000 Ron- 17 ture - Program de lucru 1 zi 1 zi - Contract de munca asigurat de firma; - Salon dotat cu echipament performant; Salon cu clientelă formată, vad stradal; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Experienta in manichiura pedichiura clasica, semi permanenta si gel; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de manichiurista. Angajăm în locațiile: Drumul Taberei (Drumul Taberei 44A), Rahova ( Calea Rahovei 330), Diham( Bd. Chișinăului 23A), Vitan( Calea Vitan 108).
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru depozitul de curierat Cargus din Sibiu, zona aeroport (lângă Bilstein). Program de lucru de luni până vineri de noapte între 22:30 și 07:30 . Postul presupune activități de sortare colete pe destinații și manipulare colete. Oferim salariu net 2600 lei plus 600 lei card de masă plus decontare transport (maxim 200 lei). Cerințe: disponibilitate la efort fizic, cazier judiciar curat, minim 8 clase, domiciliu la maxim 10 km de Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul Cargus din Alba Iulia, șoseaua de centură, nr. 150. Postul este disponibil pentru elevi studenți cu vârsta între 18 și 25 ani sau persoane care mai au un job. Oferim salariu net 1650 lei lunar. Postul presupune activități de scanare și sortare colete pe destinații, recântărire colete, încărcare colete în containere metalice. Program de lucru de luni până vineri, 15.30-20.00. Cerințe: minim 10 clase, cazier judiciar curat, disponibilitate la efort fizic, domiciliu sau chirie în Alba Iulia sau la maxim 10km de depozit. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
Caut lucrator comercial casier pentru un magazin Xpress in Rahova (capat tramvai 32). Detalii salariu la telefon. Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: bonus de performanta, tichete de masa, training calificare
-
Angajez muncitori in constructii, calificati si necalificati. Se ofera salariu atractiv, o masa pe zi si cazare daca este nevoie, calificare la locul de munca, bonusuri in functie de performanta. Se cere: seriozitate, spirit de echipa
-
Hotel Cherica **** cauta colega pentru postul de receptionera. Candidatul Ideal: Intampina si primeste oaspetii hotelului; Efectueaza cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea fisei de cazare; Efectueaza cu atentie check out-ul, asigurandu-se ca toate serviciile sunt incasate si facturate corect. Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon; Asigura ajutor oaspetilor, in limita responsabilitatilor postului. Job ideal pentru studenti. Asteptam CV-urile dumneavoastra aici sau la receptia hotelului.
-
Agentia de ocupare a fortei de munca din Olanda cauta personal pentru clientii sai care detin ferme de porci. Curățarea grajdurilor, ajutarea la mutarile interne ale animalelor, pregătirea animalelor pentru încărcare și ajutor, îngrijirea porcilor: hrănirea, îngrijirea porcilor bolnavi, administrarea de antibiotice etc. Munca se desfășoară în interiorul grajdurilor moderne. Clima este bună. Atmosfera atunci când lucrează în jurul animalelor trebuie să fie calmă pentru a le menține animalele relaxate. Igiena este importantă din cauza riscului de îmbolnăvire la animale. Detalii angajare: -contract de munca olandez prin agentie, stabil; -salariu brut pe ora : 13,27 euro, în funcție de experiență se poate negocia; -plata salariului saptamanal, in euro -cazare in case cu camere de 1-2 persoane, cost inchiriere: 106 euro saptamana (casele au bucatarie complet utilata, toalete si dusuri, masina de spalat si uscator, internet WiFi gratuit) - asigurare de sanatate, cost: 35,50 euro saptamana Transportul la si de la locul de munca se face cu bicicleta, care este oferita de agentie si pentru care se retine o garantie de 50 euro (se returneaza la sfarsitul contractului daca bicicleta este predata in stare buna sau nu s-a pierdut) . Dacă distanța până la locul de muncă este mai mare de 6 km, atunci agenția pune la dispoziție una dintre mașinile deținute. Cerințe: - experienta de munca in ferme de porci, in special pe comunitate; - cunoștințe bune de limba engleză (limba germană sau olandeză constituie un avantaj); - permis de conducere; - cazier judiciar curat; -persoane serioase, cu motivatie de munca; Documente necesare pentru angajare in Olanda: act identitate, extras cont bancar in euro, cazier judiciar. Vă rugăm să aplicați pentru locurile de muncă numai dacă îndepliniți cerințele. Așteptăm CV-ul tău la adresa de email: recruitment(@)bamworks.eu
-
Candidatul Ideal - persoana dinamica, responsabila, serioasa - atentie distributiva; - capacitate buna de comunicare; - atestat de securitate; - experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Descrierea jobului - sa pazeasca obiectivul, bunurile si valorile nominalizate in planul de paza si sa asigure integritatea acestora si raporteaza eventualele evenimente; - sa dea dovada de vigilenta si spirit de raspundere in timpul exercitarii serviciului respectand indatoririle ce ii revin - efectueaza controlul la intrarea, respectiv iesirea din incinta a persoanelor si mijloacelor de transport prin verificarea actelor de insotire a marfurilor;
-
Firma distributie scule si unelte(trafaleti, scule electrice, baterii sanitare, balamale, broaste etc.). Atributii: -descarcare marfa de la furnizori -aranjare marfa in depozit -pregatire si incarcare marfa pentru livrare -PERMIS CATEGORIA B - OBLIGATORIU -insoteste soferul sa livreze marfa atunci cand este nevoie. -Lipeste etichete pe produse DEpozitul se afla la STROIESTI , JUD SUCEAVA Detalii la tel Program: L-V 08-17 S-D Liber kaprioldistribution.ro
-
Locul de muncă este în special în construcții cu oțel. Veți realiza o gamă largă de soluții de construcție pentru companii, cum ar fi bare, grinzi, grinzi de pod, podele, fibre de oțel, acoperișuri, placări și izolare pereți. Locul de muncă este întotdeauna la locația clientului din Tiel. Veți lucra intr-un un grup de muncitori est-europeni (BG, RO, PL). Programul de lucru: Programele de lucru vor fi convenite cu clientul, acest lucru este același pentru confirmările de sărbători. Există 2 schimburi la acest client. Schimburi de la 5.45h până la 14.00h sau de la 14.00h până la 22.30h. Ce oferim: Angajare cu muncă stabilă și contract olandez la compania BAM Works B.V. Salariul dvs. va fi acumulat din următoarele sume: Începând cu un salariu brut de bază de 13,90 pe oră până la 40 de ore pe săptămână Plata săptămânală în euro Deducere pentru asigurarea de sănătate: 36,24 pe săptămână Chiria: 96,50 pe săptămână Cerinte: Este preferat sa aveti permis de conducere categoria B Cazier judiciar curat Cunostinte bune de limba engleză sau germană Este preferată sa aveti cunoaștinte de bază pentru lucrărilor de construcție și experienta tehnica Cazare: Internet Wi-Fi toalete + dușuri (comune) mașină de spălat + uscător bucătărie, bicicletă (cu 50 , depozit) supermarket la 10 minute cu bicicleta Oferim un standard de bicicletă în locațiile noastre de locuit (cu depozit de 50 EUR). Acest lucru cu scopul de a călători la serviciu, dar și de a folosi în timpul tău privat pentru a vizita magazine. În cazul în care distanța dintre locul de muncă și locul de locuit va fi mai mare de 8 km, vom asigura un transport diferit.
-
Ne marim echipa! Edistar Company caută un montator de tâmplărie PVC pentru a se alătura echipei noastre din Constanta. Responsabilități: Montarea și instalarea tâmplăriei PVC conform specificațiilor tehnice Asigurarea calității lucrărilor desfășurate în conformitate cu standardele companiei Instalarea rulourilor exterioare și asigurarea funcționării corecte a acestora Colaborarea eficientă cu colegii și echipele din cadrul companiei Cerințe: Experiență anterioară în montarea tâmplăriei PVC și a rulourilor exterioare Cunoștințe tehnice solide în domeniul tâmplăriei PVC Abilități excelente de lucru și atenție la detalii Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Pachet salarial competitiv Mediu de lucru profesionist și susținător Programul este de luni pana vineri de la 8 la 17. Salariul va fi discutat doar personal la interviu.
-
Ne marim echipa! Edistar Company angajează lacătusi sudori pentru a se alătura echipei noastre din Constanta. Responsabilități: Executarea lucrărilor de lacătușerie și sudură conform specificațiilor tehnice Asigurarea calității și siguranței în desfășurarea activităților Citirea și interpretarea planurilor tehnice pentru a realiza structuri metalice Utilizarea echipamentelor de sudură și a instrumentelor specifice Respectarea standardelor de calitate și a procedurilor de siguranță Cerințe: Experiență relevantă în domeniul lacătușeriei și sudurii Cunoștințe solide despre materialele metalice și tehnologiile de sudare Abilități excelente de lucrul și atenție la detalii Certificare în sudură constituie un avantaj Abilități de comunicare și colaborare în echipă Beneficii: Pachet salarial competitiv Mediu de lucru profesionist și susținător Programul este de luni pana vineri de la 8 la 17.
-
-
Sc Agroconfort Srl Foltesti angajează : ECONOMIST Condiții : -Absolvent studii economice -Experienta in departamentul contabil al unei societăți -Cunoașterea programului de contabilitate Saga -Cunoștințe PC: Microsoft Office (Word, Excel) -Transport asigurat de la domiciliu la locul de munca -OFERIM ȘI DORIM SERIOZITATE! Relații la telefon : sau e-mail :
-
-
Angajam Curieri Tazz By Emag: CE OFERIM? Salariu atractiv, in functie de comenzi livrate (plata pe ridicare+distanta+drop) Iți stabilești singur pragul de câștig, funcție de cât de bine te organizezi În concret: Castiguri de 30+ RON ora. Aprox. 300+ RON 8 ore + Bacsis. (castiguri mai mari pe weekend) Castiguri LUNARE intre 4.500-9.000 RON. Comision 9%!!!( primii 3) Decont combustibil 5% Bonusuri saptamanale de performanta si de vreme rea. Bonusuri Recomandare : 300 RON-persoana invitata! Plata se efectueaza saptamanal in ziua de luni, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat (bicicleta, trotineta, scuter, masina) Oferim training + suport 24 7 ulterior. Aplicatie facilă, ușor de accesat (oferim oricum, training utilizare); poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant client. Inrolarea se face îndată ce ai aplicat și ești considerat potrivit, fără a fi necesar timp de așteptare Va rugăm sa ne contactați la numărul de telefon sau whats up pentru mai multe detalii.
-
Firma de instalatii din Sibiu, angajeaza personal pentru santiere. Personalul muncitor, instalatori pentru instalatii sanitare, termice , ventilatii si ingineri. Mentionam ca munca necesita si deplasari in tara.
-
Angajăm șofer profesionist, pentru transport marfă, curse de tip tur-retur. Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de luni până vineri, weekend-ul fiind liber. Se oferă salariu fix, plus diurnă. Pentru detalii apelați numărul de telefon:
-
Pe cine căutam? Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Decontare Cost Control care sa lucreze în departamentul comercial al companiei. Căutăm un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunoștințe solide și care își dorește sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Ai studii superioare in domeniul constructii civile sau inginerie economica Ai experienta anterioara de minimum 3 ani intr-un post similar sau intr-o companie de constructii Cunosti structura unui contract de executie de tip manopera sau material + manopera Ai experienta in realizarea si verificarea situatiilor de lucrari pe diverse pachete de lucrari in constructii Stii sa faci masuratori de cantitati pe baza proiectului si in santier, pentru lucrarile executate de subcontractori Ai cunostinte despre monitorizarea costurilor reale ale lucrarilor de constructii raportat la bugetul constructiei Cunosti procesul de licitatie si achizitie a pachetelor de lucrari in constructii: analiza economica a ofertelor, studii de pret, intocmire de comparative; Ai participat activ la selectarea subcontractorilor, negocieri si evaluari in functie de cerintele proiectului Cunosti tehnologiile din constructii, normele de lucru, articolele de lucrari si modul in care se compun costurile pentru lucrarile din constructii Ai abilitati bune de operare PC, cunosti MS Excel la nivel avansat. Contribuția ta in companie Vei lucra ca Inginer Decontare Cost Control în echipa Prima Development și vei raspunde de urmatoarele: Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor Pregatirea, verificarea, validarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor, in functie de situatie si in coordonare cu subcontractele incheiate pentru diverse pachete de lucrari Analiza si verificarea măsurătorilor lucrărilor in teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție, atit pentru verificarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor cit si pentru sutuatia de lucrari pentru Beneficiar Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate Introducerea situațiilor de lucrări si facturilor subcontractorilor în aplicația interna de monitorizare costuri și asigurarea de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite Actualizarea bugetelor de cheltuieli in conformitate cu costul real al proiectului și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne a firmei Realizarea bugetului proiectului împreună cu directorul comercial Urmărirea permanentă a stadiului real al șantierului în raport cu programul de executie al proiectului Analiza costurilor planificate bugetate în raport cu costurile reale Calcularea costului final al proiectului și consumurilor specifice de materiale. Câteva cuvinte despre noi Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am finalizat proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 3.000 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Proiectare Instalatii pentru Constructii Civile. Cautam un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunostinte solide si care isi doreste sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare tehnice finalizate Ai experienta in coordonarea, verificarea echipei de proiectare Ai experienta in elaborarea solutiilor constructive conformari concept Ai experienta in elaborarea ofertelor tehnice Ai bune cunostinte de operare a programului AutoCAD (2D), MS Office 365, MagiCAD, Revit Cunosti normativele si standardele de proiectare in vigoare Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizare Ai capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor Contributia ta in companie: Management tehnic de proiect în domeniul încălzirii, aerului condiționat, ventilației și tehnologiei sanitare tehnologiei sanitare. Planificarea detaliată și calcularea instalațiilor HVAC Elaborarea soluțiilor tehnice, proiectarea și întocmirea calculelor de instalații HKLS (încălzire, răcire, ventilații, sanitare) Elaborarea documentațiilor pe faze de proiectare cu ajutorul celor mai moderne softuri, majoritatea dintre ele fiind în 3D (REVIT & PLANCAL NOVA) Cooperarea și ulterior planificarea, coordonarea și gestionarea independentă a proiectelor sau subproiectelor de servicii de construcții Coordonarea internă cu alte departamente Sprijin si cooperare cu managementul de proiect Câteva cuvinte despre noi: Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am inceput proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 2.500 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Job description Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Proiectare Structuri pentru Constructii Civile. Cautam un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunostinte solide si care isi doreste sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare tehnice (CCIA); Dreptul de semnatura pentru constructii clasa I si II dobandit prin ciclul de licenta sau master reprezinta un plus Ai experienta in coordonarea, verificarea echipei de proiectare Ai experienta in elaborarea solutiilor constructive conformari concept Ai experienta in elaborarea ofertelor tehnice Ai experienta necesara pentru Sef proiect- specialitate rezistenta Ai experienta în proiectarea constructiilor cu structuri din beton armat de minim 2 ani Ai experienta in proiectarea constructiilor cu pereti preponderenti pentru cladiri cu regim mediu si mare de inaltime Ai bune cunostinte de operare a programului AutoCAD (2D), MS Office 365, Etabs Cunosti normativele si standardele de proiectare in vigoare Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizare Ai capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor Te incadrezi in stilul de proiectare al firmei. Contributia ta in companie: Proiectarea si desenarea structurilor de rezistenta pentru fazele SF, DTAC, PT, DDE; Elaborare soluții de proiectare pentru clădiri de birouri, ansambluri rezidențiale, clădiri comerciale, clădiri industriale, etc.) Intocmire proiecte complete (memorii tehnice, breviare de calcul, planuri, detalii de executie, liste de cantități, caiete de sarcini), respectând termenele agreate Participare la discuții ședințe de lucru împreună cu celelalte parti implicate în proiect (arhitectura, structura, instalatii, beneficiari) Verificarea impreună cu coordonatorul echipei, integrabilitatea in practica a proiectelor Deplasare pe santier pentru verificarea respectării proiectelor Toate proiectele vor avea la baza munca in echipa, sarcinile fiind impartite intre membrii ei. Atingerea obiectivelor de performanta pentru fiecare proiect. Câteva cuvinte despre noi: Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am inceput proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 2.500 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem
-
Service auto autorizat RAR,angajeaza: -mecanic auto(nuu necesita experienta mare) -electrician auto -finisor auto Salar negociabil.Inf.tel.