Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-04-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajează Operator producție / Cartonagist pentru o companie din industria ambalajelor din carton, cu locația în Calea Torontalului, Timișoara. Cerințe: - lucrul în picioare - disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi Se oferă: - salariul de încadrare: 4200 lei BRUT - tichete de masă: 20 lei/zi lucrată - ore suplimentare plătite dublu - primă de Crăciun și primă de Paște - trimestrial se acorda un bonus în funcție de producție - posibilitate de dezvoltare profesională - transport asigurat din Pesac - Uihei - Șandra - Biled - Becicherec - Dudeștii Noi - Vinga - Orțișoara - Cornești - Covaci - Timișoara Pentru mai multe detalii, vă rog să ne contactați la numărul de telefon / WhatsApp
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Angajam sofer profesionist categoria D pentru transport turistic de persoane Cerinte : -sofer profesionist cu experiență in trafic national si international . -permis de conducere categoria D -atestat profesional pentru transport persoane -card digital pentru tahograf -aviz medical si psihologic pt siguranta circulatiei -cazier judiciar si auto Căutăm un om responsabil, onest, harnic,perseverent;si cu abilitățile de comunicare Lb engleza reprizinta un avantaj Beneficii Job: Pachet salarial atractiv; -Bonus lunar în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare; -Mediu de lucru plăcut. CV-urile pot fi depuse la adresa de e-mail Va așteptăm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Calea Lugojului,,Timișoara
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam ajutor electrician . Nu necesita experienta. Salariul net 3000 , salariul brut 4500. Se pot face angajari pentru 8 ore sau 4 ore .
-
Angajam Vanzator Lucrator Comercial pentru magazin de piese auto Candidatul Ideal Persoana serioasa, determinata, responsabila si ambitioasa. Bune cunostinte in domeniul auto. Experienta in domeniul vanzarilor pieselor auto. Cunostinte de operare in programe de identificare piese auto. Abilitati excelente de comunicare si dorinta de invatare si perfectionare. Descrierea jobului Raspunde de gestionarea pieselor auto. Efectueaza receptia pieselor si accesoriilor auto. Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor in baza de date a firmei. Tine evidenta comenzilor de piese. Identifica piesele si accesoriile auto in programele de cautare speciale. Mentine legaturi cu furnizorii de piese. Raspunde de aranjarea produselor in magazin. Lucreaza cu casa de marcat incasand contravaloarea produselor si serviciilor achizitionate de clienti. Ofera consiliere clientilor pentru piese si accesorii auto. Efectueaza inventarierea produselor. Program Luni-Vineri 8:00-18:00 Salariul 3500-5000 Ron Pentru cei interesati sa ne contacteze telefonic sau trimiterea CV-ului pe email
-
Cautam un ospatar cu experienta, prietenos si iscusit pentru restaurantul nostru cu concept unic in Iasi. Restaurantul se afla intr-o zona super placuta si accesibila din Iasi, in apropierea parcului Copou, iar echipa este compusa din oameni tineri si plini de energie pozitiva. Daca ai mai lucrat in industria ospitalitatii si esti familiarizat cu pogramul de gestiune "OneCheff". Abia asteptam sa te cunoastem!
-
Win Bet Lugoj angajează supraveghetoare jocuri cu sau fără experiență.Experienta constituie un avantaj! Descrierea jobului Supraveghetorul sala de jocuri are un rol cheie in compania noastra deoarece interactioneaza direct cu clientii nostri. Principalele atributii ale tale vor fi: Întâmpinarea clienților în sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol Plata câștigurilor obținute la aparatele de joc Comunicarea si ascultarea nevoilor clientilor, pentru un confort optim in sala de jocuri Alte atributii de rutina zilnica a salilor de jocuri. Iti oferim urmatoarele : Pachet salarial motivant Posibilitatea de a lucra intr-o companie serioasa Un program flexibil, lucrandu-se in ture de 12 ore, fie de zi, fie de noapte CV-urile se pot depune în fiecare zi la sala de jocuri de pe strada Huniade Nr.5 ( Vizavi de Profi - zona Unic) Info la tel:
-
Responsabilitate, punctualitate, echilibru stăpânire de sine, Lucru cu publicul; Aprovizionare marfa ; Deservire clienti Gestionare marfa Urmarire stocuri marfa; Să fii amabil ă și orientată către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Să fii punctual ă și rezistent ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate Descrierea jobului Vei asigura că vitrinele sunt aranjate și pline de marfă; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; Vei oferi suport clienților în magazin. Contract individual de munca Tichete de masa in valoare de 600 lei Sporuri salariale atractive, bonusuri in functie de performanta; Prime de sarbatori OFERIM SALARIU DE 3500 NET PE LUNA. SE LUCREAZA O SAPTAMANA PROGRAMUL PIETII: LUN-IVINERI 7-7, SAMBATA 7-16, DUMINICA ORA14. SAPTAMANA URMATOARE ESTE LIBERA, LUCRATI 2 SPATAMANI SI 2 LIBERE. Povestea Valcom 50 a inceput cu multi ani in urma, fiind fondata pe valori si principii solide. Toate produsele noastre sunt facute dupa retete proprii, vechi si apreciate, de mai bine de 30 de ani. Valcom 50 este companie românească cu activitate în domeniul produc iei de preparate din carne, cu capacitate de peste câteva zeci de tone pe an. De peste 30 de ani, Valcom 50 produce mezeluri de familie create i certificate la standarde de calitate: salamuri, cârna i, specialită i, semipreparate, precum i carne proaspătă de porc. Produsele Valcom 50 sunt comercializate în peste 20 magazine proprii i prin intermediul distribu iei proprii cat si distributie in tara.
-
Angajăm Consultant Vânzări în Domeniul Tâmplăriei PVC și Aluminiu! Ești pasionat de vânzări și dorești să te alături unei echipe dinamică în domeniul tâmplăriei PVC și aluminiu? Avem oportunitatea perfectă pentru tine! Locatie: Ramnicu Valcea Cerințe: Experiență în vânzări Oferim: Salariu motivant Bonuri de masă Program fix, pentru o planificare eficientă a timpului tău Dacă ești ambițios, orientat către rezultate și dornic să te dezvolți profesional într-un mediu dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne la numărul de telefon .
-
Căutăm ospatar, a de preferabil cu experienta , gata sa intampine clientii cu seriozitate si zâmbetul pe buze, de asemenea să fie o persoana punctuala și implicata. Descrierea jobului Job-ul presupune urmatoarele: - dedicare la locul de muncă - respectarea cu strictețe a regulilor si a normelor de igiena -disponibilitate si spirit de echipă -servirea clienților Beneficii: Contract de munca perioada nedeterminata Mediu de lucru placut Echipa dinamica Posibilitatea de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv plus bonusuri Tichete de masa
-
Detin permis categoria D Atestat si cartela tahograf valabile. Caut loc de muncă pentru curse regulate speciale, fără bilete. Locuiesc în Targoviste.
-
Cautam femeie de serviciu pentru salonul ABBATE din Dorobanti. Program : Luni, marti, joi , vineri, sambata de la 10.00-18.00 Liber : Miercuri si duminica Salariu: 2600 lei Relatii la telefonul afist pe site
-
BarberShop situat in sectorul 2- București, își mărește echipa: De curând, am mai adăugat un scaun în salonul nostru și dorim un nou coleg frizer: Candidatul ideal: 1) Să aibă experiență minim doi ani 2) Să lucreze cu briciul 3) Să știe să tundă tunsori clasice și moderne 4) Să ofere atenție la detalii 5) Să respecte programul de lucru 6) Să fie ordonat Mai multe detalii pm
-
Angajam coleg la montaj - Cluj, pt. inchideri de terase, jaluzele, rulouri si copertine. Responsabilitati : productia si instalarea la sediul clientilor a produselor de umbrire: jaluzele, rulouri de exterior sau copertine retractabile. Condusul autoturismelor firmei. Cerinte OBLIGATORII: detinere permis categoria B si experienta de condus auto. Ofeim: Salariu foarte atractiv si stabil + bonus ; Un mediu de lucru placut, bazat pe respect: - Pregatire profesionala; - Transport asigurat. Posibilitate de promovare spre functia de agent vanzari. Asteptam CV-ul la , mesaj SMS sau Whattup la .
-
Responsabilități: Colaboreaza strâns cu managerul si inginerii departamentului; Inregistreaza si emite din programul de contabilitate documente fiscale relevante: facturi, avize insotire marfa etc; Intocmeste si transmite documente pentru buna functionare a societatii Realizeaza rapoarte necesare managerului; Asigura o comunicare eficienta intre departamentul tehnic si celelalte departamente ale companiei. Cerințe: Cunoștințe avansate de operare pe calculator ( Excel, Word); Atenție la detalii și abilități bune de organizare și planificare Capacitatea de a lucra în echipă; Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală; Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Salariu competitiv; Mediu de lucru prietenos și profesionist; Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm despre cum ne putem dezvolta, impreuna!
-
ALCHEMY este o companie specializata in domeniul Decorarii Interioare, Comunicarii Vizuale si Publicitate. Ofera de 17 ani pe piata romaneasca, servicii de design, productie, conversie, precum si distributie de echipamente si materiale din import. Despre tine: Iti place sa prelucrezi diverse materiale, sa lucrezi pe echipamente Esti o persoana onesta si integra Esti atent la detalii si indemanatic Ce vei face : Prelucrare materiale, decupare , taiere, imprimare, laminare, montaj, constructie signalistica, ambalare Operarea pe diferite echipamente (ex. laminator, cutter-plotter, imprimanta digitala) Realizarea, productia si sau finisarea materialelor Participarea la livrarea montarea produselor, materialelor sau echipamentelor Beneficii Salariu fix plus prime anuale Program de lucru flexibil Loc de munca stabil si prietenos Traininguri on-the-job pe echipamente, materiale si know-how Daca te regasesti in descrierea de mai sus, fie ca ai sau nu experienta, te incurajam sa aplici!
-
Candidatul ideal: Candidatul ideal este o persoana comunicativa, placuta, muncitoare, serioasa si proactiva. Descrierea jobului: Atributiile dumneavoastra vor consta in: - derularea activitatilor de vanzare de presa si produse din magazin si oferirea de servicii clientilor. - derularea activitatilor de gestionare a magazinului ( verificare preturi si termene de valabilitate, inventariere). - intocmirea documentelor fiscale,rapoarte de gestiune, efectuarea monetarului. - respectarea standardelor de curatenie. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti cv-ul dumneavoastra. Aplicantii care corespund criteriilor de selectie vor fi contactati pe adresa e-mail din CV sau telefonic pentru programarea la un interviu. Descrierea companiei Firma noastra detine franciza Inmedio din Electroputere Parc Mall. Inmedio este o retea internationala de magazine de presa, prezenta in Romania dar si in tari precum Polonia, Ungaria, Bulgaria, Serbia sau China.
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
CAUTAM SOFER CU EXPERIENTA CATEGORÍA C+E INTERNATIONAL Salariu incepand de la 3000 BONUS la 15000 km - extra 200 euro Contract de munca asigurat pe Romania. Se lucreaza 3 luni cu 3 saptamani liber (Dupa perioada de 3 luni drumul dus-intors este asigurat de noi) Mai multe detalii in privat.
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
Angajam/Colaboram Soferi/Parteneri UBER/BOLT/SPLASH - Cu masina personala -Cu masina în chirie Oferim posibilitate de contract de munca/colaborare Eliberam actele necesare funcționarii și oferim casa de marcat fiscalizata
-
Angajam/Colaboram SOFERI UBER/BOLT/SPLASH - Cu mașina personala -Cu mașina în chirie Pentru detalii la tel:
-
Angajam/Colaboram SOFERI UBER/BOLT/SPLASH (Cu masina personala/Cu masina în chirie) Pentru detalii la tel: