Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-04-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Controlor calitate la o fabrica din Brasov. CERINTE: - minim școala profesională - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 07:00-15:00 15:15-23:00 23:00-07:00 - cunoștințe operare PC (MS-Office, SAP, PLM) - experiență minim 1 an ca operator în producție RESPONSABILITATI: - realizează inspecţiile pentru care este autorizat conform autorizatiei eliberate de departamentul de calitate - verifică piesele după cerințele din comanda de producție, cerintele planului de verificare, ale reglementărilor de producție și examinare, precum și a prevederilor din documentele de construcție prin utilizarea mijloacelor de verificare - verifică dacă piesele sunt marcate corect, participă la analiza reclamatiilor, identifică deviațiile, participă activ la îmbunătățirea proceselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Calificare in domeniu. Abilitati tehnice deosebite. Riguros, serios, capacitate de organizare a muncii. Calitate deosebita a reparatiilor. Bun coleg, capacitate de a lucra in echipa. Efectueaza constatarile tehnice, in vederea stabilirii necesarului de piese de schimb si materiale necesare. Executa lucrarile de mecanica auto (demontari remontari, reparatii, resetari intervale service, stand frana) inscrise in comanda de reparatie. Capacitate de a se incadra in termenele stabilite. Efectueaza controlul final al lucrarilor. Executa si alte sarcini ale conducerii companiei. Bonusare in functie de realizari. Companie ce activeaza de peste 20 ani in domeniul intretinerii si reparatiilor de autovehicule. Efectueaza reparatii de mecanica, tinichigerie, vopsitorie, diagnoza auto. Consultanta in domeniul asigurarilor auto.
-
Promovat
Angajez personal constructii metalice italia cu varsta cuprinsa intre 18-45 ani fara probleme la inaltime rog seriozitate tel
-
Promovat
RPG Security Angajează Tehnicieni Sisteme de Securitate RPG Security, lider în domeniul serviciilor de securitate din 1997, caută să își extindă echipa cu tehnicieni sisteme de securitate pe segmentele junior, mid și high. Oferim oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator, cu salarii competitive între 3500 și 7000 RON NET, bazate pe experiență și competențe. Cerințe: Cunoștințe tehnice în domeniul securității; Abilitatea de a lucra în echipă și individual; Disponibilitate pentru formare continuă. Avizul de tehncian sisteme de securitate și permisul de conducere categoria B constituie avantaje Oferim: Salariu motivant, în funcție de experiență și competențe până la 6500 Ron Net Oportunități de avansare și dezvoltare profesională; Lucru cu tehnologii de ultimă generație în domeniul securității. Candidații interesați sunt invitați să trimită CV-ul actualizat la adresa . Alătură-te echipei RPG Security și contribuie la protejarea și securizarea mediilor comerciale, industriale și rezidențiale la nivel național. RPG Security: Excelență și inovație în serviciile de securitate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vin-o în echipa THOR !!! Locație : - GIARMATA MARE ! SALARIUL MOTIVANT CU POSIBILITATE DE MĂRIRE + PRIME + BONUSURI PROGRAM LEJER SE LUCREAZĂ 15 zile pe luna DE LA 11:00 - 23:00 Cautam o persoana cu : - Personalitate dinamica , deschisă , onesta și amabila - Seriozitate si punctualitate - Cunostinte operare P.C. Descrierea jobului : - Supravegherea sălii de jocuri - Prezentarea ofertei și a produselor - Explicarea regurilor de joc și a campaniilor promoționale - Efectuarea operațiunilor de încasări și plăti - Întocmirea zilnică a documentelor - Crearea și menținerea unui mediu plăcut și curat pentru clienți . CV-urile se pot trimite la adresa de email sau pe whatsapp la nr. de telefon Va așteptăm cu drag la un interviu pentru a ne cunoaște !
-
Post vacant: INGINER AUTOMATIST Departament: Automatizare Ești potrivit în echipa noastră dacă: Ai absolvit o facultate tehnică în domeniile: automatică, mecatronică, robotică, electrotehnică; Ai cunoștințe și experiența în: - programarea PLC (Siemens Tia Portal, Beckhoff), - programarea roboților industriali (constituie un avantaj); - proiectarea și dimensionarea pneumatică, - tehnologia Machine Vision (constituie avantaj), - buna intelegere a schemelor electrice de detaliu (EPLAN) Ai idei creative pentru a găsi soluții tehnice și bune abilitați de rezolvare a problemelor; Iți dorești să te implici și în partea hardware a proiectului- noua ne place să spunem iți place șurubelnița :); Te exprimi lejer, verbal și în scris, în limba engleză; Ești responsabil, comunicativ, cu spirit de echipă; Ești dispus să efectuezi delegații de scurtă durată; Ai dobândit permis de conducere (categoria B). Responsabilitățile tale în cadrul echipei vor consta în: Realizarea de concepte pentru sisteme automatizate, alături de colegi din celelalte departamente implicate (ex.: proiectare mecanică si electrica); Realizarea ofertei în baza conceptului; Proiectarea electrică și pneumatică (constituie un avantaj); Testarea electrică și pneumatică; Programarea PLC-urilor sau a roboților industriali; Testarea programelor si a roboților industriali (constituie un avantaj); Elaborare documentației specifice echipamentului; Punerea în funcțiune la client; Oferirea de asistenta tehnica post-livrare; Implicare activă în proiecte de cercetare-dezvoltare. Caditec Automation îți oferă: pachet salarial atractiv, tichete de masă, asigurare medicală în rețea privată de sănătate; pachet de relocare pentru candidati din alte orase; echipă tânără și dinamică; posibilitatea de a călători și de a-ți îmbogăți cunoștințele. TRIMITE CV-UL TĂU LA ADRESA DE EMAIL:
-
Recrutam ELECTRICIENI FOREMAN echipa electricieni pentru proiecte REPARATII NAVALE doc uscat santier Belgia . Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze telefonic la Luni-Vineri (interval orar 9.00-16.00) sau sa trimita CV la
-
Angajăm bucătar în Germania! Compania noastră caută personal pentru industria Horeca în Germania. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să lucreze într-un mediu dinamic și să ofere servicii de calitate, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Ești bucătar, știi limba germană minim începător sau limba engleză minim conversațional și îți dorești să lucrezi în Germania cu un contract direct la angajator? Peste 400 de complexuri hoteliere germane se alătura proiectului de angajare GASTRO-MEDIALJOB2024 La centru german de integrare Merdialjob ai următoarele avantaje: 1500 RON BONUS: 750 RON dupa 90 de zile de angajare în Germania + 750 RON dupa 8 luni de angajare ca primă de angajare! Serviciul gratuit de recuperare a impozitului în Germania la sfârșit de an Relocare în cadrul portofoliului de firme din Germania partenere Angajare directă la angajatorul German cu contract de muncă nelimitat 50% reducere permanentă la cursurile de limba germană prin GermanSchool Medialjob Asistență permanentă + locuri de muncă sigure în Germania Salarii atractive Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca este un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Flexibilitate și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și abilități organizatorice; Abilități de gestionare a timpului și a priorităților; Cunoașterea limbii germane sau engleză minim conversațional Oferim: Un mediu de lucru dinamic și plăcut; Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și prietenoasă; Posibilitatea de a dezvolta abilități în industria Horeca; Salariu competitiv și beneficii suplimentare. Dacă ești interesat de această oportunitate, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat sau o scurtă descriere la adresa de email. Vom lua în considerare fiecare candidatură și vom contacta persoanele selectate pentru pentru a transmite oferta completă. Te așteptăm să te alături poveștilor de succes create prin MedialJob!
-
La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Jobul este in Otopeni desi ne afișăm in toată țara. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsești în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) PS: locul de muncă va fi în Otopeni București. Însă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția! Program: Luni - Vineri: 08:30-17:30 (o oră pauză) O dată la trei săptămâni se asigură serviciul de permanență, atunci când trebuie să fii disponibil telefonic și pentru eventuale deplasări 24 24. Mașină de serviciu în perioada în care se asigură serviciul de permanență. Ce îți oferim: - Salariu de până la 5200 RON format din salariu fix (tichete de masă incluse) + bonusuri, în funcție de atingerea KPI-urilor; - O dată la 3 luni, dacă se atinge target-ul maxim pentru disponibilitatea mașinilor se acordă un plin de carburant (in valoare 350 RON); - Laptop și telefon de serviciu; - Abonament gratuit la biblioteca Bookster; - Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; - Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal. Cerințe: - Ai cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel conversațional); - Ai permis de conducere cat. B; - Ești un om pasionat de mașini dar nu doar să le privești sau să le conduci, ci să înțelegi și mecanismul lor de funcționare; - Ești organizat (genul de persoană căreia îi place să își noteze și să folosească agenda); - Ai cunoștințe minime de Excel (pentru actualizarea în sistem a servisărilor și a reparațiilor efectuate); - Știi să verifici din două surse o informație; - Ești un om integru si asumat; - Ești proactiv și nu te ferești de muncă; - Îți place munca de teren. Descrierea jobului Responsabilități: - Vei asigura verificarea și întreținerea autoturismelor; -Vei menține relația cu service-urile colaboratoare, cu furnizorii, cu asiguratorii, ITP, RAR; - Vei verifica informațiile din partea service-ului, astfel încât să te asiguri de corectitudinea cu care s-a rezolvat solicitarea; - Vei răspunde solicitărilor clienților cu privire la eventualele daune probleme tehnice apărute pe parcursul închirierii; - - Vei asigura transferul autoturismelor în altă localitate (vei conduce autoturismul până la destinație), în caz de necesitate și pe timpul nopții; - Vei actualiza în Excel task-urile efectuate. Descrierea companiei De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă echipei noastre astăzi!
-
Esti farmacist? Iti place sa fii creativ in laboratorul farmaceutic? Esti in cautarea unui loc de munca intr-o farmacie independenta? Ne marim echipa! Cerinte: - experienta in domeniu - orientare catre relatia cu pacientul - cunostinte operare PC - abillitati de comunicare Responsabilitati beneficii: - Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala - Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; - Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari; - Participa activ la receptia produselor si la aranjarea acestora in rafturi; - Promoveaza imaginea farmaciei prin oferirea de consultanta pacientilor
-
Detalii la numarul de telefon : Firma constructii angajeaza meseriasi si dulgheri Oferim : Contract pe perioada nedeterminata Salariu atractiv Salariul se face in 15 si la sfarsitul lunii OFERIM SI CEREM SERIOZITATE Detalii la numarul de telefon :
-
Suntem in cautarea unui Operator depanare telefoane pentru clientul nostru! CONTACT: - Patricia Locație: Mogosoaia (Complex Logicor) Program: pauze a cate 10 minute si 1 pauza de 20 de minute) Ce oferim: - Pachet salarial: 2600-3000 lei NET+ 35 lei tichetul de masa pe zi + sporuri+ 270 de lei decont de transport - Oportunitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru prietenos - Posibilitatea de avansare Ce ne dorim: - O persoana cu abilitati tehnice in domeniul repararii electronicelor - Om de echipa Responsabilitati: - Repararea (inlocuirea pieselor) telefoanelor mobile tablete GPS - Asigurarea unui serviciu de calitate Alatura-te echipei noastre!
-
Suntem în căutarea unor persoane dinamice pentru postul de LUCRATOR IN DEPOZIT . CONTACT: - Patricia Locație: Rudeni, Chitila Program: o saptămână L-V, o săptămână L-S (orele de intrare și ieșire variază în funcție de rută) Ce oferim: Salariu de 2600 lei NET + 35 lei zi tichete de masă + sporuri pentru ore suplimentare + sporuri de noapte + sporuri de weekend Abonament medical Transport asigurat din unele zone de lângă București. (Gasesti rutele in primul comentariu) Echipament adecvat sarcinilor. Ce vei face: Vei ajuta cu descărcarea manipularea si aranjarea acestora din în depozit. Vei pregătii comenzile de produse procesate zilnic. Vei participa la operațiuni de recepție a mărfii. Ce ne dorim: Amabilitate și toleranță. Abilități de lucru în echipă. Experiența anterioară în domeniu oferă un avantaj. Contactează-mă la numărul de telefon de mai sus.
-
Angajam Fermier in productia animala (ovine) in Teliu, jud Brasov. CERINTE: - studii medii - disponibilitate la relocare - experienta in productia animala RESPONSABILITATI: - să administreze hrana necesare hrănirii animalelor - să cureţe boxele ţarcurile animalelor, echipamentele şi utilajele folosite - să verifice starea aşternutului să l schimbe în funcţie de gradul de umezeală - să verifice hala locul de odihnă din punct de vedere al ventilaţiei, nivelului de amoniac, temperatură - să ajute personalul veterinar la efectuarea acţiunilor sanitar-veterinare (examinări, tratamente, vaccinări) BENEFICII: - salariu motivant - decontare transport - cazare asigurata persoanelor din alte judete
-
ANALINA Adjud își mărește echipa și caută : - personal statie sortare pt intocmire avize, note de cantar, totul se efectueaza de pe calculator. - SOFER CAT C pt statie betoane -ASISTENT VANZARI RAION MAGAZIN ANALINA - Raion ceramica si parchet - Raion electrice - Raion scule si unelte - Raion suruburi > Indrumarea clientilor > Comandarea produselor la agenti > Receptia marfii de la furnizor (verificarea si numararea marfii conform facturilor) > Aranjarea si completarea rafturilor cu produse > Etichetarea produselor cu preturi Se acorda bonus de Paste si Craciun. Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la numerele de telefon: Te așteptăm în echipa noastră!
-
Beneficii: - Salariu competitiv - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita felul unu si felul doi - Bonus de performanta lunar care poate sa fie pana la 15% din salariul de incadrare - Al 13-lea salariu - Tichete cadou de Pasti si Craciun 300 lei net - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare sau lucrate in weekend sunt platite cu 200% - Ore lucrate in zi de sarbatoare legala platite cu 300% - Asigurare medicala private Programare la interviu si informatii suplimentare la numarul de telefon:
-
Echipa Grădinița Răsărit angajează educatoare de după-amiază, full time! Căutăm o persoană pasionată de educaţie ce vede copilul ca fiind autor al propriului proces de învăţare iar adultul un ghid instruit ce îl însoţeşte în acest drum cu spirit de inițiativă. Să fie curioasă și deschisă la metodele de educație alternativă să îşi dorească să se auto perfecționeze şi să se dezvolte personal. În momentul de față căutăm personal pentru tura II Cerințe: Liceu pedagogic sau facultatea de Stiinte ale educatiei Experienta cu copiii minim 1 an Persoană organizată și ordonată Experiență în gestionarea grupurilor de copii Atitudine proactivă, pozitivă, orientată spre echipă Comunicare caldă și empatică cu copiii O etică bună a muncii Comunicare prietenoasă, respectuoasă, diplomatică și pozitivă cu părinții Confortabilă cu utilizarea de instrumente tehnologice ( Kinderpedia) Studiile superioare în educația timpurie sunt un avantaj Deschidere înspre alternativele educaţionale Limba engleza este un plus Persoana comunicativă și empatică Interes pentru dezvoltarea personală
-
Suntem o agentie imobiliara în plină expansiune și căutăm un asistent manager dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă iti place sa lucrezi cu oamenii și dorești să îți aduci contribuția într-un mediu de lucru stimulativ, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine. Responsabilități: 1. Asistență în gestionarea activităților zilnice ale agenției imobiliare. 2. Coordonează și supraveghează procesul de vânzare și închiriere a proprietăților. 3. Asigură un nivel înalt de servicii clienților, inclusiv răspunsuri prompte la întrebările și solicitările acestora. 4. Întocmește și actualizează documentele și contractele necesare în procesul de tranzacționare. 5. Colaborează strâns cu managerul agenției pentru a dezvolta strategii și planuri de creștere a afacerii. 6. Asigură menținerea unor relații bune cu clienții, partenerii și furnizorii. 7. Oferă suport administrativ echipei de agenți imobiliari, inclusiv gestionarea programărilor și a corespondenței. Cerințe: 1. Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj. 2. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonala. 3. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a prioritiza sarcinile. 4. Cunoștințe solide de operare PC și experiență în utilizarea aplicațiilor Microsoft Office sau a altor programe relevante. 5. Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de lucru pozitiv. 6. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Oferta noastră: Oportunitate de a te dezvolta profesional într-un mediu dinamic și stimulativ. Participare la proiecte interesante și variate în domeniul imobiliar. Posibilitatea de a crește și avansa în cadrul agenției pe măsură ce aceasta se extinde. Mediu de lucru colaborativ și suportiv. Dacă te consideri potrivit pentru această poziție și ești gata să îți aduci contribuția în dezvoltarea agenției noastre imobiliare, te invităm să aplici trimițându-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de email .
-
Descriere Companie STERILECO este una dintre cele mai importante companii locale de servicii in domeniul colectarii, transportului si procesarii deseurilor medicale, cu o activitate la nivel national de peste 20 de ani. Ce oferim: Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; Salariu raportat la cerintele pietei; Bonuri de masa; Echipament de lucru adecvat; Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; Cerinte pentru ocuparea postului: Permis conducator auto categ. B; Fara cazier judiciar si fara antecedente rutiere grave; Studii medii liceale (cel putin) Certificat ADR (reprezinta un avantaj) Ce vei face la noi: Asiguri colectarea deseurilor periculoase sau nepericuloase de la clienti, preluarea de ambalaje din depozit si predarea lor clientilor, precum si realizarea altor sarcini trasate de catre Coordonatorul de Transport, Managerul operatiuni statii procesare si de catre Managerul Logistica.
-
Angajam pe perioada nedeterminata,contract de munca norma intreaga,ore suplimentare platite,concediu de odihna,bonusuri de performanta,INSTALATOR cu experienta in instalatii termice si sanitare.Toti angajatii lucreaza cu echipamente profesionale de ultima generatie, echipament de protectie, asigurare medicala privata.
-
Electromontaj "Carpati" SA Sibiu angajeaza Electricieni si Lacatusi mecanici pentru proiectul CT Iernut! SE OFERA: Salariu motivant in functie de experienta; Transport gratuit din localitatea de domiciliu la organizarea de santier sau cazare pentru persoanele din alte localitati; Ore suplimentare platite cu spor de 175%; Tichete de masa in valoare de 25 lei zi; Sporuri (de inaltime, de functie, de sef de echipa, etc.) Prima de concediu in valoare de 1450 lei pe an; Prime de Paste Craciun. CERINTE: Experienta in domeniul Medie Inalta Tensiune constituie avantaj; Disponibilitate pentru munca pe santier; Disponibilitate pentru deplasarea intre santiere; Seriozitate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Isaccea. Salariu incepand cu 2.300 lei si tichete de masa.
-
Firma SSG SELECT SOLUTION SRL angajează agenti de securitae in Rovinari. Contract pe perioada nedeterminata. Salariu motivant. Cerem și oferim seriozitate.
-
Caut personal pentru angajare in Germania, domeniul construcții. In special faianțari.Cazare asigurată, contract de muncă in Germania.