Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-04-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam dispeceri centru alarma si centru monitorizare video in Bucuresti sector 3. Salariu incepand de la 3000 Ron si tichete de masa.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Angajam muncitori necalificati pentru productie de vopsele. Fabrica in Bucuresti, 8 ore program de zi. Cei interesati va rog sunati la telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala cu profil de curatenie si intretinere a imobilelor angajam personal feminin pentru activitati de curatenie in apartamente, case, spatii comerciale, etc. Locatia este variabila dar in interiorul localitatii. Program de lucru de zi, luni-vineri 8 ore (06.00 14.00), salariu competitiv + bonuri de masa + decont transport, contract de munca. Experienta constituie un avantaj. Cerem si oferim seriozitate. Contact . Cateva precizari: - doritorii sa aiba un CV completat sau sa ataseze un CV sau macar sa lase un mesaj cu cateva informatii ca sa poata fi luati in evidenta pentru selectie - selecția pe baza de interviu si proba de lucru. Pentru detalii suplimentare, ne puteti contacta la numarul de mobil din anunt, de Luni-Vineri in intervalul orar 08.00-16.00. Cautam persoane cu experienta, cerem si oferim seriozitate.
-
Angajăm pentru poziția lucrător FAST FOOD doamne și domnișoare cu vârste cuprinse între 16-60 de ani! Programul este de 8 ore pe zi!!- norma întreagă! Sau norma redusă 5 ore pe zi( salariul pleacă de la 1800 lei în sus pentru 5 ore) Salariul in funcție de experiență între 3000 lei -5000 lei in mână! Locația noastră este situată în Piața Valea Roșie! Angajăm fără probleme elevi, studenți, șomeri, chiar și persoane peste 50 de ani!
-
Societate comerciala cu profil de curatenie si intretinere a imobilelor angajam personal feminin pentru curatenie in apartamente, birouri, spatii comerciale. Locatia este variabila dar in interiorul localitatii Galati. Program de lucru , luni-vineri (06.00 14.00), salariu 3300 + bonuri de masa + transport gratuit. Cautam persoane cu sau fara experienta, cerem si oferim seriozitate. Telefon:
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Constanta. Se ofera salarii incepand cu 2500 lei si tichete de masa.
-
Angajam ajutor electrician . Nu necesita experienta. Salariul net 3000 , salariul brut 4500. Se pot face angajari pentru 8 ore sau 4 ore .
-
Angajam Vanzator Lucrator Comercial pentru magazin de piese auto Candidatul Ideal Persoana serioasa, determinata, responsabila si ambitioasa. Bune cunostinte in domeniul auto. Experienta in domeniul vanzarilor pieselor auto. Cunostinte de operare in programe de identificare piese auto. Abilitati excelente de comunicare si dorinta de invatare si perfectionare. Descrierea jobului Raspunde de gestionarea pieselor auto. Efectueaza receptia pieselor si accesoriilor auto. Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor in baza de date a firmei. Tine evidenta comenzilor de piese. Identifica piesele si accesoriile auto in programele de cautare speciale. Mentine legaturi cu furnizorii de piese. Raspunde de aranjarea produselor in magazin. Lucreaza cu casa de marcat incasand contravaloarea produselor si serviciilor achizitionate de clienti. Ofera consiliere clientilor pentru piese si accesorii auto. Efectueaza inventarierea produselor. Program Luni-Vineri 8:00-18:00 Salariul 3500-5000 Ron Pentru cei interesati sa ne contacteze telefonic sau trimiterea CV-ului pe email
-
Cautam un ospatar cu experienta, prietenos si iscusit pentru restaurantul nostru cu concept unic in Iasi. Restaurantul se afla intr-o zona super placuta si accesibila din Iasi, in apropierea parcului Copou, iar echipa este compusa din oameni tineri si plini de energie pozitiva. Daca ai mai lucrat in industria ospitalitatii si esti familiarizat cu pogramul de gestiune "OneCheff". Abia asteptam sa te cunoastem!
-
Win Bet Lugoj angajează supraveghetoare jocuri cu sau fără experiență.Experienta constituie un avantaj! Descrierea jobului Supraveghetorul sala de jocuri are un rol cheie in compania noastra deoarece interactioneaza direct cu clientii nostri. Principalele atributii ale tale vor fi: Întâmpinarea clienților în sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol Plata câștigurilor obținute la aparatele de joc Comunicarea si ascultarea nevoilor clientilor, pentru un confort optim in sala de jocuri Alte atributii de rutina zilnica a salilor de jocuri. Iti oferim urmatoarele : Pachet salarial motivant Posibilitatea de a lucra intr-o companie serioasa Un program flexibil, lucrandu-se in ture de 12 ore, fie de zi, fie de noapte CV-urile se pot depune în fiecare zi la sala de jocuri de pe strada Huniade Nr.5 ( Vizavi de Profi - zona Unic) Info la tel:
-
Responsabilitate, punctualitate, echilibru stăpânire de sine, Lucru cu publicul; Aprovizionare marfa ; Deservire clienti Gestionare marfa Urmarire stocuri marfa; Să fii amabil ă și orientată către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Să fii punctual ă și rezistent ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate Descrierea jobului Vei asigura că vitrinele sunt aranjate și pline de marfă; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; Vei oferi suport clienților în magazin. Contract individual de munca Tichete de masa in valoare de 600 lei Sporuri salariale atractive, bonusuri in functie de performanta; Prime de sarbatori OFERIM SALARIU DE 3500 NET PE LUNA. SE LUCREAZA O SAPTAMANA PROGRAMUL PIETII: LUN-IVINERI 7-7, SAMBATA 7-16, DUMINICA ORA14. SAPTAMANA URMATOARE ESTE LIBERA, LUCRATI 2 SPATAMANI SI 2 LIBERE. Povestea Valcom 50 a inceput cu multi ani in urma, fiind fondata pe valori si principii solide. Toate produsele noastre sunt facute dupa retete proprii, vechi si apreciate, de mai bine de 30 de ani. Valcom 50 este companie românească cu activitate în domeniul produc iei de preparate din carne, cu capacitate de peste câteva zeci de tone pe an. De peste 30 de ani, Valcom 50 produce mezeluri de familie create i certificate la standarde de calitate: salamuri, cârna i, specialită i, semipreparate, precum i carne proaspătă de porc. Produsele Valcom 50 sunt comercializate în peste 20 magazine proprii i prin intermediul distribu iei proprii cat si distributie in tara.
-
DESCRIERE Cautam Receptioner a- pentru colaborare sezoniera. Am creat acest post pentru profesionistii artei ospitalitatii, al caror talent este sa creeze pentru oaspetii cu care lucreaza o experienta de gazduire peste asteptari. Hotelul nostru este locul perfect pentru tine, daca esti o gazda generoasa, calda si mereu bine-dispusa cand are musafiri. APLICA LA ACEST JOB DACA: Esti o persoana vesela si disponibila Intelegi ca oamenii sunt diferiti si trebuie tratati asa cum isi doresc Disciplina si atentia la detalii reprezinta valori in munca ta Ai experienta in activitate zilnica cu calculatorul Vrei sa oferi cea mai buna experienta all inclusive din Romania RESPONSABILITATILE TALE vor fi urmatoarele: Sa intampini oaspetii hotelului cu un zambet si disponibilitatea de a le fi de ajutor. Sa introduci rapid si corect datele oaspetilor hotelului in sistemul nostru. Sa cunosti programul de gestiune hoteliera pe care il folosim. Sa inveti si sa respecti protocoalele hotelului nostru atat pentru primirea si cazarea oaspetilor, cat si pentru asistarea lor pe toata durata sederii. Sa colaborezi zilnic cu toate departamentele hotelului, pentru a asigura oaspetilor cele mai bune servicii. Sa inveti informatiile despre serviciile si facilitatile pe care le oferim. Sa te asiguri in fiecare zi ca esti informat despre noutatile in serviciile si facilitatile oferite oaspetilor nostri. Sa rezolvi nevoile oaspetilor nostri sau sa le adresezi colegilor care i-ar putea ajuta si sa urmaresti solicitarea pana in momentul in care oaspetele este multumit de rezolvare. Sa comunici calm si eficient cu toti oaspetii, asigurandu-te ca ii asculti in primul rand. IATA DE CE MERITA SA LUCREZI IN ECHIPA NOASTRA: Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta, salariile in compania noastra sunt primite la timp si intotdeauna pe masura muncii depuse. Vei primi intotdeauna claritate si sustinere. De aceea la fiecare inceput de zi are loc o intalnire cu toata echipa din departament, unde discutam rezultatele precedente, problemele intampinate si ne asiguram ca fiecare are resursele necesare pentru a-si face excelent munca. Pentru ca atunci cand tu iti cresti standardele, intreaga noastra echipa creste, suntem atenti la dezvoltarea ta profesionala. Vei avea un plan de dezvoltare prin traininguri de specialitate, pentru a fi un expert in domeniul tau. Oferta salariala: 3600 lei net + decontare de transport Program de lucru, in ture: 12 24 12 48 Daca te-ai hotarat sa aplici pentru acest post, trimite mesaj pe what's up "INTERESAT A" iar noi revenim cu detalii.
-
Angajăm Consultant Vânzări în Domeniul Tâmplăriei PVC și Aluminiu! Ești pasionat de vânzări și dorești să te alături unei echipe dinamică în domeniul tâmplăriei PVC și aluminiu? Avem oportunitatea perfectă pentru tine! Locatie: Ramnicu Valcea Cerințe: Experiență în vânzări Oferim: Salariu motivant Bonuri de masă Program fix, pentru o planificare eficientă a timpului tău Dacă ești ambițios, orientat către rezultate și dornic să te dezvolți profesional într-un mediu dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne la numărul de telefon .
-
Căutăm ospatar, a de preferabil cu experienta , gata sa intampine clientii cu seriozitate si zâmbetul pe buze, de asemenea să fie o persoana punctuala și implicata. Descrierea jobului Job-ul presupune urmatoarele: - dedicare la locul de muncă - respectarea cu strictețe a regulilor si a normelor de igiena -disponibilitate si spirit de echipă -servirea clienților Beneficii: Contract de munca perioada nedeterminata Mediu de lucru placut Echipa dinamica Posibilitatea de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv plus bonusuri Tichete de masa
-
Detin permis categoria D Atestat si cartela tahograf valabile. Caut loc de muncă pentru curse regulate speciale, fără bilete. Locuiesc în Targoviste.
-
Oportunitate de colaborare pentru tânărul talentat în randări 3D! Suntem în căutarea unui partener de colaborare pasionat de lumea randărilor 3D pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă ești un student entuziast și talentat în domeniul randărilor 3D, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine! Cerințe: Experiență în utilizarea software-ului de randare 3D (ex: Blender, Maya, 3ds Max, etc.). Capacitatea de a crea randări realiste și de înaltă calitate. Creativitate și atenție la detalii. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Beneficii: Colaborare flexibilă și adaptabilă la programul tău de studii. Oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile într-un mediu profesional și stimulant. Posibilitatea de a lucra la proiecte variate și interesante. Dacă ești pasionat de randările 3D și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și creativă, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu care să evidențieze proiectele tale relevante la adresa de email [adresă de email]. Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să transformăm ideile în realitate cu ajutorul magiei randărilor 3D!
-
Cautam femeie de serviciu pentru salonul ABBATE din Dorobanti. Program : Luni, marti, joi , vineri, sambata de la 10.00-18.00 Liber : Miercuri si duminica Salariu: 2600 lei Relatii la telefonul afist pe site
-
BarberShop situat in sectorul 2- București, își mărește echipa: De curând, am mai adăugat un scaun în salonul nostru și dorim un nou coleg frizer: Candidatul ideal: 1) Să aibă experiență minim doi ani 2) Să lucreze cu briciul 3) Să știe să tundă tunsori clasice și moderne 4) Să ofere atenție la detalii 5) Să respecte programul de lucru 6) Să fie ordonat Mai multe detalii pm
-
Oportunitate de Colaborare pentru Designeri de Interior Talentati! Descriere: Suntem în căutarea designerilor de interior pasionați și creativi pentru a se alătura echipei noastre într-o colaborare pe proiecte. Dacă ai o viziune unică, experiență în design interior și abilitatea de a transforma spațiile în locuri vibrante și inspiraționale, te invităm să te alături echipei noastre. Cerințe: Experiență demonstrată în design interior, cu portofoliu diversificat de proiecte; Abilitatea de a comunica și colabora eficient cu clienții și echipa; Cunoștințe solide în utilizarea software-ului de design interior (ex: AutoCAD, SketchUp, 3ds Max, etc.); Creativitate, atenție la detalii și capacitatea de a livra proiecte în termene stricte. Responsabilități: Colaborarea strânsă cu clienții pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora; Crearea conceptelor de design interior adaptate la cerințele și bugetul fiecărui proiect; Dezvoltarea de planuri de design, schițe și vizualizări 3D pentru prezentarea conceptelor propuse; Selectarea și recomandarea materialelor, mobilierului și accesoriilor potrivite pentru fiecare proiect. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și creativ, alături de o echipă talentată și pasionată; Posibilitatea de a-ți expune creativitatea și abilitățile în proiecte diverse și interesante; Remunerare competitivă în funcție de experiență și performanțe; Flexibilitate în program și posibilitatea de a lucra de la distanță în anumite situații. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să contribui la transformarea spațiilor în experiențe memorabile, te rugăm să ne trimiți CV-ul și portofoliul tău la adresa de email Alătură-te echipei noastre și împreună vom crea spații care îți vor inspira clienții și vor rămâne în memoria lor pentru mult timp!
-
Angajam coleg la montaj - Cluj, pt. inchideri de terase, jaluzele, rulouri si copertine. Responsabilitati : productia si instalarea la sediul clientilor a produselor de umbrire: jaluzele, rulouri de exterior sau copertine retractabile. Condusul autoturismelor firmei. Cerinte OBLIGATORII: detinere permis categoria B si experienta de condus auto. Ofeim: Salariu foarte atractiv si stabil + bonus ; Un mediu de lucru placut, bazat pe respect: - Pregatire profesionala; - Transport asigurat. Posibilitate de promovare spre functia de agent vanzari. Asteptam CV-ul la , mesaj SMS sau Whattup la .
-
Responsabilități: Colaboreaza strâns cu managerul si inginerii departamentului; Inregistreaza si emite din programul de contabilitate documente fiscale relevante: facturi, avize insotire marfa etc; Intocmeste si transmite documente pentru buna functionare a societatii Realizeaza rapoarte necesare managerului; Asigura o comunicare eficienta intre departamentul tehnic si celelalte departamente ale companiei. Cerințe: Cunoștințe avansate de operare pe calculator ( Excel, Word); Atenție la detalii și abilități bune de organizare și planificare Capacitatea de a lucra în echipă; Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală; Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Salariu competitiv; Mediu de lucru prietenos și profesionist; Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm despre cum ne putem dezvolta, impreuna!
-
Sint pensionar de limita de vârstă, doresc un post într-o stație electrică, de orece am lucrat vreo 40 de ani electrician. Am cunoștințe sa evit pericolele, să intervin în caz de pericol. Am autorizație gradul 2 data de renel..