Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-04-27 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Soseaua Alba Iulia, Nr.42 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Angajam personal calificat sau necalificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - studii medii finalizate (liceul); - disponibilitate pentru lucrul în echipa; - indemanare (folosire scule de mana electrice); - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc); - sociabil si responsabil, atent la detalii; - cunostinte din domeniile: Electrica Electromecanica Telecomunicatii - prezinta avantaj; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES - prezinta avantaj. Descrierea jobului: - Tip job: Full time; - program: Luni-Vineri 09.00-17.00; - locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - pregatire cablare (montaj tub PVC canal de cablu) si cablare circuite sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - montare si punere in functiune echipamente sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - completare documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: - fara curs tehnician: 2600-3100 ron net + 600 ron (card tichete); - detine curs tehnician: 3100-3500 ron net + 600 ron (card tichete); - transport asigurat pe raza municipiului Sibiu; - decontare transport in valoare de 300 ron pe cei care vin cu masina personala la serviciu din localitati situate la distata mai mare de 15 km de Sibiu; - asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu (ex.: curs tehnician sisteme de securitate dupa primele 6 luni); - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam curieri * Se poate lucrat atat full-time cat si part-time * Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual * Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra * Instruire pentru folosirea aplicatiei * Discount la combustibil service * Dorința de a munci si pregătit pentru efort fizic la nevoie ( majoritatea comenzilor sunt din hypermarket urile locale , deci să fii pregătit pentru unele comenzi cu greutate chiar și la etajul 4-5 ) Ce iti trebuie pentru a fi curier: * Un mijloc de transport personal sau inchiriat (masina) * Telefon cu sistem de operare Android (fără HUAWEI) * Capacitatea de adaptare la munca in echipa și uneori sub presiunea timpului De asemenea cautam parteneri locali cu SRL PFA Așteptăm mesajul CV dvs. prin mesaj .
-
Angajam curieri livratori delivery Bringo * Se poate lucrat atat full-time cat si part-time * Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual * Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra * Instruire pentru folosirea aplicatiei * Discount la combustibil service * Dorința de a munci si pregătit pentru efort fizic la nevoie ( majoritatea comenzilor sunt din hypermarket urile locale , deci să fii pregătit pentru unele comenzi cu greutate chiar și la etajul 4-5 ) Ce iti trebuie pentru a fi curier: * Un mijloc de transport personal sau inchiriat (masina) * Telefon cu sistem de operare Android (fără HUAWEI) * Capacitatea de adaptare la munca in echipa și uneori sub presiunea timpului De asemenea cautam parteneri locali cu SRL PFA Așteptăm mesajul CV dvs. prin mesaj .
-
Promovat
RESTAURANT ANGAJEAZA: - Bucatar cu experienta (Salariu 3000 -10000 lei) -Lucrător comercial (Salariu 2500-3000 lei) Se ofera: Salariu motivant Contract de munca pe perioada nedeterminată Asigurare medicală O masa calda zilnic Bonusuri si alte facilitati. Pentru detalii sunați la numărul de telefon : .
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Daca iti doresti sa faci parte(full time, part time), dintr-o echipa de profesionisti in continua dezvoltare cu aparatura performanta si intr-o locatie premium Physical BTT (cu sau fara experienta). Salarii atractive, colaborare, bonusuri de performanta Va asteptam cu un cv la adresa de email de mai jos. Locatia Vivo Floresti Cluj Physical BTT
-
Tent Modern SRL angajeaza, confectioner, montator poliplan, folie transparenta si lipit,pentru lucru la interior la masa de lucru si exterior. Muncitori Necalificati Montator copertine retractabile. Montator copertine retractabile, sticla pliabila. Montator pergole retractabile. Se asigura continuitate la locul de munca. Contact: Telfon; Str. Labirint nr. 43
-
Abillitati comunicare si vanzare produse si pachete turistice, persona organizata, minutuiasa, atenta, calma, engleza bine, cunostinte sisteme rezervare hoteliera si bilete de avion, eventual Amadeus. Rugam transmiteti CV pe email. Multumim!
-
Descrierea jobului Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune; Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin; Expunerea produselor in magazin si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie; Servirea amabila si orientata către client; Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp; Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice; Menținerea unei relații profesionale și amabile cu clienții. Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de utilizare a calculatorului; Inclinatie spre domeniul tehnic; Orientare catre gasirea de solutii; Flexibilitate in lucrul cu clientii; Experienţă in vanzari; Mai multe detalii la numarul de telefon sau CV la adresa de email
-
Cunoștințe și abilități necesare: Persoana tânără și dinamică Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog asistent medical general); Experiență de lucru cu pacienți în radiologia dentară reprezintă avantaj. Experiență de lucru la PC cu diverse programe de gestiune și imagistică Descrierea jobului: Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile necesare; Efectuarea investigațiilor de imagistică dentară și prelucrarea lor (radiografii maxilo-faciale 2D și 3D, scanări, CT-uri etc); Trimiterea investigațiilor către pacienți și sau medici prin intermediul e-mailului. Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Candidata Ideală - Persoana tânără și energică - Punctualitate, atitudine pozitiva si proactiva, orientare catre pacient (amabilitate si empatie) - Dorinta de invatare si perfectionare - Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet) - Permis conducere cat B Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Angajăm lucrator comercial manipulant marfă, cu sau fără experiență! Cerințe: - Persoană serioasă, responsabilă și cu atitudine pozitivă; - Cazier curat; - Disponibilitate la efort fizic. Responsabilități: - Pregătirea comenzilor pentru încărcare; - Incărcare descărcare marfa; - Responsabil de manipularea și organizarea mărfurilor intrate si iesite din depozit. Oferim: - Pachet salarial: 2.800 lei NET - Contract pe perioadă nedeterminată Locatie depozit: zona Doraly, Afumati. Program de lucru: Luni- Vineri: 08:00 - 16:00. Detalii Interviu la numarul de telefon afisat!
-
Suntem în căutarea unui CHEF Bucătar , cu experiență , dornic de a forma o echipa frumoasa într-un nou proiect al unei locații cu regim permanent , situata in prima linie pe plaja , ce urmează a-și deschide porțile , in cea mai frumoasă și exclusivista zona din Mamaia Nord.
-
Suntem în căutarea unui CHEF Bucătar , cu experiență , dornic de a forma o echipa frumoasa într-un nou proiect al unei locații cu regim permanent , situata in prima linie pe plaja , ce urmează a-și deschide porțile , in cea mai frumoasă și exclusivista zona din Mamaia Nord.
-
Angajez coafeza și manichiurista, in salon DOMINO, proaspăt renovat și modernizat! Situat în Bistrița, zona Lamă (vad foarte bun), în partea de sus a orașului. Salariu atractiv, format din parte fixă + comision Pentru mai multe detalii, nu ezitați să mă contactați!
-
Căutăm candidați punctuali cu bune abilități de gestionare a timpului pentru postul de șofer. Șoferii sunt responsabili pentru livrarea pachetelor clienților în timp util, lucrând noaptea și în weekend și asigurându-se că vehiculele sunt întotdeauna gata de utilizare, printre alte sarcini. Vă rugăm să ne contactați cu numărul dvs. de WhatsApp pentru mai multe detalii.
-
Biblioteca Delivery & Pick-up, mica pizzerie in nordul Bucureștiului - zona Aerogarii, caută coleg a care să preia comenzile de pizza, online si telefonice și să ii servească cu drag pe toți clienții care ne vizitează pizzeria. Ne dorim un om prietenos și, ideal, iubitor de pizza. Program de lucru 2 zile cu 2.
-
Căutăm un controler de documente aici în SUA pentru a pregăti, gestiona și arhiva documentele pentru proiectele noastre. Responsabilitățile controlorului de documente includ tastarea contractelor, arhivarea fișierelor și asigurarea că toți membrii echipei au acces la documentația necesară. Responsabilitati Copiați, scanați și stocați documente Verificați acuratețea și editați fișierele, cum ar fi contractele. Examinați și actualizați documentele tehnice (de exemplu, manuale și fluxuri de lucru) Distribuiți copii legate de proiect către echipele interne. Cerințe și abilități Experiență de lucru dovedită ca controlor de documente sau rol similar. Familiaritate cu managementul proiectelor Cunoștințe de bază în domeniul dreptului muncii și al corporațiilor. Experiență practică cu MS Office și MS Excel. Solicitant interesat Trimite CV-ul tau
-
sc ..srl magazin alimentar angajează vânzătoare -contract de munca la 8h - program in 2 ture -zona tatarasi langa ateneul de spectacole pentru relatii puteti suna ,sau direct la magazin Rog seriozitate
-
Laborator de Tehnica Dentara situat in sectorul 2 Bucuresti zona Piata Gemeni-Bdul Dacia ,ofera spre inchirirere post de lucru . Cautam coleg colegă persoane serioase . Mai sunt disponibile 2 loc.. Colectiv cu experienta si conditii foarte bune de lucru. Mai multe detalii in privat la telefon.