Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-04-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam stivuitorsit pentru o fabrica de tevi din Bucuresti, Sectorul 6. Descrierea jobului: - incarcare descarcare marfa; - activitati de receptie sau pregatire marfa. Cerinte: - studii medii finalizare; - atestat ISCIR valabil; Oferta: - Salariu: 3200 lei net; - Tichete de masa: 30 lei zi; - plata ore suplimentare 175%; - contract periaoda nedeterminata. Program: Luni-Vineri: 07:00- 15:30 Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei.
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC AMBRA SERVICE SRL cu sediul in Ghiroda, firma serioasa si cu vechime pe piata, specializata in domeniul de instalatii, angajeaza cu contract de munca pe perioada nedeterminata electrician pentru lucru in strainatate. Detinerea de permis auto categoria B si autorizatie ANRE (electricieni) constituie un avantaj. Se cere seriozitate, punctualitate, lucru in echipa, deschidere catre comunicare si minim 1 an de experienta in domeniul instalatiilor electrice. Beneficii: -Salar motivant -Dotare completa si moderna pentru lucru in instalatii -Echipamente de lucru si protectie Loc de munca si program de lucru stabil, mediu de lucru linistit, colectiv dinamic si serios, orientat spre performanta si calitate. Relatii la tel. sau puteti trimite CV-ul pe adresa de e-mail: ofertare a ambraservice.ro
-
Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.
-
Ce trebuie sa faci pentru noi: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an (inventariere, ajustări, estimări, verificare/constituire provizioane etc.); - alte activități financiar contabile cerute de management; - întocmire situații financiare statutare interimare si anuale; - realizarea comunicării efective si eficiente in cadrul echipei si cu clienții; - alte activități financiar-contabile, analize si raportări. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Daca: - ai studii superioare economice; - ai experiența de munca de minim 3 ani; - ai cunoștințe de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoașterea legislației in vigoare; - ai cunoștințe bune/avansate de Excel, Word; - ai cunoștințe privind unul sau mai multe programe de contabilitate după cum urmează: SAGA, WinMentor, SmartBill, Ciel, SAP, Nexus, Navision (constituie un avantaj); - ești o persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre calitatea taskurilor îndeplinite; - ai abilitați de comunicare foarte bune. Aplica cu încredere pe adresa Program -Full time de Luni-Vineri- 9-18 sau usor flexibil. Locatia este langa Mega Mall/ Vatra Luminoasa Se acorda salariu atractiv in functie de experienta, tichete de masa de 35 de ron/zi, vouchere de vacanta, prime, abonament medical
-
Dorim să extindem echipa noastră cu un Montator Mobilier pasionat și dedicat. CV-urile cu o minimă experiență în domeniu vor fi primite cu interes. Cautăm un coleg care să se implice activ și responsabil în montarea mobilierului la comandă, atat in atelier cat si la domiciliul clientului .. Descriere Cunoașterea materialelor specifice industriei de mobilier și a tehnologiilor de producție. Atent la detalii și abilități excelente de lucru în echipa. Responsabilități: Suport necesar colegilor noi in echipa . Atent la prelucraea palului . Beneficii: Competitiv și bonusuri de performanță. Mediu de creștere profesională. Descrierea companiei Născut din dorința de a revoluționa, REVE MOBILI SRL îți aduce aproape cei mai prestigioși furnizori, asigurându-ți o experiență premium de consultanță de la A-Z. Cu o echipă dedicată și soluții complete de consiliere, design, și producție de mobilier customizat, REVE este alegerea perfectă pentru cei ce doresc să-și transforme visele în realitate. Cu showroom aflat in Bucuresti sect. 3 ,strada Foisorului nr .108-114 ,hală de producție proprie și un portofoliu diversificat, REVE MOBILI se remarcă în sectorul rezidențial și amenajărilor office. CONTACT
-
Candidatul ideal: - Studii medii - Permis de conducere cat. B. - Bun spirit organizatoric. - Cunostinte tehnice solide. - Familiarizat cu echipamentele liniei de productie (masini cu comanda numerica), cunoștințe de echipamente electrice Principalele responsabilitati : - executarea mentenantei corective (repararea echipamentelor) conform cererilor productiei - executarea planului de mentenanta preventiva (revizii) - imbunatatirea continua a planului de mentenanta preventivea conform evolutiei starii echipamentelor (in urma analizei rezultatelor din fisele de verificare) - urmarirea si verificarea modului de functionare al echipamentelor - elaborarea necesarului piese de schimb - asigurarea si mentinerea curateinei la locul de munca - remedierea oricaror defectiuni de natura mecanica, pneumatica si hidraulica survenite asupra masinilor - folosirea stivuitorului - operare PC - prezinta avantaj - permis categoria B - disponibilitate la program prelungit
-
Candidatul Ideal - Studii superioare tehnice.Cunostinte solide de desen tehnic; - Experienta in utilizarea dispozitivelor de masura si control; - Limba Engleza nivel mediu (Franceza reprezinta un avantaj), - Cunoștințe solide în domeniul sistemelor de management al calității; - Cunostinte avansate PC - pachet office; - Abilitati comunicare Descrierea jobului 1. Planificarea și implementare a sistemului de control al calității. Monitorizarea și evaluarea proceselor de din companie pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate. 2. Realizare audituri interne. Emiterea si urmarirea rapoartelor de actiuni corective. 3. Documentare și raportare: Întocmirea și menținerea documentelor de control al calității, rapoarte de inspecție și non-conformități. 4. Efectuarea anchetelor de calitate in cazul produselor neconforme.
-
Angajam doua fete serioase pentru curatenie vila sector 1, limba engleza obligatoriu. Rog nu sunati, comunicare whatsapp sau adresa email. Asteptam CV.
-
Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.
-
Locație: Joița (15 km de București) Atribuțiile: - Colectarea marfurilor in depozit, lucrul cu scanner, scanarea codurilor de bare; - Finalizarea mărfurilor într-o comandă gata făcută; - Verificarea produsului pentru defecte și ambalaj. Lucrați cu haine, pantofi, accesorii. Salariu: 3 euro pe ora net, cam 600 euro pe luna. Program de lucru: de la 07.00 la 15.00 Lucrați 5-6 zile pe săptămână. Angajare: Funcționar (contract de muncă, asigurări de sănătate). Oferim cazare gratuita nu departe de locul de munca (camere pentru 4-5 persoane cu toate facilitatile necesare). Transportul îl duce de acasă la serviciu.
-
DescriereSustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Buzau, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12 24, 12 48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https: www.socar.ro
-
De ce sa alegi Bolt Food ? Pentru că această Aplicație e singura care Nu ia Pauză!! Deschizi și Primești comenzi!! Închizi și mergi la Odihnă! La noi poți găsi și Biciclete Electrice. Comisionul e 15 la sută.
-
Beauty Tailor își mărește echipa! Angajăm cosmeticiana cu experiență ! Suntem în căutare de o persoană serioasă, dornică de a se dezvolta într-un mediu plăcut, curat și tânăr. Oferim carte de muncă plătită, diverse beneficii în cadrul salonului, precum și posibilitatea de dezvoltare pe plan profesional . Salariu atractiv, în funcție de experiența și procent. Ne puteți contacta la numărul afișat
-
Beauty Tailor își mărește echipa! Angajăm tehnician Eximia și epilare definitivă cu experiență ! Suntem în căutare de o persoană serioasă, dornică de a se dezvolta într-un mediu plăcut, curat și tânăr. Oferim carte de muncă plătită, diverse beneficii în cadrul salonului, precum și posibilitatea de dezvoltare pe plan profesional . Salariu atractiv, în funcție de experiența și procent. Ne puteți contacta la numărul afișat
-
Angajam OPERATOR DEBITARE LASER S.C. RA-OL S.R.L. , una din firmele de traditie in domeniul confectiilor metalice din TIMISOARA, prezenta pe piata de peste 25 de ani, angajeaza OPERATOR DEBITARE LASER, in urmatoarele conditii: - contract de munca pe perioada nederminata; - salar brut = 6324 lei; - salar net = 3700 lei; - bonuri de masa de 40 lei zi; - in plus se ofera al 13-lea salar, decontarea transportului pentru cei din afara localitatii, conditii de munca peste media pietei in domeniu. Daca doriti sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne contactati la adresa de mail: , la telefon: , L-V - intre orele 7:00-15:30 , sau la sediul societatii din Timisoara, str. Dr. A.P. Podeanu, nr.146 B.
-
Sterileco angajeaza femeie de serviciu pentru punctul de lucru Jilava- Sos.Giurgiului 5B. Activitati specifice de curatenie pentru zona de birouri, 4 ore pe zi de luni pana vineri. Pachet salarial: 2800lei net.
-
DescriereCandidatul Ideal - Absolvent al Universitatii de Arhitectura; - Cunostinte proiectare ansambluri de locuinte colective, locuinte individuale; - Spirit creativ, cu imaginatie, inovator; - Experienta de lucru prezinta un avantaj dar si deschiderea spre castigare a acesteia; - Cunoștințe in utilizarea programelor de proiectare Archicad, Autocad, lumion, 3ds max, - Cunosterea legislatiei in domeniu; - Disponibilitatea de a lucra la birou. - Experiență în proiectare și în managementul proiectelor de la 0 - 2 ani! Nu este necesar sa aveti experienta !!! Descrierea jobului - Proiectare pentru fazele: D.T.A.C., P.T.H., D.D.E., parti desenate si scrise etc.; - Ilustrari pentru proiecte sustinute de planuri de prezentare, randari foto realiste; - Elaborarea designului volumetric si planimetriilor in corelare cu regulamentele urbanistice si cu cerintele fiecarui proiect; - Dialogarea cu colaboratorii nostrii pe toate specialitatile pentru coordonare, adaptare si implementare a solutiilor acestora pentru fiecare proiect in parte; - Colaboreaza cu inginerii nostri de pe santier, le ofera suport tehnic, face vizite cand este necesar pe santier.
-
#Recrutăm pentru Burger King, un lanț de restaurante cu servire rapidă, prezent în peste 100 de țări. Locatii: - Shopping City Timisoara; - Iulius Mall Timisoara. Oferim posibilitate PART-TIME de weekend. BENEFICII: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masă în valoare de 30 lei zi; - Prime cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; - Program de lucru flexibil; - Sporuri pentru orele suplimentare, de noapte sau de weekend; - Discount de 60% la produse. CE VEI FACE: - Pregătirea produselor, respectând standardele interne de calitate, igienă și siguranță alimentară; - Întâmpinarea și oferirea de suport clienților; - Menținerea curățeniei în locație; - Respectarea standardelor și a regulilor din restaurant. CE NE DORIM DE LA TINE: - Atitudine pozitivă și prietenoasă în relațiile cu clienții și colegii; - Implicare în activitatea restaurantului; - Perseverență și orientatare spre rezultate. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la: 0735 317 421 0732 960 766
-
Cauți un loc de muncă? Sau pur si simplu ești la început de drum și ești interesat să lucrezi domeniul HORECA? Restaurant Doi Cocoși Rucar Argeș își mărește echipa! Angajăm - pe termen lung - personal pentru bucătărie cu sau fără experiență. Salariul este avantajos, alături de alte beneficii, pe care vă invităm să le discutăm la numerele de telefon ( sau ( Puteți veni și direct la noi, ne găsiți pe strada Luncă nr.8(str. Principală) între orele 09:00-19:00. Rugămintea și cerința noastră principală este seriozitatea! Vă așteptăm cu drag!
-
Angajam tehnician cu contract permanent pentru zile 8 ore zi, de luni pana vineri. Candidatul ideal: Are experienta in intretinerea cladirilor si ansamblurilor rezidentiale, are cunostinte necesare micilor reparatii din cadrul locatiei; Candidatul ideal are atitudine proactiva, este o persoana usor adaptabila si dinamica; Descrierea jobului: Supravegheaza buna functionare a echipamentelor din locatie; Executa sarcinile conform planului de mentenanta si efectueaza interventii preventive, predictive si corective; Remediaza si elimina defectiunile aparute la instalatiile si echipamentele tehnice din cadrul spatiilor alocate; Efectueaza mici lucrari de reparatie, vopsire, înlocuire consumabile. www.squaremanagement.ro Email: office@squaremanagement,ro
-
Zaza Durum Kebab angajeaza AJUTOR BUCATAR Adresa Campeni, str. Motilor, nr 4 Jud. Alba Salar 3300 ron Perioada . nedeterminata Program 8 ore zi Experienta consituie un avantaj Pentru mai multe detali nu ezitati sa ne contactati la nr de tel