Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-05-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Barista cu experianta - minim un an - pentru cafenea noua in zona Kogalniceanu - Izvor. Persoana serioasa si responsabila, cu abilitati in prepararea produselor pe baza de cafea. Oferim: salariu 5.000 lei + tips + comision; contract de munca pe perioada nedeterminata, un mediu de lucru placut. Pentru programare la interviu, va rugam sa sunati la numarul . Locatie centrala.
-
Promovat
-
Promovat
Responsabilitati: - Utilizeaza echipamentul conform prescriptiilor tehnice si a instructiunilor primite - Foloseste echipamentul individual de lucru si de protectie - Efectueaza activitati de manipulare manuala a bunurilor - Manipuleaza marfurile in cadrul depozitului - Efectueaza operatiuni de sortare Beneficii: SALARIU NET: 2700 RON Tichete masa de 30 RON zi Bonus Paste si Craciun Contract pe perioada nedeterminata. Program de lucru 12 24 Transport asigurat din Ploiesti
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI SMT pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 4200 lei Brut Tichete de masa 40 lei zi - 800 880 lei pe luna; Program de munca in 4 schimburi 8 ore; Spor de noapte 25% Decontare abonament general STPT.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pensiune Noblesse & Boutique House din Deva, angajam camerista pe perioada nedeterminata, program de 8 ore pe zi, de la ora 7.00-15.30, cu pauza de masa de 30 minute, 4 zile la lucru cu 2 zile libere, salar 2500 lei in mana. Pentru alte detalii sunați la zero ,șapte ,șase ,doi ,zero, doi trei sapte ,sapte, doi
-
-
-
Angajez camerista full time pentru camere in regim hotelier în programul 9-16 a.m-se lucra și în wekend cu 2 zile libere pe săptămână .Lucram și cu studente sau pensionare în program part time .
-
Angajez 2 oameni pentru spălat mașini cu utilaje profesionale în centrul Brașovului.
-
Angajez camerista pentru camere în regim hotelier - în centrul istoric al BRASOVULUI la un program de 8 ore pe zi (9-17a.m) cu 2 zile libere pe săptămână - se lucrează și duminica -preferam doamne cu experiență în curățenie obligatoriu sa locuiască în BRASOV .Acceptam și studente sau pensionare în program de 4 ore.
-
-
Angajam personal pentru urmatoarele posturi : * Personal executie porti, garduri , balustrade fier forjat * Lacatusi confectii metalice usoare * Vopsitori porti garduri, avantaj cei cu experienta vopsitorie electrostatica * Polizatori Activitatea se desfasoara la sediul societatii din Constanta, Str Interioara 2 Nr 29 *Salariu avantajos peste media locala * Se asigura lucrul in hala productie noua, 1500 mp * Continuitate pe toate perioadele anului * Bonuri de masa * Bonusuri in functie de implicare si performanta * Angajare in conditiile legii Plata concedii etc * programul se va desfasura la sediul societatii din Constanta,Str Interioara 2 Nr 29 de Luni -Vineri 8-17 cu pauza de masa , Sambata si Duminica liber, *Acceptam personal din strainatate
-
Disponibil pentru circuite in tara de 1 zi (plecat dimineata si venit seara) sau 2 zile (cu o noapte de cazare), si in bucuresti 1 zi pe saptamana. Nu sunt curse fixe. Necesita incarcare-descarcare canistre de 20 l sau in unele ocazii incarcare-descarcare cu pompa automata. Cerinte: experienta ca sofer pe masina de 3.5 T de minim 2 ani, pe tara, seriozitate, dorinta de buna colaborare. Pentru alte informatii va rog sa ma contactati:
-
Candidatul ideal Studii medii; Responsabilitate si seriozitate; Flexibilitate si spirit de echipa; Experienta anterioara in comert pe posturile anuntate constituie avantaj; Curs de calificare STIVUITORIST, cu autorizatie ISCIR. Descrierea jobului - Participa si verifica la incarcarea si descarcarea marfii, urmarind concordanta dintre marfa si documentele de insotire, participa la inventare; - Asigura expunerea marfurilor intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor, afiseaza preturile; - Respecta metoda FIFO - Raspunde de implementarea standardelor de siguranta si securitate a produselor - Cunoaste sortimentatia de produse comercializate in cadrul magazinului. Așa că dacă simți că ai găsit locul ideal, trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
DescriereCandidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar. Profil: - Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun; - Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului; - Proactivitate si o aten ie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic; - Rezisten a la sarcini repetitive i stres; - Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate; - Orientare catre clienti si nevoile lor; - Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul; - Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan; - Orientat spre obiectiv; - Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor; - Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Excelente abilități de comunicare și interpersonale; - Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe; - Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit; - Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul din subordine; - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului; - Asigura atingerea obiectivelor magazinului; - Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor; - Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim; - Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit; - Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului; - Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare. Așa că dacă simți că ai găsit locul ideal, trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
SC TORGSERVICE RM SRL isi mareste echipa! CERINTE: - studii medii finalizate; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - atentie sporita; - spirit de echipa; - experienta pe un post similar constituie un avantaj; - cunostinte operare calculator; -capacitatea de a realiza obiectivele asumate; -disponibilitate program de lucru flexibil. SARCINI: - scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor; - oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor; - respectarea procedurilor interne privind incasarile; -operarea caselor de marcat si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -aprovizionarea produselor la raft; -atentie sporita; Se ofera: - salariu atractiv , - program in 2 schimburi, - posibilitate de promovare trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
Angajez personal calificat sau cu minime cunoștințe in domeniul constructiilor. Salariul atractiv, program flexibil de munca. Ofer si doresc seriozitate, pentru mai multe detalii sunati la nr din anunt.
-
Angajam personal producție mobilier la comanda manipulanti montatori circularist.Permisul de conducere cat.B reprezinta un avantaj. Salariu motivant +bonusuri în funcție de rezultate. Relații la telefon între orele 09-17. sau SMS.
-
Ești în căutare de pacienți? Îți dorești să ajuți cât mai multe persoane în căutare de servicii medicale? Te invităm să te alături cadrelor medicale prezente in Beesers. Noi ne ocupăm să aducem pacienții către tine, iar tu te ocupi de prestarea serviciilor! Practic vei avea autonomie asupra contului, îți vei face singur programul iar prețurile le vei stabili tot tu! Sună bine? Completeaza formularul si devino furnizor: https: www.beesers.com home #devino-furnizor
-
Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • CONTRACT de colaborare + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei;
-
Angajăm 2 șoferi profesioniști cat CE pentru, transport marfă generală la prelata , încărcările se fac din Ploiești, Ruta Oradea Cluj Sibiu Deva 5.500 -6.000km luna Nu se lucrează sâmbătă și duminica Camion Volvo eev și Volvo e6 Cerințe :card tahograf,atestat marfa , vizita medicală valabilă , experiența pe țară minim 1 an Detalii la teflon Salariu 6.000lei
-
Service autorizat RAR angajez mecanic auto cu experiența sau electrician auto salariul este negociabil si se discuta la fața locului
-
Pentru sezonul estival 2024 (iunie -septembrie ) angajam personal curățenie ( cameriste) pentru locații de cazare în Eforie Sud . Cautam persoane serioase ,harnice și cu simțul observatiei bine dezvoltat . Dorim sa facem echipa cu persoane care cunosc și înțeleg ce anume înseamnă munca pe litoral .. Oferim cazare la locul de munca în camera de 2-3 locuri cu baie proprie ..Cazarea este gratuita . Programul de lucru este în principiu de la ora 8 pana la ora 16 ,dar vor fii și zile când se va termina mai devreme. Salariul pornește de la 3500 de lei și ajunge pana la 4200 -4500 de lei în funcție de implicarea fiecăruia. Persoanele interesate sunt rugate sa sune la nr de tel din anunț.. Nu angajam cupluri și nici bărbați!
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - măsurarea, montarea, verificarea, modificarea și repararea produselor existente în portofoliul firmei; - consilierea și ofertarea clienților magazinului; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - încasarea contravalorii mărfii; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - experiență cel puțin 6 luni în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 3500-4000 de lei. Program de formare profesională. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.