Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-05-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam stivuitorist pentru o fabrica de sticla din Bucuresti, Sectorul 3! Responsabilitati: - incarcare-descarcare marfa; - depozitare marfa; Cerinte: - Atestat ISCIR valabil; - Experienta pe o poztie similara; - Disponibilitate munca in schimburi. Oferta: - salariu: 4300 lei net; - tichete de masa: 25 lei zi; - al 13-lea salariu; - bonus sarabatori; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC angajeaza lucrator comercial magazine alimentare zona IREG sau Micro39 Program flexibil Detalii la telefon
-
Promovat
De preferat absolvent de studii medii; Cunoștințe de bază în domeniul tehnic; Îndemanare și pricepere în manevrarea instrumentelor de lucru și a utilajelor specifice; Disciplinat și responsabil la locul de muncă; Atenție la detalii și bune abilități de comunicare; Experiența de lucru în domeniul tehnic constituie avantaj. Suntem o firmă de producție ascensoare în plină expansiunecu sediul in Nojorid. Oferim un mediu de lucru placut, salariu motivant, intre 3200 si 3400 LEI plus decontarea transportului.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Apartaments Dlai SRL are o gama de activitatii curatenie apartamente sau scari de bloc Servicii Profesionale de Curatenie Curatenie după chiriași ! Curățenie după constructor Curățenie generală ! Curățenie de întreținere ! activitati de zugravit apartamente sau scari de bloc inchirierea apartamentelor in regim hotelier apeleaza cu incredere la servicile companiei preturi accesibile pentru toate buzunarele Oferim chitanță și bon fiscal!
-
Compania Nordic Logistic angajeaza gestionar cu atestat ISCIR de stivuitorist in Floresti (Cluj). Daca sunteti in cautarea unui loc de munca stabil, va rugam sa ne lasati aici un CV sau un numar de telefon la care va putem contacta. Beneficii: Mediu de lucru profesionist cu oportunitati de dezvoltare; Salariu atractiv Tichete de masa; Tichete cadou (Paste si Craciun); Asigurare servicii medicale prin MEDLIFE;
-
Promovat
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
Acum!Locuri disponibile ! Obiectivul este industrial,inafara localității. Program de 2 schimburi Se oferă transport,rute stabile începând de la gara mare până la obiectivele de interes. cerințe: Cazier fără antecedente Clinic sanatos minim 8 clase. Ne puteți contacta de luni până vineri între orele 10 și 16.
-
Suntem în căutare de noi colegi femei și bărbați pentru posturi de agent securitate. Va oferim: - salariu atractiv și fără intarzieri - tichete de masa - prime lunare - calificare(calificarea se poate obține gratuit în măsura anumitor conditii) - loc de muncă stabil și curat - transport gratuit la locul de munca,curse regulate din zona gării pana la locație și retur - concediu de odihna 21 zile an - echipament de lucru. Cerinte: Vârstă minima de 18 ani Cazier fără antecedente Clinic sanatos Minim 8 clase Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră dinamica te așteptăm să îți depui C.V-ul pe adresa de e mail,sau ne poți contacta telefonic la numărul de telefon din anunt.
-
Angajam personal pentru postul de agent intervenție,program de lucru 24 72,staționarea se efectuează la sediul firmei. Cerințe: Cazier fara antecedente Curs agent de securitate+atestat Studii minime de 10 clase Permis de conducere cat B. Pentru detalii ne puteți contacta la numărul de telefon din anunț,de luni până vineri între orele 9 și 16.
-
Pentru menajul intr-o vila in Pipera, angajam persoana interna (nu barbat), nefumatoare. Plata salariului se face zilnic (250 lei), platiti in prima ora a zilei de lucru curente. Toate celelalte cheltuieli ale angajatei (locuinta in vila, caldura, curent electric, masa...) sunt suportate de angajator. Dupa 1 luna de proba oferim si carte de munca.
-
Angajare Dispecer-Centru de Alarma in Bucuresti. Program 24 72. Pentru detalii sunati la tel.
-
Fabrica de confectii textile angajez calcator final si interfazic. Detalii la numarul
-
Tipografia Livco Design , cu sediul in Bucuresti, B-dul Basarabia 256, Sector 3, In incinta FAUR (Statia metrou Republica) angajeaza personal de tipografie cu sau fara experienta. Posturi disponibile in legatorie - legator manual sau masinist legatorie. Se asigura formare. Program de lucru: 8 ore, de luni pana vineri, in 2 schimburi. Salariul in functie de pregatire si eficienta. Relatii si programare interviu la numarul: .
-
Angajam Operatori mase plastice - platforma Dacia - Program de lucru pe 3 schimburi; - Salariu atractiv; - Spor de vechime; - Tichete masa 40 lei zi lucrata; - Ore noapte platite cu spor de 25%; - Ore suplimentare platite 200%; - Prime de Paste, Craciun, Vacanta; - Bonus de weekend; - Masa calda gratuita. Transport asigurat din mai multe zone alte judetului Arges. Pentru mai multe detalii și programări la interviu ma puteți contacta la numărul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 109.
-
Pregătirea salatelor și cutiilor cu fructe în OLANDA la Heemskerk Locație: Rijnsburg, Olanda Îți place să mănânci sănătos? Lucrează în producția de alimente ambalate care vor fi livrate la supermarketuri și lanțuri internaționale. Responsabilitățile tale: În această afacere de familie, materiile prime proaspete sunt procesate zilnic în mese gustoase și ușor de pregătit. Ca lucrător în producție, vei tăia, spăla și sorta toate legumele și fructele. Apoi, le vei ambala în cutii și vei verifica temeinic dacă produsul final menține un nivel înalt de calitate. După finalizarea tuturor sarcinilor, vei pregăti comenzile pentru expediere. Aceste sarcini diverse asigură că timpul de lucru va "trece pe nesimțite" și cu siguranță nu va fi plictisitor! Nu ai experiență în lucrul cu alimentele? Nu-ți face griji - vei începe cu un training intern, în timpul căruia vei învăța toate procesele! Munca se desfășoară de luni până duminică, în ture (05:45 07:00 la 15:30 și de la 15:40 până la sfârșitul producției, ceea ce îți oferă flexibilitate). Vei câștiga extra pentru serile, nopțile, weekendurile și orele suplimentare, iar după 6 săptămâni de muncă, vei avea oportunitatea de a obține un program fix. Angajatorul oferă: Tarif orar mare: 13.27 EURO brut +8.33% indemnizație de vacanță = 14.38 EURO Contract de muncă temporar sub condițiile olandeze (ore de muncă garantate) Oportunitatea de a cumpăra cutii cu alimente produse de Heemskerk pentru 1 EURO! La fața locului - coordonatori disponibili la locul de muncă, gata să răspundă la întrebări și să te ajute să rezolvi toate problemele potențiale, de exemplu, schimbări de program Atmosferă cu adevărat prietenoasă, managerul și angajații se cunosc unul pe altul după nume Alte informații utile: Cazarea la fața locului și transportul de la și către muncă sunt organizate dacă ai nevoie! Complet gratuit, oferim acces la aplicația myOTTO, Helpdesk 24 7, un program de loialitate și multe alte proiecte interesante pentru angajații noștri! Cerințele angajatorului: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate de a lucra pentru o perioadă mai lungă Disponibilitatea de a lucra în ture Capacitatea de a lucra într-un mediu rece aproximativ 8 C Interesat? Aplică și alătură-te echipei! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Cautam sudori,sudori in Argon si lacatusi,pentru Italia,cazare,mancare si drum asigurate.
-
cautam Operator asamblare in Sibiu cerinte: -minim 8 clase -seriozitate -disponibilitate de a lucra in 2-3 schimburi - disponibilitate de a lucra la inaltime beneficii: -salariu peste medie -bonuri de masa 40 lei zi -ore suplimentare platite 200% -prime de sarbatori -prima de concediu 2000 lei net -prima de performanta lunara 650 lei net -mediu de lucru placut -transport decontat
-
cautam Ajutor Pregatire Productie pentru Sibiu cerinte: -minim 10 clase -persoana serioasa, dezghetata, cu capacitate de invatare -disponibilitate de a lucra pe 2 sau 3 schimburi beneficii: -salariu peste medie -bonuri de masa 40lei zi -ore suplimentare platite 200% -prime de sarbatori -prima de concediu 2000 lei net -prima de performanta lunara 650 lei net -mediu de lucru placut -spor de noapte -transport decontat sau asigurat
-
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Ecomid-Serv angajeaza o femeie (preferabil o tanara pensionara) pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului. Program de lucru L-V, 11.00-14.00, salarizare 800-1000 lei net luna, functie de experienta si implicarea operatorului de curatenie. Relatii suplimentare la telefon,
-
Ecomid-Serv angajeaza din Sacalaz operatori curatenie pentru intretinere hale productie, spalare mecanizata, maturat aspirat depozite si curatenie vestiare,grupuri sanitare, birouri, program 8h zi, schimbul 1 si 2, la o fabrica in localitate. Salariul cuprins intre 2750 - 2900 lei, functie de experienta si cunostintele in domeniu. Acordam prime si bonusari punctuale, oferim stabilitate si seriozitate. Pentru relatii va rugam sa sunati la nr.de telefon
-
-
cautam Operator Productie in Sibiu cerinte: - seriozitate - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - calificare in domeniul textil beneficii: - salariu peste medie - bonuri de masa 40lei zi - ore suplimentare platite 200% - spor de noapte 35% - mediu de lucru placut - transport asigurat - bonus de productivitate