Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-05-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Bd. Tomis nr. 437 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Societate comerciala , angajeaza muncitori , finisori in constructii ,program normal de lucru , perioada nedeterminata , salar atractiv.Informatii :tel. .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comercială angajează personal calificat și necalificat pentru o fabrică de produse lactate din Dorohoi. Asigurăm transport. Relații la telefon:
-
OMNI CONSULTING ANGAJEAZA PENTRU PLATFORMA VARD URMATOARELE CATEGORII DE PERSONAL: -TUBULATOR NAVAL -LACATUS CONSTRUCTII METALICE SI NAVALE -SUDOR -MUNCITOR NECALIFICAT Asiguram salarii avantajoase cu salariu declarat integral, bonuri de masa, decontarea cheltuielilor de transport sau cazare pentru cei care nu sunt din localitate. Relatii suplimentare la nr. de telefon , la sediul firmei pe strada Nicopol, nr. 15, Tulcea de luni - vineri intre orele 09:00 - 17:00 sau prin email la adresa:
-
ANGAJĂM CROITOREASĂ! Cerințe: - să aibă experiență în croitorie, cusut și retușuri - persoană ambițioasă, profesională, comunicativă, punctuală, disciplinată; - abilități de organizare și atenție la detalii.; -abilitatea de a realiza un produs în întregime constituie un avantaj Oferim: - salariu atractiv; - mediu de lucru stabil; - posibilitatea de a învăța noii informații Dacă sunteți interesată, ne puteti contacta telefonic: Locație: Popești Leordeni
-
Se ofer gratuit cazare , viza, transport tur-retur Contract israelian pe perioada nedeterminata Salariu. 2000 euro net plus bonus de performanta plus ore suplimentare plătite plus al 13-le-a salar Experiență minimă de 2 ani
-
Stellenangebot in Südtirol als Chef de Rang (39030 Kiens) Ala Carte Restaurant, Gasthaus Ort: 39030 Kiens Beginn 15. Mai, Saisonende 20.-25. Oktober Arbeitszeit: Vollzeit, flexible Arbeitszeiten je nach Dursch Dienst oder Teil Dienst Planung Bezahlung: 1800 EUR netto auf das Konto + Trinkgeld 13.14 Monatsgehälter Aufgaben: Freundlicher und aufmerksamer Service Ordnung halten im eigenen Station Bedienung im Ala Carte sowie bei Banketten und Gruppen Sauberkeit und Ordnung im Gastraum gewährleisten Anforderungen: Ausgezeichnete Kommunikationsfähigkeiten und freundliche Persönlichkeit Schnelle, präzise und zuverlässige Arbeitsweise Liebe zum Detail und zur Sauberkeit Mindestens 3 Jahre Erfahrung im Servicebereich Deutschkenntnisse auf starkem Mittelstufenniveau B1 B2 - Italienischkenntnisse von Vorteil Was der Arbeitgeber bietet: Familiäres Arbeitsumfeld und Zusammenhalt im Team Mitarbeiterverpflegung Unterkunft und Verpflegung (Unterkunft im Gasthaus nebenan, eigenes Zimmer mit Bad)
-
Magazin Alimentar angajează vânzătoare program 8 ore, salariu motivant, începând de la 3.000 net. Pentru mai multe detali va rog sa contactați telefonic.
-
Căutam o persoană tânără și dornică de evoluție, care să se alăture echipei noastre. Experiența nu este necesară, dar este necesar să aveți studiile de asistent medical (facultate sau postliceală) finalizate. Așteptăm să ne trimiteți Cv-ul dumneavoastră pe adresa:
-
Societate executam lucrari de schimbare conducta (pehd,pvc,otel,pafsin) sau extindere pentru sistemele de irigat in camp deschis sau retele de apa potabila cat si caminele aferente pentru ele (vane,hidranti). Oferim seriozitate si termen scurt de executie cat si garantie pentru lucrarile executate. Pentru mai multe detali sunati la numarul din anunt sau mail. Ne deplasem oriunde este nevoie.
-
Societate specializata in servicii de paza, Cautam agenti de securitate, femei sau barbati, cu sau fara atestat, cu sau fara experienta, pentru obiectiv in orasul BRASOV. Program de lucru atractiv, salariu motivant. Se deconteaza RATBV. NU SUNT INTARZIERI SALARIALE!
-
Smart Credit isi mareste echipa! Postul de consultant in credite este disponibil in orasul Sibiu , iar tu ai putea fi ceea ce noi cautam! Candidatul ideal: - Experienta relevanta in domeniul vanzarilor ( de preferat vanzari credite si produse financiare) - Experienta in comunicarea si orientarea catre necesitatile clientului - Disponibilitate pentru munca de teren - Deschis si inovator in promovarea produselor de creditare, axat pe marirea portofoliului de clienti. Descrierea job-ului: - Promovarea ofertelor de produse financiare ale bancilor partenere prin metodele pe care le consideri eficiente ( prezentari directe, telefonic, e-mail); - Programarea intalnirilor cu potentialii clienti; - Formularea ofertelor; - Solicitarea documentelor necesare obtinerii unui credit, asistenta in intocmirea documentatiei, verificarea acesteia conform normelor bancare si procedurilor stabilite de departamentul de analiza, etc. Ce oferim? - Program de lucru flexibil (L-V, 9:00-17:00); - Mediu de lucru placut - Salariul motivant + bonusuri de performanta. Pentru mai multe detalii sau pentru stabilirea unui interviu va rugam sa ne contactati telefonic la
-
Recrutam, pentru restaurantul Phoenicia Lion's Food, București sector 1, șoferi lucrători cu auto personal. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă sau dorești să îți suplimentezi veniturile, atunci te poți alătura echipei noastre. se pleacă cu mai multe comenzi odată, fiecare comanda fiind achitata individual. Detalii la telefon .
-
ICO SECURITY SERVICES srl angajeaza agenti de paza pentru obiective in Faget Tel:
-
Societate de paza angajeaza in conditii avantajoase agenti de securitate pentru obiective in Bucuresti. Detalii la sau
-
Candidatul Ideal: Studii superioare economice; Programe de contabilitate şi gestiune Fără cazier judiciar; Cunoaşterea legislaţiei economice în vigoare; Abilitate pentru interpretări economice ale unor fenomene şi procese; Cunoștințe operare PC (Windows, Word, Excel); Descrierea jobului: OBIECTIVUL SPECIFIC AL POSTULUI: Asigură înregistrarea, analiza, monitorizarea și verificarea Registrului de casă și a altor activități economice din cadrul activității firmei. Asigura funcționarea pârghiilor economico-financiare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare Efectuează platile prin bancă catre furnizori; Operarea zilnică și lunară a Registrului de casă; Operarea zilnică a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse; Încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli; Verificarea zilnică a tuturor chitanțelor de încasare și de plată, a dispozițiilor de încasare și de plată, a monetarelor, introducerea acestora în programul de gestiune informatică; Descrierea companiei: Moldovan Carmangerie, unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj, înființată în anul 1994. Compania are astăzi peste 370 angajați, 36 de magazine în Cluj-Napoca și în județ, două sectii de prelucrare și o fermă cu peste 300 de capete de bovine. În 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding și odată cu schimbarea numelui în Moldovan Carmangerie, a introdus pe piață un nou concept de magazin în care zona de vânzare a produselor este dublată de o zonă de bistro. Compania se dezvoltă continuu, dar păstrând neschimbate valorile care au făcut din numele Moldovan o afacere durabilă: familia, tradiția și respectul față de client.
-
Restaurant Mangia-Mangia angajează ospătar, ajutor de ospătar. Detalii la nr de telefon
-
Compania Transelcom, lider în domeniul electricității, caută un lăcătuș talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din Eforie Nord. Experiența în domeniu este relevantă, indiferent de nivelul acesteia. Responsabilități: - Confecționarea și repararea diverselor elemente din metal - Modelarea și forjarea diverselor piese conform specificațiilor - Colaborarea strânsă cu echipa pentru implementarea proiectelor ample ale companiei Cerințe: - Experiență în domeniu, cu atenție la detaliile tehnice - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă - Capacitatea de a lucra eficient și autonom Beneficii: - Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii de prestigiu în domeniul electricității - Proiecte ample și variate, cu un proiect deosebit de bine definit și în desfășurare - Mediu de lucru profesionist și susținut de echipă experimentată - Posibilități de dezvoltare și avansare în carieră Compania Transelcom își extinde echipa pentru a răspunde cerințelor proiectelor noastre în continuă creștere. Dacă sunteți o persoană dedicată, pasionată și dornică să contribuie la progresul unei companii de top, vă invităm să aplicați.
-
SC Rotherm SRL, cu sediul în Vânători-Neamț angajează operator CNC (debitare laser plasma). Beneficii: - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Pachet salarial competitiv; - Bonusuri în funcție de performanță; Cerințe: - Experiența în domeniu constituie un avantaj; - Pentru începatori, se asigură instruire; - Cunoștințe minime de desen tehnic (citire și interpretare); Responsabilități: - Asigurarea incarcarii descarcarii utilajului - Introducere parametrilor de prelucrare pentru utilaje; - Efectuare de reglaje și operare a utilajelor de producție în vederea executării pieselor; - Supravegherea procesului de debitare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să sunați la nr. de telefon .
-
Angajam muncitori calificati si necalificati in constructii. Contract de munca perioada nedeterminata.Salar atractiv. Carnet de conducere categoria B.
-
Societatea comercială FIBROCIM S.R.L, cu sediul în CHISTAG, angajează în condiții avantajoase 3 conducători auto, cat. C+E. pentru rute naționale. Cerințe - să aibă domiciliul la 15-20 km de GIARMATA TM - Vechime în transport de minim 1 an - Să știe cum se lucrează cu remorcă prelată cimentroc, respectiv remorcă walking floor - Atestate profesionale - Cartela tahograf valabilă - Atestat ADR ( opțional ) Ce oferim? Salarii competitive: Suntem dedicați să răsplătim efortul și profesionalismul șoferilor noștri cu pachete salariale atractive. ( se discută în funcție de experiența) Diurna zilnică . Bonuri de masă în valoare de 30lei zi Diverse bonusuri. Vehicule moderne și bine întreținute, Euro VI.( Iveco,Daf, Mercedes )Siguranța și confortul tău sunt prioritare pentru noi Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Șoferul ajunge acasă în timpul săptămânii, datorită programului de lucru. Se respectă timpii de condus și odihnă Cursele se efectuează pe teritoriul țării. Motivul angajării fiind extinderea flotei ! Ne puteți contacta de luni până vineri în intervalul orar 09- 16 la numărul de telefon Dl Gabi ROSIAN
-
Societate de constructii drumuri si autostrazi angajaza EXCAVATORIST cu experienta la sapat rigola, pentru zona Craiova. Salariu atractiv, diurna, cazare, transport santier - cazare.