Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-05-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.500 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii - prima de productivitate - prima de neabsenteism - tichete cadou cu ocazia sărbătorilor (Crăciun, Paste, 8 martie, 1 iunie). - subvenție zilnica la cantina - abonament medical Medlife - majorare salariale anuală - ore suplimentare plătite 200% - Bonus neabsenteism CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Comarnic, Str. Republicii, nr. 4 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Profilul candidatului: Studii tehnice profil Electric sau Mecanic sau curs de calificare absolvit; Experienta pe un post similar in fabrica; Disponibilitate la un program de lucru in 3 schimburi. Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu atractiv; Tichete de Masa - 30 lei zi lucrata; Spor de Noapte 25%; Spor de weekend 35%; Spor sarbatori legale 200%; Ore suplimentare platite 200% (cand este cazul); Bonus lunar; Prime de Sarbatori; Prima de Vacanta; Transport asigurat; Abonament Medical Privat;
-
Promovat
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC ASCENSO SRL cu o experienta de peste 20 de ani in domeniul ascensoarelor angajeaza intretinator/montator ascensoare. Cerinte: Absolvent liceu/ scoala profesionala cu specializare tehnica: mecanica, electromecanica, instalatii electrice, etc. Este necesara o experienta minima in domenii in care sunt necesare cunostinte de mecanica, electrica, curenti slabi, electromecanica, mecanica hidraulica etc. Experienta in domeniul ascensoarelor, platformelor sau a sistemelor de parcare ar fi un avantaj. Capacitatate de a lucra in echipa Disponibilitate de a se deplasa intre punctele de lucru ale companiei Apt pentru lucrul la inaltime Limba engleza la nivel incepator ar constitui un avantaj permis de categoria B ar consitui un avantaj experienta in domeniu ar constitui un avantaj dar acceptam si persoane fara experienta in domeniu dar cu cunostinte in domeniul electric/mecanic. Oferim: tichete de masa decontare de transport prima de sarbatori bonusuri in functie de exeperienta si performanta mediul de lucru placut salariu motivant
-
Agentie de pariuri,angajeaza personal in Hunedoara. Cerinte cunostinte minime de operare pc. Informatii la telefon
-
Angajam tencuitori și gletuitori la metru pătrat cu carte de munca și cazare salar 8000-9000 rog serozitate sunati la numarul de telefon
-
CERINTE - studii medii; - cunostinte de operare PC - nivel mediu; - atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare; - loialitate, corectitudine si seriozitate. Descrierea jobului - Interacționare cu clienții - Încasarea banilor pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; - Întocmirea zilnica a documentelor contabile primare; BENEFICII - Salariu motivant - Instruire gratuita, suport in perioada de acomodare - Bonus de Paste si Bonus de Craciun - Sistem de bonusare in functie de performante - Loc de munca stabil, contract de munca pe perioada nedeterminata
-
Căutăm persoana cu vârsta de la 20 de ani în sus, dornică să muncească și să evolueze în domeniul tâmplăriei. Program 8 ore, 30 min pauză de masă Salariul de la 3000 de lei în funcție de cunoștințe în domeniu.
-
Suntem în căutarea unui specialist în manichiură și pedichiură pentru a închiria un post într-un salon de înfrumusețare de succes. Dacă sunteți o profesionista talentata și pasionata de domeniul frumuseții și doriți să vă dezvoltați propria afacere, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Detalii despre postul disponibil: - Locație: Royals Hair, Sibiu, str Scoala de Inot nr 12. - Tip de angajament: Închirierea postului - Costul închirierii: Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta despre detalii financiare. - Dotări: Postul include mobilierul specific, - Program de lucru: Flexibil, în funcție de disponibilitatea dumneavoastră și a clienților. Cerințe: - Experiență anterioară în manichiură și pedichiură. - Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. - Capacitatea de a oferi servicii de înaltă calitate și de a satisface cerințele clienților. - Spirit antreprenorial și dorința de a-ți dezvolta propria bază de clienți. Dacă sunteți interesata și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon sau adresa de e-mail de mai jos pentru a programa o întâlnire și a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să primim candidaturile dumneavoastră și să aflăm mai multe despre experiența dumneavoastră în acest domeniu.
-
-
-
Cerinte #Experienta pe post de sudor; #Abilitate de a suda cu electrod si sau MIG MAG; #permis auto cat. B. Descrierea jobului #Lacatuserie primara; #Reglare aparat sudura; #Intretinere aparat sudura; #Polizare, samfrenare, heftuire, sudura, finisare; #Curatenie la locul de munca. Se ofera #salariu NET de inceput: 3500 lei - 4600 lei; #program de lucru: de luni pana vineri 8h zi ; #prima de Paste, prima de sfarsit de an; #contract de munca pe perioada nedeterminata; #punct de lucru: Nedelea PH; #decontare transport; #team building - excursie la pescuit anual; #posibilitate promovare ierarhica; Cei interesati va rugam sa transmita CV-ul prin mesaj. Va multumim!
-
Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate - profil economic - Minim 5 ani experienta in domeniul financiar-contabil. - Cunoastere operare PC - pachet MS Office (word, excel-nivel avansat, power point, outlook). - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile. - Persoana cooperanta, echilibrata. - Seriozitate, punctualitate. - Excelente abilitati de comunicare. - Atentie la detalii. - Spirit de echipa si excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza si respectarea termenelor - Experienta in domeniul productie si cunoasterea unui ERP - reprezinta avantaj. Responsabilitățile vor fi următoarele: - Introducerea tuturor documentelor contabile in ERP: facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari ,plati etc. - Activitati casierie, completare Registru de casa, efectuare incasari, - Verificarea incasarilor si a debitelor. - Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti. - Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere. - Arhivarea documentelor financiar-contabile. - Participa activ la inventare si sau stocuri inopinante in punctele de lucru. -Gestioneza activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea Directorului Economic astfel încât termenele limită să fie îndeplinite Daca esti intersat a si ti se potriveste, trimite un CV la adresa de email
-
Caut sa ma angajez la paza la o firma care asigura transportul Sannicolau Mare Timisoara si retur ma puteti contacta la
-
Salarizarea de la 3000 lei! Locatia se afla in unirii! Cautam o persoana cu experienta, conditii foarte bune de lucru, colectiv placut, fara stres la locul de munca, nu se intarzie cu banii, CONTRACT DE MUNCA, masa asigurata!
-
-
Societate de transport angajează sofer profesionist C+E , bena cereale! Cerințe: -seriozitate și punctualitate -experienta creează un avantaj -disponibilitate
-
Salarizarea este intre 3000-4400 lei! Locatia se afla in Piata Unirii, este f cocheta si curata, pe str Eugeniu de Savoia! Tinem f mult la curatenie , punctualitate si seriozitate! Pt acestea se primesc bonusuri in timp! Masa calda asigurata. Colectiv placut.NU se intarzie cu banii! CONTRACT DE MUNCA !
-
Descrierea jobului Promovarea si prezentarea produselor de optica medicala (ochelari de soare, rame ochelari vedere, lentile de ochelari). Mentinerea relatiei cu clienti actuali. Deplasare in tara 4 zile/saptamana. Extindere portofoliu clienti. Reprezentant de vanzari pentru una din zonele: a. zona vest (Transivania, Banat, Oltenia,Bucuresti) b. zona est (Moldova, Dobrogea, Muntenia) Oferta (bonusuri, beneficii) Salariu fix plus comision in functie de incasari. Minim 600euro. Masina si telefon de serviciu. Cerinte Experienta in domeniul optica medicala sau in distributie - vanzari !!! Domiciliu in zona Bucuresti sau judete limitrofe. Disciplina, punctualitate, responsabilitate. Posesor permis de conducere categoria B minim 3 ani. Abilitati de comunicare. Aspect fizic placut si atitudine orientata catre client.
-
Angajez mecanic auto,service autorizat Cerinte: - cazier judiciar - experienta minim 3 ani - recomandare ultimul loc de munca - seriozitate Se platesc orele suplimentare si se asigura o masa pe zi Contactati ne la nr
-
Angajez muncitor necalificat pentru alimentare presa de balotat materiale reciclabile , carton si folie . Programul de lucru este de L-V de la 7-16. Depozitul este in Someseni , str Cantonului 30. Se ofera salar +bonuri de masa
-
Taverna Noastră din Mioveni, str I.C Bratianu nr. 6, angajează personal. Avem disponibile poziții pentru: - OSPĂTAR (cu experiență) - LIVRATOR - BUCĂTAR (cu experiență) - AJUTOR DE BUCĂTAR (cu experiență) - PIZZAR Dacă ești pasionat de gastronomie și vrei să lucrezi într-un mediu dinamic și prietenos, te așteptăm în locație sau la nr de tel!
-
Descrierea jobului - Cluj Napoca - sa efectueze rezervari pentru clienti - sa ii intampine pe oaspeti - sa repartizeze camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor - sa emita facturi fiscale pentru serviciile hoteliere - sa ofere informatii tuiristice si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine - sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor - sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou - sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel Cerinte - cunostinte de operare pe calculator (email, Windows, Word, Excel) - Persoana dinamica, determinata, orientata catre client - Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru (schimbul I si II- tura de noapte) - aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine - capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile Avem rugamintea sa ne transmiteti intentia dvs pe adresa de mail