Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-09-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Restaurant Ai Sapori, strada Sibiu, nr 2, Drumul Taberei, sector 6 angajează ajutor de bucătar și bucătar, program 2 cu 2, salariu 3000 de lei pentru ajutor 4500 pentru bucătar.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam mecanic auto cu experienta pentru punctul de lucru din Colentina sector 2 Bucuresti. Cerinte : Experienta in domeniu pe un post similar In cadrul service-ului efectuam lucrari de demontare turbosuflante auto si filtre particule in vederea reparatiei. Program de lucru : Luni - Vineri intre orele 09:30 - 18:30 Salariu : 5000 - 7000 lei in functie de performante. Bonus angajare : 5000 lei Detalii :
-
Caut joob ca si sofer categoria B, Am 39 de ani sunt din alexandria,experienta in distributie,transport persoane,transport marfuri, Caut chiar si tur retur Multumesc
-
Cauti un loc de munca? Vino in echipa noastra! Suntem in cautare de ospatari, Doamne curatenie, spalator vase. Ne gasiti la nr: sau Experienta nu e necesara, invatam impreuna tot ce trebuie! :)
-
Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Angajam femei pentru curatenie in localitatea SAG ( judetul Timis ) LUNI - VINERI , 4 ORE , interval orar 8:00 - 12:00 NU NECESITA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) Se cere seriozitate . Se ofera pachet salarial atractiv -stabilitate -salar la timp -cresteri salariale periodice ( anual salariul creste ) Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei ) Tag: femei pentru curatenie timisoara femei pentru curatenie sag judetul timis doamne pentru curatenie timisoara doamne pentru curatenie sag judetul timis
-
SC TRUCK FULLSERVICE SRL angajeaza mecanic/ electromecanic/ electrician. Ai o echipa si vrei sa faci si performanta? Te asteptam in echipa noastra! Oferim tot sprijinul pentru a creste alaturi de noi: echipament , sdv-istica, cursuri...tot ce ai nevoie. Salariu in functie de performanta, cunostiinte si vechime! TU STII NOI TE PLATIM! Suntem reprezentanta SCANIA, FORD, MAN, SCHMITZ, KRONE, KOEGEL, WABCO, SWARTZMILLER! Mai multe detalii la telefon sau pe mail - - . https://www.servicecamioanesuceava.ro/
-
Cautăm absolvenți cu studii tehnice universitare pentru postul de Ilustrator tehnic operator print grafician DTP. Daca esti pasionat de design, grafica, print sau broderie, echipa noastra are nevoie de tine! Si noi suntem pasionati de ceea ce facem, asadar, te putem ajuta să îți dezvolti abilitatile în domeniul imprimarii si personalizarii echipamentelor de lucru, uniformelor, cadourilor corporate și produselor promoționale. Candidatul ideal ar corespunde următoarelor cerințe: Operarea PC-ului in platforma Windows sau OS Reprezinta avantaj experienta in utilizarea programului d grafica (Corel Draw) sau software similar. Daca nu ai experientă anterioară cu aceste programe de lucru, noi îți vom fi alaturi, este suficient ca tu să ai dorința de a învața. Personalitate: organizat, calm, calculat, un bun coechipier. Atenție la detalii pentru a asigura calitatea produselor finite. Capacitate de organizare si prioritizare eficienta a unui volum mare de comenzi, cu respectarea termenelor limita. Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Pasiunea pentru a oferi clientilor companiei servicii de calitate. Dorinta de a invata lucruri noi. Descrierea jobului: Cu ce te vei ocupa ? Preluare comenzilor online si offline, monitorizarea acestora pe parcursul procesului de producție. Pregatirea fișierelor de print în formatele compatibile pentru echipamentele de Print Broderie Gravura (DTP) Activități de productie produse personalizate (Imprimare Gravura PrintDTF PrintUV Cutter-Plotter Sublimare) Verificarea calitatii lucrarilor pe tot parcursul fluxului tehnologic de Print digital. Pregatirea și finalizarea comenzilor (identificare si achizitie produse, personalizare, ambalare, predarea către curier) Comunicarea eficientă cu celelalte departamente în vederea realizării comenzilor. Verificarea stării echipamentelor şi efectuarea mentenanțelor zilnice și săptămânale. Achiziția și recepția materiei prime, înregistrarea acesteia în programul de evidență a stocurilor. Descrierea companiei: RICAMO este un atelier de personalizari echipamente de lucru, uniforme, cadouri corporate, decorațiuni evenimente și alte produse promoționale. Pentru personalizarea produselor utilizăm tehnici precum: - Broderie - Termotransfer - Sublimare - Print DTF - Print UV DTF - Print Uv - Gravura - Print Laser Beneficii: - Salariu fix - Sistem de bonusare de sarbatori - Program fix de lucru de luni-vineri: Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră!
-
se ofera locuri de munca in spania la cules de mandarine si portocale de moment dupa sezon avem de munca si la alte fructe oferim munca tot anul cazare si transport pentru detali sunati ori dati sms se accepta si femei si barbati chear si cupluri chear daca vin cu copii nui Nici o problema va astept cu draga
-
Cautam ingineri pe mai multe arii: operatori si masinisti. Perioada contractuala: - in functie de profilul candidatului și cum se prezinta la interviul fizic Program: - 8,5 h (30 min. pauza de masa) 7:00 - 15:30, luni - vineri (sambata, doar în cazuri speciale - abordarea este de recuperare ore suplimentare, iar dacă nu este posibila recuperarea se plătesc în procent de 175%) Pachet beneficii: - Salariu de baza; - Tichete de masa: 35 lei zi lucrătoare; - Prime de sarbatori ( 300 lei Paște și Crăciun, 100 lei Ziua Constructorului, 50 lei Zi de nastere); - Asigurare medicala, de viata si accident; - Indemnizatie transport - Bonus performanta; - Prima relocare: putem oferi 1 salariu brut prima luna + 1560 lei brut lunar, maxim 3 ani - se acorda doar inginerilor. * La Timișoara avem transport asigurat Plata se efectuează pe card în data de 10 a lunii.
-
Angajez muncitor necalificat pentru demontarea pieselor provenite din dezmembrari Cerințe: - Cunoștințe tehnice in domeniul auto; - Corectitudine, implicare, inițiativă, punctualitate; - Abilitatea de a lucra în echipă; - Persoana ambițioasă; - Seriozitate, dorință de muncă, orientare spre dezvoltare profesionala. Beneficii: - Contract de muncă; - Mediu de lucru prietenos; - Posibilitatea de avansare; - Condiții de lucru bune; - Pachet salarial motivant; Punct de lucru: str. Chimiei nr.59B, com Savinesti, Jud Neamt
-
Angajam spălător de vase și curățenie pentru un bufet Program: luni-vineri de la 10-18:30 Salariul net este 3000 lei Bufetul se numește Selale și se afla pe strada Apolodor nr.2, sector 5 (lângă restaurantul Hanul Berarilor Casa Oprea Soare sau in spatele bisericii Sfântul Spiridon Vechi.) Pentru interviu va așteptăm la locație după ora 15.
-
Lucrator comercial in zona Piata Natiunilor Unite . Cu sau fara experienta, pentru minimarket in sector 4 acces la metrou rapid. Se efectueaza training la locatie, program in doua schimburi (dimineata si dupa amiaza). SE LUCREAZA IN WEEKWND. De preferat cu experienta.
-
Descriere Dacă ești o femeie cu experientâ în domeniu și îți dorești să ai grijă de o persoanâ vârstnicâ în Germania, nu ezita ! Cerinte: - limba germanâ la nivel conversational - experientâ în domeniu - persoanâ cu râbdare, serioasâ, sensibilâ, harnicâ Anunț valabil pentru toată România !
-
Asociația Micile Comori - Centrul de zi pentru copii cu dizabilități caută Kinetoterapeut. Descrierea activității - Recuperarea si abilitarea beneficiarilor (copii cu deficiente neuro-psiho-motorii) prin activități de recuperare motorie. Responsabilități: - Elaborarea și implementarea programelor de kinetoterapie personalizate pentru copiii cu dizabilități - Lucrul în echipă multidisciplnară pentru a asigura o abordare holistică a recuperării - Monitorizarea progresului pacienților și ajustarea programelor de recuperare - Colaborarea cu părinții pentru a oferi suport și informații relevante Informații despre job: - Program de muncă full time (8h) - Lucru în echipă multisciplinară - Posibilitatea de schimb internațional de experiență - Dezvoltare profesională continuă Cerințe: - Diplomă de licență în Kinetoterapie sau student în an terminal - Experiență anterioară în lucrul cu copii cu dizabilități constituie un avantaj - Empatie, răbdare și flexibilitate - Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant Dacă ești o persoană empatică, pasionată de îmbunătățirea vieții copiilor cu dizabilități și ai abilitățile necesare pentru a ocupa acest post, te provoc să trimiți cv-ul prin mesaj privat.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Descrierea companiei: Electrotehno este o firma cunoscuta pe plan national ca producator si furnizor de puncte de conexiune, posturi de transformare, containere metalice electrice echipate si tablouri de distributie de joasa tensiune pentru utilizatori finali, distribuitori si producatori de energie electrica. Cautam o persoana serioasa si implicata pentru postul de TABLOTIER! Candidatul ideal: - Studii medii in domeniul tehnic - profil electric, electromecanic, electrotehnic sau calificare; - Citirea schemelor electrice si cablarea in conformitate cu acestea; - Experienta anterioara in realizarea tablourilor electrice; - Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Descrierea jobului - Asigurarea activitatii de executie a lucrarilor de echipare electrica si montaj a produselor fabricate in cadrul societatii. - Realizarea tablourilor electrice conform schemelor electrice si sau a documentatiei de executie. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu motivant + tichete de masa (35 lei zi lucratoare) Zile de concediu de odihna suplimentare, acordate in functie de vechimea in munca Stabilitatea postului pe termen lung Program de lucru de luni pana vineri de la Mai multe detalii se vor oferi la interviu!
-
Dr. Max România este în căutare de colegi pentru poziția de Responsabil Întreținere în cadrul Departamentului Facility Maintenance. Care sunt responsabilitățile postului? Vei verifica și asigura funcționarea echipamentelor care asigură microclimatul; Vei remedia disfuncționalitățile instalațiilor din sfera de responsabilitate; Vei participa la activitățile de întreținere a echipamentelor tehnologice din cadrul sediului central și a depozitelor; Vei sesizeaza defecțiuni sau vicii ale echipamentelor și vei participa la remedierea acestora; Vei participa la acțiuni de reparare sau mutare a echipamentelor; Vei supraveghea lucrările efectuate de diverși furnizori; Vei realizea sarcini de natură administrativă. Ce așteptăm de la tine? Să fii absolvent de studii medii de profil Liceul de Electromecanica, Mecanică; Să deții cunoștințe tehnice din domeniul mecanic și electric (reprezintă un avantaj experiența în domeniu); Să ai deții abilități de operare PC: Pachet Office - nivel mediu; Să fii orientat spre munca în echipă; Să fii organizat și orientat către soluții. Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată; Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale. Despre Dr. Max România Dr. Max România, parte a Dr. Max Group, este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii integrate de import, distribuție și retail farmaceutic. Suntem ghidați de valori precum: grijă, curaj, orientare către clienți si responsabilitate și credem cu tărie că doar împreună construim o zi de mâine mai sănătoasă.
-
SC SMP Sun Structure SRL este o firma de succes pe piata interna a productiei de prelate si corturi, cu o echipa formata din personal tanar, calificat si dinamic care participa cu succes la dezvoltarea constanta a companiei.Firma ca baza se ocupa cu structuri metalice si prelate,montaje,deplasările la montaje sunt suportate de firma. Angajez muncitori calificati sau necalificati in domeniul confectii prelate, salariu este discutabil dupa proba de lucru.. Angajam sudori cu experienta,salariu discutabil dupa proba de lucru... CERINTE: -capacitate de a lucra eficient in echipa -atent la detalii -constituie avantaj experienta de lucru in domeniul fabricarii prelatelor si a structurilor metalice, salariu se discuta dupa proba de lucru -studii medii -loialitate si confidentialitate -disponibil pt deplasari OFERIM: -contract individual de munca cu timp normal -tichete de masa -salariu atractiv -posibilitate de avansare -program fix Detalii despre post se ofera la interviu.
-
Suntem în căutarea unor persoane care împărtășesc pasiunea noastră pentru ospitalitate și doresc să devină parte din familia noastră gastronomică. Dacă vă place să interacționați cu oaspeții, aveți o abilitate naturală în comunicare și căutați să vă alăturați unei echipe armonioase, intr-o noua locatie, din centrul Clujului, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Ospătar: o Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros și asigurarea unei experiențe de servire plăcută o Prezentarea meniului și oferirea de recomandări, luând în considerare preferințele și restricțiile alimentare ale clienților o Luarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie într-un mod precis și eficient o Servirea băuturilor și a mâncării într-un mod atent și profesionist o Asigurarea curățeniei și a ordinii în zona de servire și în alte zone din restaurant o Oferirea de asistență suplimentară pentru alte sarcini ale echipei, după nevoie Barman: o Pregătirea și servirea băuturilor conform standardelor noastre de calitate o Oferirea de recomandări și creația de cocktailuri și alte băuturi speciale conform cerințelor și preferințelor clienților o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar și a echipamentelor asociate o Asigurarea respectării regulilor și standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate activitățile desfășurate Ajutor de Bucătar: o Asistență în pregătirea și prezentarea mâncărurilor în conformitate cu rețetele și standardele noastre o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de lucru a bucătarilor și în depozitul de alimente o Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate etapele de manipulare a alimentelor o Oferirea de asistență în alte sarcini ale echipei de bucătărie, după necesitate Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității nu este obligatorie Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Capacitatea de a lucra in echipă Beneficii: Salariu competitiv și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și dinamic Reduceri pentru angajați în cadrul restaurantului nostru Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția în crearea unei experiențe gastronomice de neuitat pentru clienții noștri, așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!