Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-10-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Controlori Calitate Operatori suport producție! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ești o persoană serioasă și responsabilă; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3600-3700 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. P
-
Promovat
Restaurant Soseaua Berceni angajam : Ajutor de bucatar, persoane serioase pt intregirea echipei. Oferim masa, bonificatii si tips. Venit total 3500-4000 lei in functie de aptitudini. Femeie la vase+curatenie Salariu 2700-3000. Oferim masa + bonificatii. Program 2 cu 2 zile. Domiciliu de preferat in sectorul 3,4,5 si Popesti Leordeni.
-
Promovat
Femeie de serviciu Jurasica Neptun Căutăm o persoană dedicată și responsabilă pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Femeie de serviciu la Jurasica Neptun. Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu unic și captivant, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor publice și a zonelor de lucru conform standardelor noastre de calitate. Gestionarea stocului de materiale de curățenie și efectuarea comenzilor atunci când este necesar. Colaborarea cu echipa pentru a asigura un mediu de lucru sigur și plăcut pentru toți angajații și vizitatorii. Respectarea regulilor de igienă și securitate în conformitate cu normele în vigoare. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în weekend sau în ture, după caz. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu inedit și plin de energie pozitivă. Training și suport continuu pentru a-ți dezvolta abilitățile. Salariu atractiv Dacă ești o persoană harnică, organizată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te invităm să aplici pentru poziția de Femeie de serviciu la Jurasica Neptun. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa in anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de constructii,angajeaza responsabil aprovizionare: Absolvent cu studii medii sau superioare Cunostinte bune de operare MS office(Word,excel) Abilitati foarte bune de comunicare si negociere Permis de conducere cat B Analizeaza si prospecteaza piata ,in vederea imbunatatirii bazei de date a furnizorilor Dezvolta si intretine lista de furnizori interni si externi Analizeaza ,selecteaza si negociaza ofertele de pret primite de la furnizori,pentru materiale ,echipamente si prestarii servicii Salariu motivant!
-
Esti in cautarea unui nou loc de munca ? Angajam STIVUITORIST pentru o companie de Logistica, din Timisoara. Responsabilitati: - incarcare/descarcare, stivuire si destivuire marfa. Cerinte: - autorizatie ISCIR; - experienta pe stivuitor cu lame frontale si laterale; - disponibilitate de a lucra in doua schimburi; - permis categoria B - obligatoriu. Ce iti oferim noi: - program de lucru intr-un singur schimb/maxim doua schimburi; - salariu motivant; - bonuri de masa ( 20 ron/ zi lucrata); - decontare transport. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze Luni Vineri, in intervalul orar 10:00 18:00 la numarul de telefon .
-
Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Program de munca zi, luni-vineri;Oferim salariu atractiv + bonusuri,toate liberele legale, concediu de odihna, alte prevederi legale. Va rugam sa ne contactati de luni pana vineri la telefon sau la adresa de mail. Adresa unde se afla atelierul este:Strada Bârlea nr14,lângă mall liberty center.
-
SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat
-
Căutăm electricieni în construcții (m w d) în Germania Muncitori calificați și necalificați Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană la nivel A2+ B1 abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană formare profesională finalizată ca electrician sau minim. 5 ani experiență pe șantierele germane (clădiri vechi și noi) montarea cablului sub tencuială instalarea iluminării instalarea prizelor și întrerupătoarelor cablarea tablourilor electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere cat. B Vă oferim: salariu de la 15,50 brutto pe oră + 8,50 netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: E-Mail: Telefon: +49 361 657 592 92
-
Angajam persoane calificate si necalificate pentru lucru in Belgia. Obligatoriu limba engleza sau franceza . Oferim contract de munca, cazare gratuita, transport local si salariu avantajos. Mai multe detalii la telefon : .
-
Angajam operator facturare . Salariu in functie de experienta cu posibilitatea de crestere ! Se ofera si tichete de masa 880 lunar. Program 8.30-17.00 samba, duminica si sarbatori legale sunt libere. Transportul este suportat de companie. Tel : si Str. Al. Moruzzii nr.27A
-
Grădiniță particulară angajează îngrijitoare copii. Zona Cluj, Complexul Studențesc. Dacă ești serioasă, empatică și iubești copiii te așteptăm în echipa noastră. Informații suplimentare la numărul de telefon:
-
Firma de Reciclare in Sancraiu de Murres angajam personal, manipulant marfa ! detalii la tel
-
-
Societatea comerciala TRICO POINT S.R.L. din Gaesti cu o vechime de peste 20 de ani in fabricarea articolelor de imbracaminte este in căutarea unui coleg a in rolul de Economist, cu simt de răspundere care să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabilității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Rolul tau: - Vei pregati documentele de transport, atat interne cat si externe. - Vei pregati facturile si trimiterea acestora. - Vei inregistra scriptic materiile prime și verifica inventarul cu dovezi faptice. - Vei procesa documente: receptii, bonuri de consum, fise de magazie. - Vei intocmi si depune declaratia INTRASTAT. - Vei arhiva documente de intrare si iesire a materiilor prime si produselor finite. - Te vei ocupa de evidenta facturilor chitantelor bonurilor fiscale ordinelor de plata. - Te vei ocupa de operarea tranzactiilor bancare si evidenta acestora. - Te vei ocupa de operarea in Registrul de casa si vei sistematiza documentele de plata. - Vei depune documentele pentru contabilitatea finală și vei verifica fizic toate documentele. - Vei pregati documentele contabile pentru eventuale controale. - Vei colabora din punct de vedere IT la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale. Credem ca te-ar ajuta in indeplinirea responsabilitatilor faptul de a avea: - Studii superioare in domeniul economic absolvite - Experiență de minimum 3 ani pe o pozitie similara - Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar - contabil - Cunoasterea practicilor si a procedurilor in domeniu - Cunoștințe de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office. - Atent a la detalii, orientat către rezultate, cu capacitate de analiză și comunicare eficientă. Oferim: - Plata salariului la timp ( care va fi discutat la interviu ), tichete de masa si decontare transport Cei interesati sunt rugati a trimite C.V-ul pe adresa de e-mail: in vederea programarii interviului. Numai candidatii eligibili vor fi invitati la interviu, care va avea loc in perioada: 08.04.2 Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.Prin aplicarea CV-ului tau la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Societate comerciala angajeaza urgent : EXCAVATORIST SI INGINER CONSTRUCTOR Relatii la adresa Sos. Baldovinesti,nr.40D, Braila ,telefon -
-
Caut femeie serioasă, interna, fără obligații,nefumătoare pentru a îngriji și socializa cu o bătrână de 77 de ani care locuiește în orașul Iași, la bloc. Are nevoie de companie, ingrijire ( administrare tratament oral ), supraveghere, menaj și preparare hrana. Este deplasabilă, liniștită, cooperantă și are nevoie de suport emoțional.
-
Vopsitor Tinichigiu în Service Auto Locație: Cluj-Napoca, România Suntem în căutarea unui vopsitor tinichigiu talentat și pasionat de industria auto, care să se alăture echipei noastre dintr-un service auto renumit în Cluj-Napoca. Dacă ești o persoană pricepută, responsabilă și dornică să-ți demonstrezi abilitățile într-un mediu de lucru dinamic, te invităm să aplici! Responsabilități principale: Efectuarea operațiunilor de vopsire și retușare a vehiculelor, în conformitate cu standardele și specificațiile producătorului; Realizarea procesului de pregătire a suprafețelor, inclusiv tinichigerie, șlefuire și grunduire; Aplicarea tehnicilor de vopsire și folosirea echipamentelor specifice pentru a obține rezultate de înaltă calitate; Respectarea procedurilor de siguranță și a regulilor de protecție a muncii. Cerințe: Experiență anterioară în vopsirea și tinichigeria auto; Cunoștințe solide în utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru vopsitorie; Capacitatea de a lucra într-o manieră precisă și atentă la detalii; Abilități excelente de comunicare și spirit de echipă; Certificări sau diplome relevante reprezintă un avantaj. Beneficii oferite: Salariu competitiv și posibilități de avansare în cadrul companiei; Mediu de lucru profesional și echipă experimentată; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație; Dacă ești interesat să faci parte dintr-o echipă dinamică și să aduci un plus de valoare într-un service auto cu renume, trimite-ne CV-ul tău. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Companie: Like Transport GmbH Salariu : -BRUT: 2765 euro +8 euro diurna zi -NET: 2050 euro - 2350 euro - 25 de zile de concediu pe an. Descriere: - Dispozitiv mobil( GPS,scanner ). -Coletele sunt sortate înainte de încărcarea vehiculului. - Calcul eficient al traseului de catre parteneri. - Cazare (contra cost) apartamente,pensiuni.( cazarea se plateste la salarizare ). -Se poate oferi transport la plecarea din Romania. -Se semneaza contract direct cu angajatorul german ( semnarea contractului se face in doua exemplare , unul ramane la firma unul la dvs. ) -Se semneaza contract dupa zilele de training( cu posibilitatea de a vedea modul de lucru , dupa care puteti semna cu data de incepere, prima zi de training ) -Se fac 4 zile de training ( 2 zile ore online , 2 zile pe traseu, in dreapta, pentru a invata modul de lucru ) -Nu este nevoie de experienta. -Asigurare de sanatate (AOK), card de sanatate. -Plata sigura si punctuala ( o data pe luna ). -Plata corecta ( se ofera fluturas de salariu la fiecare salarizare). -Acte necesare: permis de conducere Cat. B , carte de identitate. -Salariul difera in functie de clasa de impozitare. -Se ofera bonusuri de performanta ( salariul poate creste ). -Oportunitati bune de avansare : de la sofer la dispecerat ,conducerea biroului,manager de statie,etc. -Vorbirea limbii germane nu este necesara. -Transportul la locul de munca este asigurat. Sarcini: - Incarcare vehicul si livrare colete catre clienti. -Respectarea tuturor reglementarilor de siguranta la incarcare , livrare dar si pe drum. -Echipa diversa si multilingvistica ( romana , engleza , germana , araba , croata , albaneza , turca , poloneza) Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, lasati un mesaj si va vom contacta noi cat de repede posibil! https: www.liketransport.de Va asteptam cu mare drag in echipa Like Transport GmbH!
-
SC AUTOMOBILE BAVARIA SRL punct de lucru Ghiroda, dealer autorizat BMW, angajeaza in conditii avantajoase electrician auto sau ucenic electrican auto. Se cere: - studii medii sau superioare tehnice - cunostinte operare PC - flexibilitate, seriozitate, - permis de conducere categoria B Se ofera: - pachet salarial atractiv - bonuri de masa, asigurare medicala - scolarizari interne si externe
-
SC FAIMAR SA angajeaza: -ceramisti -muncitori necalificati Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt de luni pana vineri intre orele 7-15.
-
Statie Distributie Carburant Bacau, angajeaza lucrator comercial. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata , tichete de masa , spor noapte weckeend sarbatoare. Cerem seriozitatae si comunicare. CV se depun pe str Cronicar Ion Neculce nr 1, Bacau, SC SOCAR Petroleum SA. Publi24_1687239930
-
Suntem o companie de productie specializata in asamblarea autovehiculelor de transport rutier şi persoane. Cautam coleg pentru partea de asamblare a autovehiculelor (oferim șansa și suport și celor la început de drum, dornici să profeseze în domeniul automotive) Cerinte: Abilități bune de lucru manual și atenție la detalii; Condiție de munca fizica buna Reprezintă avantaj cunostințe esențiale despre mecanică auto Responsabilități: Asamblarea și montarea componentelor autovehiculelor conform instrucțiunilor tehnice Pregatirea pieselor Respectarea standardelor de lucru Colaborarea cu ceilalti membrii ai echipei pentru asigurarea unui flux de lucru eficient in realizarea obiectivelor de productie Beneficii: Conditii de muncă excelente, intr-un mediu placut, cu echipamente performante. Pachet salarial atractiv, in concordanță cu experiența și performanța Oportunitati de dezvoltare profesionala și avansare în cadrul companiei Tichete de masă
-
Certificat de calificare sau experiența anterioara in sudura; Cunoasterea dispozitivelor de sudura utilizate; Bune cunoștinte de desen tehnic; Experienta sau cunostinte de lacatusarie - constituie un avantaj; Experiența in domeniul confectiilor metalice - minim 1 an; Descrierea jobului: Efectuarea operatiilor de sudura si lacatuserie conform standardelor; Va oferim: - Mediu de lucru la standarde ridicate; - Posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniul auto; - Participarea la programe de formare interne și externe; - Salarizare în funcţie de rezultate; - Loc de muncă într-o companie dinamică.