Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-10-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Angajam urgent tehnician pentru control calitate productie confectii metalice. Activitatea se desfasoare la fabrica din Baicoi. Salariu atractiv, bonuri de masa si transport asigurat pe rutele: Ploiesti, Campina, Valenii de Munte, Moreni, Slanic Prahova.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salonul Studio4 își mărește echipa ! Închiriem Scaun pentru postul de FRIZERIE sau Coafor. Pentru partea de frizerie sunt disponibile 2 posturi iar pentru coafor 1 post. Salonul este situat în Centrul Civic, intr-un spatiu comercial nou, si dispune de următoarele beneficii: -centrala proprie -sistem supraveghere video -sistem antiefractie -sistem audio -mobilier nou -aparat cafea apa -terasa Cerințe inchiriere: -detinator P.F.A I. I. Sau S.R.L. - experienta in domeniu minim 1 an de zile Prețul chiriei este de 250 pe luna. Utilitățile nu sunt incluse în prețul chiriei. Detalii la nr
-
Sunt șofer profesionist de 22 de ani,sunt disponibil 24 24 nu consum alcool sau alte substanțe. Preț 150 lei la 8ore Sunt serios,pentru mai multe detalii sunați la
-
SC AMBRA SERVICE SRL cu sediul in Ghiroda, firma serioasa si cu vechime pe piata, specializata in domeniul de instalatii, angajeaza cu contract de munca pe perioada nedeterminata electrician pentru lucru in strainatate. Detinerea de permis auto categoria B si autorizatie ANRE (electricieni) constituie un avantaj. Se cere seriozitate, punctualitate, lucru in echipa, deschidere catre comunicare si minim 1 an de experienta in domeniul instalatiilor electrice. Beneficii: -Salar motivant -Dotare completa si moderna pentru lucru in instalatii -Echipamente de lucru si protectie Loc de munca si program de lucru stabil, mediu de lucru linistit, colectiv dinamic si serios, orientat spre performanta si calitate. Relatii la tel. sau puteti trimite CV-ul pe adresa de e-mail: ofertare a ambraservice.ro
-
Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.
-
Ce trebuie sa faci pentru noi: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an (inventariere, ajustări, estimări, verificare/constituire provizioane etc.); - alte activități financiar contabile cerute de management; - întocmire situații financiare statutare interimare si anuale; - realizarea comunicării efective si eficiente in cadrul echipei si cu clienții; - alte activități financiar-contabile, analize si raportări. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Daca: - ai studii superioare economice; - ai experiența de munca de minim 3 ani; - ai cunoștințe de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoașterea legislației in vigoare; - ai cunoștințe bune/avansate de Excel, Word; - ai cunoștințe privind unul sau mai multe programe de contabilitate după cum urmează: SAGA, WinMentor, SmartBill, Ciel, SAP, Nexus, Navision (constituie un avantaj); - ești o persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre calitatea taskurilor îndeplinite; - ai abilitați de comunicare foarte bune. Aplica cu încredere pe adresa Program -Full time de Luni-Vineri- 9-18 sau usor flexibil. Locatia este langa Mega Mall/ Vatra Luminoasa Se acorda salariu atractiv in functie de experienta, tichete de masa de 35 de ron/zi, vouchere de vacanta, prime, abonament medical
-
Dorim să extindem echipa noastră cu un Montator Mobilier pasionat și dedicat. CV-urile cu o minimă experiență în domeniu vor fi primite cu interes. Cautăm un coleg care să se implice activ și responsabil în montarea mobilierului la comandă, atat in atelier cat si la domiciliul clientului .. Descriere Cunoașterea materialelor specifice industriei de mobilier și a tehnologiilor de producție. Atent la detalii și abilități excelente de lucru în echipa. Responsabilități: Suport necesar colegilor noi in echipa . Atent la prelucraea palului . Beneficii: Competitiv și bonusuri de performanță. Mediu de creștere profesională. Descrierea companiei Născut din dorința de a revoluționa, REVE MOBILI SRL îți aduce aproape cei mai prestigioși furnizori, asigurându-ți o experiență premium de consultanță de la A-Z. Cu o echipă dedicată și soluții complete de consiliere, design, și producție de mobilier customizat, REVE este alegerea perfectă pentru cei ce doresc să-și transforme visele în realitate. Cu showroom aflat in Bucuresti sect. 3 ,strada Foisorului nr .108-114 ,hală de producție proprie și un portofoliu diversificat, REVE MOBILI se remarcă în sectorul rezidențial și amenajărilor office. CONTACT
-
Angajam sofer pentru 3.5 TONE cu domiciliul in judetul TIMIS pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri. Transportul se va efectua cu Mercedes-Benz Sprinter. Cerinte: - Permis auto categoria B ; - Domiciliul in judetul Timis; - Experienta profesionala sofer cat. B transport marfa international; - Seriozitate, punctualitate. - Cunostințe de completare acte necesare: CMR, trasee, GPS, Google Maps, WhatsApp; Telefon contact: *Detinem si remorca, asadar categoria E reprezinta un avantaj.
-
Candidatul ideal: - Studii medii - Permis de conducere cat. B. - Bun spirit organizatoric. - Cunostinte tehnice solide. - Familiarizat cu echipamentele liniei de productie (masini cu comanda numerica), cunoștințe de echipamente electrice Principalele responsabilitati : - executarea mentenantei corective (repararea echipamentelor) conform cererilor productiei - executarea planului de mentenanta preventiva (revizii) - imbunatatirea continua a planului de mentenanta preventivea conform evolutiei starii echipamentelor (in urma analizei rezultatelor din fisele de verificare) - urmarirea si verificarea modului de functionare al echipamentelor - elaborarea necesarului piese de schimb - asigurarea si mentinerea curateinei la locul de munca - remedierea oricaror defectiuni de natura mecanica, pneumatica si hidraulica survenite asupra masinilor - folosirea stivuitorului - operare PC - prezinta avantaj - permis categoria B - disponibilitate la program prelungit
-
Candidatul Ideal - Studii superioare tehnice.Cunostinte solide de desen tehnic; - Experienta in utilizarea dispozitivelor de masura si control; - Limba Engleza nivel mediu (Franceza reprezinta un avantaj), - Cunoștințe solide în domeniul sistemelor de management al calității; - Cunostinte avansate PC - pachet office; - Abilitati comunicare Descrierea jobului 1. Planificarea și implementare a sistemului de control al calității. Monitorizarea și evaluarea proceselor de din companie pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate. 2. Realizare audituri interne. Emiterea si urmarirea rapoartelor de actiuni corective. 3. Documentare și raportare: Întocmirea și menținerea documentelor de control al calității, rapoarte de inspecție și non-conformități. 4. Efectuarea anchetelor de calitate in cazul produselor neconforme.
-
Angajam doua fete serioase pentru curatenie vila sector 1, limba engleza obligatoriu. Rog nu sunati, comunicare whatsapp sau adresa email. Asteptam CV.
-
Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.
-
Locație: Joița (15 km de București) Atribuțiile: - Colectarea marfurilor in depozit, lucrul cu scanner, scanarea codurilor de bare; - Finalizarea mărfurilor într-o comandă gata făcută; - Verificarea produsului pentru defecte și ambalaj. Lucrați cu haine, pantofi, accesorii. Salariu: 3 euro pe ora net, cam 600 euro pe luna. Program de lucru: de la 07.00 la 15.00 Lucrați 5-6 zile pe săptămână. Angajare: Funcționar (contract de muncă, asigurări de sănătate). Oferim cazare gratuita nu departe de locul de munca (camere pentru 4-5 persoane cu toate facilitatile necesare). Transportul îl duce de acasă la serviciu.
-
DescriereSustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Buzau, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12 24, 12 48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https: www.socar.ro
-
De ce sa alegi Bolt Food ? Pentru că această Aplicație e singura care Nu ia Pauză!! Deschizi și Primești comenzi!! Închizi și mergi la Odihnă! La noi poți găsi și Biciclete Electrice. Comisionul e 15 la sută.
-
Beauty Tailor își mărește echipa! Angajăm cosmeticiana cu experiență ! Suntem în căutare de o persoană serioasă, dornică de a se dezvolta într-un mediu plăcut, curat și tânăr. Oferim carte de muncă plătită, diverse beneficii în cadrul salonului, precum și posibilitatea de dezvoltare pe plan profesional . Salariu atractiv, în funcție de experiența și procent. Ne puteți contacta la numărul afișat
-
Beauty Tailor își mărește echipa! Angajăm tehnician Eximia și epilare definitivă cu experiență ! Suntem în căutare de o persoană serioasă, dornică de a se dezvolta într-un mediu plăcut, curat și tânăr. Oferim carte de muncă plătită, diverse beneficii în cadrul salonului, precum și posibilitatea de dezvoltare pe plan profesional . Salariu atractiv, în funcție de experiența și procent. Ne puteți contacta la numărul afișat
-
Angajam OPERATOR DEBITARE LASER S.C. RA-OL S.R.L. , una din firmele de traditie in domeniul confectiilor metalice din TIMISOARA, prezenta pe piata de peste 25 de ani, angajeaza OPERATOR DEBITARE LASER, in urmatoarele conditii: - contract de munca pe perioada nederminata; - salar brut = 6324 lei; - salar net = 3700 lei; - bonuri de masa de 40 lei zi; - in plus se ofera al 13-lea salar, decontarea transportului pentru cei din afara localitatii, conditii de munca peste media pietei in domeniu. Daca doriti sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne contactati la adresa de mail: , la telefon: , L-V - intre orele 7:00-15:30 , sau la sediul societatii din Timisoara, str. Dr. A.P. Podeanu, nr.146 B.
-
Sterileco angajeaza femeie de serviciu pentru punctul de lucru Jilava- Sos.Giurgiului 5B. Activitati specifice de curatenie pentru zona de birouri, 4 ore pe zi de luni pana vineri. Pachet salarial: 2800lei net.
-
DescriereCandidatul Ideal - Absolvent al Universitatii de Arhitectura; - Cunostinte proiectare ansambluri de locuinte colective, locuinte individuale; - Spirit creativ, cu imaginatie, inovator; - Experienta de lucru prezinta un avantaj dar si deschiderea spre castigare a acesteia; - Cunoștințe in utilizarea programelor de proiectare Archicad, Autocad, lumion, 3ds max, - Cunosterea legislatiei in domeniu; - Disponibilitatea de a lucra la birou. - Experiență în proiectare și în managementul proiectelor de la 0 - 2 ani! Nu este necesar sa aveti experienta !!! Descrierea jobului - Proiectare pentru fazele: D.T.A.C., P.T.H., D.D.E., parti desenate si scrise etc.; - Ilustrari pentru proiecte sustinute de planuri de prezentare, randari foto realiste; - Elaborarea designului volumetric si planimetriilor in corelare cu regulamentele urbanistice si cu cerintele fiecarui proiect; - Dialogarea cu colaboratorii nostrii pe toate specialitatile pentru coordonare, adaptare si implementare a solutiilor acestora pentru fiecare proiect in parte; - Colaboreaza cu inginerii nostri de pe santier, le ofera suport tehnic, face vizite cand este necesar pe santier.
-
#Recrutăm pentru Burger King, un lanț de restaurante cu servire rapidă, prezent în peste 100 de țări. Locatii: - Shopping City Timisoara; - Iulius Mall Timisoara. Oferim posibilitate PART-TIME de weekend. BENEFICII: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masă în valoare de 30 lei zi; - Prime cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; - Program de lucru flexibil; - Sporuri pentru orele suplimentare, de noapte sau de weekend; - Discount de 60% la produse. CE VEI FACE: - Pregătirea produselor, respectând standardele interne de calitate, igienă și siguranță alimentară; - Întâmpinarea și oferirea de suport clienților; - Menținerea curățeniei în locație; - Respectarea standardelor și a regulilor din restaurant. CE NE DORIM DE LA TINE: - Atitudine pozitivă și prietenoasă în relațiile cu clienții și colegii; - Implicare în activitatea restaurantului; - Perseverență și orientatare spre rezultate. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la: 0735 317 421 0732 960 766