Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-10-14 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam un electromecanic calificat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre- domeniu de activitate al fabricii este productia de prefabricate din beton. Responsabilități: Diagnoza și remedierea defecțiunilor la echipamentele electrice și mecanice; Întreținerea preventivă a mașinilor și utilajelor; Instalarea și întreținerea sistemelor electrice; Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura funcționarea eficientă a echipamentelor; Cerințe: Calificare în domeniul electromecanic sau electrician Experiență minimă de 3 ani pe un post similar Cunoștințe solide în diagnosticarea și repararea echipamentelor electrice și mecanice Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net; Tichete de masa 700 lei; Tichete de vacanta 3000 lei an; Prime de sarbatori; Bonus anual - al 13lea salariu; Contract de munca - perioada nedeterminata;
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Măcelar Tranșator): Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne; Seriozitate, flexibilitate, dinamism Descrierea postului (Operator la prepararea mezelurilor Preparator mezeluri) Prepararea tratarea termica a cărnii proaspete conform retetarului; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea produc iei de mezeluri i preparate din carne. Cerințe: Calificare si experiență în pregătirea cărnii în vederea produc iei de mezeluri i preparate din carne; Prepararea produselor din carne si respectarea rețetelor proprii; Seriozitate, flexibilitate, dinamism. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Fabrica de mobila din Culciu Mare angajeaza tamplari cu experienta (sectie montaj-reparatii, tamplari manuali,sectie masini-utilaje, sectie pregatire ).Asiguram transport din tot judetul, bonuri de masa ,salar in functie de aptitudinea fiecaruia. Angajam operator CNC.Detalii L-V 8-16 o771.66o.239
-
Promovat
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de transport marfa angajează șofer pentru dubita de 3.5 tone pentru transport materiale de construcții,mobila,sanitare....de la magazin la adresa clientului! Cerințe: Permis de conducere Cat B-Minim 3 ani experiență Disponibilitate la manipularea mărfii Respectuos cu clienții Salariu motivant și carte de munca Detalii la Nr de tel
-
Manpower recruteaza Stivitoristi pentru clientul sau din domeniul productiei de furaje pentru animale. Este necesara autorizatia de stivuitorist valabila. - Program de lucru in doua ture, de luni pana vineri; - Tichete de masa; - Prima de Paste; - Prima de vacanta; - Decontare transport. Contractul se incheie pe perioada determinata.
-
Prezentare generală a postului: Căutăm persoane entuziaste și orientate spre client care să se alăture echipei noastre ca ospătari chelneri. În calitate de membru vital al echipei noastre de ospitalitate, veți fi responsabil pentru furnizarea de servicii excepționale oaspeților noștri, asigurând o experiență culinară de neuitat. Responsabilitati: - Întâmpinați și primiți oaspeții pe măsură ce sosesc, însoțindu-i la mesele lor și prezentând meniuri. -Preia comenzile cu acuratețe și transmite-le prompt personalului din bucătărie. -Oferiți recomandări și descrieți articolele din meniu oaspeților la cerere. -Servește alimente și băuturi oaspeților în timp util și politicos. - Anticipați nevoile oaspeților și răspundeți prompt oricăror solicitări sau probleme. -Asigură acuratețea în facturare și procesa plăți folosind sisteme POS. - Menține curățenia și organizarea meselor, a zonelor de luat masa și a stațiilor de service. -Colaborați cu personalul din bucătărie și bar pentru a asigura un serviciu fără probleme și eficient. - Respectați standardele înalte de igienă și reglementările privind siguranța alimentară. Cerințe: -Se preferă experiență anterioară ca ospătar chelner sau într-un rol de serviciu clienți. - Abilități excelente de comunicare și interpersonale. -Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu cu ritm rapid. - Abilități puternice de multitasking și de gestionare a timpului. -Atitudine pozitiva si dorinta de a invata. -Atentie la detalii si acuratete in preluarea si servirea comenzii. -Flexibilitate de a lucra seara, la sfârşit de săptămână şi de sărbători. -Certificarea de siguranta alimentara este un plus. Beneficii: -Reduceri pentru angajați la mese. -Oportunități de creștere și avansare în carieră. - Mediu de lucru pozitiv și favorabil.
-
Promovat
Societate franceza cu fabrici de reparat paleti din lemn, angajaza muncitori necalificati seriosi pentru operatiunea de reparat paleti din lemn. Contractul este francez, pe perioada nedeterminata inregistrat la URSAF (ITM) in Franta. Angajatul are aceleasi drepturi si obligatii ca si cetateanul francez. Avem angajati care lucreaza la noi de peste 10 ani. Avem peste o suta patruzeci de angajati romani, Angajatul are posibilitatea sa castige cat mai mult, calculul salariului fiind in accord individual la nr. de paleti reparati. Salariul poate ajunge peste doua mii doua sute eur luna in functie de indemanarea muncitorului si de cantitatea de paleti realizata lunar. Pentru angajare persoanele interesate trebuie sa se prezinte la un interviu in Sibiu, str, Cezar Bolliac nr 1, unde dupa ce va fi admis, se va intocmi contractual de munca si va primi echipamentul de protectie si adresa unde trebuie sa ajunga. Conditiile de munca sunt civilizate in concordanta cu legislatia Franceza. Fiecare muncitor la sfarsitul lunii primeste fisa de plata cu salariu realizat si taxele care s-au platit la statul Francez.Societatea poate ajuta muncitorii care nu au o chirie proprie, sa locuiasca in casele societatii contra unei sume de doua sute douazeci euro luna in care sunt incluse si utilitatile. Plata pentru chirie se va retrage din salariu. Nu pot fi angajate persoane cu varsta mai mare de saizeci de ani, persoane cu boli cornice sau dependente de stupefiante si alcool.Salariul in euro se vireaza de catre societate in conturile pe care angajatul trebuie sa le aiba deschse in Romania sau in strainatate pe numele lor cu card atasat. Va rugam sa ne contactati telefonic intre orele 9-17.
-
Ce faci la Optima? Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate impuse de catre Client; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Cum ne dorim sa fie viitorul coleg: cu o atitudine energica, spontana, competitiva; deschis la noi informatii, serios si responsabil; proactiv si orientat catre rezultat; cu abilitati deosebite de comunicare, putere de convingere si negociere un team player care isi sustine colegii in atingerea obiectului propus. Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time, de luni pana vineri; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Abonament medical la o clinica privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa
-
Promovat
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
Angajam estionar, electrician si instalator cu experienta relevanta in domeniul constructiilor si cu calificare. Se lucreaza in santiere din Ilfov. Program de lucru: luni-vineri, 9 ore zi (o ora pauza de masa) + o sambata pe luna.
-
Restaurant semicentral din Iasi angajeaza doamna pentru ajutor in bucatarie (curatenie si in timpul ramas ajutarea bucatarului). Veniturile sunt intre 3500 si 5000 lei net, in functie de numarul de evenimente. Programul obisnuit este de la ora 10 la ora 22 si a doua zi liber, iar la evenimente in functie de programul evenimentului. Restaurantul se afla la cateva minute de Podul Ros, aproape de Casa Sindicatelor. Va rog sa trimiteti SMS cu textul OK la numarul si veti fi sunati, atata timp cat inca nu s-a semnat contractul de munca. Preferam doamne care au mai lucrat in restaurante sau in activitati domenii apropiate si care isi doresc sa invete meseria de bucatar. Multumesc
-
Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor
-
Depozitul GLS D19 Drobeta Turnu Severin isi mareste echipa de curieri pentru livrări colete Constituie avantaj buna cunoastere a judetului Mehedinti (Orsova sau Floresti-Bala) Pachet salarial in functie de realizari (fix, bonuri de masa si bonusuri de performanta) , transport asigurat in limita a 15 km. Aplica aici sau trimite-ne un mesaj whatsapp cu numele tău, vârsta si experienta in munca , iar in cel mai scurt timp vei fi contactat pentru programarea unui interviu (luni-vineri intre 8-17) Poți lăsa CV la sediul nostru din str Padeș 6A
-
Promovat
Bun venit! Angajăm o persoană cu minim 2 ani experiență în coordonarea unei echipe (de cel puțin 7-10 persoane) într-un mediu industrial, o persoana care are cunoștințe de desen tehnic și cunoștințe de limba engleza (nivel mediu). Tip post: full time, 2 schimburi (luni-vineri, 6.45-14.45, 14.30-22.30) Durata contractului: permanent Raportează către: Manager producție Activitate companie: producție de echipamente de răcire industriale Responsabilități: - Prioritizarea producțiilor primite, în funcție de livrări urgențe - Comunicarea defectelor sau deficiențele utilajelor echipamentelor și luarea deciziilor pentru a nu pune în pericol sănătatea sau integritatea operatorilor de utilaje - Comunicarea consumabilelor pieselor de schimb necesare procesului tehnologic - Verificarea respectării sistemului 5S - Propuneri de optimizare a propriei activități și a activității echipei. Ofertă: - Contract perioadă nedeterminată - Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) - Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% - Măriri salariale anuale, în funcție de performanță - Prime de Paște și Crăciun 1300 lei per an - Pachet servicii medicale - Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4050 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (20Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
->Ne dorim sa aveti minim 2 ani experienta in domeniul automotive pe partea de mentenanta; -> Cunoștințele în hidraulică și pneumatică reprezinta un avantaj; -> Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi; Va oferim urmatoarele beneficii: -> Salariul conform experientei dvs; -> Tichete de masa 40 lei zi; -> Reducere la cantina fabricii; -> Transport asigurat; -> Spor de noapte 25%; -> Ore suplimentare platite 200%; -> Asigurare medicala; -> Al 13-lea salariu; -> Posibilitati de dezvoltare;
-
Firma Curatenie cauta FETE FEMEI CUPLURI ( PERMIS DE CONDUCERE CAT.B reprezinta un avantaj ) pentru angajare. Salariu motivant , seriozitate si pentru perioada mai mare, eventual incepind de la 6 Luni.www.effektiv-gmbh.de
-
Protaxi Service ITP SRL angajează inspector ITP, mecanic auto, electrician auto. Salariu atractiv. Informatii suplimentare la nr. .
-
Esti un mecanic auto cu un nivel avansat al performantei si vrei sa fii recompensat pe masura rezultatelor tale remarcabile? Avem oportunitatea potrivita pentru tine! In echipa noastra, salariul tau va fii determinat de nivelul tau de performanta si vei beneficia de recompense unice. Daca iti cunosti nivelul de performanta, iti poti alege salariul de la 6500 sau 7000 lei la 9800 lei cash. posilitate de a primi bacsis (intre 1000 3000lei); Conditii de lucru foarte bune. Scule pentru lucru performante. Posilitate de dezvoltare tehnica in domeniu Mediu de lucru pozitiv, dinamic si prietenos Lucru in echipa Training-uri de dezvoltare a abilitatilor specifice activitatii Contract de munca full time Pasionati pentru a creste impreuna! Service Auto Vitan Societatea noastră este dedicată exclusiv serviciilor auto. Deviza noastra este : "Servicii de calitate, profesionalism si exigenta!'' Societatea are ca domeniu de activitate repararea autovehiculelor, mentenanta, diagnosticarea cat si vanzarea, distributia de piese si accesorii auto. Societatea isi desfasoara activitatea in incinta complexului AUTOVIT. Descrierea jobului Re lizar în bune condiții a lucrărilor de mecanică general (schimb distribuții, reparații motoare, schimb ambreiaje), într țin r și repar ții autov hicul lor (c lit te excelentă, timp scurt); Asigurarea satisfacției loialității și a dorinței de recomandare a clienților; Organizarea propriilor resurse și activități; Cooperarea și lucrul împreună cu ceilalți colegii din cadrul companiilor; Respectarea normelor de securitate a muncii și PSI. Efectuam mecanica auto multimarca: Revizii filtre si uleiuri. Reparatii motoare benzina si diesel Schimb distributii lant + curea Schimb ambreiaje Schimb elemente directie Schimb elemente suspensie Schimb elemente franare Schimb elemente esapament Schimb ulei cutie automata (se face training pentru folosire aparat profesional). Cat si alte lucrari care mai sunt necesare si importante Pe perioada contractului mecanic va beneficia de lucru, de elevator, truse cu scule, si sdv-uri pentru lucrari specifice. Mediul de lucru este pozitiv si benefic, echipa este prietenoasa si desfasurarea activitatii se face in conditii bune. Contacteaza-ne acum!.
-
Oferim servicii de recrutare si plasare ingrijitoare batrani bolnav la domiciliu pentru programul de lucru 1 ora dimineata + 1 ora seara inclus 2 weekend-uri acoperite unde se ofera 2200 Lei luna, iar cu toate weekend-urile lucrate se ofera 2500 Lei luna ! Toate candidatele cu care colagoram aduc la dosar actele obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier + Adev medic familie ca este clinic santoasa + Diploma dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ) + Recomandare ( Daca au obtinut ! ) + Testarea psihologica care se face la firma. Ajutam pe zona Bucurestiului, sectorul 1,2,3,4,5,6 si in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Volutari, Buftea, Bragadiru . Mai multe informatii si detalii la numarul de telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru www.bonesimenaj.ro si completati o cerere de personal sau daca cautati un loc de munca cerere de angajare !
-
Suntem o agentie cu vechime de peste 13 ani pe piata care oferim servicii rapide, eficiente in cel mai scurt timp de la soliocitarea dvs, servicii de recrutare si plasare personal cu experienta in domeniu de ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu pentru orice tip de program de lucru cautat : - INTERN unde se ofera obligatoriu ( Cazare + Masa + Salariu + 2 Weekend-url libere luna ) - Clientii interesati sa acopere si cele 2 weekend-uri trebuie sa ne anunte de la inceput . Salariul oferit variaza de la caz la caz si variaza intre 4200 - 4500 Lei luna . - INTERN 2 sapt luna se lucreaza si 2 sapt luna liber . Salariu oferit este de 2600 Lei luna. - FULL-TIME ( 8 ore zi, Luni- Vineri ) Salariul variaza intre 3000 - 3200 lei luna. - PART-TIME ( 2-3 zile sapt ) - WEEKEND ( Vineri dimineata - Duminica seara ) - Ajutam si persoanele care au nevoie cateva ore zi - Ajutam si persoanele care sunt in spital ! Acte obligatorii pentru ingrijitoarele care doresc colaborare rapida : ( Copie act de identitate + Cazier judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunteti clinic sanatoasa + copie diploma de studii ( Minim 8 clase ! ) Oferim mai multe informatii si detalii zilnic pana in ora 20: 00 si sambata pana in ora 14:00 la telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru : www.bonesimenaj.ro unde aveti posibiltatea sa completati formularul online !