Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-10-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere, cu urmatoarele abilitati: - Cunoștințe de mecanică generală; - Permis de conducere categoria C; - Experiență de minim 3 ani in domeniu - Autorizatie macaragiu grupa A Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea - încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Locație: Cluj-Napoca (în vecinătatea Aeroportul Internațional Traian Vuia) Program: 4 zile lucrate cu 2 zile libere - 8h zi Salariu: - Salariu până la 5000 RON (salariu fix + card de masă + bonusuri de performanță); - Abonament gratuit la biblioteca online Bookster; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Cerințe: - Ești o persoană cu dorința de muncă, serioasă, care nu renunță la greu; - Îți plac mașinile; - Îți dorești un loc de muncă stabil; - Îți dorești să fii plătit și apreciat pe măsura eforturilor tale. Responsabilități: - se spală mașinile la exterior și la interior; - se pregătesc mașinile pentru a fi predate clienților (completezi lichidul de parbriz, verifici să funcționeze farurile, ștergătoarele, becurile); - te asiguri că mașina este impecabilă din punct de vedere al curățeniei (verifici banchetele, plafonul și covorașele); se completează în calculator mașinile spălate în ziua respectivă. *Se oferă bonusuri pentru mașinile spălate (cantitate și calitate). De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături de Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al afacerii noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă nouă astăzi! ** La acest anunt se vor lua in considerare doar candidatii care aplica cu un CV actualizat pe platforma Publi24.
-
Promovat
DESCRIERE Dito Group este compania nr.1 în România pentru mentenanța preventivă a suprafețelor de trafic: piste aeroporturare, autostrăzi, platforme logistice și parcări, drumuri naționale și județene. Avem 17 ani de activitate și peste 1000 de proiecte realizate. Descriere: Căutăm coleg pe postul de șofer cat. B+C+E pentru autotilitare 3,5T + trailer, disponibil la deplasări în țară. Atribuții: vei transporta colegii, materialele si utilaje cu autoutilitare 3,5T + trailer pe perioada lucrărilor vei participa împreună cu echipa, lucrănd cu utilaje de mică mecanizare completarea deconturilor și repoartelor specifice lucrărilor de șantier Oferim: program zilnic de lucru 8 ore zi salar începând de la 5000 RON salar fix în toate lunile anului inclusiv în lunile în care nu se lucrează(datorită domeniului nostru de activitate nu se lucrează în perioada de iarnă) diurna zilnică în deplasare cazare la pensiuni pe perioada deplasărilor echipament de muncă: bocanci, salopeta, tricouri și geacă
-
Promovat
Pentru clientul nostru, companie multinationala de renume specializata in montajul si mentenanta de ascensoare suntem in cautare de noi colegi cu minima inclinatie tehnica pentru postul de Muncitor Necalificat pentru santierele din Bucuresti, in scopul calificarii la locul de munca. Cerinte: Minim 10 clase finalizate; Disponibilitate la efort fizic, deplasari, lucru la inaltime si conditii de santier; Cunostinte tehnice de baza; Dorinta de invatare; Reprezinta un avantaj detinerea de permis de conducere cat. B; Reponsabilitati: Participarea la montarea, testarea si punerea in functiune a ascensoarelor alaturi de echipele de montaj; Asigurarea sigurantei proprii si a persoanelor din santier prin respectarea normelor de protectie; Montarea componentelor individuale conform instructiunilor primite; Remedierea eventualelor probleme care pot aparea; Asigurarea stocului de materiale si scule in santier - deplasarea la sediu prin rotatie pentru reaprovizionare; Program de lucru: L-V, 08:00 - 17:00; Pachet de beneficii: Salariu NET: 3.500 - 4.000 lei; Tichete de masa: 600 lei luna; Decont transport in comun; Bonus de performanta dupa perioada de instruire; Prime de Sarbatori in cuantumul unui salariu NET an; Scolarizare gratuita in domeniu cu acordarea de calificari; Echipament de lucru modern si bine intretinut; Oportunitati de avansare in cadrul companiei; Fara ore suplimentare sau week-end-uri lucrate; Ulterior: Diurna 80 lei zi in cazul deplasarilor in tara; Cazare asigurata pentru deplasarile in tara (1-2 persoane in camera, hotel); Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Transportatorul rutier de marfă Hermanns&Kreutz, cu sediul în Germania - Monschau,are disponibile în prezent 3 locuri la prelată si 1 pe camion cu macara pentru transportul de lemn. Descrierea job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă; Se lucrează pe comunitate, ca șofer internațional veți efectua transport de marfă (camion prelată) în Germania, Belgia, Franța, Olanda si Luxemburg. Cazare și mașină puse la dispoziție la pauza de 45h. Condiție obligatorie de a se respecta programul de condus fără alte cerințe; Mașinile sunt echipate cu toate aparatele necesare pt. taxe drum, precum și sisteme performante de monitorizare a activității realizate de aceste camioane; Dispecerat în limba română, engleză și germană; Se lucrează 8 săptămâni cu 3 acasă, 6 săptămâni cu 2 acasă sau permanent, in funcție de nevoile fiecăruia. Salariul se plătește sub formă de avans și lichidare; - CONTRACT GERMAN - PLATA LA ORĂ 14euro + DIURNĂ = (3000euro +) - CONCEDIU ANUAL PLATIT - DE ASEMENEA, CĂUTĂM ȘOFER PENTRU CAMION CU MACARA, RESPECTIV TRANSPORT DE LEMN. ÎN ACEST CAZ SALARIUL ESTE DISCUTABIL. Cerintele job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă; Avem nevoie de personal cu răspundere și seriozitate. Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați telefonic la: Mai multe anunțuri pe Angajare Șoferi Profesioniști
-
Angajam Merchandiser dedicat - Fabrica de lapte Brașov ( Olympus), pentru următoarele activități: - aranjarea produselor la raft - verificarea stocului și preturilor la raft - comunicarea permanenta cu reprezentanții magazinului clientului. Ruta mobila- sector 6
-
Angajăm Barista full-time Madal Café, una dintre primele cafenele de specialitate din Budapesta cu o experiență de 10 ani în domeniu, vine la Oradea și este în căutarea unui coleg pasionat de cafea. Dacă ești o persoană pozitivă, dinamică, ai spirit de echipă și dorință de a te dezvolta în continuu, te așteptăm cu drag în echipa noastră tânără. Reprezintă avantaj experiența anterioară însă îți putem oferi tot suportul să înveți sau să progresezi rapid.
-
Căutăm persoane ambițioase, sociabile și cu spirit întreprinzător din toata tara pentru a se alătura echipei noastre. În calitate de colaborator, vei intermedia diverse categorii de asigurări, pensii private, credite și chiar oferte de vacanță. Veniturile pe care le vei obține vor fi direct proporționale cu nivelul tău de implicare în activitate. În plus, vei avea oportunitatea de a învăța cum să îți dezvolți propria afacere și să atingi un nivel care îți oferă numeroase perspective. Vei avea parte de training gratuit din partea conducerii. De asemenea, este necesar să deții o diplomă de bacalaureat! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună oportunitățile pe care le avem de oferit.
-
Angajez mecanic si ajutor de mecanic pt. service auto reparatii camioane, semiremorci. Avem nevoie de oameni seriosi, salariu motivant. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic. P
-
Angajez soferi profesioniti, categoria C+E, curse locale Bucuresti. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic.
-
CURIER LIVRATOR DRCARMEN - Cluj Napoca Bine te-am gasit ! Noi suntem DRCARMEN.COM, alături de echipa noastră visul tău în care iți doreșți un venit suplimentar fără a fi obligat să ai un job obositor și neplăcut poate deveni realitate ! Fii propriul tău șef, alege-ți orele cum vrei și obține o sumă de bani pe care multe dintre job-urile plictisitoare nu ți-o pot oferi! Ești gata să-ncepem? Pregătește-ți smartphone-ul și vehiculul pentru livrare și suntem gata să-i dăm drumul! Candidatul ideal: -Vârsta minimă de 18 ani -Vehicul propriu ( mașină) pentru a te putea deplasa în regim de livrări -Smarthphone iOS sau Android Descrierea postului: - Livrări de produse (comenzi) gata pregătite din supermarket către beneficiarii de la domiciliu - Oportunitate de colaborare ca și persoană Fizică sau Juridică - Orar disponibil la alegere, nu mergi la vânătoare de comenzi invartindu-te prin oraș pentru că ai acces direct la toată comenzile existente și îți planifici ruta și comenzile ce le ridici - Oportunitate de colaborare part-time sau full time - Ești plătit în funcție de kilometri, greutate, nr. de acțiuni și timp de așteptare. -Toți banii plătiți de către client pentru transport sunt ai tăi, FĂRĂ COMISION pentru DrCarmen. -Venituri între 30 și 60 de lei pe oră. - Asistență 24/7 Aici mai gasesti informatii pe care poate le-am omis sa ti le scriem mai sus : www.drcarmen.com/curieri Hai în echipa noastră! PENTRU INFORMATII SUPLIMENTARE SUNA ACUM LA TELEFON: SAU APLICA ACUM prin acest link pe www.drcarmen.com/curieri si devin-o chiar de maine colaboratorul nostru !!
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
Expirat Club Halele Carol cauta colegi pentru debarasat, cu care sa ducem povestea Expiratului mai departe. Cine suntem noi? Expirat exista in peisajul urban romanesc din 2002. Functionam ca bar, club, loc de concerte si evenimente in interior si terasa. Expirat este locul care te tine conectat la cultura underground. Acesta s-a consacrat prin concertele live si seturile DJ-ilor, prin design si atitudinea sa. Expirat ofera o cultura alternativa la pachet cu o atmosfera pozitiva. Reteta: muzica, atmosfera, oameni. Ce ne dorim de la tine, ca Debarasator? Să îți placă să fii tot timpul printre oameni, să stăpânești bine arta conversației si nu se cere experienta. Desigur, curiozitatea, creativitatea și atașamentul de loc sunt un plus. Daca ti-am starnit interesul si te-am convins ca locul tau e la noi, atunci fii sigur ca trebuie sa ne cunoastem! Iar ca sa ne putem cunoaste, asigura-te ca ne lasi un numar de telefon sau o adresa de mail la care sa te putem contacta. Program: - Se lucreaza 5 zile cu 2 libere (luni si marti); program de noapte Programul locatiei : Luni-Marti - INCHIS Miercuri 8 PM - 2 AM Joi 8 PM - 6 AM Vineri 8 PM - 6 AM Sambata 8 PM - 6 AM Duminica 2 PM - 12 AM Pachet salarial: salariu fix + tichete de masa + tips; Beneficii: discount personal + decont transport la iesirea din tura. Locatia noastra este situata pe strada Constantin Istrati nr. 1, Sector 4, Bucuresti.
-
Angajam bucătar cu experiența medie, 2 zile cu 2 zile libere Produsele noastre sunt burgers, cartofi prăjiți,clatite și crispy strips ! Burger s Record, șoseaua pantelimon nr 111, sector 2. Va așteptăm la interviu !
-
PERSONAL CURATENIE Locație fixă stabilă intr-un magazin din Centru Comercial Arges Mall. *Program de lucru fix doar 4 ore zi (7:00-11:00). *Se acordă libere săptămânale (prin rotație cu echipa). *Se lucrează cu contract de muncă pe perioada nedeterminata. *Salariul 1350 lei luna.
-
Descriere Școală de șoferi angajează instructor auto categoria B Full time Cerințe: Atitudine și ținută profesionistă Capacitate de organizare și planificare Punctualitate, seriozitate, corectitudine, empatie Abilități de comunicare și de muncă în echipă Beneficii: Echipă profesionistă orientată către succes, pachet salarial motivant în funcție de performanță. Relații la telefon
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Acest post se adreseaza tuturor persoanelor din intreaga tara care sunt dechise la schimbare . Acest post se adreseaza si persoanleor din Ucraina sau Moldova (conditie sa stie limba engleza sau romana ) Oferim si cazare gratuit in sat Radaseni judet Suceava (se plateste doar incalzirea si curentul electric) Salar : 4000-7000 lei net (in functie de aptitudini si experienta) CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI CA SPECIALIST MARKETING în echipa noastră? Te vei implica în conceperea strategiei de marketing și vei fi persoana responsabilă de implementarea strategiilor pe toate canalele de vânzare, precum și soluționarea altor nevoi de marketing ale companiei. Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Vânzări. CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI? Ești un bun organizator, îți planifici ușor activitatea și ești responsabil de rezultatul asumat. Ești proactiv, implicat și ai o gândire pozitivă. Ești o fire creativă și îți place să experimentezi. Daca ai cunoștințe solide de Marketing Digital, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads și alte tool-uri de marketing online, esti candidatul ideal. Descrierea jobului CE VEI FACE LA NOI: Concepi și implementezi campanii de Marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; Dezvolți și creezi materiale de marketing, cum ar fi campanii pentru diferite segmente de clienti , campanii generale și materiale promoționale. Analizeazezi perfomanța campaniilor și vii cu recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic. Creezi conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le gestionezi. Răspunzi la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. Colaborezi cu echipa de vânzări pentru stabilirea obiectivelor de vânzări și vii cu soluții de promovare a produselor. Redactezi Newsletter-e pentru campaniile de email marketing. Te implici activ în crearea de vizualizari , texte și strategii pentru campaniile de Marketing. Gestionezi review-urile în scris. Program: De luni pana Vineri 8 ore pe zi + jumatate de ora pauza . ȚI-AM PREGĂTIT ACESTE BENEFICII: Salariu atractiv în funcție de abilități Posibilități reale de avansare, în funcție de gradul de implicare. Cazare gratuita (daca e cazul) 1 masa calda (maxim 20 lei) Cafea ceai nelimitat Mediu de lucru prietenos
-
SilvBarber Iași își mărește echipa, dacă ai experiența și dorești o colaborare pe termen lung așteptam telefonul tău la numărul
-
-
DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa
-
Responsabilități: Asigură curățenia imobilului (toalete, camere, holuri) Se asigură în permanență că se menține curățenia și verifică constant disponibilitatatea consumabilelor din camerele de hotel.
-
Pregătește mâncărurile din rețetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare Asigură implementarea și menținerea standardelor de păstrare și depozitare a produselor, semipreparatelor și preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare
-
Scopul general al postului: desfasurarea in bune conditii a activitatii financiar-contabile Obiectivele postului: asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile