Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-12-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: - permis conducere categoriile C+E - atestat sofer profesionist pentru transport marfuri - card tahograf digital - experienta de minim 1 ani pe comunitate . Oferta: - Pachetul salarial este compus din salariu si diurna, pentru soferi cu EXPERIENTA : - Cisterna Alimentara 2800-2900 EURO NET . - Loc de munca stabil . -FIRMA DETINE CONTRACTE SERVICE PRENTRU REPARATII IN EUROPA . - Asiguram transport dus-intors din inspre RO CU AVIONUL - Program de lucru 8 saptamani cu 2 saptamani acasa SAU 3 LUNI CU O LUNA ACASA - Camioanele sunt euro 6, cutie automata , FRIGIDER , -Camioanele sunt dotate cu toate aparatele pentru taxe de drum. - abonament telefon cu minute in roaming si internet . -Respectarea termenelor si conditiilor legale de Munca; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Tari tranzitate: Spania , Franta , Benelux , Germania, ( in general curse Spania -Franta -Belgia ,Olanda - Luxemburg -Spania -Garaj Tarragona ) Sediul firmei este in Buzau . -oferim seriozitate, intelegere & respect maxim, solicitam acelasi lucru de la angajat . PENTRU MAI MULTE INFORMATII VA ROG SA SUNATI LA NR. DE TEL:
-
Promovat
Angajăm operatori sortare pentru depozit de curierat din Sibiu, zona de vest. Postul preupune activități de sortare, scanare, recântărire colete precum și activități de încărcare-descărcare colete. Programul de lucru este luni-vineri 20:30-04:30. Principalele beneficii: - salariu 2400 lei NET - bonuri de masă 600 lei lună - primă de prezență 200 lei NET - contract pe perioadă nedeterminată - condiții bune de muncă Candidatul ideal: - persoană dinamică și dispusă la efort fizic - vârsta minim 18 ani - cazier judiciar curat - studii minim 8 clase - domiciliu sau chirie în Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii (superioare prezinta avantaj) - Cunostinte de legislatie in domeniul financiar-contabil; - Experienta contabilitate primara - Pachet MS Office; Experienta relevanta pe o pozitie similara constinue un avantaj Ce cautam: -Persoana pozitiva, dinamica; -Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; -Persoana cu simt crescut al responsabilitatii si esteticului; -Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; -Abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Descrierea jobului - Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile ale societatii: extr s d cont b nc r, divers f cturi (servicii si utilitati), deconturi angajati, casa; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori; - Mentine evidența extraselor bancare; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor; - Opereaza mijloacele fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Comunica cu clienții si furnizorii prin intermediul e-mail-ului; - Actualizeaza datele fiscale pentru partenerii societatii; - Verifica soldurile clientilor, furnizorilor, avansuri, stocuri de marfa; - Verifica jurnalele in vederea pregatirii declarațiilor lunare pentru depunerea către autorități; - Realizeaza diferite rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Participa la rezolvarea sarcinilor echipei; Beneficii oferite - Pachet salarial atractiv https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto
-
Compania noastra este in cautarea unei persoane care sa aiba atentie la detaliu, sa fie harnica, pentru postul de ambalator/calcator . Colega/colegul care ni se va alătura echipei trebuie sa fie serioasă si muncitoare. Oferim pachet salarial motivant, mediu de lucru plăcut. Experienta constituie avantaj. Salariul se discuta la interviu. Atelierul se afla in zona Crangasi, sector 6.
-
Angajez pe termen lung pt lucrari de renovare cladire in Ilia. Salariu in functie de ce si cat se face
-
-
Angajez mecanic pentru service auto multimarca in Alexandria de preferat cu experinta in domeniu! Program de lucru full time de Luni pana Vineri,salariu motivant in functie de experienta! Pentru mai multe detalii contactati telefonic!
-
-
Firma de telecomunicatii angajam tehnician pentru instalare fibra optica, cablu ftp si antene wireless. Activitatea se desfasoara pe teren in zona metropolitana a orasului Timisoara. Se cere: Permis auto cat. B Apt pentru munca pe scara pentru instalarea cablurilor. Experienta de minim 1 an Indemanare tehnica si seriozitate Se ofera: Salariu motivant Bonuri de masa cu valoare de 40 lei Astept CV pe adresa de mail office @ banatnet.ro sau pe whatup la nr. afisat pe site
-
Caut doamna serioasa pentru îngrijire vârstnic (88 ani) nedeplasabil, cooperant, lucid si pentru menaj. Program 8 ore/zi de luni pana vineri. Experiența anterioara constituie un avantaj. Doresc seriozitate.
-
*Agentia noastra nu percepe comision candidatilor. Locatie job: Aviatorilor, sector 1 Program de lucru: 2 zile saptamana Oferta salariala: 250-300 lei zi Responsabilitatile tale: activitati de curatenie si calcat. Candidatul ideal: persoana organizata, disponibila pentru o colaborare pe termen lung, experienta anterioara pe post similar reprezinta avantaj. Telefon: Ne gasesti de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 18:00. Te intereseaza si doresti detalii suplimentare despre acest post sau alte job-uri disponibile? Aplica direct: https: newtimes.ro jobs menajera-part-time-300-lei-zi-aviatorilor doar completezi numele si numarul de telefon, urmand sa te contactam in scurt timp. Da like & follow paginii noastre de Facebook si vei primi notificari de la noi pentru fiecare nou job disponibil. Nu este job-ul potrivit pentru tine, dar prietenii tai ar putea fi interesati? Da share acestei postari si impreuna putem ajuta pe cineva sa-si gaseasca locul de munca dorit!
-
Bună ziua oferim servicii de curățenie contra cost part time sau în weekend pt detalii
-
Compania ofera servicii in domeniul resurselor umane si salarizare complete. Audit dosare personal Due diligence Consultanta fiscala specializata persoane fizice, taxe si contributii, nerezidenti Obtinere Nif si Cnp cetateni straini UE si NON UE Intocmire Regulament Intern Intocmire Contract Colectiv de Munca Evaluarea competentelor profesionale ale salariatilor Obtinere rezidenta fiscala in Romania pentru cetateni straini Declarare locuri vacante la Anofm Ajofm Intocmire si depunere Declaratii Unice pentru orice tip de venit Expertize judiciare dreptul muncii Alte servicii la cererea clientilor in domeniul resurselor umane
-
Ce cautam? Ești o persoană pasionată de culori și estetica interioară, cu o abilitate naturală de a combina și de a alege nuanțe și texturi potrivite? Te căutăm pe tine! Cine suntem noi? Suntem Artamis Stor, o echipa cu o experiență solidă de 17 ani în industria sistemelor de umbrire și design interior, dintre care ultimii 10 ani dedicându-ne cu pasiune și expertiză pieței din România, suntem o alegere de încredere pentru soluții de înaltă calitate în domeniul sistemelor de umbrire și al decorațiunilor interioare . Unde ne gasesti? La adresa noului showroom situat pe strada Baba Novac 18, Constanta. Poziția: Suntem în căutarea unei persoane pasionata de design interior, cu abilitati cromatice si pasiune pentru perdele și draperii, care să se alăture echipei noastre. Rolul tău va fi de a consilia clienții în alegerea culorilor, texturilor și combinațiilor potrivite pentru perdele și draperii, selecția și prezentarea produselor noastre de înaltă calitate, oferind soluții personalizate care să completeze și să îmbunătățească estetica spațiului lor. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Abilitate remarcabilă în identificarea și combinarea culorilor și texturilor Experiență anterioară în domeniul designului interior sau al sistemelor de umbrire, dar nu obligatorie (experiența în perdele și draperii reprezintă un avantaj) Cunoștințe solide despre tendințele în designul interior și în utilizarea culorilor în spații rezidențiale și comerciale Întocmirea ofertelor pentru clienți și gestionarea procesului de facturare. Atent la detalii și orientat către rezultate Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și colaborativ Beneficii: Oportunitatea de a câștiga comisioane din vânzări după primele 3 luni de activitate Oportunitatea de a lucra cu produse de înaltă calitate și de a fi parte din crearea unor spații extraordinare Dezvoltare profesională și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Satisfacția de a contribui la transformarea locuințelor și a spațiilor comerciale în medii confortabile și estetice Program de lucru: 8 ore pe zi, cinci zile pe săptămână, plus două sâmbete (5 ore). Cum să aplici: Dacă te regasesti in cerintele de mai sus, te invităm să ne trimiți CV-ul tău și o scrisoare de intenție sau ne poti contacta la 752515548. În scrisoarea de intenție, te rugăm să ne spui despre experiența ta anterioară în domeniul culorilor și motivul pentru care ai dori să te alături echipei noastre. Alătură-te echipei noastre și să aducem culori și eleganță în fiecare casă!
-
Ospatar Elvetia3200CHF+ore suplimentare+tips-Demipensiune,a la carte,hotel 4*-fara comision angajare
germana medie obligatorie- Stellenangebot in Wilderwil als Chef de Rang (Bern kanton CH) Ala Carte Restaurant, Gasthaus Beginn Aprili, Arbeitszeit: Vollzeit, flexible Arbeitszeiten je nach Dursch Dienst oder Teil Dienst Planung Bezahlung: 3200CHF netto auf das Konto + Trinkgeld Aufgaben: Freundlicher und aufmerksamer Service Ordnung halten im eigenen Station Bedienung im Ala Carte sowie bei Banketten und Gruppen Sauberkeit und Ordnung im Gastraum gewährleisten Anforderungen: Ausgezeichnete Kommunikationsfähigkeiten und freundliche Persönlichkeit Schnelle, präzise und zuverlässige Arbeitsweise Liebe zum Detail und zur Sauberkeit Mindestens 3 Jahre Erfahrung im Servicebereich Deutschkenntnisse auf starkem Mittelstufenniveau B1 B2 - Italienischkenntnisse von Vorteil Was der Arbeitgeber bietet: Familiäres Arbeitsumfeld und Zusammenhalt im Team Mitarbeiterverpflegung Unterkunft und Verpflegung (Unterkunft im Gasthaus, eigenes Zimmer mit Bad)
-
Bună ziua Sunt Gabriel unic asociat caut colaboratori pt producție Dețin un spatiu de 20000 m2 din care hale , birouri,transformator Amenajate pt linie producție
-
-
Clinica de estetica angajaeaza contabil, pentru sediul din Bucuresti Candidatul Ideal Absolvent al unei facultati de studii economice, de preferat finante contabilitate; Cunostinte de contabilitate la un nivel mediu. Avand in vedere specificul activitatii angajatorului, asteptarile sunt pentru cunoasterea in detaliu a fluxurilor de gestiune precum si a operatiunilor contabile legate de activitatea de desfasurata. Persoana orientata spre obtinerea de rezultate, atentie si constiinciozitate, capabila sa asigure operarea cu eficienta a documentelor, sa aiba o atentie sporita la detalii, o capacitate de analiza si sinteza si sa isi planifice sarcinile in functie de prioritati. Cunostinte generale de operare in SAGA, intelegerea relationarilor dintre modulele componente Gestiune Contabilitate - Mijloace Fixe, etc. Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Outlook, Office, in special Microsoft Excel, usurinta in prelucrarea datelor din sistemul informatic in vederea intocmirii de rapoarte. Capacitate de implicare in a face parte dintr- o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesionist de evidenta contabila; Experienta in domeniu: minim 5 ani Descrierea jobului Este obligatoriu ca persoana care aplica la acest post sa aiba cunostinte temeinice in: -inregistrarea documentelor contabile zilnice (furnizori, clienti, deconturi, registru de casa, registru de banca); -evidenta, inregistrare, verificare documente contabile; -inregistrare facturi furnizori; -emitere note de intrare receptie si bonuri de consum; -evidenta cheltuieli in avans; - evidenta stocuri -intocmire diverse situatii contabile si extracontabile; -intocmire diverse situatii contabile in Excel; Postul presupune, de asemenea, executarea ocazionala a diverselor activitati conexe in cadrul Departamentului contabilitate. Activitatea se va desfasura la biroul nostru din Bucuresti, sector 3.
-
-
URGENT ANGAJEZ SOFER BODYGUARD cu experienta masina automata , pentru deplasari in tara si asistenta la birou atunci cand am nevoie . CERINTE : experienta, sa dispuna de auto personal, fara cazier judiciar si auto , vorbitor limba engleza araba constituie avantaj, tinuta office . Varsta 35 - 45 ani Ofer salariu atractiv si program lejer Rog lasati nr contact si cv cu photo
-
Suntem in căutarea unei colege ca specialist in epilare definitivă, locația este în Sibiu . Avantajele care le vei avea in centrul nostru sunt următoarele. -ai posibilitatea să lucrezi într-o echipă tânără -oferim training pentru a învăța toate detaliile procedurilor efectuate în salon. -poți beneficia de reducere la tratament -programul este unul flexibil full-time -posibilitatea de a avansa -salariu fix + procent din încasări -experiența în domeniu reprezintă un avantaj ( cosmeticiană, operator întreținere corporală sau asistentă medicală) Cum ne dorim să fie viitoare noastră colegă: Capacitatea de a empatiza cu oamenii, sociabilă, persoană punctuală, deschisă la noi informații, capacitate de organizare, cunoașterea limbii engleze la nivel mediu constituie un avantaj. În baza experienței, salariul este mai mare! Dacă rezonezi cu ce am scris în acest anunț ne poți contacta la următorul numar de telefon
-
Firma autorizata ARR pentru transport alternativ Uber Bolt GoCab angajam șoferi colaboratori cu mașină personală colaborare PFA.Varsta minima de 21ani,permis minim 2ani,atestat transport persoane în regim de închiriere valabil,cazier judiciar,mașină an fabricație minim 2010,itp valabil.Flotă serioasă,asistență 24 24,plata săptămânal fără întârziere sau alte costuri ascunse!