Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-01-27 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam persoana pentru ingrijire batrana, permanent (zi si noapte) in Brasov. Doamna este in varsta de 89 ani si se deplaseaza cu cadru. Mai multe detalii la .
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Promovat
Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă
-
Promovat
HOTEL EVIA ***din EFORIE NORD, Angajează : RECEPTIONER, AJ.OSPATAR, oferim cazare și masa gratuita ,contract de muncă. salarii f. f.bune.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pizzerie angajează șofer livrator Avem nevoie de persoane serioase deținătoare de permis cat B Detaliile se discută la telefon sau în cadrul unui interviu
-
Buna ziua, cautam personal CALIFICAT pentru santiere din Romania (NECESITA RELOCARE) pentru urmatoarele posturi: -LACATUS MECANIC -SUDOR TIG Cerinte: -Diploma acreditata -CV -Disponibilitate de deplasari in tara Beneficii: Salariu fix, diurna, prime de sarbatori, ore suplimentare platite dublu, transport asigurat, cazare asigurata, asigurare de risc si accidente, servicii medicale la clinica privata. Veniturile totale sunt de aprox. 6500-7000 lei lunar. Camerele sunt la comun. Interviul se sustine la Bucuresti si consta in proba de lucru.
-
Societate de constructii, angajam meseriasi (cu sau fara experienta, calificati sau necalificati) Detalii la telefon:
-
Locație: Wetzlar (la 25km distanță de Frankfurt Mainz), Germania Descrierea Postului: Contract de muncă conform legislației germane Conducerea camioanelor Volvo FH16 noi (fabricate în 2024), de tip tandem Transport național pe distanțe lungi (doar în Germania) Nu este necesară descărcarea mărfurilor, ci doar schimbul de paleți Rute standard de la un oraș la altul, inclusiv centrele DHL din Germania Programul de conducere este între orele 20:00 și 5:00 dimineața Șoferii se întorc la companie în fiecare vineri Pauza de 45 ore se efectuează în camion - facilități disponibile: toalete, dușuri și mașini de spălat 25 zile lucrătoare de concediu an Posibilitatea de a lucra în sistem de 6 zile cu 2 zile libere Cerințe lingvistice: engleza la nivel conversational Minim 1 an de experiență în conducerea camioanelor de 40 de tone Salarizare: Clasa 1 de impozitare (necăsătorit): 2900 net lună (inclusiv diurna) Clasa 3 de impozitare (căsătorit): 3200 net lună (inclusiv diurna) Soferii vor primi, de asemenea, 150 de fiecare dată când se întorc acasă
-
Locație: Kehl, Germania Cerințe: - Cunoștințe avansate de limba engleză (nivel C1) și limba germană (nivel B1 B2); orice altă limbă este considerată un avantaj - Competențe digitale în utilizarea suitei Microsoft Office - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu șoferii - De preferat, dar nu obligatoriu, deținerea permisului de conducere categoria CE (din considerente specifice domeniului) Responsabilități: - Organizarea și desfășurarea interviurilor pentru selecția de șoferi - Instruirea și pregătirea șoferilor noi - Menținerea unui contact activ cu șoferii pentru a asigura o comunicare eficientă și un climat de lucru colaborativ - Suport în rezolvarea problemelor sau a situațiilor de urgență care pot apărea în timpul transportului - Cooperarea cu alte departamente ale companiei pentru asigurarea unei logistici eficiente și a unui serviciu de calitate pentru clienți Beneficii: - Salariu brut între 2500 și 3000 de euro pe lună în primul an, în funcție de experiență și abilități - Asigurare medicală inclusă - Contract de muncă conform legislației germane, cu toate beneficiile unui cetățean german - Asistență din partea angajatorului în identificarea și stabilirea unei locuințe în zonă Pentru a aplica, vă rugăm să sunați la numărul de contact din anunț. Candidații selectați pentru interviu vor fi contactați în următoarele săptămâni. Gartner Speditions GmbH este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați
-
DISPECER Nr. Posturi: 1 Responsabilitati: - preia si gestioneaza intr-un mod eficient si profesionist, apelurile primite directionate catre dispecerat; - raspunde promt la apelurile telefonice si indruma politicos clientii pentru rezolvarea situatiilor cu care se confrunta; Cerinte: - studii medii, fara a fi necesara o anumita calificare; - experienta anterioara intr-o pozitie similara, este un avantaj; - echilibru emotional, rabdare si politete; - punctualitate. Oferta: - program de lucru full time, organizat doua ture; - prin rotatie, program de asigurare a permanentei in weekend-uri; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - locul muncii: cea mai mare parte din timpul de munca lucreaza la domiciliu sau in regim telemunca; - salariu net 3900 lei luna. Pentru detalii sunati sau trimiteti sms la: sau
-
Angajez meseriași program normal salariu atractiv mai multe detalii la telefon:
-
Avem nevoie de vanzator pentru magazinul Relay si Hub din incinta Garii Brasov - daca doriti puteti sa va prezentati si la magazin. Full Time Salariu 2000 - 2600 RON pe lună Descrierea ofertei Cerințe: Minim 12 clase - preferabil; Disponibilitatea de a lucra in 2 schimburi si 2 weekend-uri pe luna; Experienta constituie un avantaj dar nu este necesara. Oferta de munca: Program de lucru full-time, în schimburi: schimbul 1 de la , schimbul 2 de la 14:00 - 20:00; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Bonuri de masa in valoare de 600 de lei; Bonusuri de performanță; Salariul este cuprins intre 2000 - 2600 RON pe lună net Responsabilități: Sa asigure servirea clientilor; Sa asigure incasarea banilor de la clienti si efectuarea platilor catre clienti; Sa primeasca in mod corect numerarul pentru alimentarea casei; Sa semneze registrul de casa de primire a numerarului; Sa deschida si sa alimenteze casa; Sa puna in functiune casa de marcat si POS-ul; Sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei; Sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
-
Inginer profil electric pentru realizare: - proiecte electrice de joasa si medie tensiune, posturi de transformare. - proiecte instalatii de iluminat exterior. Beneficii: - lucrul intr-o echipa tanara si dinamica. - salariu motivant. - bonusuri de performanta. - asigurare de sanatate privata.
-
Sunt în căutarea persoanelor pasionate de domeniul construcțiilor, indiferent de nivelul de experiență. Dacă ești în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu dinamic și de a învăța lucruri noi în fiecare zi, te invit să apelezi la nr de contact 0sapte2opt250167 Cerințe: Abilitatea de a lucra în echipă Capacitatea de a respecta termenele limită Atitudine pozitivă și orientată către rezultate Beneficii: Salariu competitiv Mediu de lucru dinamic și plăcut Oportunități de avansare în carieră
-
Viitorul coleg va face parte din departamentul tehnic, care se ocupa de administrarea si intretinerea (diagnosticarea si remedierea defectiunilor ) echipamentelor clientilor. ADMINISTRAREA CLIENTILOR: - Consultanta acordata la achizitionarea echipamentelor; - Configurarea solutiilor necesare clientului; - Gestionarea echipamentor (evidenta lor pe fiecare client in parte). INTRETINEREA ECHIPAMENTELOR: - Instalarea echipamentelor firmei atat la sediu cat si la punctele de lucru ale clientilor; - Mentenanta echipamentelor din portofoliu atat la sediu cat si la punctele de lucru ale clientilor; - Suport tehnic oferit personalului clientilor; Cerinte: - Permis de conducere categoria B; - Rezistent la stres si efort; - Capacitate de deplasare de 50% din timpul de lucru; - Disponibilitate la program prelungit; - Cunostinte diagnosticare, depanare, service, echipamente IT si asociate; - Limba engleza nivel mediu; - Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Oferta (bonusuri, beneficii) : - Salariu motivant; - Masina de serviciu; - In functie de evolutia in cadrul societatii si de realizari, posibilitati reale de promovare.
-
Angajăm bucătar Program 2 cu 2 de la 10-23 Tips bucătărie Bani de taxi Contract de munca Concedii Restaurant Rare Garden adresă: strada Tunari Nr 34 Mai multe detalii la telefon: Salariul 5500 lei
-
Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 35 lei zi lucrata -Prime -Sporuri de noapte 25% -Sporuri de ore suplimentare 200% Program: - 3 ture
-
Recrutam electrician cu experienta in fotovoltaice Bucuresti. Cerinte: Studii medii; Atestat electrician; Autorizatie ANRE constituie un avantaj; Disponibilitate pentru deplasari. Oferim: Salariu motivant; Bonuri de masa; Cazare + diurna; Echipament protectie
-
Cautam colegi seriosi, responsabili, cu spirit de echipa si pasiune pentru bucatarie, minim 2 ani experienta. Meniu international, modern. Program 2 cu 2. Salariu 5.000-5.500 Ron, functie de experienta si performanta; decontare transport la plecare, mese asigurate. Adresa: strada Mendeleev 5, Ever After
-
Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atitudine pozitivă; Ai inițiativă; Ai experienta de lucru cu voluntari locali si straini, experienta cu programul ESC - European Solidarity Corps al UE Ne vom baza pe rolul tău pentru: Oferirea de suport administrativ și logistic managerului de proiect; Pregatire si Organizare intalniri de lucru cu echipa de proiect; Pregatire si coordonare activitati dedicate copii si tineri; Coordonarea fluxului de documente (transmiterea, primirea și înregistrarea documentelor) și derularea operațiunilor specifice implementării unui sistem de arhivare eficient, conform contractului de finanțare; Transmiterea tuturor documentelor de raportare și monitorizare (rapoarte specifice activității de implementare, progres, cereri de prefinanțare și rambursare etc) pe durata implementării proiectului; Traduceri, tehnoredactări și protocoale documente pentru proiect; Întreținerea relațiilor cu furnizorii: verifică, îndosariază și sintetizează rapoartele echipei de implementare, menține legătura cu finanțatorul și alte organisme și autorități implicate în finanţarea și monitorizarea proiectului aprobat în scopul depunerii de documente; Te întâmpinăm cu: Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul; Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse, foarte divers; Pachet salarial + tichete de masa; Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; Zi liberă de ziua copilului tău; Participare la ieșiri trimestriale cu colegii și teambulding-uri; Fiecare zi vitaminizată cu ceai sau cafea; APLICATIA TA va trebui să contină CV in ro sau Engleză, care să aibă date valide de contact si care să fie trimisă pe email la adresa Informații suplimentare pot fi oferite și la nr. de telefon: . Aplicatiile primite vor fi analizate in ordinea sosirii de către o comisie din partea organizatiei iar cei a căror aplicatie corespunde asteptărilor noastre vor fi contactati telefonic și email.
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Societatea sc Petrisor srl este de peste 30 de ani pe piata comertului en-gros si en-detail din Buzau avand o viziune clara : sa ofere clientilor achizitionarea unor produse de calitate la cele mai bune preturi ! Cautam lucrator comercial responsabilitati -incarca si descarca produsele pregatite pentru livrare insotind soferul pe ruta. -raspunde de aranjarea marfii in depozit respectand conditiile si standardele de depozitare -pregateste comenzile pentru livrare -ajuta la receptia marfii -participa la inventarele periodice cerinte -persoana onesta , serioasa , disciplinata -capacitatea de lucru in echipa -abilitati de comunicare , politete , bunavointa , capacitatea de concentrare de a lucra sub presiunea timpului. oferta pachet salarial atractiv week-end ul liber tichete de masa 20lei *experienta in domeniu nu este necesara !! cei interesati puteti suna la telefon: sau aplicati un cv la adresa de mail : distributie
-
cautam soferi cu experienta dar daca doresti sa inveti suntem alaturi de tine oferind formare la locul de munca. responsabilitati -raspunde de transportul , livrarea comenzilor si incasarea in numerar a contravalorii facturii emise catre client -verifica si raspunde de marfa receptionata de la depozit -raspunde de transportul si livrarea in conditii bune si in timp util a marfii -participa la incarcarea masinii cu comenzile pe ruta alocata -efectueaza incasari de la clienti si preda banii la terminarea programului in ziua respectiva. cerinte -studii medii -carnet de conducere categoria b -experienta minim 2ani fara evenimente rutiere -abilitati de comunicare , politete , bunavointa , capacitatea de concentrare de a lucra sub presiunea timpului. oferta program de lucru flexibil week-end ul liber tichete de masa 20lei pachet salarial atractiv
-
JUMBO CENTRUL LOGISTIC angajeaza: Manipulant marfuri OFERIM: Venit net peste 3000 lei net, compus din salariu lunar, bonus si tichete de masa CV-urile se pot transmite pe adresa de email: Contact: