Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Disponibil din: 2022-02-16

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Broker imobiliar TABOO - Consultant vanzari, Agent imobiliar

    Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program pe care ti-l organizezi în funcție de clienți și nevoi personale; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 830 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată

  • 10

    Agent imobilliar

    Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program full time de luni pana vineri de la 9:00 la 18:00; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 850 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată;

  • 5

    angajare sef laborator constructii drumuri / tehnician devizier

    SOCIETATEA COMERCIALA CU PROFIL CONSTRUCTII DRUMURI, CU SEDIUL IN COMUNA BLEJOI, NR. 42G, JUD. PRAHOVA, ANGAJEAZA: Sef laborator constructii drumuri cu experienta; Tehnician devizier cu experienta

  • 20

    Ingineri execuție retele de gaze

    RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie CERINTE Studii de specialitate; Experienta minim 2 ani; Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide (GN) si a instalatiilor (GN, stingere incendii), sa fie: instalator autorizat A.N.R.E.( EGIU și EGD în termen de valabilitate, cu permis de conducere. Constituie avantaj orice alte autorizații deținute -ISCIR etc). persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate BENEFICII OFERITE Salariul se discuta la interviu. Se ofera bonusuri de performanta; Prime de Paste si de Craciun cv -

  • 33

    Gestionar depozit

    Aptitudini si caracteristici personale cerute: - Sanatate buna, constitutie robusta; - Corectitudine, seriozitate; Atributii, lucrari, sarcini: - Pregatirea marfurilor pentru expediere conform documentelor si indicatiiilor gestionarului; - Aseaza marfurile pe palet astfel incat sa fie prevenita rasturnarea in timpul transportului. - Incarca marfa in autovehiculele de livrare Salariu +Bonus Bonuri de masa

  • 3

    Operator,agent intretinere si alimentare aparate de cafea si snack Bucuresti si Ilfov

    Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.

  • Asistent Manager Jurist

    Studii Universitare, minim 3 ani experienta in domeniu, (experienta in domeniul constructiilor constituie avantaj); Cunostinte operare PC: Word, Excel; Cunostinte despre legislatia nationala specifica; Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare; Spirit de initiativa, implicare, eficienta; Abilitati de gestionare sarcini multiple; Capacitatea de a lucra independent sau in echipa; Aptitudinea de a redacta intr-o maniera clara si succinta documente; Aptitudini de comunicare si negociere Descrierea jobului Intocmire contracte comerciale si acte aditionale la contractele in desfasurare; interpretarea dpdv juridic a diferitelor documente ; depunere si urmarire solicitari catre institutiile statului. Salariul 5000 lei net, locatia- Calea Plevnei 141C

  • 4

    Angajam sofer profesionist in cadru firma de constructii

    Angajam sofer profesionist in cadrul unei societati cu activitate in domeniul constructiilor. Categoria B, C. Tarif orar 26 lei ora. Respectarea programului de condus, Punctualitate si corectitudine la plata. Post pe termen lung.

  • 11

    Angajam personal restaurant

    Restaurant Sunquest din statiunea Venus angajeaza pentru sezonul 2024 personal restaurant: bucatari, ajutori bucatarie, personal vase, bufetieri, ospatari, ajutori ospatari. Se asigura cazare si masa.

  • 12

    Hotel Belvedere isi mareste echipa!

    Hotel Belvedere, Brasov angajeaza CAMERISTA, AJUTOR BUCATAR, BUCATAR SI OSPATAR. Daca esti dornic sa lucrezi intr-un mediu serios, alaturi de o echipa de profesionisti, asteptam sa ne transmiti CV-ul la adresa de email sau sa ne contactezi telefonic.

  • Angajam manipulant tamplarie PVC

    Echipa ALCONST DESIGN, una dintre cele mai dinamice echipe din branșa producătorilor de tâmplărie PVC recrutează manipulant tâmplărie PVC. Suntem în căutarea unor persoane determinate și ambițioase care își doresc să se integreze într-o echipa serioasă pe termen lung. Responsabilitățile acestora vor fi: - să încarce și să descarce piesele de tâmplărie PVC; - să verifice piesele ce urmează a fi depozitate; - să pregătească piesele ce urmează a fi livrate; - să asigure integritatea și securitatea mărfurilor; Nu este necesar să ai experiență, ceea ce căutăm este: - abilitatea de lucru în echipă; - rezistență la efort fizic; - respectarea programul de lucru stabilit; - să fii apt din punct de vedere medical. Beneficiile pe care ți le oferim sunt: - contract pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial începând de la 3150 de lei; - transport decontat; - posibilitatea de dezvoltare profesională, promovare în cadrul firmei; - mediu de lucru stabil. Dacă ești interesat de un job pe termen lung, sună la numărul sau poți veni să ne cunoști la la sediul nostru din MEDGIDIA, str. Constanței , nr 3

  • 1

    Angajam Asistent - Contabilitate primara

    Firma BSC CONSULTYNG SRL, angajeaza asistent - contabilitate primara. Candidatul ideal: -Studii superioare in domeniul financiar-contabil; -Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung; -Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare. Responsabilitati: -Intocmirea documentelor primare (avize de insotire marfa, nir, facturi vanzare, bonuri fiscale), evidenta si urmarirea stocurilor (cunoasterea programului de contabilitate Petrescu, reprezinta un avantaj); -Verificarea datelor introduse in sistem cu datele din documentele primite sau emise; -Organizarea si indosarierea actelor contabile; -Asigurarea suportului administrativ. Permis de conducere categoria B. Va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de mail Pentru mai multe detalii, apelati numarul de telefon

  • Angajam inginer execuție apa canal

    RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie ________________________________________ CERINTE Absolvent Facultatea de instalatii, experienta minim 2 ani Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide ( apa, canalizare) si a instalatiilor (sanitare, termice, climatizare) Constituie avantaj orice alte autorizații deținute . Persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate ________________________________________ BENEFICII OFERITE Salariu se discuta la interviu. Se ofera prime de performanta Prime de Paste si de Craciun.

  • Angajam inginer drumuri

    RESPONSABILITATI Sa stie sa interpreteze planutile aferente proiectelor de exectie Sa urmareasca stadiul lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ Intocmeste documente tehnicte ( Jurnal de santier Carti Constructii) si rapoarte de executie pe faze Verifica etapele de lucrari si calitatea lucrarilor impreuna cu dirigintele de santier Mentine legatura cu beneficiarii echipele si subcontractorii ________________________________________ CERINTE Persoana serioasa; Experienta in domeniu; Sa aibe cunostinte de utilizare programe software specific MS Office, AutoCad ________________________________________ BENEFICII OFERITE Prime de Paste si de Craciun; Bonusuri lunare in functie de implicare, disponibilitate

  • 5

    Cautam un coleg nou

    SC PIATA VITAN SRL cu sediul in Bucuresti , str. Calea Vitan 13-19, sector 3, angajeaza agent paza. Relatii la telefon

  • 53

    Vrei sa-ti schimbi viata?

    Vrei sa-ti schimbi viata? Cautam lideri cu carisma, cadre de conducere cu personalitate puternica. Sundeti o persoana dispusa sa ajunga in varf si gata sa munceasca cu devotament pentru a-si atinge obiectivele? Va oferim un loc de munca sigur, ca parteneri independenti, cu sarcini in domeniul conducerii, care vor fi o adevarata provocare si va vor da satisfactii pe masura. Contract part/full time. Solicitari si CV pe mail [email protected]

Salvează căutarea