Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal tehnic pentru instalarea si intretinerea sistemelor de securitate. Candidatul Ideal - Cunostinte electrice si electronice de baza, - Experienta in instalarea si intretinerea sistemelor de securitate, - Experienta in cablarea sistemelor de curenti slabi - Abilitati de lucru in echipa, seriozitate, corectitudine - Disponibilitate deplasari in tara - Curs tehnician sisteme securitate (constituie avantaj) - Permis Cat. B (constituie avantaj) Cerinte - Pregateste si desfasoara lucrarile de instalare a sistemelor de securitate - Realizeaza cablajul necesar sistemelor de securitate conform proiect tehnic - Instaleaza echipamente pentru sistemele de detectie, semnalizare si alarmare la incendii - Instaleaza echipamente pentru sistemele de detectie si alarmare la efractie, sisteme control acces, sisteme de supraveghere video. - Pune in functiune echipamentele și sistemele tehnice instalate - Asigura mentenanta sistemelor instalate - Asigura service-ul sistemelor instalate Beneficii - Salariu motivant, raportat la cunistinte si experienta. - Bonuri de masa - Cursuri de specialitate - Sansa de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica Salariul se stabilește în funcție de experiență Va rugam sa trimiteti CV la office @ stm-solutions.ro
-
Promovat
Angajam inginer constructor pentru reabilitare blocuri CERINȚE Efectuarea antemăsurători (atașamente) conform articolelor din deviz pentru pregătirea situațiilor de lucrări NR SI NCS. NOTE DE CONSTATARE DACA EXISTA DIFERENȚE IN PROIECT. Procese verbale de lucrări ascunse si de calitate. PREGĂTIREA documentatiei la fiecare situație de lucrări (cartea tehnica) Urmărirea calității lucrărilor conform proiect și organizarea etapelor de lucrări. Salariu 2000 euro. Relații la tel
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare strungar - Minim 5 ani experință pe o poziție similară De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operatiunilor de prelucrari mecanice: gauriri, zencuiri, filetari, etc. - Prelucrarea pieselor de diferite forme si marimi aducandu-le la dimensiunile, acuratetea si finisajul de suprafata specficate - Studierea desenelor de executie in baza comenzii primite pentru a evalua specificatiile reperelor de prelucrat si pentru a stabili tehnologia de prelucrare detaliata pe operatii, scule si materiale necesare - Efectuarea intretinerii, repararii sau inlocuirii aparatelor cu care lucreaza - discuri si pietre abrazive, scule aschietoare, dispozitive de fixare si calibrare, sabloane, aparate specifice de masura si control - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Camioan euro 6,se lucrează la prelată transport intern de marfă general, curse la contract, weekendul liber,detalii la tel
-
ATLAS SPORT SRL angajeaza Sudor in constructii Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu minim 2 ani; - capacitate de munca in echipa; - capabil sa respecte termenele limita; Responsabilitati: - Experienta pe post de sudor; - Capacitate de a lucra in conditii de efort sustinut; - Abilitate de a suda MIG MAG; Detinere certificat/diploma de sudor constituie avantaj Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
-
Unul dintre cele mai mari lanțuri de restaurante de tipul fast-food din lume ANGAJEAZA CASIER LUCRATOR BUCATARIE VENIT NET pana la 3100 Ron!!!!! Program de lucru variat si flexibil, in ture Contract de munca pe perioada nedeterminata Prime de Paste si Craciun
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutare de colegi farmaciști și asistenți de farmacie în orasul Bacau! Alătură-te unei echipe de specialiști bine pregătiți, dornici să te cunoască! Dedicarea, implicarea, comunicarea și colegialitatea sunt valorile care ne definesc și care ne-au ajutat să înțelegem nevoile pacienților noștri și să le oferim cele mai bune soluții. Ne dorim să ai: Studii de specialitate finalizate: Facultate de Farmacie\ Școală postliceală asistenți farmacie Aviz de liberă practică și certificat de membru vizat anual de Colegiul Farmaciștilor din România/OAMGMAMR Experiență pe un post similar: 1 an minimum (avantaj) Cunoștințe de operare pe calculator: Windows, Office O fire empatică și pozitivă și bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a stabili priorități, de a lua decizii și de asumare a responsabilității Dorința de a te dezvolta și de a învăța mereu lucruri noi. Orientarea către obiectivele companiei. Descrierea jobului: Oferirea consultanței de specialitate pacienților, în funcție de nevoile acestora; Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor din farmacie; Participă la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; Participă la verificarea, monitorizarea și gestiunea stocurilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța; Bonus de performanță lunar în baza rezultatelor obținute; Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; Card de reducere în farmaciile Salofarm; Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională; Acces la training-uri de specialitate și interes profesional; Posibilitatea de a te forma și dezvolta într-un mediu profesionist; Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
-
Responsabilitati: -Evidenta contabila a trezoreriei : casa, banca, deconturi; -Evidenta contabila a furnizorilor; -Verificari fise de cont; -Diverse rapoarte financiar-contabile; -Arhivare documente contabile; Cerinte: -Studii superioare in domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta. Constituie un avantaj absolvirea ASE-Contabilitate si informatica de gestiune; -Vechime in specialitateminim 1 an; -Cunostinte de operare PC : Windows, Microsoft Office, Internet Explorer etc.; -Cunostinte operare program de contabilitate Saga; -Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat; -Capabil sa lucreze atat in echipa, cat si individual; -Capacitatea de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica; -Abilitati bune de comunicare; -Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva.
-
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Au absolvit la o Universitate cu bună recunoaștere în mediul academic. Au deja rezultate in domeniu Cunosc aprofundat materia și cerințele specifice pentru niveluri de la începător la avansat Dovedesc abilități de comunicare și pedagogice pentru transmiterea diferențiată către cursanți a cunoștințelor, buni motivatori; Manifestă o personalitate pozitivă, bun echilibru emoțional, adaptabili, răbdători, dornici să interacționeze prin metode moderne și eficiente, atât la predare, cât și la evaluări; Lucrează organizat, sunt în măsură să urmărească sistematic și să documenteze progresele cursanților; Diploma de formator sau activ într-o Universitate. Oferim: Mediu de lucru dinamic, plăcut, într-un sediu dotat, nou, accesibil, aflat în zona Metrou Crângași, Posibilitatea de a lucra flexibil, Remunerație motivantă, proporțională cu efortul depus, tradus în număr de elevi și de ore de pregătire, dar și prin rezultatele dovedite.
-
Recrutam Tehnician Sloturi pentru unul dintre actorii principalii de pe scena jocurilor de noroc din România. Brașov Cerințe: Studii medii finalizate; Permis de conducere cat B; Disponibilitate relocare constantă; Disponibilitate training platit (o lună) Promptitudine și dedicare. Beneficii: Salarizare avantajoasă; Contract pe bază de pfa; Bonusuri de performanță; Mașină de serviciu + decont combustibil; Cazare gratuită, utilități incluse; Program de lucru flexibil ; Program: 5 saptamani lucrate, 1 saptamană liberă; Decont telefon 65 ron / lună Diurnă zilnica 65 ron Responsabilități: Menținerea în condiții tehnice bune a aparatelor de jocuri; Colectarea sumelor din aparate și depunerea acestora în bancomatele de la locație; Rezolvarea incidentelor ce țin de aparatură de la locațiile din subordine.
-
Producator de otel beton fasonat si distribuitor de materiale de constructii, situat in jud Timis, com.Giroc, str Asociatiei 1 zona industriala, angajeaza sofer livrare materiale constructii.Ne puteti contacta la tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Programul de lucru in perioada de vara : luni-vineri 8-18 , sambata 8-13. Cerinte: 1.experienta pe un post similar minim 2 ani 2.permis de conducere categoria B fara incidente majore 3.cunoasterea materialelor de constructii 4.cunosterea si intocmirea documentelor interne si fiscale: foi de parcurs,proces verbal de receptie, facturi fiscale, chitante 5.sanatate buna Oferim: 1.un loc de munca sigur, ne dorim o colaborare de durata, 2.salariu de 3.500 lei net plus bonuri de masa , 3.o camioneta Peugeot 2016 bine intretinuta Ne puteti contacta la tel sau direct la depozitul de materiale de constructii situat in com.Giroc, intre orele 8-18.
-
Distribuitori reviste ziare in Danemarca Distribuitori reviste ziare in Danemarca CU PERMIS DE CONDUCERE SI FARA Atat cu permis de conducere cat si fara.. Se accepta barbati, femei, cupluri, intre 18 - 50 ani. Nu se cere experienta anterioara sau detinerea unei calificari. Se cere limba engleza conversational si flexibilitate in a lucra de noapte. - Candidatul va lucra doar noaptea, timp de 6 zile pe saptamana. De obicei, tura incepe intre 01.00 a.m. - 03.00 a.m. Salarizare: Salariul este calculat in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. In primele 2 saptamani, pe durata perioadei de training, salariul este calculat pe ora si sunt oferite 32 de ore saptamanal. Exista o medie per ora calculata de catre angajator de 20.21 EUR Brut Ora (150.64 DKK Brut ora). Dupa terminarea perioadei de training, plata se va face in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. Angajare directa in cadrul unui angajator de top - Contract individual de munca pe durata nedeterminata. - Contract de munca cu timp partial, pe timp de noapte, ceea ce ofera posibilitatea gasirii, si a unui loc de munca de zi - Salarii competitive in tara celor mai fericiti oameni din lume - Posibilitatea de rute suplimentare - Transport Romania Danemarca decontat de catre angajator in prima luna de la ajungerea in Danemarca - Cazarea asigurata si dedusa din salariu in primele 3-6 luni de la angajare - Sprijin in gasirea unei cazari permanente - Sprijin in obtinerea numarului CPR pentru a lucra legal in Danemarca - Training asigurat si platit - Candidatii pot beneficia de un imprumut din salariu dupa primele trei saptamani de munca - Se ofera schema de pensionare Nu se percep taxe comisioane dosare! Pentru informatii suplimentare
-
Depozite de alimente- Germania Plecare urgent 1300 si 1800 Euro Net Depozite de alimente , legume-fructe , produse alimentare , lactate , produse congelate pentru supermarketuri din Germania ( Aldi , Edeka , Kaufland , Penny , Netto ) cauta barbati si cupluri cu varsta cuprinsa intre 18 - 45 ani ! Candidatul ideal: barbati Cunoaste sau este dispus sa invete cifrele in limba germana de la 0 la 100 (necesare sistem de operare Pick-by-Voice) Descrierea jobului: pregătire comenzi împachetare / etchetare sortare / ambalare; Beneficii angajat: Contract de munca cu firma germana (valabil minim un an , cu posibilitatea de prelungire sau aveti oportunitatea de a fi preluat direct de catre Kaufland, Netto,Penny, Edeka, Lidl, Aldi. Bareme de plata de inceput cuprinse intre 12.00-13.00 Euro brut/ h in functie de depozitul unde veti fi acceptat. Plus prime și bonus-uri de performanta. Salariu lunar cuprins intre 1300 si 1800 Euro Net (in functie de experienta si prestatie in depozit); Cazare contra cost (230-260 euro luna) plus transport organizat la locul de muncă de la cazare (la cerere)3.70 pe zi Asigurare de sănătate și acces la servicii medicale; Se pleaca grup organizat din tara. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Prelevare și procesare retururi Plecare urgenta Se cauta urgent personal femei barbati si cupluri pentru Augsburg la prelevare și procesare retururi . Se împacheteze lucruri mici, tesaturi , produse de artizanat Se colectează marfa din depozit și se aduce la ambalat. Acolo sunt ambalate și expediate. Se verifice dacă returnările pot fi revândute. Salariu: 12,43 pe oră (Prima lună) Începând cu a doua lună, se adaugă 100 net pe lună. Și bonus de prezență dacă nu se înregistrează absențe. Cazare: Da / cameră comună (3-4pers in camera) Costuri de cazare: 200 /lună Durata contractului de muncă: maximum 9 luni Se cere un minim de rusa/spaniola/olandeza/germana/ungureste. Serviciul de transport este gratuit, durata călătoriei este de aproximativ 40 de minute. Program de lucru săptămânal: 40-44 ore (luni - joi 9,75 h / vineri 5 h) Vârsta maximă: 48 de ani Bărbați și femei , nu este necesară ridicarea de greutăți Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Procesare carne PLECARE URGENTA 1500-2000 euro Se cauta femei barbati cupluri personal calificat si necalificat pentru carne Germania porc si vita. NU SE CERE LIMBA GERMANA SAU ENGLEZA! SALAR 1500-2000 EURO /LUNA SE OFERA: NECALIFICATI:13.80 EURO BRUT/ORA CALIFICATI:17-18 EURO BRUT/ORA - Cazare 250 euro pe luna 2, maxim 3 persoane in camera.Trimitem poze de la cazare -Transport gratuit intre locul de munca si cazare -Asigurare medicala, -Bani pentru mancare dupa prima saptamana - Echipament pentru munca oferit gratuit - Concediu de odihna platit intergral NU SE ASIGURA LENJERIE DE PAT VESELA SI INTERNET! Se lucreaza in doua schimburi de luni pana vineri Se pleaca grup organizat din tara. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Depozit ustensile gradinarit Plecare urgenta Se cauta urgent personal (bărbați ) pentru depozit ustensile gradinarit in Ulm. Se cere un minim de engleză sau germana . Se lucrează în depozit, in interior. Salariu: 12.43 brut / oră După 6 săptămâni se mărește la 13.50 brut/ oră.. Cazarea 325 de persoana / lună Trimitem video de la locul de munca. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Depozit ustensile gradinarit Plecare urgenta Se cauta urgent personal (bărbați ) pentru depozit ustensile gradinarit in Ulm. Se cere un minim de engleză sau germana . Se lucrează în depozit, in interior. Salariu: 12.43 brut / oră După 6 săptămâni se mărește la 13.50 brut/ oră.. Cazarea 325 de persoana / lună Trimitem video de la locul de munca. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Firmă de îngrijire bătrâni la domiciliu în Drobeta Turnu Severin. Servicii de menaj Servicii de transport Servicii de aprovizionare(cumpărături) Plan de îngrijire personalizat Suntem specializați în furnizarea de servicii de îngrijire personală în funcție de nevoile dumneavoastră. Serviciile noastre includ îngrijire personală, asistență la activitățile zilnice, administrarea medicamentelor și alte servicii de sprijin pentru a ajută bătrânii să trăiască în siguranță și confortabil. Contactează-ne pentru a afla mai multe despre serviciile noastre de îngrijire a bătrânilor la domiciliu. Tel.
-
Persoană punctuală, disciplinată, cu simțul responsabilității, organizată și rapidă Trebuie să respecte regulile de igienă din bucătărie și să fie curate Dispunem de o bucătărie foarte bine utilată, cu aparatură profesională Durată de lucru - 8 ore zi 5 zile - Să pregătească micul dejun, prânzul și 2 gustări, zilnic - Să ajungă la timp la serviciu - Să prepare mâncarea în timp util - Să păstreze bucătăria curată - Să aibă grijă de utilajele, aparatele, ustensilele din dotarea bucătăriei - Să aibă calitățile necesare pentru a putea lucra în echipă
-
Despre Kipina Prima grădiniță din Timișoara cu predare in limba engleză sub franciza internațională KIPINA KIDS (www.kipinakids.com) de inspirație finlandeză, este prezentă în 18 locații, pe 4 continente. Grădinița KIPINA TIMIȘOARA găzduiește copii cu vârste cuprinse între 2 si 6 ani. Aceștia beneficiază de un ambient prietenos și modern, îngrijire de excepție, un curriculum performant și îndrumare din partea unor educatori pregătiți la Universitatea HAMK - Helsinki. Educatoarele vor utiliza o aplicație ANDROID pentru a urmări progresul academic al copiilor, activitățile zilnice, dezvoltarea abilităților și pentru a comunica cu părinții. KIPINA consideră că cea mai bună metodă de învățare pentru copii este una distractivă, cu ajutorul jocului structurat. Fiecare copil va fi ajutat să se dezvolte din punct de vedere cognitiv, emoțional, social și fizic. Gândirea critică, creativitatea, comunicarea și colaborarea vor fi exersate în fiecare zi. KIPINA, prin partenerii ei MOOMIN Language School, MOOV KIDS și MIGHTIFIER aduce un plus de valoare educației copiilor. Grădiniță ACREDITATĂ - OM 3933 din 28.02.2024. Responsabilități cheie Desfășoară activități instructiv-educative cu copiii Pregătește materiale didactice necesare desfășurării activității zilnice Observă și supraveghează atent copiii pe parcursul programului Profilul candidatului Absolvent de Liceul Pedagogic și sau Științelor Educației Cunoștințe limba engleză Creativitate, empatie, lucru în echipă Aspecte administrative Perioada contractului: nedeterminată Oferta companiei Oferta salarială: Pachet salarial atractiv Beneficii: Beneficiază de instruire oferita de francizori Oportunitatea de a lucra într-un spațiu modern, cu dotări de ultimă generație Folosirea unor metode de instruire noi, creative Posibilitatea de avansare