Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-03-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie care se ocupa de importarea si distribuirea de fructe si legume, recrutam Stivuitoristi. Locatia este in Stefanestii de Jos. Programul de lucru este in schimburi cu pauza de o ora pauza: Schimbul 1 (07:00 16:00) Schimbul 2 (12:00 21:00) De asemenea se vor lucra doua sambete pe luna pentru care se vor primi zile libere in timpul saptamanii. Responsabilitati: - Incarcarea descarcarea marfurilor in din autovehiculele de livrare si alte activitati de manipulare de marfuri la solicitarea superiorului; - Pregatirea marfii pentru livrare cu ajutorul stivuitorului; - Aranjarea marfii in interiorul depozitului folosind stivuitorul; - Participarea la efectuarea inventarelor. Cerinte: - Experienta anterioara pe pozitii similare; - Abilitati de organizare; - Autorizatie ISCIR pentru stivuitor; - Simt dezvoltat al responsabilitatii. Se ofera: - Contract pe perioada nedeterminata; - Transport asigurat decont transport; - Pachet salarial atractiv si tichete de masa in valoare de 30 de lei zi lucrata; - Sporuri de noapte weekend conform legislatiei in vigoare.
-
Promovat
Suntem in cautarea unui economist cu experienta pentru a se alatura echipei noastre din Slatina, Jud.OLT Cerinte: -Experienta de lucru intr-un rol similar - Cunostinte de contabilitate -Abilitati de comunicare Se ofera: - salariu motivant - prime Craciun Paste Vacanta - asigurare de sanatate -masa de pranz este asigurata zilnic de Companie, Daca sunteti interesat(a) sa va alaturati echipei noastre , va rugam sa trimiteti Cv in mesaj privat , sau sa sunati la nr de telefon afisat in anunt, pentru mai multe detalii. Asteptam cu nerabdare sa aflam mai multe despre dumneavoastra si sa discutam posibilitatea de a lucra impreuna.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Principale responsabilitati: - primire distribuire marfa in reteaua existenta de furnizori clienti; - respecta cu strictete procedurile de lucru ale companiei; - direct responsabil de distribuirea livrarea comenzilor catre clienti; Cerinte: - permis conducere cat. B; Cei interesati pot depune C.V. la adresa de mail , sau pot suna la numarul de contact afisat mai jos. Numar de contact:
-
Companie Multinațională,recrutăm Consultanți Financiari în Craiova! Dacă ești pasionat de domeniul financiar și vânzările te motivează, avem o oportunitate de carieră excelentă pentru tine! Cerințe: - Experiența în vânzări sau consultanță financiară (reprezintă un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și negociere - Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor - Dorința de a învăța și de a crește profesional Oferim: - Venituri consistente mult peste media salarială, în funcție de performanțe - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Suport și training constant din partea echipei noastre experimentate - Mediu de lucru dinamic și motivant - Program flexibil Alătură-te echipei noastre și construiește-ți o carieră de succes într-unul dintre cele mai dinamice domenii ale pieței financiare! Trimite-ne CV-ul tău sau mesaj în privat pentru mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm despre oportunitățile de colaborare!
-
Societate Comerciala angajează urgent Vanzatoare , carte de munca , salariu atractiv si prime de sărbători . Nu este obligatorie experiența . Rog seriozitate . Doraly -pavilion P 6
-
Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor.
-
Salonul Kiddos angajeaza frizerita/coafeza full time sau part-time. Pentru detalii sunati la : Colaboram si cu ucenici .
-
Angajam tehnician sisteme tehnice de securitate,sisteme alarmare,CCTV,automatizari porti interfonie.
Conditii minime: - Permis conducere - Cunostinte in domeniul tehnic - Dploma bac - Cazier judiciar fara evenimente
-
FUNCTIONAR ADMINISTRATIV CASIER Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte Ce cautam la tine? Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Abilitati de operare PC; Abilitati excelente de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare; Salariu fix; Cv pe adresa de email :
-
Angajez sofer pe autoutilitara 3.5t Mercedes Benz Sprinter prelata cu experienta pe comunitate de minim 2-3 luni. Plata la km sau la zi (la alegere) + salariul pe tara. Se lucreaza prin dispecerat propriu, Cerinte: -experienta de minim 2-3 luni la o firma de transport marfa - referinta de la locul de munca anterior - operare GPS - GPS actualizat - analize medicale , cazier auto si judiciar. - fara interdictii in spatiul intracomunitar - posibilitatea de deplasare 3-4 saptamani cu 5/7 zile acasa - rog si ofer seriozitate, mai multe detalli la telefon.
-
CĂUTAM COLEGI IN FORMAREA UNEI NOI ECHIPE PENTRU MONTARE PANOURI FOTOVOLTAICE . Cerințe: Experiența in domeniu nu este necesară , insa este necesar sa mai fi lucrat in construtii sau in domenii similare Disponibilitate pentru lucru la inaltime; Îndemanare in lucru cu sculele uzuale (bormasina, etc) O buna integrare intr-un colectiv Dornic de a invata Condiții: Program de lucru full-time, Contract de munca pe perioada nedeterminată; Instruire la locul de muncă; Echipament de lucru si protectie - asigurat; Diurna pentru deplasari; Prime de sărbători ( pentru cei cu vechime minim 6 luni ) Bonusuri de performanță; Pachet salarial motivant, corespunzator nivelului de experienta si calificare. Daca crezi ca indeplinesti cerintele de mai sus si poti realiza ceea ce scrie mai jos,te rog lasa-ne un cv in mesaj si te vom contacta noi . Persoana trebuie sa mai fi lucrat in domeniu sau cel putin in constructii . Executarea lucrărilor specifice activității de instalare sisteme fotovoltaice: instalare structura de montaj (pe acoperis sau la sol), panouri fotovoltaice, trasee de cabluri. Responsabilitatea realizarii lucrărilor alocate; Transportul materialelor si al echipamentelor la beneficiari; Vei comunica superiorului tău toate aspectele ce au legătură cu activitatea pe care o desfășori; Vei gestiona cu atenție relația de comunicare cu beneficiarul;
-
Firma de administrare blocuri angajeaza contabila pentru asociatii de proprietari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oameni - cunoastere softuri specializate pentru asociatii de proprietari. Program de lucru 9-17. Sediu aproape de metrou. Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
Societate comerciala cu o vasta experienta in domeniul forestier angajeaza muncitori la padure respectiv drujbist si legator. Oferim angajare la firma spaniola ,program de lucru de la 8-18,de luni pana sambata,masina de servici si cazare Salariu incepand de la 100 /zi Perioada Minima de contract 6 luni Mai multe detalii la telefon :zero zero trei patru sase patru doi doi noua sapte unu noua doi
-
Angajez pentru construcții 3 oameni. Detalii despre activitate, salariu și tot ce este nevoie la tel
-
Angajez vânzătoare cu experiență în domeniu, magazin alimentar carne brânză lapte. Magazinul se află în Voluntari piața Gheața! Angajez vânzătoare cu fără experiență dozator de lapte ca si locație este în Piață Minis ! Pentru detalii vă rog să sunați la
-
-
Angajez bucatar cu experienta pentru fast -food cu mancare romaneasca si gratar situat in sectorul 2 ,zona lacul tei . Program 5 zile cu 2 zile liber .Salariu motivant . Detalii la Mihai
-
SC CLUB TOMA AUTOSERVICE SRL, Cu punct de lucru în Huși, str. DOBRINA, Nr. 41 B, Atelier mecanic multimarcă, angajează mecanic auto. Mediu plăcut de lucru, salariul procentual 35%. Program de lucru luni - vineri : 8.00 - 16.30 Sâmbăta (cu schimbul) - 08.00 - 13.00. Apelează cu încrede ! Devino colegul nostru !
-
Angajez sofer categoria BCE sau B-E pentru curse, tur-retur + semicomunitate din Romania -Olanda Belgia Franta Luxemburg.Se lucreaza pe transportor auto de 3 pozitii si se cere experienta in completerea actelor, manevrarea masinilor si condus.Va rog sunati . De preferat jud Giurgiu au Bucuresti
-
ANGAJEZ SOFER CAT C CAMION 18 PAL 16 T PENTRU LIVRARI IN BUCURESTI SI IMPEJURIMI PROGRAM DE LUNI PINA VINERI FARA PROGRAM DE NOAPTE SA DETINA CARD TAHOGRAF FARA ANTECEDENTE (CAZIER,ATESTAT MARFA GENERALA ,MEDICAL + PSIHOLOGIC ) CU SAU FARA EXPERIENTA SALARIU NEGOCIABIL . NU RASPUNDEM LA MESAJE !!!! CONTACT PREFERABIL DIN SECT 3
-
Te confrunți cu dificit de personal ? Noi suntem soluția ,daca sinteti deschiși la a lucra cu personal asiatic va putem ajuta sa aveți angajați care chiar lucrează .Mai multe detalii la telefon
-